Nee, je kan je inschrijven tot 1 fevbuari, als het goed is krijgen we daarna een brief!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat leuk. Heb jij al reactie gehad van de AVRO?
Na 1 februari weten we meer!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:23 schreef Akelalala het volgende:
Ik ga me niet opgeven, maar het lijkt me wel leuk om jullie te gaan volgenIk ben benieuwd... Wanneer zijn de eerste audities??
Neequote:Op zondag 25 januari 2009 14:37 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Nee, je kan je inschrijven tot 1 fevbuari, als het goed is krijgen we daarna een brief!
Heb jij al musical ervaring?
waarschijnlijk september ongeveerquote:Op zondag 25 januari 2009 19:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wanneer wordt dit uitgezonden op tv? Maart/april?
ik ook, echt vreselijk,maar voor deze keer heb ik het er maar voor overquote:Op zondag 25 januari 2009 17:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee.
En ik heb een hekel aan op tv komen, dus ik ben benieuwd.
Dan pasquote:Op zondag 25 januari 2009 21:02 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
waarschijnlijk september ongeveer
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:01 schreef BVO het volgende:
Even een tvptje.
Leuke zoektochten altijd + Burdie!
Ik zal die flauwe grap achterwege laten!
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
.
maar ik weet wie het zegt![]()
Komt het in september pas op tv ja?.
Ah, dat scheelt weer vragenquote:
jij hebt toch heel andere plannen voor septemberquote:Op zondag 25 januari 2009 21:02 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
waarschijnlijk september ongeveer
Dat wordt een moeilijk keus. Hopen dat de live shows niet op zaterdag zijn...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:06 schreef just me het volgende:
[..]
jij hebt toch heel andere plannen voor september
Liveshows zijn op de zondagavond net als Evita en Joseph ...Dat door de AVRO wordt uitgezonden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:38 schreef Tazz het volgende:
[..]
Dat wordt een moeilijk keus. Hopen dat de live shows niet op zaterdag zijn...
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:34 schreef Bolletje... het volgende:
Als de liveshows lukken stellen we serieus het trouwen uit...maar ja, hoe groot is die kans?
Kijk, zaterdags trouwen, zondags naar de liveshow. Stel je je huwelijksreis maar uit..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Liveshows zijn op de zondagavond net als Evita en Joseph ...Dat door de AVRO wordt uitgezonden.
Tuurlijk, dan krijgen alle leuke fokkers met wie ik al eerder heb gezongen vip kaartjesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:12 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk! Je moet echt winnen Bolletje, dan krijg ik toch wel vipkaartjes omdat we ook samen op het strand hebben gezongen?![]()
![]()
Heel veel succes! Ik duim voor je!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:56 schreef Bolletje... het volgende:
Zo spannend!! En nu maar duimen allemaal voor mij he!!
Ik ga écht wel ook duimen voor jequote:Op woensdag 25 februari 2009 21:16 schreef Tazz het volgende:
[..]
Heel veel succes! Ik duim voor je!!
Jullie zijn liefquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:42 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga écht wel ook duimen voor je
Waar heb jij dat gelezen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Thom Hoffman
wordt jurylid in OZNM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |