Dat wordt een uitdagingquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:20 schreef IrishBastard het volgende:
Mooie TT
Nou nog even niet volkrijgen voor 31-12 00.00
Nou vooruit dan. Maar dan ken je de fabuleuze huillach zeker ook niet?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan ze niet allemaal kennen.
Vast voor mijn tijdquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:21 schreef DaMart het volgende:
Nou vooruit dan. Maar dan ken je de fabuleuze huillach zeker ook niet?
Hij doet het niet?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:22 schreef Mikkie het volgende:
Heb ik nu ook IBies/IBier verdiend met m'n fipo?
Had jouw kartonnen doos nog lekkage vanmiddag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Waarom zien Piet en ik 'm dan allebei wel?quote:
Referer checkquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom zien Piet en ik 'm dan allebei wel?.
Ik ben 'm al op tinypic aan het donderdenquote:
Als je maar resized, zo'n plaatje van 2 MB is echt killerquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben 'm al op tinypic aan het donderden.
quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had jouw kartonnen doos nog lekkage vanmiddag?waar gaat dat overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..en wie is pheno, en waarom heeft ie t over mij
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Nee, nu laat maar, nu hoef ik de code van tinypic er ook niet meer in te plakken, je was me al voorquote:
ja de kippenvel jeweetquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind vooral de kippenvel een beetje jammer
Dat was een insidersgrap en die probeerde ik hier te herhalen, maar dat mislukte een beetje volgens mij.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waar gaat dat overen wie is pheno, en waarom heeft ie t over mij
Het opwinding, jeweets.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind vooral de kippenvel een beetje jammer
Vandaar dat die dame op de foto op de grond ligt?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:40 schreef IrishBastard het volgende:
Wuh, ik moet m'n bed nog opmaken
He wishesquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaar dat die dame op de foto op de grond ligt?
en waarom gaat die over mijquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was een insidersgrap en die probeerde ik hier te herhalen, maar dat mislukte een beetje volgens mij.
Nee, maar dat begon het na de middelbare school te worden. Het sfeertje werd grimmiger, de zaakjes werden duisterder, de drugs en wapens begonnen zoetjes aan her en der te verschijnen. Dat was voor mij reden genoeg om eens goed na te denken hoe en met wie ik verder wilden gaan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zat je ook echt in zo'n fout wereldje dan?
[..]
Watte doette gij hier?quote:
Ik ben vandaag ook eens in Nijmegen geweest, dus post even mee... en mijn usericon heeft hier fans!quote:
Ah nice, waar ben je geweest?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook eens in Nijmegen geweest, dus post even mee... en mijn usericon heeft hier fans!
In de stad, wat gegeten en gedronken met Cali.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ah nice, waar ben je geweest?
En je UI is inderdaad Konings.
niet geneukt?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de stad, wat gegeten en gedronken met Cali.
Gezelligquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de stad, wat gegeten en gedronken met Cali.
Wel goed dat je dan de stap hebt kunnen maken om die 'verkeerde vrienden' te verlaten...quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, maar dat begon het na de middelbare school te worden. Het sfeertje werd grimmiger, de zaakjes werden duisterder, de drugs en wapens begonnen zoetjes aan her en der te verschijnen. Dat was voor mij reden genoeg om eens goed na te denken hoe en met wie ik verder wilden gaan.
Ja, maar ik weet maar al te goed dat nu ik amper kan rondkomen van mijn uitkering, omdat ik netjes en braaf ben, dat de duistere zijde steeds aantrekkelijker begint te worden. Want als het puntje bij paaltje komt heb ik nog maar vrij weinig te verliezen.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel goed dat je dan de stap hebt kunnen maken om die 'verkeerde vrienden' te verlaten...
Dat is inderdaad waar. Je zou je kunnen opwerken in een leventje dat risico's kent, maar de risico's zijn voor jou een stuk minder ingrijpend, mede door je toekomstperspectief. Feit blijft echter wel dat je indertijd niet voor niets de keuze hebt gemaakt. Het is geen gemakkelijke keuze want het is een wereldje dat best wel kan lokken, maar kennelijk heb je toen toch het gevoel gehad dat je daar niet thuishoorde. Dan is nu het moment om daar aan terug te blijven denken en bij dat standpunt te blijven. Want weinig meer te verliezen hebben is iets anders dan niets te verliezen hebben. Ik denk dat veel mensen het wel knap vinden hoe je nu omgaat met je problemen, en dat zal als je 'overstapt' een stuk minder zijn.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet maar al te goed dat nu ik amper kan rondkomen van mijn uitkering, omdat ik netjes en braaf ben, dat de duistere zijde steeds aantrekkelijker begint te worden. Want als het puntje bij paaltje komt heb ik nog maar vrij weinig te verliezen.
Ja, daar heb je een punt! Normaal ben ik niet op mijn mondje gevallen qua reageren, maar hier moet ik even over nadenken.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar. Je zou je kunnen opwerken in een leventje dat risico's kent, maar de risico's zijn voor jou een stuk minder ingrijpend, mede door je toekomstperspectief. Feit blijft echter wel dat je indertijd niet voor niets de keuze hebt gemaakt. Het is geen gemakkelijke keuze want het is een wereldje dat best wel kan lokken, maar kennelijk heb je toen toch het gevoel gehad dat je daar niet thuishoorde. Dan is nu het moment om daar aan terug te blijven denken en bij dat standpunt te blijven. Want weinig meer te verliezen hebben is iets anders dan niets te verliezen hebben. Ik denk dat veel mensen het wel knap vinden hoe je nu omgaat met je problemen, en dat zal als je 'overstapt' een stuk minder zijn.
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een punt! Normaal ben ik niet op mijn mondje gevallen qua reageren, maar hier moet ik even over nadenken.
Ik ook. Ik ga er eens een nachtje over slapen!quote:
Tell mequote:Op dinsdag 30 december 2008 22:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik weet donders goed wat er gebeurt isEcht te lame voor woorden
Mwa. Is wel n goede film opzich, maar niet echt grappig of.. met actie ofzo. Wel een beetje droog dus.quote:
Wakker worden met Modern Talking, wie wil dat nou nietquote:Op woensdag 31 december 2008 10:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kinders, de foute 111 op IB's kamperzender. Q is good for you.
Ja, aan deze kant van het land wel... ik zie de lol ook nooit echt in van dat knalspul... pang en je geld is wegquote:Op woensdag 31 december 2008 10:47 schreef Nielez het volgende:
Oeee hij krijgt haar niet, maar hij maakt t wel weer goed.
w/e loser tandartsyou ain't gettin' none tonite.
Desalwelteplus een goede film.
Hebben er meer mensen last van groepjes kankerkindjes kinderen met kutrotjes en ander vuurwerk?
Geld voor bier houd ik ook al in mijn zak!quote:Op woensdag 31 december 2008 10:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een biertje drink je op en je geld is weg. Je moet gewoon een heul klein beetje vuurwerk halen om symbolisch het jaar te starten.
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:03 schreef DaMart het volgende:
Geld voor bier houd ik ook al in mijn zak!
Nou ja, dat zit ik op heel FOK! volgens mij. En een echte alcoholist kan mensen die niet zo van alcohol houden alleen maar meer waarderen, des te meer bier is er voor hem!quote:Op woensdag 31 december 2008 11:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[ afbeelding ], je zit hier wel tussen meerdere alcoholisten in he.
Mensen met een verhoogd risico op problematisch alcoholgebruik toch?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[ afbeelding ], je zit hier wel tussen meerdere alcoholisten in he.
Ielll ik zie echt iets heel vies voor mequote:
Deja vu.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:30 schreef IrishBastard het volgende:
Bacon, eggs, witte bonen in tomatensaus, lots of brown sauce![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
*aaargh ik haat die mental images*
Dat inderdaadquote:Op woensdag 31 december 2008 11:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ielll ik zie echt iets heel vies voor me
Have fun CP!
De foute top 111 is geniaalquote:Op woensdag 31 december 2008 10:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kinders, de foute 111 op IB's kamperzender. Q is good for you.
Zeker waar. Ik geef er ook weinig om, maar van de andere kant hoort het er wel bij met oud en nieuw vind ik. Ik hoorde dat een familielid van me vorig jaar in z'n eentje voor 1.500 euro vuurwerk had gekochtquote:Op woensdag 31 december 2008 10:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, aan deze kant van het land wel... ik zie de lol ook nooit echt in van dat knalspul... pang en je geld is weg.
Wat doe je hier dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geld voor bier houd ik ook al in mijn zak!
Oh ik heb m'n kerstboompje nog wel staan, die gaat van de week wel weer weg denk ikquote:Wat is mijn huis trouwens weer heerlijk kerstvrij nu.
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:10 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mensen met een verhoogd risico op problematisch alcoholgebruik toch?
Tot hoelaat zijn de winkels eigenlijk open Sla?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:02 schreef Slarioux het volgende:
Zo de laatste boodschappen van het jaar ff doen.
Geen idee, ik gok 6 uur. De AH hier bij mij in de buurt iigquote:Op woensdag 31 december 2008 12:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tot hoelaat zijn de winkels eigenlijk open Sla?
Dan zal die van mij dat ook wel zijnquote:Op woensdag 31 december 2008 12:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Geen idee, ik gok 6 uur. De AH hier bij mij in de buurt iig
Nerdquote:Op woensdag 31 december 2008 12:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga maar eens een middagje aan de studie
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik ookquote:Op woensdag 31 december 2008 12:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja groot mondeling ftlquote:
Nope...quote:Op woensdag 31 december 2008 13:11 schreef swarmahoer het volgende:
moet je nu naar eindhoven of niet dupje?
Je weet het he met de make-up, less is more!quote:Op woensdag 31 december 2008 13:21 schreef Slarioux het volgende:
Ik ga zo lekker douchen en optutten en daarna naar vrienden
Toch niet 200 astronauten ofzo hè?quote:Op woensdag 31 december 2008 13:10 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb stiekem toch voor 3 tientjes vuurwerk gehaald, dalijk ff met mn neefje afsteken
Mist in het midden en noorden van het land, dus dat wordt biddenquote:
Goed bezig!quote:Op woensdag 31 december 2008 13:45 schreef LastRequest het volgende:
Zo ik heb even een megaschoonmaak van m'n kamer gedaan![]()
Alleen nog even afwassen en dan hoop ik dat mams er is met de verwarmingsleutel.. en dan rijdt ze me naar huis![]()
Vanavond vanaf m'n feestje naar huisquote:Maar Mik ik begrijp het niet helemaal, wanneer zou je moeder je dan waarheen brengen?
Ik ga nu zelf met de auto heen en laat 'm waarschijnlijk staan, maar als het weer echt zo betrekt dan laat ik vanaf elf uur m'n biertjes wel staan en rij ik alsnog naar huis.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vorig jaar zijn wij nog in die dichte mist naar Nijmegen geredendrie kwartier over gedaan ofzo, normaal 20 minuten
Nu gaan we dan vanaaf naar Oss maar we nemen voor de zekerheid maar slaap spullen mee
Dat ligt eraan hoe lang het duurt voor je terug bent en hoe de rest van de toko is. Als iedereen weg is en er geen verwarming aan staan, dan loop je risico's. Maar als er nog een paar man thuis zijn en jij bent slechts een paar dagen weg, dan is de kans dat je leidingen kapot vriezen vrijwel nihil.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
En probs LR
Ik moet als ik in Nijmegen ben ook weer aan de bak, heb gister wel even snel mijn verwarming open gedraaid, dat schijnt niet verstandig te zijn die helemaal dicht te laten als het vriest.
Hier begint de zon door de mist te breken nu.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tot nu toe is het stralend weer hier.
Naja dat weet ik dus niet zeker waar de rest vant huis was, aan de post op de trap te zien was er geen hondquote:Op woensdag 31 december 2008 13:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe lang het duurt voor je terug bent en hoe de rest van de toko is. Als iedereen weg is en er geen verwarming aan staan, dan loop je risico's. Maar als er nog een paar man thuis zijn en jij bent slechts een paar dagen weg, dan is de kans dat je leidingen kapot vriezen vrijwel nihil.
Niet bukken in de douche!quote:Op woensdag 31 december 2008 14:16 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga zo nog maar eens wat lui zweet eruit meppen op de gaye yuppensquashbaan.
Ik weet ik weetquote:Op woensdag 31 december 2008 13:45 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Je weet het he met de make-up, less is more!
Die van jou zag ik net op hyvesquote:Op woensdag 31 december 2008 14:49 schreef morgane het volgende:
"Mikke laat een zeepje voor je vallen"
O, excuses prinses! Ik zal je gelijk op commando entertainen!quote:
laat je tieten zien!!!111!!quote:Op woensdag 31 december 2008 15:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, excuses prinses! Ik zal je gelijk op commando entertainen!
*hofnar uithangt*
Dan moet je niet nu de deur uitgaan he.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:24 schreef Slarioux het volgende:
Als ik nu de deur uit ga, moet zo iemand ophalen, dan sta ik nog 30 minuten te bikkelen
quote:Op woensdag 31 december 2008 15:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, excuses prinses! Ik zal je gelijk op commando entertainen!
*hofnar uithangt*
Wat schiet ik daar mee op?quote:
Het was een beetje een reactie op dupje.. ik zit me nu ook te vervelen, want ik ben helemaal klaar om te gaanquote:Op woensdag 31 december 2008 15:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dan moet je niet nu de deur uitgaan he.
Hehe ja, naja ik moet nog wel koken en eten, maar dat doe ik pas rond een uur of 5.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:29 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het was een beetje een reactie op dupje.. ik zit me nu ook te vervelen, want ik ben helemaal klaar om te gaan
Heb ik ookal gedaanquote:Op woensdag 31 december 2008 15:30 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hehe ja, naja ik moet nog wel koken en eten, maar dat doe ik pas rond een uur of 5.
Heb al boodschappen gedaan en mn was opgeruimd.
Ik zou mn kamer nog kunnen gaan opruimen
Hehe ik ga wel even wat opruimen, heb er nu de tijd voor, dus waarom nietquote:
Was t maar waarquote:Op woensdag 31 december 2008 15:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt de kamer van Dupje opgeruimd?
Uhuh, en gelijk de afwas gedaan en de ramen gelapt.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt de kamer van Dupje opgeruimd?
Oh? Heb ik niks van gemerktquote:Op woensdag 31 december 2008 15:33 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Uhuh, en gelijk de afwas gedaan en de ramen gelapt.
Goed om te weten. wanneer kun je mijn ramen komen lappen?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:33 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Uhuh, en gelijk de afwas gedaan en de ramen gelapt.
Tot 18:00?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tot hoe laat is de AH open?
Ik moet nog eten halen!
Die aan de jacobslaan ook tot 22.00!quote:Op woensdag 31 december 2008 15:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
woensdag 31-12-2008 08:00 - 22:00
Die aan de daalseweg, zou dat heus
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:11 schreef morgane het volgende:
die dingen zijn lang niet altijd up to date. Volgens mij zijn we tot 19.00 open.
Ik meen me ook te herinneren dat er op die posters voor in de tent ook geen 22.00u stond, maar pin me er niet op vastquote:Op woensdag 31 december 2008 16:11 schreef morgane het volgende:
die dingen zijn lang niet altijd up to date. Volgens mij zijn we tot 19.00 open.
Die baan is echt niet goed voor je bloeddruk of wel?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zullen we anders even bellen
Zelfde als die mensen die op extra koopavonden/zondagen bellen:
Blokker **** goedenmiddag/avond
Hallo zijn jullie open?
Nee, daarom neem ik de telefoon op
IJslepel?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:39 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben oliebollen aan het bakken.
Ik blijf het een moeilijk punt vinden hoe je ze rond krijgt
Kan ookquote:
Viel Spaß! Hou je er wel rekening mee dat je nu voor het laatst onder Slarioux post?quote:
Ff een afscheidspost misschien?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:52 schreef Mikkie het volgende:
Viel Spaß! Hou je er wel rekening mee dat je nu voor het laatst onder Slarioux post?
Of een compleet afscheidstopic in GCquote:Op woensdag 31 december 2008 16:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ff een afscheidspost misschien?
En als je die lepels nou vooraf heel kort door het frituurvet/olie haalt? Dan plakt het minder misschien?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:54 schreef LastRequest het volgende:
Ja ijslepels en 2 lepels deden we al, maar het plakt aan de lepels waardoor het er meer soort van in drupt haha.. maarja m'n zusje heeft er iets meer talent voor dan ik dus die fixt het wel
Best een goed idee! Zal het doorgeven aan m'n zusje, ik heb het zelf al opgegevenquote:Op woensdag 31 december 2008 16:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En als je die lepels nou vooraf heel kort door het frituurvet/olie haalt? Dan plakt het minder misschien?
Laat even weten of het werktquote:Op woensdag 31 december 2008 16:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Best een goed idee! Zal het doorgeven aan m'n zusje, ik heb het zelf al opgegeven
Christiaan Huygens?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:34 schreef swarmahoer het volgende:
ow mikkie t waren er meer dan 200heb zon vette bom gebouwd met mn neefje
daarna mamma in eindhoven opgehaald en er was een brand in n fietsestalling van n school (aan de tempellaan, ken je vast wel dupje
)
appie in dukenburg is tot 6 open iig, beide zusjes moet k ophalen dan
Ik snap niet hoe je daar uberhoupt bij komt.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:38 schreef Mikkie het volgende:
Het is toch enigsssssinds?
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je daar uberhoupt bij komt.
ßwarmiaanß?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:45 schreef swarmahoer het volgende:
dat moet met een ringel s mikkie snap dat dan
Er gaat wel meer mis volgens mijquote:Op woensdag 31 december 2008 17:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
SWARMI er hoort geen D in volgens mij en ook niet in enigszins.
Ik heb dat nummer nog steeds niet gehoordquote:Op woensdag 31 december 2008 17:58 schreef Dupje het volgende:
Verliefdheid is een toverbal in meer dan 1000 smaken, zal cupido je raken, dan schreeuw je het van de daken!
en ze blijven t maar proberenquote:Op woensdag 31 december 2008 18:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er gaat wel meer mis volgens mij.
zie je yas, nog iemand die die kutlinkjes nooit aankliktquote:Op woensdag 31 december 2008 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer nog steeds niet gehoord.
En ik klik de Youtubefilmpjes ervan ook gewoon niet aan.
Dan heb je ook geen Serious Request gevolgd gok ikquote:Op woensdag 31 december 2008 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, die toverballen. Ik dacht al.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Same herequote:Op woensdag 31 december 2008 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat klopt. Als ik geld wil doneren hoef ik geen kutnummers te horenquote:Op woensdag 31 december 2008 18:12 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen Serious Request gevolgd gok ik
Je kan goed gokken. Kun je ook de lottocijfers voor volgende week even doorgeven?quote:Op woensdag 31 december 2008 18:12 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen Serious Request gevolgd gok ik
Neequote:Op woensdag 31 december 2008 18:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kan goed gokken. Kun je ook de lottocijfers voor volgende week even doorgeven?
Shit, ik heb een 7quote:Op woensdag 31 december 2008 18:16 schreef Dupje het volgende:
[..]
NeeMaar als ik nog op tijd was voor de oudejaarsloten had ik een 3 ingevuld
Ik ben blij dat ik op tijd was! Toen ik terug kwam smeten ze net de deur dicht voor zo'n mevrouwke!quote:Op woensdag 31 december 2008 18:50 schreef morgane het volgende:
Gelukkig had ik het dan eigenlijk niet fout, ik had het nl. aan mn moeder gevraagdwel slecht eigenlijk, hoor ik toch wel te weten.
Wat ga jij vanavond eik doen meis?quote:Op woensdag 31 december 2008 19:55 schreef morgane het volgende:
mja, het houdt toch een keer op he
zeg, als we nu heel rustig aan doen, kunnen we precies met een nieuw topic het nieuwe jaar in.
Ik zit nu met mn ouders bij mn broer en zn vriendin thuis (wonen in een appartementje aan het kronenburger park) en daar blijf ik tot een uur of 2. Dan naar huis en slapenquote:Op woensdag 31 december 2008 20:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat ga jij vanavond eik doen meis?
quote:Op woensdag 31 december 2008 22:42 schreef Ikzoekiets het volgende:
Ik wens morgane een goed 2009 toe met lange engelse lappen tekst en veel snelgewandel!!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:34 schreef morgane het volgende:
[..]
dank je! Ik jou ook! Maar dan zonder de lange Engelse lappen tekst (jij blij) en iets minder hard gewandel.
Gelukkig nieuwjaar iedereen!!!!
En nu ga ik slapen.
Wss weer de 15e straat, daar heb ik ook een aantal jaar nieuwjaar gevierd en ieder jaar was de brandweer er ook om die vuurtjes uit te blussen die die mongolen gemaakt haddenquote:De Nijmeegse brandweer is vanmorgen vroeg, tijdens de viering van oud op nieuw, bekogeld met een molotovcocktail. Een brandweerwagen die in Leuvensbroek arriveerde werd, nadat de brandweerlieden al uit de auto waren, bekogeld met een molotovcocktail.
Door de molotovcocktail vatte de achterkant van de wagen vlam. Het vuur kon snel worden gedoofd en er vielen geen gewonden. Er zijn voor zover bekend nog geen aanhoudingen verricht. Burgemeester De Graaf van Nijmegen heeft laten weten het incident hoog op te nemen: "Het is gewoon een poging tot doodslag." De brandweer heeft besloten aangifte te doen.
In Leuvensbroek had een groep bestaande uit jongeren en een enkele volwassene branden aangestoken. Zo moest een klimtoestel eraan geloven toen deze met een benzinebom in brand werd gestoken en de groep pyromanen wist van schuttingen en ander hout dat zij hadden gevonden een tweede vuur te maken.
Op bovengenoemde incidenten na is de jaarwisseling in Nijmegen vrij rustig verlopen. "Het ziet er naar uit dat het minder erg is dan vorig jaar", laat burgemeester De Graaf weten. "Ik ben vooral blij dat het in 'hotspots' als Hatert en Meijhorst rustig is gebleven. Maar ik ben voorzichtig, we weten nog niet alles", liet de burgemeester vanochtend om twee uur weten.
Met dank aan Da hopman voor de submit.
Mensen die dat doen, hulpdiensten bekogelen en aanvallen, mogen wat mij betreft een acuut nekschot krijgen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wss weer de 15e straat, daar heb ik ook een aantal jaar nieuwjaar gevierd en ieder jaar was de brandweer er ook om die vuurtjes uit te blussen die die mongolen gemaakt hadden
Ik kwam ook maar ¤ 24.999.990,- tekort.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, we hebben de 25 miljoen net niet gewonnen
Dan heb je in ieder geval ¤ 28,- euro gewonnen ten opzichte van de mensen die helemaal niets hadden met hun lot!quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:08 schreef Mikkie het volgende:
Daarom koop ik dus nooit loten voor de kutloterij.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval ¤ 28,- euro gewonnen ten opzichte van de mensen die helemaal niets hadden met hun lot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |