Die verzuurde slagroom hoef ik niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
Uit zijn theatershow, je bent jaloers, jaloers, komt bv. dat liedje, ik klop even de melk op
quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:41 schreef Dementor het volgende:
Die verzuurde slagroom hoef ik niet.
ik kan geen genoeg krijgen van dat filmpie weet ook niet waarom........quote:
nee......... ikke ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ben ik zeker weer de enige die hier zo om moet lachen
Guido is dus een schele jatmoos.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:41 schreef Juud79 het volgende:
[..]
http://www.zwartekat.nl/artikel/mirror/goedgejat/
En zo zijn er nog wel wat voorbeelden te vinden.
Zo ist maar net Youp van t'Hek gebruikt al jaren dezelfde grappen en maniertjes en Najib Amhali vertaald ook grappen van andere.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Guido is dus een schele jatmoos.
Na ja, beter goed gestolen dan slecht bedacht.
maar die 2 vind ik dan weer niet leukquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:46 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zo ist maar net Youp van t'Hek gebruikt al jaren dezelfde grappen en maniertjes en Najib Amhali vertaald ook grappen van andere.
Afzonderlijk vind ik ze goed om aan te horen maar dat eeuwige geruzie tussen die twee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kan geen genoeg krijgen van dat filmpie weet ook niet waarom........
ik moet toch eens een weekendje daar naar toe........
naar de Huttefluttekuttevreugde
![]()
Ik schrik een beetje van jequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Afzonderlijk vind ik ze goed om aan te horen maar dat eeuwige geruzie tussen die twee.Flikker toch op
het gaat me meer om het lachen van Geer......quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Afzonderlijk vind ik ze goed om aan te horen maar dat eeuwige geruzie tussen die twee.Flikker toch op
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ruud schiet even uit z'n slof, doet die normaal in het Italiaans dan merken wij het niet
Omdat je normaal nooit zo lelijk deed.quote:
Inderdaad, dat vreselijk overdreven, irritante, astmatische gelach van joling, dat is het leukste.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
het gaat me meer om het lachen van Geer......
zo zit ik er namelijk ook regelmatig bij ....![]()
ja ook hier......![]()
zo lach ik ook.......quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, dat vreselijk overdreven, irritante, astmatische gelach van joling, dat is het leukste.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:56 schreef FANN het volgende:
ik krijg net een email binnen van die Griek die vraagt of ik mee een filmpie kom kijken![]()
dus ik ben effe weg....... misschien tot later......
ik mail hem eerst wel effe terug dat ik eraan kom...... hij zit namelijk een kamer verderop.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:56 schreef FANN het volgende:
ik krijg net een email binnen van die Griek die vraagt of ik mee een filmpie kom kijken![]()
dus ik ben effe weg....... misschien tot later......
ik mail hem eerst wel effe terug dat ik eraan kom...... hij zit namelijk een kamer verderop.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |