quote:
Ik snap er ook niks van. Allemaal rijke ouders ofzoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:06 schreef IrishBastard het volgende:
Volgende keer gewoon weer tagliatelle hoor, maar dan een beetje voorzichtiger open maken enzo
Hoe komt iedereen toch aan die spaarcenten zeg
quote:
Mijn zus gaat trouwen in mei ergens, dus ik moet sparen. Maar ik ben zo blut als een mongool en ik wil graag ook nog m'n zorgvuldig, tien jaar lang gekweekte bierbuik kwijtraken. Oh noes!quote:
Dan moet hij een pak aan, en een pak staat niet zo charmant met een bierbuikjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 07:21 schreef Nielez het volgende:
Groot gelijk heb je.
Oh en Mik. Wat heeft die bierbuik met je trouwgelegenheid te maken?
Kwestie van discipline. Zei de man zonder disciplinequote:Op zaterdag 3 januari 2009 04:22 schreef Mikkie het volgende:
Mijn zus gaat trouwen in mei ergens, dus ik moet sparen. Maar ik ben zo blut als een mongool en ik wil graag ook nog m'n zorgvuldig, tien jaar lang gekweekte bierbuik kwijtraken. Oh noes!.
Ik laatt gewoon maandelijks een bedrag door de bank op mijn spaarrekening storten. Dat doe ik al sinds ik een bijbaantje naast mijn studie had. En dan gewoon een doel ervoor bedenken. Zo had ik het bestemd om mijn woning ooit in te richten. En dat lukte aardig met een bedrag met 4 nullenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 04:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Allemaal rijke ouders ofzoIk doe in elk geval niet mee in het veel-spaarcenten-circus
.
[..]
Met watquote:Op zaterdag 3 januari 2009 04:23 schreef Mikkie het volgende:
Oh trouwens, shockeer ik jullie wel eens op zuipavonden? Ik schijn vanavond een aantal mensen in verlegenheid te hebben gebracht![]()
.
Wat is nou weer een loyaalrekeningquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:02 schreef morgane het volgende:
Iedereen heeft 't over rente, maar ik heb op mijn loyaalrekening nog helemaal geen rente gezien?
Ik had 't over yashi, niet over je l0llergrapquote:
Quoten danquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik had 't over yashi, niet over je l0llergrap.
Dat zijn idd de tijden voor hele hele vreemde dromen. Heb je dat ook trouwens, dat je tussen de snoozes door droomt in episodes? Bij mij gaat mn droom elke keer verder nadat ik de wekker weer uitdrukquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
En Sla, praat me niet over dromen, ik heb echt vaak de mafste dromen, vooral als ik bijv na 8 uur nog in slaap val tot een uur of 10 ofzo
Een spaarrekening bij de postbank. Officieel krijg je die pas bij een inleg van 10.000 euro, maar door een foutje van de bank heb ik m ookquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat is nou weer een loyaalrekening?
waar de staafmixer het klutsen overneemtquote:
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |