Neehee, ze post hier niet meer. Als je zo door de mand valt blijf je vanzelf weg. Of je nu M heet of B.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:11 schreef Sporti het volgende:
Dus mevrouw M. Drain post hier nog steeds maar heet nu iets met een B ?
zou fotoboek aan klikken voor je haarkleur, maar die is er nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:12 schreef Sporti het volgende:
[..]
OOOOOOOO en dan te bedenken dat ik niet eens blonT ben
Nee dat werd volgens mij door een mod nb hier gepostquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:06 schreef Sporti het volgende:
[..]
En dat adres had je van haar gekregen
nee....... maar ik denk toch dat je nu wel zo ongeveer weet wie écht is en wie niet écht?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:11 schreef blomst het volgende:
[..]
er zijn wel mensen hier die elkaar ontmoet hebben, maar ook heel veel niet, ik hoor bij de laatste groep.
Nee hoor. Op klonen staat sowieso geen ban (tenzij je een ban hebt natuurlijk) en het is ook niet bewezen dat ze er één was. Geen flauw idee wie die Muppet was. Echt niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:12 schreef FANN het volgende:
[..]
nah........ ik denk dat die wel een ban heeft?
maar dat weet ik ook niet eigenlijk......
Ernst en Bobbie hadden ooit eens een liedje over haarquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:12 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, dan onder een ander naam denk ik, maar ik heb ook geen idee wie het is.
BQ dus wel, en fluitertje ook.
ik heb geen idee wie het zou kunnen zijn hoor, tis me ook te ingewikkeldquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:12 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, dan onder een ander naam denk ik, maar ik heb ook geen idee wie het is.
BQ dus wel, en fluitertje ook.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee hoor. Op klonen staat sowieso geen ban (tenzij je een ban hebt natuurlijk) en het is ook niet bewezen dat ze er één was. Geen flauw idee wie die Muppet was. Echt niet.
Ja. Laten we een kaartenactie organiseren! Gert kan wel met oliebollen langs ipv een fruitmand.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
o dus ze zou nu zomaar gezellig mee kunnen zitten posten?
Blommetjejij bent een B
![]()
Juist, gewoon gezellig hupsen.quote:
Ken ik ook al nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ernst en Bobbie hadden ooit eens een liedje over haar
Ik lust er ook wel een paar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja. Laten we een kaartenactie organiseren! Gert kan wel met oliebollen langs ipv een fruitmand.
oliebollen.........quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja. Laten we een kaartenactie organiseren! Gert kan wel met oliebollen langs ipv een fruitmand.
een konijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
nee....... maar ik denk toch dat je nu wel zo ongeveer weet wie écht is en wie niet écht?
Muis is trouwens eigenlijk een Konijnmaar dat even terzijde
godver ik wordt weer melig
Cola drinken. Doe maar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:18 schreef FANN het volgende:
[..]
oliebollen.........![]()
Noek doe effe niet
Dat was toch de rest? Oeh, Laysa was me voor.quote:
Google is mijn vriendquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ernst en Bobbie hadden ooit eens een liedje over haar
OMG wat een vreselijk jochquote:
écht waar??quote:
Helaas, ik kan hem op YT niet vindenquote:
ik wil wel kaarten, geef zo spoedig mogelijk door wanneer ik een drain hebquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:16 schreef noekje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |