Dat zal de 08-RK-NG geweest zijn. Waarschijnlijk ook nog een paar blauwe Fordjes Focus aanwezig? 24 en 25-SG-GZ?quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:25 schreef swarmahoer het volgende:
geloof het of niet maar die ene brandweerwagen wat je net schreef yas,,,,
ik bracht gister mn zusje naar n vriendin rond kwart voor 2 en op de terugweg (t was in die wijk ergens) kwam er n me busje voorbij rijden. ik denk ah zal wel
totdat ik verder keek, 1e marechaussee busje, 2e, 3e, 4e, 5e, 6e, 7e, 8!!!! 8 marechaussee busjes 2 me bussen en 2 politiewagensben ff omgedraaid (kon ook niet anders
) bij dat winkelcentrum in leuvensbroek parkeerden ze allemaal ,best vet 8 dezelfde wagens naast elkaar (was ook nog n seat leon btw mikkie
jij weet het nummerbord ongetwijfeld
) en al die mannetjes uitstappen vette outfit met pistolen aan de zijkant enzo
ik heb daarna netjes 50 de wijk uit gereden, heb toen wel nog een politiewagen gezien en idd een cofusquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zal de 08-RK-NG geweest zijn. Waarschijnlijk ook nog een paar blauwe Fordjes Focus aanwezig? 24 en 25-SG-GZ?
Ligt eraan hoe laat het is... maar als westerlingen welkom zijn, wil ik best een keer mijn gezicht laten zien hoor... moet dan wel om uiterlijk half tien/tien uur weer in de trein zittenquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:49 schreef swarmahoer het volgende:
kom je ook op de meet langs dan damart
Ik had dinsdag een ontmoeting met Cali in Nijmegen, en zei toen even hallo in het Nijmegentopic. En aangezien het hier wat actiever is dan het Haarlemtopic, en ik het wel gezellig vind, ben ik blijven hangenquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:51 schreef Mikkie het volgende:
Hoe ben je eigenlijk in het Nijmegentopic terecht gekomen? Waarschijnlijk heb je het al verteld, maar dat ben ik dan dus vergeten.
Ik schnapquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had dinsdag een ontmoeting met Cali in Nijmegen, en zei toen even hallo in het Nijmegentopic. En aangezien het hier wat actiever is dan het Haarlemtopic, en ik het wel gezellig vind, ben ik blijven hangen.
Je had ons teleurgesteld als het niet zo wasquote:
Ik wilde net zeggen dat je het dan naar je zin hebt gehad, als je nu ene kater hebt... maar die vlieger gaat volgens mij niet helemaal op nu ik dit zo leesquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:02 schreef HostiMeister het volgende:
men, gisteren een plee ondergekotst en gewoon doorgegaan, niet normaal hoe erg ik mezelf nu veracht
Gastquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:02 schreef HostiMeister het volgende:
men, gisteren een plee ondergekotst en gewoon doorgegaan, niet normaal hoe erg ik mezelf nu veracht
Ik zat in de auto en reden er voorbijquote:
Ik heb wel een ongeluk gezien op de kruising van de Oranjesingel en de Prins Bernhardstraat, daar werd net een auto afgevoerd. Halve kruising dicht, tien minuten gedaan over het stukje van het Keizer Karel naar het Keizer Traianus, dat was rond acht uur.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:05 schreef donroyco het volgende:
Fijn nieuwjaar iedereen!
Gisteren nog een autobrand meegemaakt bij de Wedren, auto was ergens tegenaan gebotst en in brand gevlogen(?), rond 19.45
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |