Is ook zo.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:51 schreef jslavenburg het volgende:
De vorige topics zijn irrelevant hopt om het nu
Dat is ook vanaf nu de bedoeling. Ze kregen soms wel blik maar zelden. Dacht dat dat beter was (droogvoer) wel voldoende water natuurlijk. Maar is ook niet goed. Vanaf nu 's morgens droogvoer en 's avonds lekkere blikdingenquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, gun dat beessie zijn vleesjes. Jij eet toch ook niet iedere dag cornflakes?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:49 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Er missen wat lettertjes
Met diverse users.
Geen idee wat "voljarig" is maar volgens mij is het iets om op te kotsen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:50 schreef Sporti het volgende:
Ik was 2 dagen voljarig toen zat ik al bij de gemeente en de kerk om me uit te laten schrijven, heerlijk gevoel was dat
Mijn kat heet om die reden Gourmetje omdat ze alleen de duurdere merken blikvoer eetquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook vanaf nu de bedoeling. Ze kregen soms wel blik maar zelden. Dacht dat dat beter was (droogvoer) wel voldoende water natuurlijk. Maar is ook niet goed. Vanaf nu 's morgens droogvoer en 's avonds lekkere blikdingen
Kennen we U?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:51 schreef jslavenburg het volgende:
De vorige topics zijn irrelevant hopt om het nu
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
Mijn kat heet om die reden Gourmetje omdat ze alleen de duurdere merken blikvoer eet
Ik heb een nogal gelovig vriendje aan de kant gezet vanwegen het geloofquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee wat "voljarig" is maar volgens mij is het iets om op te kotsen.
Good for you.![]()
Thanks Peet, mooie OP ook.![]()
Sorry dat heet hier meerderjarigquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee wat "voljarig" is maar volgens mij is het iets om op te kotsen.
Good for you.![]()
Thanks Peet, mooie OP ook.![]()
die wilde geen sex voor het huwelijk zeker?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een nogal gelovig vriendje aan de kant gezet vanwegen het geloof![]()
Werd er knetter van
Mikey krijgt echt alleen maar brokken maar dat is een hond. Mijn dierenarts zweert bij droogvoer. Zal wel verschil zitten tussen het voer van honden en katten. Geen idee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:54 schreef Soury het volgende:
Dat is ook vanaf nu de bedoeling. Ze kregen soms wel blik maar zelden. Dacht dat dat beter was (droogvoer) wel voldoende water natuurlijk. Maar is ook niet goed. Vanaf nu 's morgens droogvoer en 's avonds lekkere blikdingen
geeft niks hoor........ doe gezellig mee.........quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:59 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nee
Sorry dacht dat dit een spam topic was, tot ik iets verder las
Mijn excuses
Ik vond het wel een originele gedachte, ook daadwerkelijk iets gaan invullen op de plek van die ontbrekende letters.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:59 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nee
Mijn excuses
Nee in eerste instantie nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
die wilde geen sex voor het huwelijk zeker?
welkom hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:59 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nee
Mijn excuses
Ooooh, sorry dan. Meerderjarig is niks mis mee.quote:
heb ik gedaan !quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een originele gedachte, ook daadwerkelijk iets gaan invullen op de plek van die ontbrekende letters.
Ben je gek, doe gezellig mee. Spammen doet alleen de nachtploeg.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:59 schreef jslavenburg het volgende:
Nee
Mijn excuses
ja maar dat zijn de users hier.......quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:01 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Waar staat RLS voor?
Toch niet Real-Life Soap he?
Inderdaadquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een originele gedachte, ook daadwerkelijk iets gaan invullen op de plek van die ontbrekende letters.
Jaaaaaa, je krijgt de groetjes van Huub, Brian en Amanda.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:01 schreef jslavenburg het volgende:
Waar staat RLS voor?
Oke, is goedquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek, doe gezellig mee. Spammen doet alleen de nachtploeg.
en ik was al misselijk van de oliebollenquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:03 schreef Sporti het volgende:
Over geloof gesproken Rouvoet in de top 2000 op Ned. 3
Nee hoor, daar kijken we hier niet naar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:01 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Waar staat RLS voor?
Doe eens gek en gooi er zelf een onderwerp in.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:03 schreef jslavenburg het volgende:
Oke, is goed![]()
Wat is het onderwerp van dit topique? =o
zijn muzieksmaak verrast me toch weer, Van Morrisonquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
en ik was al misselijk van de oliebollen
Die sla ik even over, ok?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:03 schreef Sporti het volgende:
Over geloof gesproken Rouvoet in de top 2000 op Ned. 3
En als dieene daar nog een groet aan wil toevoegen (of iets anders) lijkt me dat ook wel leukquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaaaaaa, je krijgt de groetjes van Huub, Brian en Amanda.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:03 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Oke, is goed![]()
Wat is het onderwerp van dit topique? =o
Nog even en we komen erachter dat hij ook post op FOK!. Ben benieuwd naar zijn posthistory.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:06 schreef Sporti het volgende:
zijn muzieksmaak verrast me toch weer, Van Morrison
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:06 schreef Sporti het volgende:
[..]
zijn muzieksmaak verrast me toch weer, Van Morrison
Ik ben Katholiek opgevoed, heb mijn communie en vormsel gedaan, maar doe er tegenwoordig eigenlijk niets meer aan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
geeft niks hoor........ doe gezellig mee.........
en hoe staat het bij jou........ geloof je in sinterklaas ? eh God ?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Kleur lengte en krul van schaamhaar graag
Hoi ruudemans, lekker vrij nu?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
En als dieene daar nog een groet aan wil toevoegen (of iets anders) lijkt me dat ook wel leuk
houwen zo !quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:08 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik ben Katholiek opgevoed, heb mijn communie en vormsel gedaan, maar doe er tegenwoordig eigenlijk niets meer aan.
Hottemetottetentoonstellingquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:49 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Er missen wat lettertjes
Met diverse users.
Ja echt, hij is nu weer uit beeld hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
écht waar? ik heb het niet op staan hoor......
lengte ook nog........quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo, dat is tenminste een opvallende en unieke uitnodigingquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Muis toch, het kind is nieuw hier, ff rustig aan hoor. Voor hetzelfde geld komen Coos, Ian en Nmns ook nog binnen zo. Dan kan hij/zij z'n shit wel gaan schuilen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:07 schreef Soury het volgende:
Oi das rouvoet he? Niet ikquote:
ik wil iets grappig bedenken maar ik kan het effe niet ik ben misselijk van oliebollen enzoquote:
Achter iedere letter gaat een cijfer schuil en als je die deelt heb je mijn pincodequote:Op dinsdag 30 december 2008 20:09 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Hoezo?
En waar staat RLS nou voor?
Ooh, was die naar mij gericht?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nieuw !!! Hier misschienquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Muis toch, het kind is nieuw hier, ff rustig aan hoor. Voor hetzelfde geld komen Coos, Ian en Nmns ook nog binnen zo. Dan kan hij/zij z'n shit wel gaan schuilen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:12 schreef Sporti het volgende:
[..]
Achter iedere letter gaat een cijfer schuil en als je die deelt heb je mijn pincode
Je heb mazzel er is een complete vragenlijst. Aangezien je een man bent ben je welkom zonder die shitquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:12 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ooh, was die naar mij gericht?
Het is dat ik een vriendin heb, anders had ik je misschien uitgenodigd!
Ik heb hem al door hoor. Love the young and innocent.quote:
Tot straksquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:13 schreef FANN het volgende:ik ben effe weg...... ik denk dat ik over mijn nek ga........
niet van jullie hoor...van de oliebollen ......
Kotze.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:13 schreef FANN het volgende:
ik ben effe weg...... ik denk dat ik over mijn nek ga........
niet van jullie hoor...van de oliebollen ......
Het begint weer ouderwest gezellig te worden hier. Das een feit.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb hem al door hoor. Love the young and innocent.
Ja hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:15 schreef Sporti het volgende:
[..]
dan zou het RSL zijn en das een chronische ziekte
Real life SC, ongeveer 38 posters, een wereld op zich.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:01 schreef jslavenburg het volgende:
Waar staat RLS voor?
Ik pak er maar even een wijntje bij.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:15 schreef Soury het volgende:
Het begint weer ouderwest gezellig te worden hier. Das een feit.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoorIk bedenk even iets anders
Deze vind ik primaquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Real life SC, ongeveer 38 posters, een wereld op zich.
Op dit moment is er in Nederland geen reallife te volgen via de streams.
hoiquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik pak er maar even een wijntje bij.![]()
Een hoi van ruudemans kan er ook niet meer vanaf.
mijn katten willen alleen maar eigen merk albert heyn...die kleine blikjes met heule stukken kipquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
Mijn kat heet om die reden Gourmetje omdat ze alleen de duurdere merken blikvoer eet
mmmmm die zijn echt vet lekker, ik koop er morgen 2 ga helemaal losssssssquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:18 schreef Soury het volgende:
Ik heb appel dingen gekocht.. Bengeits ofzo. Die gaan morgen mee naar het werk.Ik vreet er toch geen 6 op. Lekker bakkie doen en voor de rest geen ruk. Wie de leukste Youtube kan vinden waarschijnlijk
Beignets.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:18 schreef Soury het volgende:
Ik heb appel dingen gekocht.. Bengeits ofzo. Die gaan morgen mee naar het werk.Ik vreet er toch geen 6 op. Lekker bakkie doen en voor de rest geen ruk. Wie de leukste Youtube kan vinden waarschijnlijk
Te gek hoor , ik had dat helemaal niet door totdat ik is blikjes van de Aldi kocht voor 30 cent maar die wilde mevrouw nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
mijn katten willen alleen maar eigen merk albert heyn...die kleine blikjes met heule stukken kip
Geeft niet skattie, hoi ook.quote:
Kutkatquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:22 schreef Sporti het volgende:
[..]
Te gek hoor , ik had dat helemaal niet door totdat ik is blikjes van de Aldi kocht voor 30 cent maar die wilde mevrouw niet
blikjes zijn ook helaas niet goedkoop...die krengen weten precies wat ze willenquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:22 schreef Sporti het volgende:
[..]
Te gek hoor , ik had dat helemaal niet door totdat ik is blikjes van de Aldi kocht voor 30 cent maar die wilde mevrouw niet
Gewoon een hoerige kat. Niks mis met de blikje van de Aldi. Ik heb geen idee hoor en ook geen kat.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:22 schreef Sporti het volgende:
Snap dat nooit.. dat mensen dan vrij zijn ..dat zijn juist de leuke dagen om te werken. Geen ruk te doen dus 2 uur koffie drinken 2 uur lunchen en vroeg aftaaien. Komt geen krant uit dus voor de kat zijn kont zit je daar. Maar ja die hebben weer kids die ook vrij zijn.. Dat zal het verschil wel zijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beignets.![]()
Moet jij morgen nog werken dan? Arme jij, maar volgens mij komt het neer op geinen.
Wel eens geproefd?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gewoon een hoerige kat. Niks mis met de blikje van de Aldi. Ik heb geen idee hoor en ook geen kat.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:27 schreef jslavenburg het volgende:
Een van onze katten (zie mijn fobo, de zwarte) heeft nu een erge aandoening aan de lever. Het zal 50/50 worden of hij het overleeft
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:27 schreef jslavenburg het volgende:
Een van onze katten (zie mijn fobo, de zwarte) heeft nu een erge aandoening aan de lever. Het zal 50/50 worden of hij het overleeft
Ach ik ben ook kieskeurig, maar ik had dat van een asielkatje niet verwachtquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
blikjes zijn ook helaas niet goedkoop...die krengen weten precies wat ze willen
Skattie, ik werk niet meer maar ik weet wel dat het een gezellige dag was toen ik nog werkte, waar dan ook.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:27 schreef Soury het volgende:
Snap dat nooit.. dat mensen dan vrij zijn ..dat zijn juist de leuke dagen om te werken. Geen ruk te doen dus 2 uur koffie drinken 2 uur lunchen en vroeg aftaaien. Komt geen krant uit dus voor de kat zijn kont zit je daar. Maar ja die hebben weer kids die ook vrij zijn.. Dat zal het verschil wel zijn
ooooooo dat is naarquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:27 schreef jslavenburg het volgende:
Oh jee, strekte dan maar. Heeft ie al een drain?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:27 schreef jslavenburg het volgende:
Bedoel je of hij gespoeld is? Zoja, gister een keer, en op het moment weer.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, strekte dan maar. Heeft ie al een drain?
foei BQquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry blommeke, kon het even niet laten.quote:
Nou, misschien heet zijn kat wel Mathara, dan kan het toch?quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, misschien heet zijn kat wel Mathara, dan kan het toch?
Fluitertje weet hoe Mathara nu heet, maar hij geeft het niet vrij geloof ikquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, misschien heet zijn kat wel Mathara, dan kan het toch?![]()
Ach, ik heb daar ook wel een idee over. Boeien.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:40 schreef blomst het volgende:
Fluitertje weet hoe Mathara nu heet, maar hij geeft het niet vrij geloof ik
nee, wil FAnn niet achterna.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, ik heb daar ook wel een idee over. Boeien.
Geniet van je flappen.
Oja?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geniet van je flappen.
Pmetjequote:Op dinsdag 30 december 2008 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geniet van je flappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |