Nee, je kan je inschrijven tot 1 fevbuari, als het goed is krijgen we daarna een brief!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat leuk. Heb jij al reactie gehad van de AVRO?
Na 1 februari weten we meer!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:23 schreef Akelalala het volgende:
Ik ga me niet opgeven, maar het lijkt me wel leuk om jullie te gaan volgenIk ben benieuwd... Wanneer zijn de eerste audities??
Neequote:Op zondag 25 januari 2009 14:37 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Nee, je kan je inschrijven tot 1 fevbuari, als het goed is krijgen we daarna een brief!
Heb jij al musical ervaring?
waarschijnlijk september ongeveerquote:Op zondag 25 januari 2009 19:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wanneer wordt dit uitgezonden op tv? Maart/april?
ik ook, echt vreselijk,maar voor deze keer heb ik het er maar voor overquote:Op zondag 25 januari 2009 17:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee.
En ik heb een hekel aan op tv komen, dus ik ben benieuwd.
Dan pasquote:Op zondag 25 januari 2009 21:02 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
waarschijnlijk september ongeveer
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:01 schreef BVO het volgende:
Even een tvptje.
Leuke zoektochten altijd + Burdie!
Ik zal die flauwe grap achterwege laten!
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
.
maar ik weet wie het zegt![]()
Komt het in september pas op tv ja?.
Ah, dat scheelt weer vragenquote:
jij hebt toch heel andere plannen voor septemberquote:Op zondag 25 januari 2009 21:02 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
waarschijnlijk september ongeveer
Dat wordt een moeilijk keus. Hopen dat de live shows niet op zaterdag zijn...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:06 schreef just me het volgende:
[..]
jij hebt toch heel andere plannen voor september
Liveshows zijn op de zondagavond net als Evita en Joseph ...Dat door de AVRO wordt uitgezonden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:38 schreef Tazz het volgende:
[..]
Dat wordt een moeilijk keus. Hopen dat de live shows niet op zaterdag zijn...
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:34 schreef Bolletje... het volgende:
Als de liveshows lukken stellen we serieus het trouwen uit...maar ja, hoe groot is die kans?
Kijk, zaterdags trouwen, zondags naar de liveshow. Stel je je huwelijksreis maar uit..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Liveshows zijn op de zondagavond net als Evita en Joseph ...Dat door de AVRO wordt uitgezonden.
Tuurlijk, dan krijgen alle leuke fokkers met wie ik al eerder heb gezongen vip kaartjesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:12 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk! Je moet echt winnen Bolletje, dan krijg ik toch wel vipkaartjes omdat we ook samen op het strand hebben gezongen?![]()
![]()
Heel veel succes! Ik duim voor je!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:56 schreef Bolletje... het volgende:
Zo spannend!! En nu maar duimen allemaal voor mij he!!
Ik ga écht wel ook duimen voor jequote:Op woensdag 25 februari 2009 21:16 schreef Tazz het volgende:
[..]
Heel veel succes! Ik duim voor je!!
Jullie zijn liefquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:42 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga écht wel ook duimen voor je
Waar heb jij dat gelezen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Thom Hoffman
wordt jurylid in OZNM.
Zoeken naar Maryquote:
Heeel veel succes!!!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:31 schreef Bolletje... het volgende:
Nou, jullie horen zondag meer, zal uitgebreid verslag doen!
Van die sopraan, was dat niet onder het mom van "logisch want Mary Poppins zingt in de film ook sopraan"?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:44 schreef Bolletje... het volgende:
Je mag zelf een nummer uitkiezen, uit welke musical dan ook. Je moet altijd bij audities 2 nummers instuderen, zodat je nog wat anders kan laten horen als je "jury" dat wil.
Ze hadden er overigens van te voren niet bij gezegd dat je sopraan moet zijn. dus daar zag ik wel veel meiden op afvallen. Maar wel leuke ervaring, en goed commertaar, dus ik ben niet ontevreden
Mwah, ik vind zeker niet alle liedjes van Mary Poppins puur sopraan liedjes hoor, want ik kan de meeste liedjes wel zingen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Van die sopraan, was dat niet onder het mom van "logisch want Mary Poppins zingt in de film ook sopraan"?
Ah okee, heb er zelf geen verstand vanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:57 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Mwah, ik vind zeker niet alle liedjes van Mary Poppins puur sopraan liedjes hoor, want ik kan de meeste liedjes wel zingen.
Jammer Bol, maar gelukkig kan je dan toch trouwen op de geplande datumquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:26 schreef Bolletje... het volgende:
Al met al een super leuke ochtend, maar helaas, geen Mary Poppins voor mij!
PS, tjek wel ff de eerste aflevering, want ik kom zeker in beeld
Ik had niet de juiste stem, maar ze vonden het verder wel heel goed.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:35 schreef --Globe-- het volgende:
Een vriendin van mij heeft ook auditie gedaan. Ze kwam door de eerste ronde, toen moest ze diezelfde dag nog een keer maar daar kwam ze niet doorheen. Ze was niet het juiste type voor de rol van Mary Poppins.
Heb je Willem Nijholt ook gezien?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:30 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik had niet de juiste stem, maar ze vonden het verder wel heel goed.
Ach, dat is al een heel compliment! :-)
quote:Op maandagavond 6 april vindt in de Stadsschouwburg van Haarlem een uniek concert plaats. Daar strijden de laatste van de 1200 Mary Poppins kandidaten om een felbegeerde plek in de liveshows op televisie, dit najaar te zien bij de AVRO op Nederland 1.
oor een exclusief publiek van beroemdheden uit de tv- en musicalwereld verzorgen de kandidaten een avondvullend programma. Wie door mag naar de live-shows zal die avond -buiten het oog van de aanwezigen- bepaald worden aan de hand van de keuze van ons panel en de vips in de zaal.
Jij kunt erbij zijn!
Vanwege de vele verzoeken voorgaande jaren is er dit jaar de unieke mogelijkheid hierbij als gast aanwezig te zijn Het wordt een avond vol grandeur en rode lopers! De kaarten zijn in beperkte oplage via de AVRO te bestellen voor ¤ 19,50 per persoon.
Het concert vangt aan om 19:00 en duurt tot 22:30. Pauzedrankjes zijn inclusief de ticketprijs. Dresscode is tenue de ville.
Ik denk dat ik weer naar een van de liveshows ga wanneer die in de verkoop gaan. Jij ook? Gratis Gehaktstavenquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Opgeven kan via: http://www.avro.nl/tv/pro(...)nmelden/concert.aspx
Ik vind 19.50¤ wat prijzig.
Ik denk het wel. Al vind ik Thom Hoffman minder leuk dan Paul.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weer naar een van de liveshows ga wanneer die in de verkoop gaan. Jij ook? Gratis Gehaktstaven
Zeker weten want dat werd aan ons allemaal gevraagd door Frits himselfquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je weet nu al dat de audities vol zitten met meisjes die struikelen over "supercalifragilisticexpialidocious"
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:52 schreef just me het volgende:
Maandagavond kwam Merel thuis eten en we hebben het over de musical en ik zeg opeens Bolletje is niet door, vraagtwie is Bolletje
![]()
Feed the birds ofzoquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nu al benieuwd wat een afscheidsliedje wordt.
Dat heb ik gehoord ja!quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:43 schreef Cee het volgende:
Frappant dat je toch wee mee mag doen als je aan OznE heb meegedaan! Had dat niet gedacht. Je kan het zien als een teken dat de spoeling erg dun is, maar het toont ook dat niet iedere Miep uit Schubbekutteveen geschikt is voor een hoofdrol in een musical als je een leuk deuntje kan zingen.
Trouwens, nog geinig Joseph-nieuws: René van Kooten speelt de komende maanden in die musical! Als Farao welteverstaan. En Robin gaat volgende week weg.
Dat had ik niet hoeven weten hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:18 schreef Clauw het volgende:
Van de Bente van den Brand fanclub:
De laatste 16 kandidates:
Sorryquote:Op donderdag 9 april 2009 16:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat had ik niet hoeven weten hoor.
Buh, die Sophie is niks...
Ik weet niet wat hij gaat doen. En het is niet echt bekend waarom hij weg gaat. 'Men' zegt dat het met flex-werk contracten te maken heeft waar ik geen verstand van heb, en ook deels met het feit dat de 3-maanden-durende periode dat Paul Walthaus geen Farao speelt, wordt opgevuld met René van Kooten in die rol in plaats van de vaste understudy -- Robin dus.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
@Cee, wat gaat Robin doen..en waarom gaat ie weg ?
Heb net anderhalf uur lang op Youtube zitten kijken naar fragmenten van vorig jaar. Ik heb er zo zin inquote:Op zondag 29 november 2009 20:22 schreef Cee het volgende:
Oh ja!
En ik heb een kaartje voor de liveshow van 27 december. Die waren in no time uitverkocht!
Morgenavond op NED 1 om 22.10u OZNMP (aflevering de auditie)quote:Op zondag 29 november 2009 20:22 schreef Cee het volgende:
Oh ja!
En ik heb een kaartje voor de liveshow van 27 december. Die waren in no time uitverkocht!
OZNJ was erg leukquote:Op zondag 29 november 2009 20:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Heb net anderhalf uur lang op Youtube zitten kijken naar fragmenten van vorig jaar. Ik heb er zo zin in
quote:Op zondag 29 november 2009 21:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Het wordt vertaald in Nederlands..
Dat zal wel lukken..ik heb jou allang hier niet gezien.quote:Op maandag 30 november 2009 12:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Veel plezier met de aflevering vanavond. Hij is superleuk, vooral Pia's workshop is lesbischhilarisch.
Heb je hem al gezien? Was je bij de perspresentatie ofzo?quote:Op maandag 30 november 2009 12:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Veel plezier met de aflevering vanavond. Hij is superleuk, vooral Pia's workshop is lesbischhilarisch.
Yup, heb bijna alle Mary's ook geinterviewd e.d.quote:Op maandag 30 november 2009 13:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Heb je hem al gezien? Was je bij de perspresentatie ofzo?
Tof, ik ben erg benieuwd.quote:Op maandag 30 november 2009 13:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yup, heb bijna alle Mary's ook geinterviewd e.d.
Erg toffe aflevering, je krijgt echt een heel goed beeld van die laatste meiden!
Da's ook wel tofquote:Chantal Janzen presenteert musicalgala op kerstavond
Geplaatst op maandag 30 november 2009 om 12:55
Chantal Janzen presenteert op kerstavond het Musical Kerstgala, waarin bekende artiesten uit de Nederlandse musicalwereld onder begeleiding van het live-orkest van Fluitsma en Van Tijn kerstliederen ten gehore brengen. Zo zullen onder meer Freek Bartels, Jamai Loman en Simone Kleinsma hun opwachting maken in het programma. “In een groots en sprookjesachtig decor vertelt Chantal Janzen een kerstverhaal aan de hand van bekende kerstnum- mers“, aldus de AVRO.
Tijdens het gala treden ook Brigitte Heitzer, Ellen Evers, Kim-Lian van der Meij, John Vooijs, Mariska van Kolck, Stanley Burleson, Wieneke Remmers en de finalisten van het AVRO-programma Op Zoek Naar Mary Poppins op. “Tijdens het gala speelt de kerstgedachte een grote rol. Daarom wordt in de uitzending ook aandacht besteed aan de campagne ‘Because I am a girl’ van Plan Nederland. Meisjes in ontwikke- lingslanden hebben het vaak veel slechter dan jongens, alleen omdat het meisjes zijn. Maar dat verandert als meisjes dezelfde onderwijskansen krijgen als jongens.”
Het Musical Kerstgala is op 24 december om 20.30 uur te zien op Nederland 1.
Welke Mary vond je de leukste?quote:Op maandag 30 november 2009 13:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yup, heb bijna alle Mary's ook geinterviewd e.d.
Erg toffe aflevering, je krijgt echt een heel goed beeld van die laatste meiden!
Achja, dat verbaasd me niets, het Kerst Sterrencircus van RTL 4 is ook een maand geleden al opgenomenquote:Op maandag 30 november 2009 13:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat gala wordt vanavond opgenomen in Baarnlekker vroeg haha.
Was vorig jaar ook met OZNJ en de jaar ervoor met Evita's begonnen ze ook gelijk met de liveshowsquote:Op maandag 30 november 2009 13:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tof, ik ben erg benieuwd.
Ben eigenlijk wel blij dat ze dit jaar vrijwel direct met de liveshows beginnen, want die zijn het leukst
Nietus. Toen waren er twee afleveringen met auditie/train dinges.quote:Op maandag 30 november 2009 16:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook met OZNJ en de jaar ervoor met Evita's begonnen ze ook gelijk met de liveshows
Jij hebt gelijk..hoef je niet lelijk te kijkenquote:Op maandag 30 november 2009 16:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nietus. Toen waren er twee afleveringen met auditie/train dinges.Toch
Ik zou niet durven Haaibaaikequote:Op maandag 30 november 2009 16:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk..hoef je niet lelijk te kijkenik kan me ook vergissen hoor
Rosalie, Carmen en Simone sprongen eruit voor mij. Maar wie de beste Mary is weet ik nog niet.quote:
De musical uiteindelijk wel, maar tijdens live shows wisselen ze toch originele liedjes af met de nederlandse liedjes en gewone popliedjes?quote:
Die liedjes die de Mary's alleen gaan zingen in het programma zijn niet de liedjes uit de musical. Alleen het eind en het begin lied komt uit de musicalquote:Op maandag 30 november 2009 18:16 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
De musical uiteindelijk wel, maar tijdens live shows wisselen ze toch originele liedjes af met de nederlandse liedjes en gewone popliedjes?
Opletten he Pheno. Morgen is de première. Heb jij al kaartjes?quote:Op maandag 30 november 2009 22:15 schreef Pheno het volgende:
Het gaat rap. Krijgen we over 10 minuten de finale al?
Nee, ik zocht net mijn Rammsteinkaartjes....quote:Op maandag 30 november 2009 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Opletten he Pheno. Morgen is de première. Heb jij al kaartjes?
Neej, zat op de andere school. Maar ja, dorp enzo.quote:Op maandag 30 november 2009 22:24 schreef Pheno het volgende:
Ah, dat is die klasgenote van mijn vrouw.
Twee scholen? Daar?quote:Op maandag 30 november 2009 22:28 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Neej, zat op de andere school. Maar ja, dorp enzo.
... Maar wat een oude kopjes, sommigen.quote:Op maandag 30 november 2009 23:08 schreef Merel het volgende:
Wat zijn ze jong!!
Inderdaad. Die chick van Mathijs leek wel 34 ipv 24quote:Op maandag 30 november 2009 23:12 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
... Maar wat een oude kopjes, sommigen.
Van de drie series spreekt deze me op voorhand wel het minste aan... het is inderdaad tuttigheid ten top... maar de kwaliteit bij de mannen vorig jaar was aan de andere kant niet hoog... de finale stond op voorhand al vast... dit is denk ik wel spannender om te volgen....quote:Op woensdag 2 december 2009 11:58 schreef alors het volgende:
Ik heb t gister op ug gezien. Ik vind het met jongens toch leuker dan met meisjes. Ik ken dat hele Mary Poppins niet echt, maar ik vind het een beetje truttig allemaal. Favorieten heb ik nog niet.
Ik heb ooit Mike Starink een Nederlandse vertaling horen zingen, maar ik weet de titel niet meerquote:Op woensdag 2 december 2009 11:26 schreef Patch het volgende:
wordt het overigens "supercrimifantaweldigeindigfabelozig"?
Is dat niet toevallig de vlaamse versie?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:29 schreef Merel het volgende:
Hoe kom ik dan aan superformidabelweldigfantakolossachtig? Dat zal ik vast niet zelf verzonnen hebben
Ik heb een bandje met disneyliedjes maar niet officieel geloof ik, waar dat liedje ook op staat.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja dat staat hier ergens ook op een cd-tje van het een of het ander. Ik kende die "vertaling".
Dat dusquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:54 schreef wonderer het volgende:
Ik loop weer enorm achter, maar ik zit nu de show te kijken via uitzending gemistBen benieuwd... 't Is niet echt een show waar ik erg naar uitkijk (zeg maar niet), dus het dondert eigenlijk niet wie er wint, als het maar leuke shows oplevert
Ik weet het niet maar met die Bente heb ik tot op heden niet veel...quote:Op woensdag 2 december 2009 23:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat dus
En ik zie dat Bente meedoet. Leuk.
Dat kan natuurlijk, iedereen zijn voorkeuren hoor, maar ik ken haar persoonlijk, en haar hele gezin. Heb wel met haar vader samengewerkt aan wat opera's. En het is altijd grappig om iemand die je wat beter kent via de tv te kunnen volgen op zo'n avontuur.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar met die Bente heb ik tot op heden niet veel...
Deze is de vertaling die ooit werd gebruikt door het cocktailtrio en Ilonka Biluska, een in de jaren 60 populaire zangeresquote:Op woensdag 2 december 2009 13:37 schreef Merel het volgende:
Wikipedia heeft het over superformiweldigeindefantakolosachtig. Vind ik mijn versie toch leuker
Klopt, maar er is maar 1 NL versie van de officiële film (nasynchronisatie) en een NL nasynchronisatie / vertaling ten tijde van de SingAlongSongs-serie van Disney.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Er zijn dus best een aantal nederlandse versies geweest
Tof! We zien Hans regelmatig 't Fontys Jazz Choir begeleiden en hij vertelt zo bevlogen en hij komt zo leuk over, we zijn stiekume Hans-fans.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, iedereen zijn voorkeuren hoor, maar ik ken haar persoonlijk, en haar hele gezin. Heb wel met haar vader samengewerkt aan wat opera's. En het is altijd grappig om iemand die je wat beter kent via de tv te kunnen volgen op zo'n avontuur.
Kan ik me voorstellen, het is ook een leuk menneke. Kan hem niet anders noemen dan menneke, gezien zijn lengtequote:Op donderdag 3 december 2009 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Tof! We zien Hans regelmatig 't Fontys Jazz Choir begeleiden en hij vertelt zo bevlogen en hij komt zo leuk over, we zijn stiekume Hans-fans.
Alvast veel plezier!!!quote:Over 2 weken weer Nacht vd Muziek op 't Fontys, kan ik weer lekker jaloers zitten luisteren en kijken naar al dat talent.
bronquote:AVRO op internet met backstage-show ‘Mary Poppins’
Sipke Jan Bousema gaat het backstage- programma van de AVRO-show Op Zoek Naar Mary Poppins presenteren. Dat doet hij iedere zondagavond samen met een finalist uit het programma Op Zoek Naar Joseph. Dat heeft de AVRO vrijdag bekendgemaakt. In Mary Backstage op marypoppins.avro.nl zal Bousema iedere zondag tussen de liveshow en de uitslag in op Nederland 1 verslag doen van de gebeurtenissen achter de schermen. Hoe voelen de finalisten zich en wat vond de jury van de liveshow?
Mary Backstage wordt acht weken lang live uitgezonden tussen de liveshow en de resultshow van Op Zoek Naar Mary Poppins op Nederland 1, dus tussen 21.20 uur en 22.20 uur. In de eerste aflevering gaat Bousema op stap met Joseph-finalist Hein Gerrits. Verder is musicalactrice Joke de Kruijf te gast, die haar oordeel zal geven over de finalisten van Op Zoek Naar Mary Poppins.
Ja potverdrie zeg.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zondag gaat er één Mary al direct in het eerste gedeelte van de liveshow weg! En dan nog één in de 'officiele' singoff. Twee Mary's exit dus
Stuk beter dan piet piraat jaquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:29 schreef Miam het volgende:
Ik kijk het vanwege Thom Hoffman
ik vind het verder nogal truttig. mischien gaat dat nog veranderen.......
Pics!?..quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:28 schreef Juicyhil het volgende:
Wat lekkere wijven zitten dr tussen.
Mijn zus had vandaag (feitelijk gisteren) hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:04 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik kan het niet terugkijken op uitzendinggemist! Hij zegt; de aflevering mag niet getoond worden ofzo.
Help.
Ik heb nooit geweten waarom hij destijds jurylid was bij 'op zoek naar Evita'?quote:
Wat ontzettend irritant, ik mag het via geen enkele site bekijken blijkbaar.quote:Op zondag 6 december 2009 01:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn zus had vandaag (feitelijk gisteren) hetzelfde probleem.
Omdat ie een behoorlijk grote naam is in Belgisch musicalland, geloof ik.quote:Op zondag 6 december 2009 10:01 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik heb nooit geweten waarom hij destijds jurylid was bij 'op zoek naar Evita'?
Hij had duidelijk een crush op Brigitte.
Ik ook nietquote:Op zondag 6 december 2009 20:43 schreef Cee het volgende:
Ik vind dit duetten-gedoe niet zo leuk eigenlijk.
Misschien zie je het nu:quote:Op zondag 6 december 2009 20:54 schreef sheotah het volgende:
Hoe bedoelen jullie 'scheef'? Ik zie het niet
Nou idd..quote:Op zondag 6 december 2009 20:58 schreef Adelante het volgende:
Nick & Simon, die blauwe is sleeeeeecht
Qua zang én jurken hè..quote:
1e aflevering blijven ze denk ik wat milder..quote:Op zondag 6 december 2009 21:02 schreef Merel het volgende:
Wat is dit voor onzincommentaar? Afbranden moeten ze ze!
Het ligt aan het zeiknummer volgens Willemquote:Op zondag 6 december 2009 21:02 schreef Merel het volgende:
Wat is dit voor onzincommentaar? Afbranden moeten ze ze!
Uhuh. Maar goed; wie weet zijn er nog ergere kandidaten...quote:
Ja! Zo welquote:Op zondag 6 december 2009 20:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien zie je het nu:
[ afbeelding ]
Bij die paarse zit ie veel te laag.. Geen gezichtquote:Op zondag 6 december 2009 21:06 schreef Merel het volgende:
Die doorschijnende beha!!!!!!!!!!!!!
Ik vrees het welquote:Op zondag 6 december 2009 21:08 schreef Cee het volgende:
Gaan we nu iedere keer eraan herinnerd worden dat Mathijs haar vriend is?
Het is bij allebei, dus zal wel expres zijn...quote:Op zondag 6 december 2009 21:08 schreef Merel het volgende:
Oh, Rosalie heet ze.
Ik had eerst het idee dat dat doorschijnende per ongeluk was, maar het is expres he?
Die is leuk, he? Een echt MP-typjequote:Op zondag 6 december 2009 21:05 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd naar Noortje
Ik heb haar niet gezienquote:
Doe datquote:Op zondag 6 december 2009 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ie er straks bij mijn liveshow ook is.![]()
Ik pak 'm.
quote:
+ hij komt 23922x in beeldquote:Op zondag 6 december 2009 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Mathijs Pater (vijfde bij Op Zoek naar Joseph) is de vriend van Rosalie.
Ik zie dat nu pasquote:Op zondag 6 december 2009 21:17 schreef Cee het volgende:
Die decollete's onder die lompe jassen, geen gezicht.![]()
Inderdaad! En die lichtpaarse heeft de onderste knoop niet dicht. Of hij is erafgevallen ofzo.quote:Op zondag 6 december 2009 21:17 schreef Cee het volgende:
Die decollete's onder die lompe jassen, geen gezicht.Die witte bloezen eronder maken het toch af.
Hehe, maar het klopt inderdaad welquote:Op zondag 6 december 2009 21:21 schreef Merel het volgende:
Mensen houden nu eenmaal niet van scheve hoofden.
Ok, bedankt. Zegt me op dit moment niets.quote:Op zondag 6 december 2009 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Mathijs Pater (vijfde bij Op Zoek naar Joseph) is de vriend van Rosalie.
Eefje of Carmen.quote:Op zondag 6 december 2009 21:23 schreef automatic_ het volgende:
En, wie is er exit?
Ik vind het leuk dat we (nu nog) in kleuren spreken.quote:Op zondag 6 december 2009 21:24 schreef PluisigNijntje het volgende:
Jeetje, dat Carmen in de sing off staat, ik dacht echt die lichtblauwe! Die is echt kut
quote:Op zondag 6 december 2009 21:26 schreef Merel het volgende:
Willem houdt ook niet van scheve gezichten
Digitaal plus pakket??quote:
Vorige keren was het overgrote deel van de kandidaten ook al werkzaam in het theater/musical-vak. Maar toen probeerde men dat feit nog een beetje weg te moffelen omdat het dan minder interessant is voor de doorsnee-kijker. Die zien liever mensen recht van de straat geplukt op het podium worden geworpen.quote:Op zondag 6 december 2009 21:30 schreef vanDaal het volgende:
Ik moet zeggen dat ik deze editie tot nu toe veel minder interessant vind dan de voorgaande versies (Jozef en Evita). Je ziet dat er nu meer mensen uit het vak meedoen, omdat het simpelweg de enige manier is om de rol te krijgen. Hierdoor ligt het niveau zo hoog is dat hetgene wat ik het leukste vind aan dit soort talentenjachten, het doorbreken van nieuw talent, een beetje is weggevallen. Je kijkt nu eigenlijk een beetje naar de audities voor een normale musical.
Bedankt ik kon het filmpje ook niet openen..quote:Op zondag 6 december 2009 21:40 schreef Kinga het volgende:
Oke, hij doet het. http://webcast.marypoppins.avro.nl/
Er gaat nog iemand weg. Twee mensen foetsie vanavond.quote:Op zondag 6 december 2009 21:40 schreef sheotah het volgende:
Maar maar maar... ik heb een stuk gemist, telefoon. Welke uitslag volgt er dan straks nou nog?
Vind ik ook toen ik haar vorige week tijdens de voorrondes zag had ik meteen al een affectie tegen haar. Ik ben blij dat ze eruit ligt.quote:Op zondag 6 december 2009 21:25 schreef Cee het volgende:
Ik kan die Eefje gewoon niet aanzien als ze zingt, no offence. Maar aangezien ze in een theater moet staan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |