quote:Op woensdag 31 december 2008 11:03 schreef DaMart het volgende:
Geld voor bier houd ik ook al in mijn zak!
, je zit hier wel tussen meerdere alcoholisten in he.
Nou ja, dat zit ik op heel FOK! volgens mij. En een echte alcoholist kan mensen die niet zo van alcohol houden alleen maar meer waarderen, des te meer bier is er voor hem!quote:Op woensdag 31 december 2008 11:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[ afbeelding ], je zit hier wel tussen meerdere alcoholisten in he.
Mensen met een verhoogd risico op problematisch alcoholgebruik toch?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[ afbeelding ], je zit hier wel tussen meerdere alcoholisten in he.
Ielll ik zie echt iets heel vies voor mequote:
Deja vu.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:30 schreef IrishBastard het volgende:
Bacon, eggs, witte bonen in tomatensaus, lots of brown sauce![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
*aaargh ik haat die mental images*
Dat inderdaadquote:Op woensdag 31 december 2008 11:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ielll ik zie echt iets heel vies voor me
Have fun CP!
De foute top 111 is geniaalquote:Op woensdag 31 december 2008 10:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kinders, de foute 111 op IB's kamperzender. Q is good for you.
Zeker waar. Ik geef er ook weinig om, maar van de andere kant hoort het er wel bij met oud en nieuw vind ik. Ik hoorde dat een familielid van me vorig jaar in z'n eentje voor 1.500 euro vuurwerk had gekochtquote:Op woensdag 31 december 2008 10:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, aan deze kant van het land wel... ik zie de lol ook nooit echt in van dat knalspul... pang en je geld is weg.
Wat doe je hier dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geld voor bier houd ik ook al in mijn zak!
Oh ik heb m'n kerstboompje nog wel staan, die gaat van de week wel weer weg denk ikquote:Wat is mijn huis trouwens weer heerlijk kerstvrij nu.
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:10 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mensen met een verhoogd risico op problematisch alcoholgebruik toch?
Tot hoelaat zijn de winkels eigenlijk open Sla?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:02 schreef Slarioux het volgende:
Zo de laatste boodschappen van het jaar ff doen.
Geen idee, ik gok 6 uur. De AH hier bij mij in de buurt iigquote:Op woensdag 31 december 2008 12:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tot hoelaat zijn de winkels eigenlijk open Sla?
Dan zal die van mij dat ook wel zijnquote:Op woensdag 31 december 2008 12:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Geen idee, ik gok 6 uur. De AH hier bij mij in de buurt iig
.
Nerdquote:Op woensdag 31 december 2008 12:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga maar eens een middagje aan de studie
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik ookquote:Op woensdag 31 december 2008 12:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja groot mondeling ftlquote:
Nope...quote:Op woensdag 31 december 2008 13:11 schreef swarmahoer het volgende:
moet je nu naar eindhoven of niet dupje?
Je weet het he met de make-up, less is more!quote:Op woensdag 31 december 2008 13:21 schreef Slarioux het volgende:
Ik ga zo lekker douchen en optutten en daarna naar vrienden
Toch niet 200 astronauten ofzo hè?quote:Op woensdag 31 december 2008 13:10 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb stiekem toch voor 3 tientjes vuurwerk gehaald, dalijk ff met mn neefje afsteken
Mist in het midden en noorden van het land, dus dat wordt biddenquote:
Goed bezig!quote:Op woensdag 31 december 2008 13:45 schreef LastRequest het volgende:
Zo ik heb even een megaschoonmaak van m'n kamer gedaan![]()
Alleen nog even afwassen en dan hoop ik dat mams er is met de verwarmingsleutel.. en dan rijdt ze me naar huis![]()
Vanavond vanaf m'n feestje naar huisquote:Maar Mik ik begrijp het niet helemaal, wanneer zou je moeder je dan waarheen brengen?
Ik ga nu zelf met de auto heen en laat 'm waarschijnlijk staan, maar als het weer echt zo betrekt dan laat ik vanaf elf uur m'n biertjes wel staan en rij ik alsnog naar huis.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vorig jaar zijn wij nog in die dichte mist naar Nijmegen geredendrie kwartier over gedaan ofzo, normaal 20 minuten
Nu gaan we dan vanaaf naar Oss maar we nemen voor de zekerheid maar slaap spullen mee
Dat ligt eraan hoe lang het duurt voor je terug bent en hoe de rest van de toko is. Als iedereen weg is en er geen verwarming aan staan, dan loop je risico's. Maar als er nog een paar man thuis zijn en jij bent slechts een paar dagen weg, dan is de kans dat je leidingen kapot vriezen vrijwel nihil.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
En probs LR
Ik moet als ik in Nijmegen ben ook weer aan de bak, heb gister wel even snel mijn verwarming open gedraaid, dat schijnt niet verstandig te zijn die helemaal dicht te laten als het vriest.
Hier begint de zon door de mist te breken nu.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tot nu toe is het stralend weer hier.
Naja dat weet ik dus niet zeker waar de rest vant huis was, aan de post op de trap te zien was er geen hondquote:Op woensdag 31 december 2008 13:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe lang het duurt voor je terug bent en hoe de rest van de toko is. Als iedereen weg is en er geen verwarming aan staan, dan loop je risico's. Maar als er nog een paar man thuis zijn en jij bent slechts een paar dagen weg, dan is de kans dat je leidingen kapot vriezen vrijwel nihil.
Niet bukken in de douche!quote:Op woensdag 31 december 2008 14:16 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga zo nog maar eens wat lui zweet eruit meppen op de gaye yuppensquashbaan.
Ik weet ik weetquote:Op woensdag 31 december 2008 13:45 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Je weet het he met de make-up, less is more!
Die van jou zag ik net op hyvesquote:Op woensdag 31 december 2008 14:49 schreef morgane het volgende:
"Mikke laat een zeepje voor je vallen"
O, excuses prinses! Ik zal je gelijk op commando entertainen!quote:
laat je tieten zien!!!111!!quote:Op woensdag 31 december 2008 15:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, excuses prinses! Ik zal je gelijk op commando entertainen!
*hofnar uithangt*
Dan moet je niet nu de deur uitgaan he.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:24 schreef Slarioux het volgende:
Als ik nu de deur uit ga, moet zo iemand ophalen, dan sta ik nog 30 minuten te bikkelen
quote:Op woensdag 31 december 2008 15:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, excuses prinses! Ik zal je gelijk op commando entertainen!
*hofnar uithangt*
Wat schiet ik daar mee op?quote:
Het was een beetje een reactie op dupje.. ik zit me nu ook te vervelen, want ik ben helemaal klaar om te gaanquote:Op woensdag 31 december 2008 15:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dan moet je niet nu de deur uitgaan he.
Hehe ja, naja ik moet nog wel koken en eten, maar dat doe ik pas rond een uur of 5.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:29 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het was een beetje een reactie op dupje.. ik zit me nu ook te vervelen, want ik ben helemaal klaar om te gaan
Heb ik ookal gedaanquote:Op woensdag 31 december 2008 15:30 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hehe ja, naja ik moet nog wel koken en eten, maar dat doe ik pas rond een uur of 5.
Heb al boodschappen gedaan en mn was opgeruimd.
Ik zou mn kamer nog kunnen gaan opruimen
Hehe ik ga wel even wat opruimen, heb er nu de tijd voor, dus waarom nietquote:
Was t maar waarquote:Op woensdag 31 december 2008 15:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt de kamer van Dupje opgeruimd?
Uhuh, en gelijk de afwas gedaan en de ramen gelapt.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt de kamer van Dupje opgeruimd?
Oh? Heb ik niks van gemerktquote:Op woensdag 31 december 2008 15:33 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Uhuh, en gelijk de afwas gedaan en de ramen gelapt.
Goed om te weten. wanneer kun je mijn ramen komen lappen?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:33 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Uhuh, en gelijk de afwas gedaan en de ramen gelapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |