Er gaat wel meer mis volgens mijquote:Op woensdag 31 december 2008 17:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
SWARMI er hoort geen D in volgens mij en ook niet in enigszins.
Ik heb dat nummer nog steeds niet gehoordquote:Op woensdag 31 december 2008 17:58 schreef Dupje het volgende:
Verliefdheid is een toverbal in meer dan 1000 smaken, zal cupido je raken, dan schreeuw je het van de daken!
en ze blijven t maar proberenquote:Op woensdag 31 december 2008 18:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er gaat wel meer mis volgens mij.
zie je yas, nog iemand die die kutlinkjes nooit aankliktquote:Op woensdag 31 december 2008 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer nog steeds niet gehoord.
En ik klik de Youtubefilmpjes ervan ook gewoon niet aan.
Dan heb je ook geen Serious Request gevolgd gok ikquote:Op woensdag 31 december 2008 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, die toverballen. Ik dacht al.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Same herequote:Op woensdag 31 december 2008 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat klopt. Als ik geld wil doneren hoef ik geen kutnummers te horenquote:Op woensdag 31 december 2008 18:12 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen Serious Request gevolgd gok ik
Je kan goed gokken. Kun je ook de lottocijfers voor volgende week even doorgeven?quote:Op woensdag 31 december 2008 18:12 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen Serious Request gevolgd gok ik
Neequote:Op woensdag 31 december 2008 18:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kan goed gokken. Kun je ook de lottocijfers voor volgende week even doorgeven?
Shit, ik heb een 7quote:Op woensdag 31 december 2008 18:16 schreef Dupje het volgende:
[..]
NeeMaar als ik nog op tijd was voor de oudejaarsloten had ik een 3 ingevuld
Ik ben blij dat ik op tijd was! Toen ik terug kwam smeten ze net de deur dicht voor zo'n mevrouwke!quote:Op woensdag 31 december 2008 18:50 schreef morgane het volgende:
Gelukkig had ik het dan eigenlijk niet fout, ik had het nl. aan mn moeder gevraagdwel slecht eigenlijk, hoor ik toch wel te weten.
Wat ga jij vanavond eik doen meis?quote:Op woensdag 31 december 2008 19:55 schreef morgane het volgende:
mja, het houdt toch een keer op he
zeg, als we nu heel rustig aan doen, kunnen we precies met een nieuw topic het nieuwe jaar in.
Ik zit nu met mn ouders bij mn broer en zn vriendin thuis (wonen in een appartementje aan het kronenburger park) en daar blijf ik tot een uur of 2. Dan naar huis en slapenquote:Op woensdag 31 december 2008 20:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat ga jij vanavond eik doen meis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |