Die is leuk, he? Een echt MP-typjequote:Op zondag 6 december 2009 21:05 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd naar Noortje
Ik heb haar niet gezienquote:
Doe datquote:Op zondag 6 december 2009 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ie er straks bij mijn liveshow ook is.![]()
Ik pak 'm.
quote:
+ hij komt 23922x in beeldquote:Op zondag 6 december 2009 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Mathijs Pater (vijfde bij Op Zoek naar Joseph) is de vriend van Rosalie.
Ik zie dat nu pasquote:Op zondag 6 december 2009 21:17 schreef Cee het volgende:
Die decollete's onder die lompe jassen, geen gezicht.![]()
Inderdaad! En die lichtpaarse heeft de onderste knoop niet dicht. Of hij is erafgevallen ofzo.quote:Op zondag 6 december 2009 21:17 schreef Cee het volgende:
Die decollete's onder die lompe jassen, geen gezicht.Die witte bloezen eronder maken het toch af.
Hehe, maar het klopt inderdaad welquote:Op zondag 6 december 2009 21:21 schreef Merel het volgende:
Mensen houden nu eenmaal niet van scheve hoofden.
Ok, bedankt. Zegt me op dit moment niets.quote:Op zondag 6 december 2009 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Mathijs Pater (vijfde bij Op Zoek naar Joseph) is de vriend van Rosalie.
Eefje of Carmen.quote:Op zondag 6 december 2009 21:23 schreef automatic_ het volgende:
En, wie is er exit?
Ik vind het leuk dat we (nu nog) in kleuren spreken.quote:Op zondag 6 december 2009 21:24 schreef PluisigNijntje het volgende:
Jeetje, dat Carmen in de sing off staat, ik dacht echt die lichtblauwe! Die is echt kut
quote:Op zondag 6 december 2009 21:26 schreef Merel het volgende:
Willem houdt ook niet van scheve gezichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |