yup ik heb hetzelfde hoor....quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo bijdehand was ik niet... Plus dat ik het zoooo gaaf vond om kaarten te krijgen en dacht iets terug te willen doen.. Nu check ik altijd iemands postgeschiedenis b.v. de achterdocht zit er nu wel goed in .. En weet je daar baal ik van
Ik heb heul geen drain eikel.quote:
nouhou....... ik vond het grappig omdat dat het juist NIET was.......quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:59 schreef Sporti het volgende:
[..]
als bonus nog een bol......hier vanguh
Dat is inderdaad het lulligste, want dat heb je (ik ook hoor) dus ook bij mensen die het wel goed bedoelen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo bijdehand was ik niet... Plus dat ik het zoooo gaaf vond om kaarten te krijgen en dacht iets terug te willen doen.. Nu check ik altijd iemands postgeschiedenis b.v. de achterdocht zit er nu wel goed in .. En weet je daar baal ik van
Ik was er al vroeg bij hoor met die kaart. Weet nog dat ik perse wilde dat ie er de volgende dag was dus voor 18:00 op de bus gedaan. Na dat ziekenhuis verhaal zeg maar. later begreep ik dat ik in het ootje was genomen. Was nog een vet leuke kaart ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:00 schreef FANN het volgende:
[..]
yup ik heb hetzelfde hoor....
in het begin geloofde ik ook alles...
helaas........ pinutbutter..... kan dus niet
maar de volgende keer geef ik je wel een seintje..... dacht écht dat je het wel door had
ging uit varenquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb heul geen drain eikel.![]()
Ik ga voor bier en tieten. Gooi er een YT in zou ik zeggen.![]()
Amerikaaa amerikaaaquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
ging uit varen
met zijn bootje naar Zuid Laren.
hij ging niet links hij ging niet recht
hij ging naar amerkaaaaaa.![]()
We kunnen zo één aanbrengenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat adres had je van haar gekregenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was er al vroeg bij hoor met die kaart. Weet nog dat ik perse wilde dat ie er de volgende dag was dus voor 18:00 op de bus gedaan. Na dat ziekenhuis verhaal zeg maar. later begreep ik dat ik in het ootje was genomen. Was nog een vet leuke kaart ook
Geen B dus, dan weet ik het ook niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
je kan er maar het beste om lachen........quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was er al vroeg bij hoor met die kaart. Weet nog dat ik perse wilde dat ie er de volgende dag was dus voor 18:00 op de bus gedaan. Na dat ziekenhuis verhaal zeg maar. later begreep ik dat ik in het ootje was genomen. Was nog een vet leuke kaart ook
Zouden ze in het ziekenhuis er nog iemand blij mee hebben gemaakt??quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
nou en hoe,......quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:04 schreef Sporti het volgende:
Maar hier zit toch best een grote mensen die elkaar wel persoonlijk kennen uit meetings ofzo?
Kreng. Ach, we weten toch allemaal over wie het gaat. Niet zo moeilijk doen hoor.quote:
nou sommige hebben elkaar toch errug goed leren kennen enzo.....quote:
Dus mevrouw M. Drain post hier nog steeds maar heet nu iets met een B ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kreng. Ach, we weten toch allemaal over wie het gaat. Niet zo moeilijk doen hoor.
er zijn wel mensen hier die elkaar ontmoet hebben, maar ook heel veel niet, ik hoor bij de laatste groep.quote:
nah........ ik denk dat die wel een ban heeft?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:11 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dus mevrouw M. Drain post hier nog steeds maar heet nu iets met een B ?
OOOOOOOO en dan te bedenken dat ik niet eens blonT benquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:10 schreef FANN het volgende:
[..]
nou sommige hebben elkaar toch errug goed leren kennen enzo.....![]()
sporti........ hallooooooooooooo..........![]()
![]()
![]()
![]()
grappie.......
nee, dan onder een ander naam denk ik, maar ik heb ook geen idee wie het is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:11 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dus mevrouw M. Drain post hier nog steeds maar heet nu iets met een B ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |