Seder wanneer bent u tof, huisvrouw?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb heul geen drain eikel.![]()
Ik ga voor bier en tieten. Gooi er een YT in zou ik zeggen.![]()
Erg hè? Hij was ook bij Het Glazen Huis, zum kotsen dat joch.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:19 schreef Deisyy het volgende:
OMG wat een vreselijk joch![]()
BQ je deed een Dementor
Ja, echt. Cola helpt als een tiet. Ik heb het ook nooit in huis.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
écht waar??
heb ik niet in huiszit weer aan de thee........
maar tis al weer rustig in mijn maag, zal nog wel een verdwaald virusje ergens rondzwemmen
morgen maar niet zuipen denk ik
Ik heb hem net beluisterdquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas, ik kan hem op YT niet vinden![]()
Hoi PullupVoorlopig niets te roeien he?
Cola ... had ik ook nooit in huis. die troep is goed voor een boel dingen. Ik had angstaanvallen jaren geleden en belande bij de arbo op het werk en kreeg cola in mijn handen gedrukt. hihihihiquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
écht waar??
heb ik niet in huiszit weer aan de thee........
maar tis al weer rustig in mijn maag, zal nog wel een verdwaald virusje ergens rondzwemmen
morgen maar niet zuipen denk ik
Maakt ook niet uit op welke plaats hoor. Oor, kont, geeft niks. Wij sturen het wel op!quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:21 schreef blomst het volgende:
[..]
ik wil wel kaarten, geef zo spoedig mogelijk door wanneer ik een drain heb
Gofferdegoffer, ik ben altijd al tof geweest lul. Dat jij dat niet ziet kan ik ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Seder wanneer bent u tof, huisvrouw?
Ik doe altijd groene en rooibosthee, aangezien ik geen cola drinker ben, dat helpt ook prima. Rooibosthee brengt je darmen tot rust en groene thee zorgt voor een goede verbranding.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, echt. Cola helpt als een tiet. Ik heb het ook nooit in huis.![]()
Tegen de tijd dat het virus weg is bedenk ik me dat cola altijd zo goed werkt.
Voelt goed he?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Erg hè? Hij was ook bij Het Glazen Huis, zum kotsen dat joch.
Ik weet het, ff snel een dementortje.
De soepkipquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ernst en Bobbie hadden ooit eens een liedje over haar
Je doet zelfs schelden?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gofferdegoffer, ik ben altijd al tof geweest lul. Dat jij dat niet ziet kan ik ook niks aan doen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Voelt goed he?
Ik doe dat ook wel eens met Juud.
Dan zeg ik wil je sevilla en dan schenk ik vienna.
Ik weet niet waar het over gaat maar even ferm gaan zitten schijten helpt ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:24 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik doe altijd groene en rooibosthee, aangezien ik geen cola drinker ben, dat helpt ook prima. Rooibosthee brengt je darmen tot rust en groene thee zorgt voor een goede verbranding.
Rooibosquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:24 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik doe altijd groene en rooibosthee, aangezien ik geen cola drinker ben, dat helpt ook prima. Rooibosthee brengt je darmen tot rust en groene thee zorgt voor een goede verbranding.
Ik word altijd muffig van thee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:24 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik kon hem niet vinden in de Soepkippenparadequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb hem net beluisterd![]()
Schaatsen is ook wel tof maar ik wacht nog twee dagen hoor.
Hoe ondeugend. Keep up the good work, kan nog spannend worden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:24 schreef Dementor het volgende:
Voelt goed he?
Ik doe dat ook wel eens met Juud.
Dan zeg ik wil je sevilla en dan schenk ik vienna.
Tering, is dat morgen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
hang ik tijdens het vuurwerk boven de pot......... gezellie.........
Ik ben hier om je op te vangen. Ik doe niks morgenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
hang ik tijdens het vuurwerk boven de pot......... gezellie.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |