Achter iedere letter gaat een cijfer schuil en als je die deelt heb je mijn pincodequote:Op dinsdag 30 december 2008 20:09 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Hoezo?
En waar staat RLS nou voor?
Ooh, was die naar mij gericht?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Kleur lengte en krul van schaamhaar graag
Nou nieuw !!! Hier misschienquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Muis toch, het kind is nieuw hier, ff rustig aan hoor. Voor hetzelfde geld komen Coos, Ian en Nmns ook nog binnen zo. Dan kan hij/zij z'n shit wel gaan schuilen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:12 schreef Sporti het volgende:
[..]
Achter iedere letter gaat een cijfer schuil en als je die deelt heb je mijn pincode
Je heb mazzel er is een complete vragenlijst. Aangezien je een man bent ben je welkom zonder die shitquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:12 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ooh, was die naar mij gericht?
Het is dat ik een vriendin heb, anders had ik je misschien uitgenodigd!
Ik heb hem al door hoor. Love the young and innocent.quote:
Tot straksquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:13 schreef FANN het volgende:ik ben effe weg...... ik denk dat ik over mijn nek ga........
niet van jullie hoor...van de oliebollen ......
Kotze.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:13 schreef FANN het volgende:
ik ben effe weg...... ik denk dat ik over mijn nek ga........
niet van jullie hoor...van de oliebollen ......
Het begint weer ouderwest gezellig te worden hier. Das een feit.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb hem al door hoor. Love the young and innocent.
Ja hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:15 schreef Sporti het volgende:
[..]
dan zou het RSL zijn en das een chronische ziekte
Real life SC, ongeveer 38 posters, een wereld op zich.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:01 schreef jslavenburg het volgende:
Waar staat RLS voor?
Toch niet Real-Life Soap he?
Ik pak er maar even een wijntje bij.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:15 schreef Soury het volgende:
Het begint weer ouderwest gezellig te worden hier. Das een feit.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoorIk bedenk even iets anders
Deze vind ik primaquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Real life SC, ongeveer 38 posters, een wereld op zich.
Op dit moment is er in Nederland geen reallife te volgen via de streams.
hoiquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik pak er maar even een wijntje bij.![]()
Een hoi van ruudemans kan er ook niet meer vanaf.
mijn katten willen alleen maar eigen merk albert heyn...die kleine blikjes met heule stukken kipquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
Mijn kat heet om die reden Gourmetje omdat ze alleen de duurdere merken blikvoer eet
mmmmm die zijn echt vet lekker, ik koop er morgen 2 ga helemaal losssssssquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:18 schreef Soury het volgende:
Ik heb appel dingen gekocht.. Bengeits ofzo. Die gaan morgen mee naar het werk.Ik vreet er toch geen 6 op. Lekker bakkie doen en voor de rest geen ruk. Wie de leukste Youtube kan vinden waarschijnlijk
Beignets.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:18 schreef Soury het volgende:
Ik heb appel dingen gekocht.. Bengeits ofzo. Die gaan morgen mee naar het werk.Ik vreet er toch geen 6 op. Lekker bakkie doen en voor de rest geen ruk. Wie de leukste Youtube kan vinden waarschijnlijk
Te gek hoor , ik had dat helemaal niet door totdat ik is blikjes van de Aldi kocht voor 30 cent maar die wilde mevrouw nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
mijn katten willen alleen maar eigen merk albert heyn...die kleine blikjes met heule stukken kip
Geeft niet skattie, hoi ook.quote:
Kutkatquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:22 schreef Sporti het volgende:
[..]
Te gek hoor , ik had dat helemaal niet door totdat ik is blikjes van de Aldi kocht voor 30 cent maar die wilde mevrouw niet
blikjes zijn ook helaas niet goedkoop...die krengen weten precies wat ze willenquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:22 schreef Sporti het volgende:
[..]
Te gek hoor , ik had dat helemaal niet door totdat ik is blikjes van de Aldi kocht voor 30 cent maar die wilde mevrouw niet
Gewoon een hoerige kat. Niks mis met de blikje van de Aldi. Ik heb geen idee hoor en ook geen kat.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:22 schreef Sporti het volgende:
Snap dat nooit.. dat mensen dan vrij zijn ..dat zijn juist de leuke dagen om te werken. Geen ruk te doen dus 2 uur koffie drinken 2 uur lunchen en vroeg aftaaien. Komt geen krant uit dus voor de kat zijn kont zit je daar. Maar ja die hebben weer kids die ook vrij zijn.. Dat zal het verschil wel zijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beignets.![]()
Moet jij morgen nog werken dan? Arme jij, maar volgens mij komt het neer op geinen.
Wel eens geproefd?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gewoon een hoerige kat. Niks mis met de blikje van de Aldi. Ik heb geen idee hoor en ook geen kat.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:27 schreef jslavenburg het volgende:
Een van onze katten (zie mijn fobo, de zwarte) heeft nu een erge aandoening aan de lever. Het zal 50/50 worden of hij het overleeft
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:27 schreef jslavenburg het volgende:
Een van onze katten (zie mijn fobo, de zwarte) heeft nu een erge aandoening aan de lever. Het zal 50/50 worden of hij het overleeft
Ach ik ben ook kieskeurig, maar ik had dat van een asielkatje niet verwachtquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
blikjes zijn ook helaas niet goedkoop...die krengen weten precies wat ze willen
Skattie, ik werk niet meer maar ik weet wel dat het een gezellige dag was toen ik nog werkte, waar dan ook.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:27 schreef Soury het volgende:
Snap dat nooit.. dat mensen dan vrij zijn ..dat zijn juist de leuke dagen om te werken. Geen ruk te doen dus 2 uur koffie drinken 2 uur lunchen en vroeg aftaaien. Komt geen krant uit dus voor de kat zijn kont zit je daar. Maar ja die hebben weer kids die ook vrij zijn.. Dat zal het verschil wel zijn
ooooooo dat is naarquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:27 schreef jslavenburg het volgende:
Oh jee, strekte dan maar. Heeft ie al een drain?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:27 schreef jslavenburg het volgende:
Bedoel je of hij gespoeld is? Zoja, gister een keer, en op het moment weer.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, strekte dan maar. Heeft ie al een drain?
foei BQquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry blommeke, kon het even niet laten.quote:
Nou, misschien heet zijn kat wel Mathara, dan kan het toch?quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, misschien heet zijn kat wel Mathara, dan kan het toch?
Fluitertje weet hoe Mathara nu heet, maar hij geeft het niet vrij geloof ikquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, misschien heet zijn kat wel Mathara, dan kan het toch?![]()
Ach, ik heb daar ook wel een idee over. Boeien.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:40 schreef blomst het volgende:
Fluitertje weet hoe Mathara nu heet, maar hij geeft het niet vrij geloof ik
nee, wil FAnn niet achterna.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, ik heb daar ook wel een idee over. Boeien.
Geniet van je flappen.
Oja?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geniet van je flappen.
Pmetjequote:Op dinsdag 30 december 2008 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geniet van je flappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |