Is ook zo.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:51 schreef jslavenburg het volgende:
De vorige topics zijn irrelevant hopt om het nu
Dat is ook vanaf nu de bedoeling. Ze kregen soms wel blik maar zelden. Dacht dat dat beter was (droogvoer) wel voldoende water natuurlijk. Maar is ook niet goed. Vanaf nu 's morgens droogvoer en 's avonds lekkere blikdingenquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, gun dat beessie zijn vleesjes. Jij eet toch ook niet iedere dag cornflakes?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:49 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Er missen wat lettertjes
Met diverse users.
Geen idee wat "voljarig" is maar volgens mij is het iets om op te kotsen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:50 schreef Sporti het volgende:
Ik was 2 dagen voljarig toen zat ik al bij de gemeente en de kerk om me uit te laten schrijven, heerlijk gevoel was dat
Mijn kat heet om die reden Gourmetje omdat ze alleen de duurdere merken blikvoer eetquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook vanaf nu de bedoeling. Ze kregen soms wel blik maar zelden. Dacht dat dat beter was (droogvoer) wel voldoende water natuurlijk. Maar is ook niet goed. Vanaf nu 's morgens droogvoer en 's avonds lekkere blikdingen
Kennen we U?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:51 schreef jslavenburg het volgende:
De vorige topics zijn irrelevant hopt om het nu
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
Mijn kat heet om die reden Gourmetje omdat ze alleen de duurdere merken blikvoer eet
Ik heb een nogal gelovig vriendje aan de kant gezet vanwegen het geloofquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee wat "voljarig" is maar volgens mij is het iets om op te kotsen.
Good for you.![]()
Thanks Peet, mooie OP ook.![]()
Sorry dat heet hier meerderjarigquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee wat "voljarig" is maar volgens mij is het iets om op te kotsen.
Good for you.![]()
Thanks Peet, mooie OP ook.![]()
die wilde geen sex voor het huwelijk zeker?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een nogal gelovig vriendje aan de kant gezet vanwegen het geloof![]()
Werd er knetter van
Mikey krijgt echt alleen maar brokken maar dat is een hond. Mijn dierenarts zweert bij droogvoer. Zal wel verschil zitten tussen het voer van honden en katten. Geen idee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:54 schreef Soury het volgende:
Dat is ook vanaf nu de bedoeling. Ze kregen soms wel blik maar zelden. Dacht dat dat beter was (droogvoer) wel voldoende water natuurlijk. Maar is ook niet goed. Vanaf nu 's morgens droogvoer en 's avonds lekkere blikdingen
geeft niks hoor........ doe gezellig mee.........quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:59 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nee
Sorry dacht dat dit een spam topic was, tot ik iets verder las
Mijn excuses
Ik vond het wel een originele gedachte, ook daadwerkelijk iets gaan invullen op de plek van die ontbrekende letters.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:59 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nee
Mijn excuses
Nee in eerste instantie nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
die wilde geen sex voor het huwelijk zeker?
welkom hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:59 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nee
Mijn excuses
Ooooh, sorry dan. Meerderjarig is niks mis mee.quote:
heb ik gedaan !quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een originele gedachte, ook daadwerkelijk iets gaan invullen op de plek van die ontbrekende letters.
Ben je gek, doe gezellig mee. Spammen doet alleen de nachtploeg.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:59 schreef jslavenburg het volgende:
Nee
Mijn excuses
ja maar dat zijn de users hier.......quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:01 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Waar staat RLS voor?
Toch niet Real-Life Soap he?
Inderdaadquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een originele gedachte, ook daadwerkelijk iets gaan invullen op de plek van die ontbrekende letters.
Jaaaaaa, je krijgt de groetjes van Huub, Brian en Amanda.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:01 schreef jslavenburg het volgende:
Waar staat RLS voor?
Oke, is goedquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek, doe gezellig mee. Spammen doet alleen de nachtploeg.
en ik was al misselijk van de oliebollenquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:03 schreef Sporti het volgende:
Over geloof gesproken Rouvoet in de top 2000 op Ned. 3
Nee hoor, daar kijken we hier niet naar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:01 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Waar staat RLS voor?
Doe eens gek en gooi er zelf een onderwerp in.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:03 schreef jslavenburg het volgende:
Oke, is goed![]()
Wat is het onderwerp van dit topique? =o
zijn muzieksmaak verrast me toch weer, Van Morrisonquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
en ik was al misselijk van de oliebollen
Die sla ik even over, ok?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:03 schreef Sporti het volgende:
Over geloof gesproken Rouvoet in de top 2000 op Ned. 3
En als dieene daar nog een groet aan wil toevoegen (of iets anders) lijkt me dat ook wel leukquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaaaaaa, je krijgt de groetjes van Huub, Brian en Amanda.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:03 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Oke, is goed![]()
Wat is het onderwerp van dit topique? =o
Nog even en we komen erachter dat hij ook post op FOK!. Ben benieuwd naar zijn posthistory.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:06 schreef Sporti het volgende:
zijn muzieksmaak verrast me toch weer, Van Morrison
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:06 schreef Sporti het volgende:
[..]
zijn muzieksmaak verrast me toch weer, Van Morrison
Ik ben Katholiek opgevoed, heb mijn communie en vormsel gedaan, maar doe er tegenwoordig eigenlijk niets meer aan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
geeft niks hoor........ doe gezellig mee.........
en hoe staat het bij jou........ geloof je in sinterklaas ? eh God ?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Kleur lengte en krul van schaamhaar graag
Hoi ruudemans, lekker vrij nu?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
En als dieene daar nog een groet aan wil toevoegen (of iets anders) lijkt me dat ook wel leuk
houwen zo !quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:08 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik ben Katholiek opgevoed, heb mijn communie en vormsel gedaan, maar doe er tegenwoordig eigenlijk niets meer aan.
Hottemetottetentoonstellingquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:49 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Er missen wat lettertjes
Met diverse users.
Ja echt, hij is nu weer uit beeld hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
écht waar? ik heb het niet op staan hoor......
lengte ook nog........quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo, dat is tenminste een opvallende en unieke uitnodigingquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Muis toch, het kind is nieuw hier, ff rustig aan hoor. Voor hetzelfde geld komen Coos, Ian en Nmns ook nog binnen zo. Dan kan hij/zij z'n shit wel gaan schuilen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:07 schreef Soury het volgende:
Oi das rouvoet he? Niet ikquote:
ik wil iets grappig bedenken maar ik kan het effe niet ik ben misselijk van oliebollen enzoquote:
Achter iedere letter gaat een cijfer schuil en als je die deelt heb je mijn pincodequote:Op dinsdag 30 december 2008 20:09 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Hoezo?
En waar staat RLS nou voor?
Ooh, was die naar mij gericht?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nieuw !!! Hier misschienquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Muis toch, het kind is nieuw hier, ff rustig aan hoor. Voor hetzelfde geld komen Coos, Ian en Nmns ook nog binnen zo. Dan kan hij/zij z'n shit wel gaan schuilen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:12 schreef Sporti het volgende:
[..]
Achter iedere letter gaat een cijfer schuil en als je die deelt heb je mijn pincode
Je heb mazzel er is een complete vragenlijst. Aangezien je een man bent ben je welkom zonder die shitquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:12 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ooh, was die naar mij gericht?
Het is dat ik een vriendin heb, anders had ik je misschien uitgenodigd!
Ik heb hem al door hoor. Love the young and innocent.quote:
Tot straksquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:13 schreef FANN het volgende:ik ben effe weg...... ik denk dat ik over mijn nek ga........
niet van jullie hoor...van de oliebollen ......
Kotze.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:13 schreef FANN het volgende:
ik ben effe weg...... ik denk dat ik over mijn nek ga........
niet van jullie hoor...van de oliebollen ......
Het begint weer ouderwest gezellig te worden hier. Das een feit.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb hem al door hoor. Love the young and innocent.
Ja hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:15 schreef Sporti het volgende:
[..]
dan zou het RSL zijn en das een chronische ziekte
Real life SC, ongeveer 38 posters, een wereld op zich.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:01 schreef jslavenburg het volgende:
Waar staat RLS voor?
Ik pak er maar even een wijntje bij.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:15 schreef Soury het volgende:
Het begint weer ouderwest gezellig te worden hier. Das een feit.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoorIk bedenk even iets anders
Deze vind ik primaquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Real life SC, ongeveer 38 posters, een wereld op zich.
Op dit moment is er in Nederland geen reallife te volgen via de streams.
hoiquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik pak er maar even een wijntje bij.![]()
Een hoi van ruudemans kan er ook niet meer vanaf.
mijn katten willen alleen maar eigen merk albert heyn...die kleine blikjes met heule stukken kipquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
Mijn kat heet om die reden Gourmetje omdat ze alleen de duurdere merken blikvoer eet
mmmmm die zijn echt vet lekker, ik koop er morgen 2 ga helemaal losssssssquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:18 schreef Soury het volgende:
Ik heb appel dingen gekocht.. Bengeits ofzo. Die gaan morgen mee naar het werk.Ik vreet er toch geen 6 op. Lekker bakkie doen en voor de rest geen ruk. Wie de leukste Youtube kan vinden waarschijnlijk
Beignets.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:18 schreef Soury het volgende:
Ik heb appel dingen gekocht.. Bengeits ofzo. Die gaan morgen mee naar het werk.Ik vreet er toch geen 6 op. Lekker bakkie doen en voor de rest geen ruk. Wie de leukste Youtube kan vinden waarschijnlijk
Te gek hoor , ik had dat helemaal niet door totdat ik is blikjes van de Aldi kocht voor 30 cent maar die wilde mevrouw nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
mijn katten willen alleen maar eigen merk albert heyn...die kleine blikjes met heule stukken kip
Geeft niet skattie, hoi ook.quote:
Kutkatquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:22 schreef Sporti het volgende:
[..]
Te gek hoor , ik had dat helemaal niet door totdat ik is blikjes van de Aldi kocht voor 30 cent maar die wilde mevrouw niet
blikjes zijn ook helaas niet goedkoop...die krengen weten precies wat ze willenquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:22 schreef Sporti het volgende:
[..]
Te gek hoor , ik had dat helemaal niet door totdat ik is blikjes van de Aldi kocht voor 30 cent maar die wilde mevrouw niet
Gewoon een hoerige kat. Niks mis met de blikje van de Aldi. Ik heb geen idee hoor en ook geen kat.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:22 schreef Sporti het volgende:
Snap dat nooit.. dat mensen dan vrij zijn ..dat zijn juist de leuke dagen om te werken. Geen ruk te doen dus 2 uur koffie drinken 2 uur lunchen en vroeg aftaaien. Komt geen krant uit dus voor de kat zijn kont zit je daar. Maar ja die hebben weer kids die ook vrij zijn.. Dat zal het verschil wel zijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beignets.![]()
Moet jij morgen nog werken dan? Arme jij, maar volgens mij komt het neer op geinen.
Wel eens geproefd?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gewoon een hoerige kat. Niks mis met de blikje van de Aldi. Ik heb geen idee hoor en ook geen kat.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:27 schreef jslavenburg het volgende:
Een van onze katten (zie mijn fobo, de zwarte) heeft nu een erge aandoening aan de lever. Het zal 50/50 worden of hij het overleeft
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:27 schreef jslavenburg het volgende:
Een van onze katten (zie mijn fobo, de zwarte) heeft nu een erge aandoening aan de lever. Het zal 50/50 worden of hij het overleeft
Ach ik ben ook kieskeurig, maar ik had dat van een asielkatje niet verwachtquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
blikjes zijn ook helaas niet goedkoop...die krengen weten precies wat ze willen
Skattie, ik werk niet meer maar ik weet wel dat het een gezellige dag was toen ik nog werkte, waar dan ook.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:27 schreef Soury het volgende:
Snap dat nooit.. dat mensen dan vrij zijn ..dat zijn juist de leuke dagen om te werken. Geen ruk te doen dus 2 uur koffie drinken 2 uur lunchen en vroeg aftaaien. Komt geen krant uit dus voor de kat zijn kont zit je daar. Maar ja die hebben weer kids die ook vrij zijn.. Dat zal het verschil wel zijn
ooooooo dat is naarquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:27 schreef jslavenburg het volgende:
Oh jee, strekte dan maar. Heeft ie al een drain?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:27 schreef jslavenburg het volgende:
Bedoel je of hij gespoeld is? Zoja, gister een keer, en op het moment weer.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, strekte dan maar. Heeft ie al een drain?
foei BQquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry blommeke, kon het even niet laten.quote:
Nou, misschien heet zijn kat wel Mathara, dan kan het toch?quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, misschien heet zijn kat wel Mathara, dan kan het toch?
Fluitertje weet hoe Mathara nu heet, maar hij geeft het niet vrij geloof ikquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, misschien heet zijn kat wel Mathara, dan kan het toch?![]()
Ach, ik heb daar ook wel een idee over. Boeien.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:40 schreef blomst het volgende:
Fluitertje weet hoe Mathara nu heet, maar hij geeft het niet vrij geloof ik
nee, wil FAnn niet achterna.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, ik heb daar ook wel een idee over. Boeien.
Geniet van je flappen.
Oja?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geniet van je flappen.
Pmetjequote:Op dinsdag 30 december 2008 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geniet van je flappen.
ik ook pmetjequote:Op dinsdag 30 december 2008 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
PmetjeIk was verdomme de debiel die een kaart heeft gekocht en verstuurd. Koste me nog vet veel moeite destijds met twee krukken
Jij wist welk ziekenhuis ze niet lag??quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
PmetjeIk was verdomme de debiel die een kaart heeft gekocht en verstuurd. Koste me nog vet veel moeite destijds met twee krukken
De kater van me moeder heete miep ..quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:42 schreef jslavenburg het volgende:
Die zwarte kat heet Minoes (ook al is het een jongen. dont ask me why) en die kleine heet Fleur
En Minoes is nu de zieke
laat maar, en neem nog een oliebolquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
zo daar was ik weer........
willen jullie een uitgebreid verslag of geloven jullie het wel?
Hoezo niet ... Ik kreeg een adresquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Jij wist welk ziekenhuis ze niet lag??
Ik heb ook een kaartje gestuurd in navolging van de muiskaartenactie. Toen viel Mathara ontzettend door de mand.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:44 schreef Soury het volgende:
en het was zo makkelijk Muis als je op de eigenschappen van de foto had gekeken zag je zo waar dequote:Op dinsdag 30 december 2008 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
dat stukje van kaartenversturen heb ik toen net gemist.quote:
Is dit een sommetje? Hoi Ian.quote:
Hmmm dol op aandacht, verdraaid persoonlijke informatie en wil jonger lijken dan dat ze is?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb ook een kaartje gestuurd in navolging van de muiskaartenactie. Toen viel Mathara ontzettend door de mand.
Denk gewoon na Tom, dan weet je het vanzelf.
ik heb echt alles gemist, ik geloofde het aanvankelijk totdat ik opeens wel heel veel grappen erover lasquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:50 schreef blomst het volgende:
[..]
dat stukje van kaartenversturen heb ik toen net gemist.
waren er nog meer die een kaart hadden gestuurd?
Ja, deze sukkel dus.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:50 schreef blomst het volgende:
dat stukje van kaartenversturen heb ik toen net gemist.
waren er nog meer die een kaart hadden gestuurd?
I rest my case of weet je het echt niet?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:52 schreef Dementor het volgende:
Hmmm dol op aandacht, verdraaid persoonlijke informatie en wil jonger lijken dan dat ze is?
Goh welke vrouwelijke (ex)foksters blijven er dan over?
![]()
Ik kan het wel gokken maar ik wil het zeker weten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
I rest my case of weet je het echt niet?
Begint toch niet met een B ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
I rest my case of weet je het echt niet?
Ik weet niet waar we het over hebben maar ik kan op deze vraag wel een paar antwoorden geven.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hmmm dol op aandacht, verdraaid persoonlijke informatie en wil jonger lijken dan dat ze is?
Goh welke vrouwelijke (ex)foksters blijven er dan over?
![]()
Zo bijdehand was ik niet... Plus dat ik het zoooo gaaf vond om kaarten te krijgen en dacht iets terug te willen doen.. Nu check ik altijd iemands postgeschiedenis b.v. de achterdocht zit er nu wel goed in .. En weet je daar baal ik vanquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
en het was zo makkelijk Muis als je op de eigenschappen van de foto had gekeken zag je zo waar de
foto vandaan kwam.....![]()
ik dacht écht dat je het op een gegeven moment wel door had er werden zoveel grappen overgemaakt
over de drain in haar long enzo..... er klopte geen klote van het hele verhaal.....
yup ik heb hetzelfde hoor....quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo bijdehand was ik niet... Plus dat ik het zoooo gaaf vond om kaarten te krijgen en dacht iets terug te willen doen.. Nu check ik altijd iemands postgeschiedenis b.v. de achterdocht zit er nu wel goed in .. En weet je daar baal ik van
Ik heb heul geen drain eikel.quote:
nouhou....... ik vond het grappig omdat dat het juist NIET was.......quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:59 schreef Sporti het volgende:
[..]
als bonus nog een bol......hier vanguh
Dat is inderdaad het lulligste, want dat heb je (ik ook hoor) dus ook bij mensen die het wel goed bedoelen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo bijdehand was ik niet... Plus dat ik het zoooo gaaf vond om kaarten te krijgen en dacht iets terug te willen doen.. Nu check ik altijd iemands postgeschiedenis b.v. de achterdocht zit er nu wel goed in .. En weet je daar baal ik van
Ik was er al vroeg bij hoor met die kaart. Weet nog dat ik perse wilde dat ie er de volgende dag was dus voor 18:00 op de bus gedaan. Na dat ziekenhuis verhaal zeg maar. later begreep ik dat ik in het ootje was genomen. Was nog een vet leuke kaart ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:00 schreef FANN het volgende:
[..]
yup ik heb hetzelfde hoor....
in het begin geloofde ik ook alles...
helaas........ pinutbutter..... kan dus niet
maar de volgende keer geef ik je wel een seintje..... dacht écht dat je het wel door had
ging uit varenquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb heul geen drain eikel.![]()
Ik ga voor bier en tieten. Gooi er een YT in zou ik zeggen.![]()
Amerikaaa amerikaaaquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
ging uit varen
met zijn bootje naar Zuid Laren.
hij ging niet links hij ging niet recht
hij ging naar amerkaaaaaa.![]()
We kunnen zo één aanbrengenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat adres had je van haar gekregenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was er al vroeg bij hoor met die kaart. Weet nog dat ik perse wilde dat ie er de volgende dag was dus voor 18:00 op de bus gedaan. Na dat ziekenhuis verhaal zeg maar. later begreep ik dat ik in het ootje was genomen. Was nog een vet leuke kaart ook
Geen B dus, dan weet ik het ook niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
je kan er maar het beste om lachen........quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was er al vroeg bij hoor met die kaart. Weet nog dat ik perse wilde dat ie er de volgende dag was dus voor 18:00 op de bus gedaan. Na dat ziekenhuis verhaal zeg maar. later begreep ik dat ik in het ootje was genomen. Was nog een vet leuke kaart ook
Zouden ze in het ziekenhuis er nog iemand blij mee hebben gemaakt??quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
nou en hoe,......quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:04 schreef Sporti het volgende:
Maar hier zit toch best een grote mensen die elkaar wel persoonlijk kennen uit meetings ofzo?
Kreng. Ach, we weten toch allemaal over wie het gaat. Niet zo moeilijk doen hoor.quote:
nou sommige hebben elkaar toch errug goed leren kennen enzo.....quote:
Dus mevrouw M. Drain post hier nog steeds maar heet nu iets met een B ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kreng. Ach, we weten toch allemaal over wie het gaat. Niet zo moeilijk doen hoor.
er zijn wel mensen hier die elkaar ontmoet hebben, maar ook heel veel niet, ik hoor bij de laatste groep.quote:
nah........ ik denk dat die wel een ban heeft?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:11 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dus mevrouw M. Drain post hier nog steeds maar heet nu iets met een B ?
OOOOOOOO en dan te bedenken dat ik niet eens blonT benquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:10 schreef FANN het volgende:
[..]
nou sommige hebben elkaar toch errug goed leren kennen enzo.....![]()
sporti........ hallooooooooooooo..........![]()
![]()
![]()
![]()
grappie.......
nee, dan onder een ander naam denk ik, maar ik heb ook geen idee wie het is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:11 schreef Sporti het volgende:
[..]
Neehee, ze post hier niet meer. Als je zo door de mand valt blijf je vanzelf weg. Of je nu M heet of B.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:11 schreef Sporti het volgende:
zou fotoboek aan klikken voor je haarkleur, maar die is er nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:12 schreef Sporti het volgende:
[..]
OOOOOOOO en dan te bedenken dat ik niet eens blonT ben
Nee dat werd volgens mij door een mod nb hier gepostquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:06 schreef Sporti het volgende:
[..]
En dat adres had je van haar gekregen
nee....... maar ik denk toch dat je nu wel zo ongeveer weet wie écht is en wie niet écht?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:11 schreef blomst het volgende:
[..]
er zijn wel mensen hier die elkaar ontmoet hebben, maar ook heel veel niet, ik hoor bij de laatste groep.
Nee hoor. Op klonen staat sowieso geen ban (tenzij je een ban hebt natuurlijk) en het is ook niet bewezen dat ze er één was. Geen flauw idee wie die Muppet was. Echt niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:12 schreef FANN het volgende:
[..]
nah........ ik denk dat die wel een ban heeft?
maar dat weet ik ook niet eigenlijk......
Ernst en Bobbie hadden ooit eens een liedje over haarquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:12 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, dan onder een ander naam denk ik, maar ik heb ook geen idee wie het is.
BQ dus wel, en fluitertje ook.
ik heb geen idee wie het zou kunnen zijn hoor, tis me ook te ingewikkeldquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:12 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, dan onder een ander naam denk ik, maar ik heb ook geen idee wie het is.
BQ dus wel, en fluitertje ook.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee hoor. Op klonen staat sowieso geen ban (tenzij je een ban hebt natuurlijk) en het is ook niet bewezen dat ze er één was. Geen flauw idee wie die Muppet was. Echt niet.
Ja. Laten we een kaartenactie organiseren! Gert kan wel met oliebollen langs ipv een fruitmand.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
o dus ze zou nu zomaar gezellig mee kunnen zitten posten?
Blommetjejij bent een B
![]()
Juist, gewoon gezellig hupsen.quote:
Ken ik ook al nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ernst en Bobbie hadden ooit eens een liedje over haar
Ik lust er ook wel een paar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja. Laten we een kaartenactie organiseren! Gert kan wel met oliebollen langs ipv een fruitmand.
oliebollen.........quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja. Laten we een kaartenactie organiseren! Gert kan wel met oliebollen langs ipv een fruitmand.
een konijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
nee....... maar ik denk toch dat je nu wel zo ongeveer weet wie écht is en wie niet écht?
Muis is trouwens eigenlijk een Konijnmaar dat even terzijde
godver ik wordt weer melig
Cola drinken. Doe maar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:18 schreef FANN het volgende:
[..]
oliebollen.........![]()
Noek doe effe niet
Dat was toch de rest? Oeh, Laysa was me voor.quote:
Google is mijn vriendquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
OMG wat een vreselijk jochquote:
écht waar??quote:
Helaas, ik kan hem op YT niet vindenquote:
ik wil wel kaarten, geef zo spoedig mogelijk door wanneer ik een drain hebquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Seder wanneer bent u tof, huisvrouw?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Erg hè? Hij was ook bij Het Glazen Huis, zum kotsen dat joch.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:19 schreef Deisyy het volgende:
OMG wat een vreselijk joch![]()
BQ je deed een Dementor
Ja, echt. Cola helpt als een tiet. Ik heb het ook nooit in huis.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
écht waar??
heb ik niet in huiszit weer aan de thee........
maar tis al weer rustig in mijn maag, zal nog wel een verdwaald virusje ergens rondzwemmen
morgen maar niet zuipen denk ik
Ik heb hem net beluisterdquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas, ik kan hem op YT niet vinden![]()
Hoi PullupVoorlopig niets te roeien he?
Cola ... had ik ook nooit in huis. die troep is goed voor een boel dingen. Ik had angstaanvallen jaren geleden en belande bij de arbo op het werk en kreeg cola in mijn handen gedrukt. hihihihiquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
écht waar??
heb ik niet in huiszit weer aan de thee........
maar tis al weer rustig in mijn maag, zal nog wel een verdwaald virusje ergens rondzwemmen
morgen maar niet zuipen denk ik
Maakt ook niet uit op welke plaats hoor. Oor, kont, geeft niks. Wij sturen het wel op!quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:21 schreef blomst het volgende:
[..]
ik wil wel kaarten, geef zo spoedig mogelijk door wanneer ik een drain heb
Gofferdegoffer, ik ben altijd al tof geweest lul. Dat jij dat niet ziet kan ik ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Seder wanneer bent u tof, huisvrouw?
Ik doe altijd groene en rooibosthee, aangezien ik geen cola drinker ben, dat helpt ook prima. Rooibosthee brengt je darmen tot rust en groene thee zorgt voor een goede verbranding.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, echt. Cola helpt als een tiet. Ik heb het ook nooit in huis.![]()
Tegen de tijd dat het virus weg is bedenk ik me dat cola altijd zo goed werkt.
Voelt goed he?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Erg hè? Hij was ook bij Het Glazen Huis, zum kotsen dat joch.
Ik weet het, ff snel een dementortje.
De soepkipquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je doet zelfs schelden?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gofferdegoffer, ik ben altijd al tof geweest lul. Dat jij dat niet ziet kan ik ook niks aan doen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Voelt goed he?
Ik doe dat ook wel eens met Juud.
Dan zeg ik wil je sevilla en dan schenk ik vienna.
Ik weet niet waar het over gaat maar even ferm gaan zitten schijten helpt ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:24 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik doe altijd groene en rooibosthee, aangezien ik geen cola drinker ben, dat helpt ook prima. Rooibosthee brengt je darmen tot rust en groene thee zorgt voor een goede verbranding.
Rooibosquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:24 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik doe altijd groene en rooibosthee, aangezien ik geen cola drinker ben, dat helpt ook prima. Rooibosthee brengt je darmen tot rust en groene thee zorgt voor een goede verbranding.
Ik word altijd muffig van thee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:24 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik kon hem niet vinden in de Soepkippenparadequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb hem net beluisterd![]()
Schaatsen is ook wel tof maar ik wacht nog twee dagen hoor.
Hoe ondeugend. Keep up the good work, kan nog spannend worden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:24 schreef Dementor het volgende:
Voelt goed he?
Ik doe dat ook wel eens met Juud.
Dan zeg ik wil je sevilla en dan schenk ik vienna.
Tering, is dat morgen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
hang ik tijdens het vuurwerk boven de pot......... gezellie.........
Ik ben hier om je op te vangen. Ik doe niks morgenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
hang ik tijdens het vuurwerk boven de pot......... gezellie.........
De mp3 speler op de officiele site bracht uitkomst. Iquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kon hem niet vinden in de Soepkippenparade![]()
doe inderdaad maar een paar daagjes wachten met schaatsen, het ijs schijnt nog heel onbetrouwbaar te zijn.
ja nog twee dagen te gaan, en dan mogen we weer posten zonder zielig gevonden te wordenquote:
Ik ben normaal ook niet zo van de thee, drink het eigenlijk alleen als ik wat ziek ben.quote:
Linkjequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
De mp3 speler op de officiele site bracht uitkomst. I
Ik ben wel 50 IQ punten kwijtgeraakt na 2 minuten luisteren
Define muffig. Je whooted niet en zulks?quote:
ik denk dat ik bij nader inzien ook thuis blijfquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben hier om je op te vangen. Ik doe niks morgen
Ik schuim ook wel eens de melk op.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe ondeugend. Keep up the good work, kan nog spannend worden.
Ik vang mee, heb een EHBO diploma en kan reanimerenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben hier om je op te vangen. Ik doe niks morgen
Is dat een hint?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:28 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook niet zo van de thee, drink het eigenlijk alleen als ik wat ziek ben.
Koffie
Je hebt nog een hele nacht en dag om je voor te bereiden. Waarop weet ik niet maar dat kun je zelf wel invullen.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
De mp3 speler op de officiele site bracht uitkomst. I
Ik ben wel 50 IQ punten kwijtgeraakt na 2 minuten luisteren
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:28 schreef blomst het volgende:
[..]
ja nog twee dagen te gaan, en dan mogen we weer posten zonder zielig gevonden te worden
Het mot niet gekker wordenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik schuim ook wel eens de melk op.
Ik moet van morgen tot overmorgen non stop werken terwijl heel duitsland zich om mij heen vol laat lopen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt nog een hele nacht en dag om je voor te bereiden.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:29 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik vang mee, heb een EHBO diploma en kan reanimeren
Juist, dat ja. Het werkt als valium op een chagrijnige manier. Zo buh!quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Define muffig. Je whooted niet en zulks?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:31 schreef blomst het volgende:
[..]
o, zitten die ook in je neus en oren
had je maar een vak moeten leren.......quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moet van morgen tot overmorgen non stop werken terwijl heel duitsland zich om mij heen vol laat lopen.
Jippie.
Aaarghquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Met nummer 4 krijg je er vast weer 75 Iq punten bij
Mooiquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]
da's een hele geruststelling....... hele avond tv kijken hou ik ook niet vol denk ik.....
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
had je maar een vak moeten leren.......
Lijkt bijna een commerciële post. Bij mij in de buurt zit een firma die meststoffen verwerkt. Schijten (mest) en ferm : fermofeed. Werk jij daarvoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat maar even ferm gaan zitten schijten helpt ook
maar wel naar Guido Weijers, die is keileukquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]
da's een hele geruststelling....... hele avond tv kijken hou ik ook niet vol denk ik.....
Die steelt grappen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
maar wel naar Guido Weijers, die is keileuk
Ja, had ik maar een vak moeten leren.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lijkt bijna een commerciële post. Bij mij in de buurt zit een firma die meststoffen verwerkt. Schijten (mest) en ferm : fermofeed. Werk jij daarvoor![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je het lang genoeg laat staan welquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja de melk schuimt niet van z'n eigen op he.
Grappenjatter en tamme hamster.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan mij het schelen, ik moet om hem lachenquote:
Bij het zien van Guido Weijers zapt mijn TV spontaan verder, soms heb ik best mazzelquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dementorquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan mij het schelen, ik moet om hem lachen![]()
Van wie steelt hij grappen dan?
http://www.zwartekat.nl/artikel/mirror/goedgejat/quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan mij het schelen, ik moet om hem lachen![]()
Van wie steelt hij grappen dan?
Die verzuurde slagroom hoef ik niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
Uit zijn theatershow, je bent jaloers, jaloers, komt bv. dat liedje, ik klop even de melk op
quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:41 schreef Dementor het volgende:
Die verzuurde slagroom hoef ik niet.
ik kan geen genoeg krijgen van dat filmpie weet ook niet waarom........quote:
nee......... ikke ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ben ik zeker weer de enige die hier zo om moet lachen
Guido is dus een schele jatmoos.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:41 schreef Juud79 het volgende:
[..]
http://www.zwartekat.nl/artikel/mirror/goedgejat/
En zo zijn er nog wel wat voorbeelden te vinden.
Zo ist maar net Youp van t'Hek gebruikt al jaren dezelfde grappen en maniertjes en Najib Amhali vertaald ook grappen van andere.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Guido is dus een schele jatmoos.
Na ja, beter goed gestolen dan slecht bedacht.
maar die 2 vind ik dan weer niet leukquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:46 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zo ist maar net Youp van t'Hek gebruikt al jaren dezelfde grappen en maniertjes en Najib Amhali vertaald ook grappen van andere.
Afzonderlijk vind ik ze goed om aan te horen maar dat eeuwige geruzie tussen die twee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kan geen genoeg krijgen van dat filmpie weet ook niet waarom........
ik moet toch eens een weekendje daar naar toe........
naar de Huttefluttekuttevreugde
![]()
Ik schrik een beetje van jequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Afzonderlijk vind ik ze goed om aan te horen maar dat eeuwige geruzie tussen die twee.Flikker toch op
het gaat me meer om het lachen van Geer......quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Afzonderlijk vind ik ze goed om aan te horen maar dat eeuwige geruzie tussen die twee.Flikker toch op
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ruud schiet even uit z'n slof, doet die normaal in het Italiaans dan merken wij het niet
Omdat je normaal nooit zo lelijk deed.quote:
Inderdaad, dat vreselijk overdreven, irritante, astmatische gelach van joling, dat is het leukste.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
het gaat me meer om het lachen van Geer......
zo zit ik er namelijk ook regelmatig bij ....![]()
ja ook hier......![]()
zo lach ik ook.......quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, dat vreselijk overdreven, irritante, astmatische gelach van joling, dat is het leukste.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:56 schreef FANN het volgende:
ik krijg net een email binnen van die Griek die vraagt of ik mee een filmpie kom kijken![]()
dus ik ben effe weg....... misschien tot later......
ik mail hem eerst wel effe terug dat ik eraan kom...... hij zit namelijk een kamer verderop.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:56 schreef FANN het volgende:
ik krijg net een email binnen van die Griek die vraagt of ik mee een filmpie kom kijken![]()
ik mail hem eerst wel effe terug dat ik eraan kom...... hij zit namelijk een kamer verderop.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe een jas aan als je naar hem toe gaatquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:56 schreef FANN het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
iest met aardig en sympathiekquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vorrei essere gentile en simpatico, ma no è sempre possibile.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vorrei essere gentile en simpatico, ma no è sempre possibile.
De beller is in dat geval niet sneller met al dat gekraak.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:56 schreef FANN het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doet me denken aan il dottore e sua mogliequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:56 schreef FANN het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, ergens is er ook noch iets mogelijk ofsow. Misschien een verleidingspoging?quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, ergens is er ook noch iets mogelijk ofsow. Misschien een verleidingspoging?
Trusten lieve mensen, dont let the bedbugs bite you.![]()
Welnee, vier op een rij is dat niet eensquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik dacht dat 3 op een rij overdone was.
trustenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, ergens is er ook noch iets mogelijk ofsow. Misschien een verleidingspoging?
Ciao BQquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze je daarom uitlachenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet ik toch eens aan een italiaan(se) vragen, waarom ze achter elk engels woord een e uitspreken.Maar dat doe ik pas als ze mij proberen uit te lachen om mijn uitspraak.
![]()
![]()
Wordt vast wel lachenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze je daarom uitlachen
Liesse meis !!!!!!!!!!!!!! Klaar voor de overname op fokquote:
doe maarquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:25 schreef Soury het volgende:
Oh fuk zal ik het doen.. Ligt Fann te braken in de plee dan lukt het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |