Inderdaadquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een originele gedachte, ook daadwerkelijk iets gaan invullen op de plek van die ontbrekende letters.
Jaaaaaa, je krijgt de groetjes van Huub, Brian en Amanda.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:01 schreef jslavenburg het volgende:
Waar staat RLS voor?
Toch niet Real-Life Soap he?
Oke, is goedquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek, doe gezellig mee. Spammen doet alleen de nachtploeg.
en ik was al misselijk van de oliebollenquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:03 schreef Sporti het volgende:
Over geloof gesproken Rouvoet in de top 2000 op Ned. 3
Nee hoor, daar kijken we hier niet naar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:01 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Waar staat RLS voor?
Toch niet Real-Life Soap he?
Doe eens gek en gooi er zelf een onderwerp in.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:03 schreef jslavenburg het volgende:
Oke, is goed![]()
Wat is het onderwerp van dit topique? =o
zijn muzieksmaak verrast me toch weer, Van Morrisonquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
en ik was al misselijk van de oliebollen
Die sla ik even over, ok?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:03 schreef Sporti het volgende:
Over geloof gesproken Rouvoet in de top 2000 op Ned. 3
En als dieene daar nog een groet aan wil toevoegen (of iets anders) lijkt me dat ook wel leukquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaaaaaa, je krijgt de groetjes van Huub, Brian en Amanda.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:03 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Oke, is goed![]()
Wat is het onderwerp van dit topique? =o
Nog even en we komen erachter dat hij ook post op FOK!. Ben benieuwd naar zijn posthistory.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:06 schreef Sporti het volgende:
zijn muzieksmaak verrast me toch weer, Van Morrison
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:06 schreef Sporti het volgende:
[..]
zijn muzieksmaak verrast me toch weer, Van Morrison
Ik ben Katholiek opgevoed, heb mijn communie en vormsel gedaan, maar doe er tegenwoordig eigenlijk niets meer aan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
geeft niks hoor........ doe gezellig mee.........
en hoe staat het bij jou........ geloof je in sinterklaas ? eh God ?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Kleur lengte en krul van schaamhaar graag
Hoi ruudemans, lekker vrij nu?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
En als dieene daar nog een groet aan wil toevoegen (of iets anders) lijkt me dat ook wel leuk
houwen zo !quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:08 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik ben Katholiek opgevoed, heb mijn communie en vormsel gedaan, maar doe er tegenwoordig eigenlijk niets meer aan.
Hottemetottetentoonstellingquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:49 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Er missen wat lettertjes
Met diverse users.
Ja echt, hij is nu weer uit beeld hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
écht waar? ik heb het niet op staan hoor......
lengte ook nog........quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo, dat is tenminste een opvallende en unieke uitnodigingquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Muis toch, het kind is nieuw hier, ff rustig aan hoor. Voor hetzelfde geld komen Coos, Ian en Nmns ook nog binnen zo. Dan kan hij/zij z'n shit wel gaan schuilen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:07 schreef Soury het volgende:
Oi das rouvoet he? Niet ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |