Zeker weten want dat werd aan ons allemaal gevraagd door Frits himselfquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je weet nu al dat de audities vol zitten met meisjes die struikelen over "supercalifragilisticexpialidocious"
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:52 schreef just me het volgende:
Maandagavond kwam Merel thuis eten en we hebben het over de musical en ik zeg opeens Bolletje is niet door, vraagtwie is Bolletje
![]()
Feed the birds ofzoquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nu al benieuwd wat een afscheidsliedje wordt.
Dat heb ik gehoord ja!quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:43 schreef Cee het volgende:
Frappant dat je toch wee mee mag doen als je aan OznE heb meegedaan! Had dat niet gedacht. Je kan het zien als een teken dat de spoeling erg dun is, maar het toont ook dat niet iedere Miep uit Schubbekutteveen geschikt is voor een hoofdrol in een musical als je een leuk deuntje kan zingen.
Trouwens, nog geinig Joseph-nieuws: René van Kooten speelt de komende maanden in die musical! Als Farao welteverstaan. En Robin gaat volgende week weg.
Dat had ik niet hoeven weten hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:18 schreef Clauw het volgende:
Van de Bente van den Brand fanclub:
De laatste 16 kandidates:
Sorryquote:Op donderdag 9 april 2009 16:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat had ik niet hoeven weten hoor.
Buh, die Sophie is niks...
Ik weet niet wat hij gaat doen. En het is niet echt bekend waarom hij weg gaat. 'Men' zegt dat het met flex-werk contracten te maken heeft waar ik geen verstand van heb, en ook deels met het feit dat de 3-maanden-durende periode dat Paul Walthaus geen Farao speelt, wordt opgevuld met René van Kooten in die rol in plaats van de vaste understudy -- Robin dus.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
@Cee, wat gaat Robin doen..en waarom gaat ie weg ?
Heb net anderhalf uur lang op Youtube zitten kijken naar fragmenten van vorig jaar. Ik heb er zo zin inquote:Op zondag 29 november 2009 20:22 schreef Cee het volgende:
Oh ja!
En ik heb een kaartje voor de liveshow van 27 december. Die waren in no time uitverkocht!
Morgenavond op NED 1 om 22.10u OZNMP (aflevering de auditie)quote:Op zondag 29 november 2009 20:22 schreef Cee het volgende:
Oh ja!
En ik heb een kaartje voor de liveshow van 27 december. Die waren in no time uitverkocht!
OZNJ was erg leukquote:Op zondag 29 november 2009 20:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Heb net anderhalf uur lang op Youtube zitten kijken naar fragmenten van vorig jaar. Ik heb er zo zin in
quote:Op zondag 29 november 2009 21:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Het wordt vertaald in Nederlands..
Dat zal wel lukken..ik heb jou allang hier niet gezien.quote:Op maandag 30 november 2009 12:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Veel plezier met de aflevering vanavond. Hij is superleuk, vooral Pia's workshop is lesbischhilarisch.
Heb je hem al gezien? Was je bij de perspresentatie ofzo?quote:Op maandag 30 november 2009 12:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Veel plezier met de aflevering vanavond. Hij is superleuk, vooral Pia's workshop is lesbischhilarisch.
Yup, heb bijna alle Mary's ook geinterviewd e.d.quote:Op maandag 30 november 2009 13:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Heb je hem al gezien? Was je bij de perspresentatie ofzo?
Tof, ik ben erg benieuwd.quote:Op maandag 30 november 2009 13:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yup, heb bijna alle Mary's ook geinterviewd e.d.
Erg toffe aflevering, je krijgt echt een heel goed beeld van die laatste meiden!
Da's ook wel tofquote:Chantal Janzen presenteert musicalgala op kerstavond
Geplaatst op maandag 30 november 2009 om 12:55
Chantal Janzen presenteert op kerstavond het Musical Kerstgala, waarin bekende artiesten uit de Nederlandse musicalwereld onder begeleiding van het live-orkest van Fluitsma en Van Tijn kerstliederen ten gehore brengen. Zo zullen onder meer Freek Bartels, Jamai Loman en Simone Kleinsma hun opwachting maken in het programma. “In een groots en sprookjesachtig decor vertelt Chantal Janzen een kerstverhaal aan de hand van bekende kerstnum- mers“, aldus de AVRO.
Tijdens het gala treden ook Brigitte Heitzer, Ellen Evers, Kim-Lian van der Meij, John Vooijs, Mariska van Kolck, Stanley Burleson, Wieneke Remmers en de finalisten van het AVRO-programma Op Zoek Naar Mary Poppins op. “Tijdens het gala speelt de kerstgedachte een grote rol. Daarom wordt in de uitzending ook aandacht besteed aan de campagne ‘Because I am a girl’ van Plan Nederland. Meisjes in ontwikke- lingslanden hebben het vaak veel slechter dan jongens, alleen omdat het meisjes zijn. Maar dat verandert als meisjes dezelfde onderwijskansen krijgen als jongens.”
Het Musical Kerstgala is op 24 december om 20.30 uur te zien op Nederland 1.
Welke Mary vond je de leukste?quote:Op maandag 30 november 2009 13:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yup, heb bijna alle Mary's ook geinterviewd e.d.
Erg toffe aflevering, je krijgt echt een heel goed beeld van die laatste meiden!
Achja, dat verbaasd me niets, het Kerst Sterrencircus van RTL 4 is ook een maand geleden al opgenomenquote:Op maandag 30 november 2009 13:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat gala wordt vanavond opgenomen in Baarnlekker vroeg haha.
Was vorig jaar ook met OZNJ en de jaar ervoor met Evita's begonnen ze ook gelijk met de liveshowsquote:Op maandag 30 november 2009 13:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tof, ik ben erg benieuwd.
Ben eigenlijk wel blij dat ze dit jaar vrijwel direct met de liveshows beginnen, want die zijn het leukst
Nietus. Toen waren er twee afleveringen met auditie/train dinges.quote:Op maandag 30 november 2009 16:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook met OZNJ en de jaar ervoor met Evita's begonnen ze ook gelijk met de liveshows
Jij hebt gelijk..hoef je niet lelijk te kijkenquote:Op maandag 30 november 2009 16:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nietus. Toen waren er twee afleveringen met auditie/train dinges.Toch
Ik zou niet durven Haaibaaikequote:Op maandag 30 november 2009 16:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk..hoef je niet lelijk te kijkenik kan me ook vergissen hoor
Rosalie, Carmen en Simone sprongen eruit voor mij. Maar wie de beste Mary is weet ik nog niet.quote:
De musical uiteindelijk wel, maar tijdens live shows wisselen ze toch originele liedjes af met de nederlandse liedjes en gewone popliedjes?quote:
Die liedjes die de Mary's alleen gaan zingen in het programma zijn niet de liedjes uit de musical. Alleen het eind en het begin lied komt uit de musicalquote:Op maandag 30 november 2009 18:16 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
De musical uiteindelijk wel, maar tijdens live shows wisselen ze toch originele liedjes af met de nederlandse liedjes en gewone popliedjes?
Opletten he Pheno. Morgen is de première. Heb jij al kaartjes?quote:Op maandag 30 november 2009 22:15 schreef Pheno het volgende:
Het gaat rap. Krijgen we over 10 minuten de finale al?
Nee, ik zocht net mijn Rammsteinkaartjes....quote:Op maandag 30 november 2009 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Opletten he Pheno. Morgen is de première. Heb jij al kaartjes?
Neej, zat op de andere school. Maar ja, dorp enzo.quote:Op maandag 30 november 2009 22:24 schreef Pheno het volgende:
Ah, dat is die klasgenote van mijn vrouw.
Twee scholen? Daar?quote:Op maandag 30 november 2009 22:28 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Neej, zat op de andere school. Maar ja, dorp enzo.
... Maar wat een oude kopjes, sommigen.quote:Op maandag 30 november 2009 23:08 schreef Merel het volgende:
Wat zijn ze jong!!
Inderdaad. Die chick van Mathijs leek wel 34 ipv 24quote:Op maandag 30 november 2009 23:12 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
... Maar wat een oude kopjes, sommigen.
Van de drie series spreekt deze me op voorhand wel het minste aan... het is inderdaad tuttigheid ten top... maar de kwaliteit bij de mannen vorig jaar was aan de andere kant niet hoog... de finale stond op voorhand al vast... dit is denk ik wel spannender om te volgen....quote:Op woensdag 2 december 2009 11:58 schreef alors het volgende:
Ik heb t gister op ug gezien. Ik vind het met jongens toch leuker dan met meisjes. Ik ken dat hele Mary Poppins niet echt, maar ik vind het een beetje truttig allemaal. Favorieten heb ik nog niet.
Ik heb ooit Mike Starink een Nederlandse vertaling horen zingen, maar ik weet de titel niet meerquote:Op woensdag 2 december 2009 11:26 schreef Patch het volgende:
wordt het overigens "supercrimifantaweldigeindigfabelozig"?
Is dat niet toevallig de vlaamse versie?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:29 schreef Merel het volgende:
Hoe kom ik dan aan superformidabelweldigfantakolossachtig? Dat zal ik vast niet zelf verzonnen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |