De mp3 speler op de officiele site bracht uitkomst. Iquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kon hem niet vinden in de Soepkippenparade![]()
doe inderdaad maar een paar daagjes wachten met schaatsen, het ijs schijnt nog heel onbetrouwbaar te zijn.
ja nog twee dagen te gaan, en dan mogen we weer posten zonder zielig gevonden te wordenquote:
Ik ben normaal ook niet zo van de thee, drink het eigenlijk alleen als ik wat ziek ben.quote:
Linkjequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
De mp3 speler op de officiele site bracht uitkomst. I
Ik ben wel 50 IQ punten kwijtgeraakt na 2 minuten luisteren
Define muffig. Je whooted niet en zulks?quote:
ik denk dat ik bij nader inzien ook thuis blijfquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben hier om je op te vangen. Ik doe niks morgen
Ik schuim ook wel eens de melk op.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe ondeugend. Keep up the good work, kan nog spannend worden.
Ik vang mee, heb een EHBO diploma en kan reanimerenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben hier om je op te vangen. Ik doe niks morgen
Is dat een hint?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:28 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook niet zo van de thee, drink het eigenlijk alleen als ik wat ziek ben.
Koffie
Je hebt nog een hele nacht en dag om je voor te bereiden. Waarop weet ik niet maar dat kun je zelf wel invullen.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
De mp3 speler op de officiele site bracht uitkomst. I
Ik ben wel 50 IQ punten kwijtgeraakt na 2 minuten luisteren
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:28 schreef blomst het volgende:
[..]
ja nog twee dagen te gaan, en dan mogen we weer posten zonder zielig gevonden te worden
Het mot niet gekker wordenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik schuim ook wel eens de melk op.
Ik moet van morgen tot overmorgen non stop werken terwijl heel duitsland zich om mij heen vol laat lopen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt nog een hele nacht en dag om je voor te bereiden.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:29 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik vang mee, heb een EHBO diploma en kan reanimeren
Juist, dat ja. Het werkt als valium op een chagrijnige manier. Zo buh!quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Define muffig. Je whooted niet en zulks?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:31 schreef blomst het volgende:
[..]
o, zitten die ook in je neus en oren
had je maar een vak moeten leren.......quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moet van morgen tot overmorgen non stop werken terwijl heel duitsland zich om mij heen vol laat lopen.
Jippie.
Aaarghquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Met nummer 4 krijg je er vast weer 75 Iq punten bij
Mooiquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]
da's een hele geruststelling....... hele avond tv kijken hou ik ook niet vol denk ik.....
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
had je maar een vak moeten leren.......
Lijkt bijna een commerciële post. Bij mij in de buurt zit een firma die meststoffen verwerkt. Schijten (mest) en ferm : fermofeed. Werk jij daarvoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat maar even ferm gaan zitten schijten helpt ook
maar wel naar Guido Weijers, die is keileukquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]
da's een hele geruststelling....... hele avond tv kijken hou ik ook niet vol denk ik.....
Die steelt grappen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
maar wel naar Guido Weijers, die is keileuk
Ja, had ik maar een vak moeten leren.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lijkt bijna een commerciële post. Bij mij in de buurt zit een firma die meststoffen verwerkt. Schijten (mest) en ferm : fermofeed. Werk jij daarvoor![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je het lang genoeg laat staan welquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja de melk schuimt niet van z'n eigen op he.
Grappenjatter en tamme hamster.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan mij het schelen, ik moet om hem lachenquote:
Bij het zien van Guido Weijers zapt mijn TV spontaan verder, soms heb ik best mazzelquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dementorquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan mij het schelen, ik moet om hem lachen![]()
Van wie steelt hij grappen dan?
http://www.zwartekat.nl/artikel/mirror/goedgejat/quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan mij het schelen, ik moet om hem lachen![]()
Van wie steelt hij grappen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |