Die aan de jacobslaan ook tot 22.00!quote:Op woensdag 31 december 2008 15:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
woensdag 31-12-2008 08:00 - 22:00
Die aan de daalseweg, zou dat heus
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:11 schreef morgane het volgende:
die dingen zijn lang niet altijd up to date. Volgens mij zijn we tot 19.00 open.
Ik meen me ook te herinneren dat er op die posters voor in de tent ook geen 22.00u stond, maar pin me er niet op vastquote:Op woensdag 31 december 2008 16:11 schreef morgane het volgende:
die dingen zijn lang niet altijd up to date. Volgens mij zijn we tot 19.00 open.
Die baan is echt niet goed voor je bloeddruk of wel?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zullen we anders even bellen
Zelfde als die mensen die op extra koopavonden/zondagen bellen:
Blokker **** goedenmiddag/avond
Hallo zijn jullie open?
Nee, daarom neem ik de telefoon op
IJslepel?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:39 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben oliebollen aan het bakken.
Ik blijf het een moeilijk punt vinden hoe je ze rond krijgt
Kan ookquote:
Viel Spaß! Hou je er wel rekening mee dat je nu voor het laatst onder Slarioux post?quote:
Ff een afscheidspost misschien?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:52 schreef Mikkie het volgende:
Viel Spaß! Hou je er wel rekening mee dat je nu voor het laatst onder Slarioux post?
Of een compleet afscheidstopic in GCquote:Op woensdag 31 december 2008 16:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ff een afscheidspost misschien?
En als je die lepels nou vooraf heel kort door het frituurvet/olie haalt? Dan plakt het minder misschien?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:54 schreef LastRequest het volgende:
Ja ijslepels en 2 lepels deden we al, maar het plakt aan de lepels waardoor het er meer soort van in drupt haha.. maarja m'n zusje heeft er iets meer talent voor dan ik dus die fixt het wel
Best een goed idee! Zal het doorgeven aan m'n zusje, ik heb het zelf al opgegevenquote:Op woensdag 31 december 2008 16:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En als je die lepels nou vooraf heel kort door het frituurvet/olie haalt? Dan plakt het minder misschien?
Laat even weten of het werktquote:Op woensdag 31 december 2008 16:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Best een goed idee! Zal het doorgeven aan m'n zusje, ik heb het zelf al opgegeven
Christiaan Huygens?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:34 schreef swarmahoer het volgende:
ow mikkie t waren er meer dan 200heb zon vette bom gebouwd met mn neefje
daarna mamma in eindhoven opgehaald en er was een brand in n fietsestalling van n school (aan de tempellaan, ken je vast wel dupje
)
appie in dukenburg is tot 6 open iig, beide zusjes moet k ophalen dan
Ik snap niet hoe je daar uberhoupt bij komt.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:38 schreef Mikkie het volgende:
Het is toch enigsssssinds?
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je daar uberhoupt bij komt.
ßwarmiaanß?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:45 schreef swarmahoer het volgende:
dat moet met een ringel s mikkie snap dat dan
Er gaat wel meer mis volgens mijquote:Op woensdag 31 december 2008 17:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
SWARMI er hoort geen D in volgens mij en ook niet in enigszins.
Ik heb dat nummer nog steeds niet gehoordquote:Op woensdag 31 december 2008 17:58 schreef Dupje het volgende:
Verliefdheid is een toverbal in meer dan 1000 smaken, zal cupido je raken, dan schreeuw je het van de daken!
en ze blijven t maar proberenquote:Op woensdag 31 december 2008 18:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er gaat wel meer mis volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |