Ik ook nietquote:Op zondag 6 december 2009 20:43 schreef Cee het volgende:
Ik vind dit duetten-gedoe niet zo leuk eigenlijk.
Misschien zie je het nu:quote:Op zondag 6 december 2009 20:54 schreef sheotah het volgende:
Hoe bedoelen jullie 'scheef'? Ik zie het niet
Nou idd..quote:Op zondag 6 december 2009 20:58 schreef Adelante het volgende:
Nick & Simon, die blauwe is sleeeeeecht
Qua zang én jurken hè..quote:
1e aflevering blijven ze denk ik wat milder..quote:Op zondag 6 december 2009 21:02 schreef Merel het volgende:
Wat is dit voor onzincommentaar? Afbranden moeten ze ze!
Het ligt aan het zeiknummer volgens Willemquote:Op zondag 6 december 2009 21:02 schreef Merel het volgende:
Wat is dit voor onzincommentaar? Afbranden moeten ze ze!
Uhuh. Maar goed; wie weet zijn er nog ergere kandidaten...quote:
Ja! Zo welquote:Op zondag 6 december 2009 20:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien zie je het nu:
[ afbeelding ]
Bij die paarse zit ie veel te laag.. Geen gezichtquote:Op zondag 6 december 2009 21:06 schreef Merel het volgende:
Die doorschijnende beha!!!!!!!!!!!!!
Ik vrees het welquote:Op zondag 6 december 2009 21:08 schreef Cee het volgende:
Gaan we nu iedere keer eraan herinnerd worden dat Mathijs haar vriend is?
Het is bij allebei, dus zal wel expres zijn...quote:Op zondag 6 december 2009 21:08 schreef Merel het volgende:
Oh, Rosalie heet ze.
Ik had eerst het idee dat dat doorschijnende per ongeluk was, maar het is expres he?
Die is leuk, he? Een echt MP-typjequote:Op zondag 6 december 2009 21:05 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd naar Noortje
Ik heb haar niet gezienquote:
Doe datquote:Op zondag 6 december 2009 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ie er straks bij mijn liveshow ook is.![]()
Ik pak 'm.
quote:
+ hij komt 23922x in beeldquote:Op zondag 6 december 2009 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Mathijs Pater (vijfde bij Op Zoek naar Joseph) is de vriend van Rosalie.
Ik zie dat nu pasquote:Op zondag 6 december 2009 21:17 schreef Cee het volgende:
Die decollete's onder die lompe jassen, geen gezicht.![]()
Inderdaad! En die lichtpaarse heeft de onderste knoop niet dicht. Of hij is erafgevallen ofzo.quote:Op zondag 6 december 2009 21:17 schreef Cee het volgende:
Die decollete's onder die lompe jassen, geen gezicht.Die witte bloezen eronder maken het toch af.
Hehe, maar het klopt inderdaad welquote:Op zondag 6 december 2009 21:21 schreef Merel het volgende:
Mensen houden nu eenmaal niet van scheve hoofden.
Ok, bedankt. Zegt me op dit moment niets.quote:Op zondag 6 december 2009 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Mathijs Pater (vijfde bij Op Zoek naar Joseph) is de vriend van Rosalie.
Eefje of Carmen.quote:Op zondag 6 december 2009 21:23 schreef automatic_ het volgende:
En, wie is er exit?
Ik vind het leuk dat we (nu nog) in kleuren spreken.quote:Op zondag 6 december 2009 21:24 schreef PluisigNijntje het volgende:
Jeetje, dat Carmen in de sing off staat, ik dacht echt die lichtblauwe! Die is echt kut
quote:Op zondag 6 december 2009 21:26 schreef Merel het volgende:
Willem houdt ook niet van scheve gezichten
Digitaal plus pakket??quote:
Vorige keren was het overgrote deel van de kandidaten ook al werkzaam in het theater/musical-vak. Maar toen probeerde men dat feit nog een beetje weg te moffelen omdat het dan minder interessant is voor de doorsnee-kijker. Die zien liever mensen recht van de straat geplukt op het podium worden geworpen.quote:Op zondag 6 december 2009 21:30 schreef vanDaal het volgende:
Ik moet zeggen dat ik deze editie tot nu toe veel minder interessant vind dan de voorgaande versies (Jozef en Evita). Je ziet dat er nu meer mensen uit het vak meedoen, omdat het simpelweg de enige manier is om de rol te krijgen. Hierdoor ligt het niveau zo hoog is dat hetgene wat ik het leukste vind aan dit soort talentenjachten, het doorbreken van nieuw talent, een beetje is weggevallen. Je kijkt nu eigenlijk een beetje naar de audities voor een normale musical.
Bedankt ik kon het filmpje ook niet openen..quote:Op zondag 6 december 2009 21:40 schreef Kinga het volgende:
Oke, hij doet het. http://webcast.marypoppins.avro.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |