ik ook pmetjequote:Op dinsdag 30 december 2008 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
PmetjeIk was verdomme de debiel die een kaart heeft gekocht en verstuurd. Koste me nog vet veel moeite destijds met twee krukken
Jij wist welk ziekenhuis ze niet lag??quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
PmetjeIk was verdomme de debiel die een kaart heeft gekocht en verstuurd. Koste me nog vet veel moeite destijds met twee krukken
De kater van me moeder heete miep ..quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:42 schreef jslavenburg het volgende:
Die zwarte kat heet Minoes (ook al is het een jongen. dont ask me why) en die kleine heet Fleur
En Minoes is nu de zieke
laat maar, en neem nog een oliebolquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
zo daar was ik weer........
willen jullie een uitgebreid verslag of geloven jullie het wel?
Hoezo niet ... Ik kreeg een adresquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Jij wist welk ziekenhuis ze niet lag??
Ik heb ook een kaartje gestuurd in navolging van de muiskaartenactie. Toen viel Mathara ontzettend door de mand.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:44 schreef Soury het volgende:
en het was zo makkelijk Muis als je op de eigenschappen van de foto had gekeken zag je zo waar dequote:Op dinsdag 30 december 2008 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
dat stukje van kaartenversturen heb ik toen net gemist.quote:
Is dit een sommetje? Hoi Ian.quote:
Hmmm dol op aandacht, verdraaid persoonlijke informatie en wil jonger lijken dan dat ze is?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb ook een kaartje gestuurd in navolging van de muiskaartenactie. Toen viel Mathara ontzettend door de mand.
Denk gewoon na Tom, dan weet je het vanzelf.
ik heb echt alles gemist, ik geloofde het aanvankelijk totdat ik opeens wel heel veel grappen erover lasquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:50 schreef blomst het volgende:
[..]
dat stukje van kaartenversturen heb ik toen net gemist.
waren er nog meer die een kaart hadden gestuurd?
Ja, deze sukkel dus.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:50 schreef blomst het volgende:
dat stukje van kaartenversturen heb ik toen net gemist.
waren er nog meer die een kaart hadden gestuurd?
I rest my case of weet je het echt niet?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:52 schreef Dementor het volgende:
Hmmm dol op aandacht, verdraaid persoonlijke informatie en wil jonger lijken dan dat ze is?
Goh welke vrouwelijke (ex)foksters blijven er dan over?
![]()
Ik kan het wel gokken maar ik wil het zeker weten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
I rest my case of weet je het echt niet?
Begint toch niet met een B ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
I rest my case of weet je het echt niet?
Ik weet niet waar we het over hebben maar ik kan op deze vraag wel een paar antwoorden geven.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hmmm dol op aandacht, verdraaid persoonlijke informatie en wil jonger lijken dan dat ze is?
Goh welke vrouwelijke (ex)foksters blijven er dan over?
![]()
Zo bijdehand was ik niet... Plus dat ik het zoooo gaaf vond om kaarten te krijgen en dacht iets terug te willen doen.. Nu check ik altijd iemands postgeschiedenis b.v. de achterdocht zit er nu wel goed in .. En weet je daar baal ik vanquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
en het was zo makkelijk Muis als je op de eigenschappen van de foto had gekeken zag je zo waar de
foto vandaan kwam.....![]()
ik dacht écht dat je het op een gegeven moment wel door had er werden zoveel grappen overgemaakt
over de drain in haar long enzo..... er klopte geen klote van het hele verhaal.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |