Nee, je kan je inschrijven tot 1 fevbuari, als het goed is krijgen we daarna een brief!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat leuk. Heb jij al reactie gehad van de AVRO?
Na 1 februari weten we meer!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:23 schreef Akelalala het volgende:
Ik ga me niet opgeven, maar het lijkt me wel leuk om jullie te gaan volgenIk ben benieuwd... Wanneer zijn de eerste audities??
Neequote:Op zondag 25 januari 2009 14:37 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Nee, je kan je inschrijven tot 1 fevbuari, als het goed is krijgen we daarna een brief!
Heb jij al musical ervaring?
waarschijnlijk september ongeveerquote:Op zondag 25 januari 2009 19:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wanneer wordt dit uitgezonden op tv? Maart/april?
ik ook, echt vreselijk,maar voor deze keer heb ik het er maar voor overquote:Op zondag 25 januari 2009 17:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee.
En ik heb een hekel aan op tv komen, dus ik ben benieuwd.
Dan pasquote:Op zondag 25 januari 2009 21:02 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
waarschijnlijk september ongeveer
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:01 schreef BVO het volgende:
Even een tvptje.
Leuke zoektochten altijd + Burdie!
Ik zal die flauwe grap achterwege laten!
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
.
maar ik weet wie het zegt![]()
Komt het in september pas op tv ja?.
Ah, dat scheelt weer vragenquote:
jij hebt toch heel andere plannen voor septemberquote:Op zondag 25 januari 2009 21:02 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
waarschijnlijk september ongeveer
Dat wordt een moeilijk keus. Hopen dat de live shows niet op zaterdag zijn...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:06 schreef just me het volgende:
[..]
jij hebt toch heel andere plannen voor september
Liveshows zijn op de zondagavond net als Evita en Joseph ...Dat door de AVRO wordt uitgezonden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:38 schreef Tazz het volgende:
[..]
Dat wordt een moeilijk keus. Hopen dat de live shows niet op zaterdag zijn...
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:34 schreef Bolletje... het volgende:
Als de liveshows lukken stellen we serieus het trouwen uit...maar ja, hoe groot is die kans?
Kijk, zaterdags trouwen, zondags naar de liveshow. Stel je je huwelijksreis maar uit..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Liveshows zijn op de zondagavond net als Evita en Joseph ...Dat door de AVRO wordt uitgezonden.
Tuurlijk, dan krijgen alle leuke fokkers met wie ik al eerder heb gezongen vip kaartjesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:12 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk! Je moet echt winnen Bolletje, dan krijg ik toch wel vipkaartjes omdat we ook samen op het strand hebben gezongen?![]()
![]()
Heel veel succes! Ik duim voor je!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:56 schreef Bolletje... het volgende:
Zo spannend!! En nu maar duimen allemaal voor mij he!!
Ik ga écht wel ook duimen voor jequote:Op woensdag 25 februari 2009 21:16 schreef Tazz het volgende:
[..]
Heel veel succes! Ik duim voor je!!
Jullie zijn liefquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:42 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga écht wel ook duimen voor je
Waar heb jij dat gelezen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Thom Hoffman
wordt jurylid in OZNM.
Zoeken naar Maryquote:
Heeel veel succes!!!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:31 schreef Bolletje... het volgende:
Nou, jullie horen zondag meer, zal uitgebreid verslag doen!
Van die sopraan, was dat niet onder het mom van "logisch want Mary Poppins zingt in de film ook sopraan"?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:44 schreef Bolletje... het volgende:
Je mag zelf een nummer uitkiezen, uit welke musical dan ook. Je moet altijd bij audities 2 nummers instuderen, zodat je nog wat anders kan laten horen als je "jury" dat wil.
Ze hadden er overigens van te voren niet bij gezegd dat je sopraan moet zijn. dus daar zag ik wel veel meiden op afvallen. Maar wel leuke ervaring, en goed commertaar, dus ik ben niet ontevreden
Mwah, ik vind zeker niet alle liedjes van Mary Poppins puur sopraan liedjes hoor, want ik kan de meeste liedjes wel zingen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Van die sopraan, was dat niet onder het mom van "logisch want Mary Poppins zingt in de film ook sopraan"?
Ah okee, heb er zelf geen verstand vanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:57 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Mwah, ik vind zeker niet alle liedjes van Mary Poppins puur sopraan liedjes hoor, want ik kan de meeste liedjes wel zingen.
Jammer Bol, maar gelukkig kan je dan toch trouwen op de geplande datumquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:26 schreef Bolletje... het volgende:
Al met al een super leuke ochtend, maar helaas, geen Mary Poppins voor mij!
PS, tjek wel ff de eerste aflevering, want ik kom zeker in beeld
Ik had niet de juiste stem, maar ze vonden het verder wel heel goed.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:35 schreef --Globe-- het volgende:
Een vriendin van mij heeft ook auditie gedaan. Ze kwam door de eerste ronde, toen moest ze diezelfde dag nog een keer maar daar kwam ze niet doorheen. Ze was niet het juiste type voor de rol van Mary Poppins.
Heb je Willem Nijholt ook gezien?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:30 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik had niet de juiste stem, maar ze vonden het verder wel heel goed.
Ach, dat is al een heel compliment! :-)
quote:Op maandagavond 6 april vindt in de Stadsschouwburg van Haarlem een uniek concert plaats. Daar strijden de laatste van de 1200 Mary Poppins kandidaten om een felbegeerde plek in de liveshows op televisie, dit najaar te zien bij de AVRO op Nederland 1.
oor een exclusief publiek van beroemdheden uit de tv- en musicalwereld verzorgen de kandidaten een avondvullend programma. Wie door mag naar de live-shows zal die avond -buiten het oog van de aanwezigen- bepaald worden aan de hand van de keuze van ons panel en de vips in de zaal.
Jij kunt erbij zijn!
Vanwege de vele verzoeken voorgaande jaren is er dit jaar de unieke mogelijkheid hierbij als gast aanwezig te zijn Het wordt een avond vol grandeur en rode lopers! De kaarten zijn in beperkte oplage via de AVRO te bestellen voor ¤ 19,50 per persoon.
Het concert vangt aan om 19:00 en duurt tot 22:30. Pauzedrankjes zijn inclusief de ticketprijs. Dresscode is tenue de ville.
Ik denk dat ik weer naar een van de liveshows ga wanneer die in de verkoop gaan. Jij ook? Gratis Gehaktstavenquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Opgeven kan via: http://www.avro.nl/tv/pro(...)nmelden/concert.aspx
Ik vind 19.50¤ wat prijzig.
Ik denk het wel. Al vind ik Thom Hoffman minder leuk dan Paul.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weer naar een van de liveshows ga wanneer die in de verkoop gaan. Jij ook? Gratis Gehaktstaven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |