abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64487038

Eerstvolgende wedstrijd:

10-01-09 Anderlecht - PSV (nergens om)

- OP PSV TOPIC -

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_64487230
Forza PSV
Nothing to see here, carry on
pi_64488164
Ik hoop nog steeds dat Mark terug komt
Brutal. Fucking. Metal.
pi_64488918
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 02:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die komt toch niet en neem het hem eens kwalijk.

Het is inmiddels wel zover dat het me nauwelijks nog ene zier kan schelen of we punten verliezen of niet, van mijn part eindigen we als twaalfde wanneer dit resulteert in het opstappen van zowel staf als bestuur. De wanprestaties van de eerste seizoenshelft zijn blijkbaar nog niet voldoende om maatregelen te treffen. We denken nog allemaal dat het probleem zichzelf wel oplost, nou dat doet het niet.

We staan na 17 wedstrijden 11 punten achter op de koploper! Een wedstrijd van PSV is meer een kwelling om naar te kijken dan dat Guy & Cup filmpje, maar dat is allemaal geen reden tot crisis. Daarnaast doet onze trainer er een half jaar over om duidelijkheid te verschaffen tov de selectie, maar er is niemand die eens tegengas durft te geven.

Natuurlijk. Je kunt wel eens een minder seizoen draaien en nee je kunt niet ieder jaar kampioen worden, maar dit zag je van mijlenver aankomen. AZ vorig seizoen, die hadden gewoon pech. De resultaten van dit PSV zijn gewoon te verhalen op het beleid dat er gevoerd is afgelopen jaren.

Nu de transfermarkt weer bijna open gaat kunnen we ons weer gaan verlekkeren aan mogelijke versterkingen. De toekomst zal wel leren dat dit weer tevergeefs is geweest. Daar waar wij vroeger zo uitblonken in onze uitstekende scouting zijn er de laatste jaren nauwelijks nog voltreffers geweest. Ook de creativiteit waarmee PSV wist te handelen zie ik niets meer van terug.

Nu luisteren we naar Reker met zijn dooddoeners dat spelers zo moeilijk te halen zijn. Hooguit dat er een type Meeuwis aankoop gedaan wordt, beter zal het niet worden.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_64489204
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 02:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En Ruud
  dinsdag 30 december 2008 @ 03:47:35 #6
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_64489224
quote:
Het is inmiddels wel zover dat het me nauwelijks nog ene zier kan schelen of we punten verliezen of niet, van mijn part eindigen we als twaalfde wanneer dit resulteert in het opstappen van zowel staf als bestuur. De wanprestaties van de eerste seizoenshelft zijn blijkbaar nog niet voldoende om maatregelen te treffen. We denken nog allemaal dat het probleem zichzelf wel oplost, nou dat doet het niet.
Het is alsof ik mezelf hoor praten
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_64489655
quote:
Salcido blijft bij PSV maar Rodríguez denkt aan vertrek
29/12/2008 23:38

Francisco Rodríguez (foto) en Carlos Salcido vertelden in Mexico openhartig over hun toekomst bij PSV. De eerste dreigt met een vertrek, de tweede zegt vooralsnog te blijven.

Beide Mexicanen zagen zondag na terugkeer in hun vaderland een horde journalisten op het vliegveld waar zij geland waren. Of ze uitleg wilden geven over hun situatie bij PSV. Salcido had onlangs immers gedreigd met een vertrek uit Eindhoven omdat hij zich stoort aan coach Huub Stevens, terwijl Rodríguez weinig speelt.

'In alle realiteit, onze relatie is nul', probeerde Salcido zijn verhouding met Stevens te schetsen. 'Maar zo gaat het in het voetbal.' De verdediger bevestigde tegenover Medio Tiempo dat hij problemen had met Stevens. 'Er zijn heel veel zaken waarover ik niets kan zeggen, zaken die in een kleedkamer plaatshebben. Meningsverschillen die wij hebben met Stevens, die kan ik niet onthullen.'

Ook al dreigde hij onlangs met een vertrek tijdens de komende transferperiode, Salcido verkondigde in Mexico dat hij van plan is bij PSV te blijven. 'Gisteren sprak ik voor het laatst met de directeur (Jan reker, red.) en mensen van PSV. Ze willen niet dat ik vertrek en ze hebben me gezegd dat ik 6 januari moet terugkeren. Ik blijf bij PSV.'

Rodríguez speelt naar eigen zeggen te weinig en ventte zijn frustratie. 'Het is iets dat me bezighoudt. Doordat ik niet speel, heb ik mijn plaats in de nationale ploeg verloren. Ik heb maximaal geduld gehad, maar ik ga niet nog eens anderhalf jaar op de bank zitten. Als in juni de zaken niet zijn veranderd, ga ik met het bestuur praten en kijken of ik naar een club kan vertrekken waar ik wel kan voetballen.'

'Ik wil dáár doorgaan, ik wil mijn droom laten uitkomen. Salcido is er mijn beste vriend, hij zegt dat ik kalm moet blijven, dat de zaken gaan veranderen. Ik heb vaker problemen gehad, ook bij Chivas, maar ik heb ze uiteindelijk altijd overwonnen', besloot Maza strijdvaardig.

Ik word wel erg moe van die "vertrekkende" spelers.
  dinsdag 30 december 2008 @ 08:27:51 #8
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_64490072
niks nieuws dat spelers die niet spelen dreigen met vertrek. van mij mag die overigens, nuttige speler, maar daar hebben we addo al voor.
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_64490519
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 08:27 schreef KELDER het volgende:
niks nieuws dat spelers die niet spelen dreigen met vertrek. van mij mag die overigens, nuttige speler, maar daar hebben we addo al voor.
...die ook weg mag na dit seizoen...
pi_64490954
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 09:15 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

...die ook weg mag na dit seizoen...
Maar ergens moet Addo blijven, gewoon omdat hij iets heeft
pi_64491544
TVP
pi_64491564
quote:
Mirror: contact tussen PSV en Spurs over Gomes
Volgens het Engelse The Mirror heeft PSV contact gezocht met Tottenham Hotspur over een mogelijke transfer van doelman Gomes. De gesprekken zouden nog in een beginstadium zijn. PSV zou nog geen bedrag hebben genoemd.
pi_64491585
Ik denk niet dat Addo gaat verkassen, zijn contract gaat worden verlengd.

Hoe staat het met Toivonen? Nog geen verbeterd bod?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:25:59 #14
3485 kavorka
lure of the animal
pi_64491688
quote:
Tottenham keeper Heurelho Gomes is PSV target By Football Spy 30/12/2008

Tottenham keeper Heurelho Gomes is wanted by his old club PSV Eindhoven in a cut-price deal.

The big Brazilian has had an erratic spell at Spurs since joining them from the Dutch giants last summer - and now they want him back during the transfer window but hope to get him on the cheap.

Gomes cost Tottenham Ł7.8million and PSV would give them around half of that money back, but they have yet to put a concrete figure on their bid despite opening talks.

Spurs do not want to take a loss on him, but his unpredictable form has sparked debate about his future within the club.

Manager Harry Redknapp does not know whether to hold on to Gomes - he is also aware that it would be hard to get a new No.1 eligible for the Carling Cup.

Spurs have been looking at several keepers, but have yet to commit to one as their priority capture and most of their options have played in the competition.

Psv will have to come up with a tempting offer to help Spurs make their minds up and that would be a figure closer to Ł5m.

Barnsley keeper Heinz Muller is a possible Tottenham target.

And defender Jonathan Woodgate has recommended the club buy his former Middlesbrough team-mate Stewart Downing.

Centre-back Woodgate (below) said: "Stewart is an England international and anyone who plays for England under Fabio Capello is a good player."

Redknapp is trailing 6ft 6in Austrian striker Marc Janko, the top scorer in Europe with 30 for Red Bull Salzburg.

The Spurs boss also likes the look of Bordeaux striker Fernando Cavenaghi.

http://www.mirror.co.uk/s(...)get-115875-21004390/
Lijkt me toch sterk dat PSV Gomes kan terughalen, maar het zou wel fantastisch zijn..
animal magnetism sexual attractive state
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:28:24 #15
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_64491727
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:19 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Noemt de Mirror ook nog een bron of is het een voortborduursel op de geruchten die een tijdje geleden de rondte gingen...
pi_64492492
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:20 schreef Pritt het volgende:
Ik denk niet dat Addo gaat verkassen, zijn contract gaat worden verlengd.

Hoe staat het met Toivonen? Nog geen verbeterd bod?
We laten onze eigen Maldini toch niet gaan?!

pi_64494483
Laat die nieuwe spelers maar komen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_64495611
Voor 5 miljoen pond moeten ze Gomes vandaag nog halen...
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:38:51 #19
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_64495658
Tja puur op gevoel zeg ik nee tegen terugkeer Gomes

Kijk ik naar wat is het beste voor de club dan zeg ik halen.
PSV
4 in a row!
29-04-2007 PSV kampioen met 1 doelpunt verschil!
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:12:33 #20
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_64496200
tvp
A little knowledge is a dangerous thing.
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:20:32 #21
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_64496415
Gewoon je portemonnee eens trekken voor kwaliteit, zowel voor Gomes als voor Toivonen.
Al dat gezeik over 1 miljoen, daar deden ze ook niet moeilijk over toen het dodelijke duo Lazovic en Koef gecontracteerd werden.
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_64496485
Ik geloof trouwens nog eerder dat Gomes terug komt, dan dat van Bommel terug komt.

Blijf erbij dat er helemaal niemand gaat komen
maar zou blij zijn als ik er helemaal naast zou zitten
Keep the faith!!
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:28:43 #23
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_64496594
Met de huidige koers van de pond kun je Gomes halen voor de prijs die Tottenham ervoor betaald heeft en toch dikke winst maken.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_64497746
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:35 schreef Rucebo het volgende:
Is het niet iets verstandiger te investeren in een positie waar je wel direct kan versterken?
pi_64499847
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Is het niet iets verstandiger te investeren in een positie waar je wel direct kan versterken?
Waar te beginnen, waar te beginnen?
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 30 december 2008 @ 16:10:53 #26
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_64499988
Hoeveel mogen 'we' eigenlijk in de winterstop besteden?
pi_64500018
4 mil
  dinsdag 30 december 2008 @ 16:18:10 #28
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_64500171
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Met onze gammele verdediging zie ik een uitblinkende keeper toch echt als een directe versterking.
pi_64500838
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:20 schreef noxious het volgende:
Gewoon je portemonnee eens trekken voor kwaliteit, zowel voor Gomes als voor Toivonen.
Al dat gezeik over 1 miljoen, daar deden ze ook niet moeilijk over toen het dodelijke duo Lazovic en Koef gecontracteerd werden.
Als Toivonen echt zo goed was hadden we dat al lang gedaan. PSV wil gewoon niet weer 5 miljoen in een Doedelzak/Nijland stoppen. En terrecht.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_64500970
Lees net dat Beenhakker absoluut niet terug naar Nederland wil
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_64501642
Was er al gepost dat Meeuwis als opvolger van Mendez wordt genoemd indien hij zou vertrekken in de winterstop? Zo ja, dan kan deze post als tvp afgedaan worden.
pi_64503508
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:10 schreef -SG- het volgende:
Hoeveel mogen 'we' eigenlijk in de winterstop besteden?
Met een recordwinst van 30 miljoen moet 10 of 15 miljoen toch mogelijk zijn? Maar De Grote Leider zal het wel anders zien.
pi_64503830
Reker had het er in Studio Voetbal over dat er 20 miljoen beschikbaar was voor transfers. Zal uiteindelijk wel maar 5 van besteed worden.
hmmmm....WAT???
pi_64504206
Gomes
pi_64505086
Toch heb ik liever dat ze rustig aan doen van de winter, meestal kan je in het midden van het seizoen alleen maar spelers aantrekken die veel te duur zijn
pi_64505485
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:19 schreef Ruudt het volgende:

[..]

The Mirror is niet bijzonder betrouwbaar, maar het zou toch wel echt heeeel leuk zijn!
  dinsdag 30 december 2008 @ 20:17:46 #37
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_64506753
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 17:13 schreef ruud.nl het volgende:
Was er al gepost dat Meeuwis als opvolger van Mendez wordt genoemd indien hij zou vertrekken in de winterstop? Zo ja, dan kan deze post als tvp afgedaan worden.
Uiteraard, als Mendez weggaat kan het niet anders dan dat je in kwaliteit inboet. Zulk een geweldenaar kan zelfs de grote Meeuwis niet doen vergeten...
  dinsdag 30 december 2008 @ 22:04:13 #38
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_64511747
Hangen Appelsientje en pascalheister hier nog rond?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_64524831
Wtf moet psv met meeuwis ?
pi_64525694
Gomes is niet duur, vooral met de ingestorte pond. Maar dan moet hij wel wat minder hoog van de toren gaan blazen.
Waterreus vertelde laatst bij SV dat hij helemaal niet zo lekker meer lag in de groep, met z'n sterralures. Het kan natuurlijk zijn dat dat allemaal met Lemic te maken had, maar ik ben toch niet laaiend enthousiast. Hij moet wel even zijn excuses aanbieden aan PSV en het publiek, hij heeft PSV beschadigd toendertijd. Dat moet gladgestreken worden.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_64531829
Eigenlijk zou PSV Ibi nu in de winterstop al moeten verpatsen. Je krijgt er meer geld voor dan wanneer ie in de zomer zou gaan, je loopt niet het risico dat hij weer zwaar geblesseerd raakt waardoor hij minder waard zou worden en champions league voetbal haal je toch al nietmeer dit seizoen en zonder hem moet uefa cup voetbal toch wel haalbaar zijn. Dus waarom niet?
Patat Friet
pi_64531931
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:04 schreef ganzenherder het volgende:
Eigenlijk zou PSV Ibi nu in de winterstop al moeten verpatsen. Je krijgt er meer geld voor dan wanneer ie in de zomer zou gaan, je loopt niet het risico dat hij weer zwaar geblesseerd raakt waardoor hij minder waard zou worden en champions league voetbal haal je toch al nietmeer dit seizoen en zonder hem moet uefa cup voetbal toch wel haalbaar zijn. Dus waarom niet?
Omdat volgend seizoen Europees voetbal leuk zou zijn?
pi_64534886
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:04 schreef ganzenherder het volgende:
Waarom jezelf nog meer verzwakken? Dat we geen kampioen meer worden is heel reëel, maar de strijd nu al opgeven zou dom zijn. Je weet dat er de tweede seizoenshelft veel kan gebeuren getuige de laatste twee seizoenen.
We sure are cute for two ugly people.
pi_64534948
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:31 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Waarom jezelf nog meer verzwakken? Dat we geen kampioen meer worden is heel reëel, maar de strijd nu al opgeven zou dom zijn. Je weet dat er de tweede seizoenshelft veel kan gebeuren getuige de laatste twee seizoenen.
Ik ben al meer aan volgend seizoen aan het denken. Dat het dit seizoen niks gaat worden vind ik niet erg. Maar ik hoop dat PSV volgend jaar weer mee gaat doen om de titel. Wat miljoenen extra zou natuurlijk handig zijn bij het samenstellen van de selectie volgend jaar...
Patat Friet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 31 december 2008 @ 17:31:04 #45
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64539191
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:35 schreef Rucebo het volgende:
we krijgen nog geld van ze want er is pas 1 deel van de transfersom betaald. Maargoed wat dat betreft zijn we nu ook lekker genaaid met het dalende Pond
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_64554833
GVD, nog steeds geen topspits binnengehaald
Patat Friet
pi_64555206
Gomes mag van mij zeker terug
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_64557430
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 15:18 schreef du_ke het volgende:
Gomes mag van mij zeker terug
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_64557455
Gelukkig nieuwjaar mede - PSV'ers!
Brutal. Fucking. Metal.
pi_64557479
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 16:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gelukkig nieuwjaar mede - PSV'ers!
Van hetzelfde
pi_64557509
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 16:57 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Van hetzelfde
Dank!
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 januari 2009 @ 17:57:59 #52
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64559045
dat we dit jaar maar veel punten mogen halen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 1 januari 2009 @ 18:38:15 #53
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_64560048
Jup gelukkig nieuwjaar iedereen en dat we inderdaad veel punten mogen halen.
pi_64560080
Laten we inderdaad maar hopen dat we een hoop punten halen...
pi_64560691
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 07:04 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Ik word wel erg moe van die "vertrekkende" spelers.
Het is wel opvallend dat vrijwel elke Spaanstalige speler problemen heeft met Stevens en weg wil. Waarschijnlijk ligt het gewoon aan Stevens. Foute gok geweest van Jan Reker.
  donderdag 1 januari 2009 @ 19:35:16 #56
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_64561503
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 22:04 schreef Zapper het volgende:
Ja
beetje druk de laatste tijd met 't huisje gehad
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_64562596
Hoeveel moest die Jovanovic afgelopen zomer kosten? Heel Europa wil hem nu hebben.
lollig
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 januari 2009 @ 20:25:12 #58
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64563126
ergens richting de 10 miljoen ofzo volgens mij
DeLuna vindt me dik ;(
pi_64565012
Iedereen nog het het allerbeste voor 2009
Keep the faith!!
pi_64565587
Beste wensen nog medeboeren.
PARIS SAINT GERMAIN...
En PSG. Word Kampioen. En PSG. Word Kampioen!
pi_64566170
Tijd voor 4-6-0
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_64578630
quote:
Culina twijfelt na aanbod PSV

Niets leek een overgang van Jason Culina naar Gold Coast United in de weg te staan. De multi-inzetbare Australiër is nu echter gaan twijfelen, nadat PSV hem een nieuw contract heeft aangeboden.

Culina lijkt zich onder Huub Stevens als rechtsback in de basis gespeeld te hebben en bovendien spreekt uit het voorstel veel waardering. Daardoor grijpt Gold Coast United mogelijk naast de verdediger annex middenvelder.

Bij die club kan Culina, die ook in de belangstelling staat van Dinamo Zagreb, per jaar ongeveer 900.000 euro opstrijken. Bovendien zouden hij en zijn vrouw verzekerd zijn van langdurige banen bij het bedrijf van de eigenaar van de club. Komend weekeinde volgt er waarschijnlijk duidelijkheid.

"Als een club als PSV hem een aanzienlijk bod doet, moet hij dat wel in overweging nemen", zegt een anonieme bron in de krant Gold Coast. "Hij heeft beloofd snel een beslissing te nemen. Hij is enthousiast over de mogelijkheden en om onderdeel te zijn van een groot nieuw project."
pi_64578952
Ik weet niet wat ik er van moet denken
Persoonlijk vind ik Culina een bruikbare speler.
pi_64579199
Culina vind ik ook wel een bruikbare speler
pi_64582006
Idd bruikbaar, maar voegt verder weinig toe, leuk voor de breedte dus.
Ik hoop toch echt dat PSV zijn slag gaat slaan op de transfermarkt, want met deze selectie zie ik het somber in dit jaar, tenzij iedereen ineens wel goed gaat spelen...
pi_64582086
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 20:11 schreef ub40_bboy het volgende:
Hoeveel moest die Jovanovic afgelopen zomer kosten? Heel Europa wil hem nu hebben.
Die wilt echt niet meer naar PSV, hij wijst elke club af
pi_64582097
Zijn er trouwens nog PSVerts die volgende week dinsdag komen?
pi_64582644
In mijn visie moeten meerdere aanpassingen komen bij PSV.
In de transferperiode zou ik hoewel er niet zoveel budget is, wel meerdere nieuwe spelers voor verschillende posities willen hebben.

*Volgens recente nieuwtjes zou er overleg met tottenham naar Gomes zijn geweest.
Gomes zou heel veel punten weer voor ons pakken, maar Isaksson raakt ook wel geroutineerd na een seizoentje spelen en dat zie ik ook wel zitten.

*1/2 sterke back(s) zou wel leuk zijn, aangezien ik het "Jonge talent" achterin maar niks vind qua ervaring.
Neem i.p.v. Pieters dan een geroutineerde speler als Alex(misschien haalbaar),Ooijer.
Brechet,Marcellis,Rodriquez doen het wel goed en groeien zeker nog door.

*Dan het middenveldm er werd gespeculeerd naar Van Bommel (Krijger!), die het elftal op sleeptouw neemt.
zoiets zou ideaal zijn.

*En tenslotte de aanval, er moet een makkelijk scorende spits komen..
En dan Lazo aan blackb. berkopen voor 15miljoen en later koevermans aan een middenmotor vd eredivisie...
What'up homeboys :D?
pi_64583540
Als Lazo voor 15mln weggaat dan mogen we in onze handen wrijven, als er een andere (betere) spits voor wordt teruggehaald uiteraard.
pi_64583794
Lazovic 15 miljoen???? !!!
pi_64584158
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Minstens.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_64584252
Dat bedoelde ik ook hoor, als PSV hem voor 15 miljoen verkopen zijn ze gek ( of gak zoals jullie zeggen)
pi_64584382
Gek? Die jongen heeft 7miljoen gekost en heeft het nog lang niet waargemaakt. Hij werkt hard maar hij mist bepaalde kwaliteit en zn gedrag is ook niet echt om over naar huis te schrijven.
Ik denk dat PSV sowieso blij mag zijn als ze winst op hem kunnen maken.
pi_64584402
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:22 schreef GustavFTW het volgende:
Gek? Die jongen heeft 7miljoen gekost en heeft het nog lang niet waargemaakt. Hij werkt hard maar hij mist bepaalde kwaliteit en zn gedrag is ook niet echt om over naar huis te schrijven.
Ik denk dat PSV sowieso blij mag zijn als ze winst op hem kunnen maken.
Dat dacht ik dus ook zo ongeveer.
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:34:52 #77
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_64584909
Wat is sarcasme toch iets moois... vooral als de helft het niet doorheeft
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 2 januari 2009 @ 17:41:08 #78
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64585163
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:59 schreef dndiek het volgende:
Culina vind ik ook wel een bruikbare speler
hele bruikbare speler, hij kan zowat overal spelen Nuttige breedte speler!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_64585223
'AC Milan laat oog vallen op oud-PSV'er Alex'
Gepubliceerd op 02-01 om 14:59 door Joey de Bruijn

AC Milan houdt zich vooralsnog rustig deze transferperiode, maar volgens The Sun heeft de Italiaanse club een oogje op Chelsea-verdediger Alex.

Volgens het Engelse medium zal de club uit Milaan pogen de Braziliaanse verdediger los te weken bij Chelsea. AC Milan is al langer opzoek naar een verdedigende aanwinst. Eerder was William Gallas van Arsenal in beeld, maar vanwege zijn 31-jarige leeftijd wil de topclub hier geen geld meer insteken.

De oud-PSV'er moet ongeveer elf miljoen euro kosten. De international is bankzitter bij The Blues waar John Terry en Ricardo Carvalho voorrang krijgen in de basis.
pi_64585255
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:41 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hele bruikbare speler, hij kan zowat overal spelen Nuttige breedte speler!
Het probleem dit jaar is dat 80% van de selectie bestaat uit nuttige breedte spelers
Patat Friet
pi_64585287
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:34 schreef noxious het volgende:
Wat is sarcasme toch iets moois... vooral als de helft het niet doorheeft
Internet is nou niet bepaald het beste medium om sarcastisch te zijn.
pi_64585314
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:44 schreef GustavFTW het volgende:

[..]

Internet is nou niet bepaald het beste medium om sarcastisch te zijn.
En vooral niet als er geen emoticons gebruikt worden.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 2 januari 2009 @ 17:49:01 #83
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64585461
gewoon een PI erbij en het sarcasme wordt snel duidelijk
DeLuna vindt me dik ;(
pi_64585588
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:49 schreef rubbereend het volgende:
gewoon een PI erbij en het sarcasme wordt snel duidelijk
Precies
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 2 januari 2009 @ 18:03:52 #85
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_64586012
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Lijkt mij vrij duidelijk...
pi_64590521
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn er trouwens nog PSVerts die volgende week dinsdag komen?
* Dylan Dog meldt zich...
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 20:10:38 #87
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_64590817
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 22:04 schreef Zapper het volgende:
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_64592691
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:10 schreef Zapper het volgende:

[..]
Sien heeft het druk met zijn nieuwe huis en Pascal post nog wel in Hools, maar hier niet meer de laatste tijd.
Keep the faith!!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 21:06:30 #89
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_64593265
quote:
waar van Bommel bijna tekent
Hoezo heb je nog geek handtekening van em dan?
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_64594069
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:52 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Sien heeft het druk met zijn nieuwe huis en Pascal post nog wel in Hools, maar hier niet meer de laatste tijd.
Beetje typische successupporters natuurlijk. Gaat het wat minder, verzinnen ze meteen smoesjes.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_64595537
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:24 schreef Suijk het volgende:

[..]

Beetje typische successupporters natuurlijk. Gaat het wat minder, verzinnen ze meteen smoesjes.
Je hebt helemaal gelijk
Je kan het onmogelijk te druk hebben voor PSV
Keep the faith!!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:12:32 #92
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_64596155
Ja want ojee je zou maar even een tijd niet op het PSV forum komen.

Trouwens De Graafschap heeft een leuke stap gemaakt met een huurling van Chelsea.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:15:37 #93
238905 murpheh
The Autumn Effect
pi_64596282
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:18 schreef Ruudt het volgende:
TVP
The truth is that we all try to hide. | Last.fm
pi_64598751
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:12 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ja want ojee je zou maar even een tijd niet op het PSV forum komen.

Trouwens De Graafschap heeft een leuke stap gemaakt met een huurling van Chelsea.
Ben Sahar is een talent, maar dat is hij al jaren. Hij gaat niet voor niets naar De Graafschap natuurlijk.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 00:08:53 #95
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_64601170
Maar toch.. ik heb gezien wat hij in zijn mars heeft en met de juiste begeleiding kan ie toch ver komen.
pi_64601510
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 00:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
Maar toch.. ik heb gezien wat hij in zijn mars heeft en met de juiste begeleiding kan ie toch ver komen.
Dat zou zomaar kunnen natuurlijk. Chelsea heeft hem niet voor niets gehaald, maar het zegt wel wat dat hij nu naar De Graafschap gaat.
pi_64601653
quote:

Ja natuurlijk. Ik ga niet betalen voor een waardeloze voetbal wedstrijd. Als nou iedereen dat zou doen is die shit over van dat slappe gedoe op de velden.

Maar supporters/supporter clubs worden misbruikt door de voetbalclubs en ajax.
pi_64601942
Ik denk niet dat we echt iets missen met Sahar hoor.
pi_64602038
Het lijkt me dat als hij niet goed genoeg is voor Portsmouth, er geen andere Engelse clubs interesse hebben en hij naar de Graafschap gaat, PSV er weinig aan mist.

Aan de andere kant: veel slechter dan Koevermans en Lazovic kan hij niet zijn.
pi_64602657
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:23 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Die wilt echt niet meer naar PSV, hij wijst elke club af
Volgens mij lult 'ie vooral veel uit z'n nek.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 3 januari 2009 @ 01:45:48 #101
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64604118
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 00:34 schreef Halcon het volgende:
Het lijkt me dat als hij niet goed genoeg is voor Portsmouth, er geen andere Engelse clubs interesse hebben en hij naar de Graafschap gaat, PSV er weinig aan mist.

Aan de andere kant: veel slechter dan Koevermans en Lazovic kan hij niet zijn.
jawel hoor
DeLuna vindt me dik ;(
pi_64607016
Heeft Van Bommel al getekend?
We sure are cute for two ugly people.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 11:04:07 #103
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_64608067
quote:

[..]

Natuurlijk moet ik niet happen, maar dat doe ik natuurlijk wel
pi_64610553
Zeer interessant interview met Valckx in de Volkskrant.

Hier heb ik het gepost.
pi_64613942
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zeer interessant interview met Valckx in de Volkskrant.

Hier heb ik het gepost.
Wat een pech kan je hebben zeg als dat verhaal van Robinho klopt

Nu is het wachten tot Reker weer een interview geeft waarin hij Valckx weer als de zondebok aanwijst. Dacht dat we inmiddels afwaren van 'geruzie' tussen (kamp) Valckx en (kamp) Reker waarin de één zus beweert en de ander zo
hmmmm....WAT???
pi_64617821
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 15:12 schreef Vitamine_C het volgende:

[..]

Nu is het wachten tot Reker weer een interview geeft waarin hij Valckx weer als de zondebok aanwijst. Dacht dat we inmiddels afwaren van 'geruzie' tussen (kamp) Valckx en (kamp) Reker waarin de één zus beweert en de ander zo
Inderdaad, wat een pech.
pi_64618105
Das idd kut.

Moeder van Robinho
pi_64619194
ik heb altijd begrepen dat de raad van commissarisen tegen de te hoge vraagprijs was
pi_64621409
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 15:12 schreef Vitamine_C het volgende:

[..]

Robinho naar PSV was haast zeker destijds.

Dat contract van Valckx is hem toch aangeboden door van Raaij?
pi_64621896
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 17:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Das idd kut.

Moeder van Robinho
Die ontvoerders waren vast ingehuurd door Ajax
Patat Friet
pi_64622733
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 19:36 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Die ontvoerders waren vast ingehuurd door Ajax
nee door reker, daardoor kon westerhof afgezet worden en 1+1=2
  zaterdag 3 januari 2009 @ 20:08:48 #112
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64623080
Ik weet niet wat ik er nou van moet denken. Als je dit verhaal nu leest lijkt Lemic heel belangrijk maar als je dan weer de verhalen van anderen(reker en consorten hoort) was het verschrikkelijk. Ook Gomes lijkt nu tegen Lemic te zijn. Het is allemaal erg dubbel.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_64623335
Manco vermaakt zich trouwens prima in Lima.

Magali is weer op vrije voeten, dus wie weet volgende week wat filmpjes.
pi_64623355
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:08 schreef Prik0 het volgende:
Ik weet niet wat ik er nou van moet denken. Als je dit verhaal nu leest lijkt Lemic heel belangrijk maar als je dan weer de verhalen van anderen(reker en consorten hoort) was het verschrikkelijk. Ook Gomes lijkt nu tegen Lemic te zijn. Het is allemaal erg dubbel.
Gomes zal intussen wel inzien dat Lemic vooral uit was op eigen gewin i.p.v. Gomes van goede raad te voorzien.
pi_64624006
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:15 schreef Halcon het volgende:
Manco vermaakt zich trouwens prima in Lima.

Magali is weer op vrije voeten, dus wie weet volgende week wat filmpjes.
Wie is Magali ? Foto ?
pi_64624096
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:30 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Wie is Magali ? Foto ?
Zie: http://www.magalyteve.com/

Magaly is een Peruaanse journaliste die bekende Peruanen (vaak voetballers) op de voet volgt met een camera. Zo heeft ze al meerdere escapades van Peruaanse voetballers vastgelegd.

Ze heeft een celstraf uitgezeten n.a.v. een aanklacht van Paolo Guerrero, die het niet pikte dat hij er van werd beschuldigd dat hij een dag voor een interland op stap was geweest in Miraflores met een paar dames.
pi_64624270
Ik ben 2 weken weg geweest. Nog iets spannends gemist?
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:47:22 #118
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64627206
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:36 schreef Flaccid het volgende:
Ik ben 2 weken weg geweest. Nog iets spannends gemist?
Nee alles gaat nog steeds over de slechte selectie en Reker + de terugkomst van oude helden die toch niet komen.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 22:58:00 #119
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_64629736
quote:
Van Bommel twijfelt over aanbod Bayern München

DUBAI - Mark van Bommel kan zich niet vinden in het nieuwe contract dat zijn club Bayern München hem aangeboden heeft.

De Nederlandse middenvelder verklaart in Bild am Sonntag andere ideeën over de verbintenis te hebben.

''Ik wil graag blijven, maar een contract voor één jaar is niet veel voor iemand van bijna 32 jaar'', aldus Van Bommel, die momenteel met de selectie van Bayern München op trainingskamp is in Dubai.

PSV
De Nederlander zegt in de Duitse krant er voor zichzelf al bijna uit te zijn. ''Maar daar wil ik nu nog niets over zeggen'', aldus Van Bommel. PSV zou de middenvelder graag willen overnemen van Bayern München.

Van Bommel heeft 'Der Rekordmeister' om bedenktijd tot eind januari gevraagd. Het contract van de 31-jarige middenvelder loopt aan het einde van het seizoen af. Van Bommel belandde aan het begin van deze voetbaljaargang even op de bank, maar knokte zich terug in het elftal. De voormalig PSV'er is zelfs aanvoerder van Bayern.
Hij is er al bijna uit dat hij terug komt!
pi_64630263
Die komt nu echt nog niet naar PSV. Helaas...
pi_64630392
Van Bommel maakt nog maximaal 1 transfer denk ik, dus hopelijk tekent hij nog bij voor 2 jaar.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_64632304
hij zou gek zijn om in een totaal niet lopend elftal te gaan spelen
pi_64633610
quote:
Op zondag 4 januari 2009 00:07 schreef WooZ het volgende:
hij zou gek zijn om in een totaal niet lopend elftal te gaan spelen
Ach, het is op zich wel weer een uitdaging voor iemand als Van Bommel om juist zo'n jong team op sleeptouw te nemen en misschien weer draaiend te krijgen.
pi_64634136

Grote versie zou stoer zijn

za 14-2 19.45 PSV - AZ ERE
za 21-2 20.45 FC Groningen - PSV ERE
vr 27-2 20.45 PSV - SC Heerenveen ERE
za 7-3 20.45 FC Twente - PSV ERE
zo 15-3 12.30 Feyenoord - PSV ERE

Leuk
pi_64634243
quote:
Op zondag 4 januari 2009 00:43 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Ach, het is op zich wel weer een uitdaging voor iemand als Van Bommel om juist zo'n jong team op sleeptouw te nemen en misschien weer draaiend te krijgen.
Misschien dat van Bommel voor een "Cocu-effect" kan zorgen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 januari 2009 @ 01:23:09 #126
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64634727
Na het lezen van het interview met Valckx krijg een nog viezere smaak als ik Reker zie
DeLuna vindt me dik ;(
pi_64634766
quote:
Op zondag 4 januari 2009 01:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]

Leuk
Aardig schema
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 januari 2009 @ 01:52:45 #128
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64635509
15 punten
DeLuna vindt me dik ;(
pi_64635565
quote:
[ afbeelding ]

Leuk
Ach zoeen fase kwamen we voor de winterstop ook redelijk door..
  zondag 4 januari 2009 @ 04:32:34 #130
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_64637918
quote:
Op zondag 4 januari 2009 01:55 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

War isjou UI?!@#$
pi_64639136
volgens verschillende websites, is van Bommel niet tevreden met z'n aangeboden contract van Bayern.
pi_64639177
quote:
Op zondag 4 januari 2009 01:03 schreef toma het volgende:

[..]

Misschien dat van Bommel voor een "Cocu-effect" kan zorgen.
Ja, dat is inderdaad wat ik hoop! Als hij komt zou het me niets verbazen als het ook lukt, maar of 'ie komt betwijfel ik heel hard
pi_64639209
quote:
Op zondag 4 januari 2009 01:52 schreef rubbereend het volgende:
15 punten
Minstens!
Wat een vrouw!
spits!
pi_64639507
quote:

[..]

klopt
quote:
wo 1-10 Liverpool PSV 3 - 1
za 27-9 PSV FC Volendam 1 - 0
za 20-9 AZ PSV 1 - 0
di 16-9 PSV Atlético Madrid 0 - 3
za 13-9 PSV Sparta Rotterdam 1 - 0
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 januari 2009 @ 14:07:12 #135
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64644380
quote:
Op zondag 4 januari 2009 10:17 schreef zizou20040014 het volgende:
volgens verschillende websites, is van Bommel niet tevreden met z'n aangeboden contract van Bayern.
daar hebben wij weinig aan ben ik bang
DeLuna vindt me dik ;(
pi_64648250
quote:
[ afbeelding ]

Leuk
Ok, in die periode stort de boel dus in elkaar.
pi_64648637
worden gewoon 12 punten hoor, alleen uit bij Twente verliezen we

/wishfull thinking
hmmmm....WAT???
pi_64648650
Dat worden wedstrijden die ik met samengeknepen billen zal aanschouwen.
  zondag 4 januari 2009 @ 15:59:09 #139
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_64648941
Alleen Grunn uit is tijdens carnaval..
pi_64648943
quote:
Op zondag 4 januari 2009 10:52 schreef WooZ het volgende:

[..]

klopt
[..]
Sinds wanneer is de winterstop in september?
  zondag 4 januari 2009 @ 16:13:03 #141
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64649611
Waarom zo negatief. In de aankomende drie wedstrijden voor die periode spelen we tegen Volendam, Sparta en de Graafschap. Drie wedstrijden waarin we voldoende zelfvertrouwen tanken om de 5 zware wedstrijden daarna zonder enkele kleerscheuren door te komen.
pi_64650028
quote:
Op zondag 4 januari 2009 15:59 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Sinds wanneer is de winterstop in september?
quote:

[..]

pi_64650145
Ik denk dat hij deze bedoelt:
za 27-12 PSV FC Twente 0 - 0 [info]
zo 21-12 PSV Feyenoord 1 - 0 [info]
zo 14-12 Vitesse PSV 1 - 1 [info]
za 6-12 PSV FC Groningen 4 - 2 [info]
za 29-11 SC Heerenveen PSV 2 - 2 [info]
pi_64650160
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:13 schreef Prik0 het volgende:
Waarom zo negatief. In de aankomende drie wedstrijden voor die periode spelen we tegen Volendam, Sparta en de Graafschap. Drie wedstrijden waarin we voldoende zelfvertrouwen tanken om de 5 zware wedstrijden daarna zonder enkele kleerscheuren door te komen.
nadat we eerst 6 punten hebben laten liggen in Kerkrade en thuis tegen NAC
hmmmm....WAT???
pi_64650265
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:13 schreef Prik0 het volgende:
Inderdaad, daar geeft het spel van de afgelopen maanden geen enkele aanleiding toe.
  zondag 4 januari 2009 @ 16:39:24 #146
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_64650759
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:08 schreef Prik0 het volgende:
Ik weet iig dat het vreemd is als iemand rekeningen van 500.000 euro naar PSV opstuurt als hij niks gedaan heeft. En nog vreemder dat PSV die betaalde. Dus ik ben blij dat het hele zooitje opgesodemieterd is.
pi_64651078
quote:
Op zondag 4 januari 2009 04:32 schreef -SG- het volgende:

[..]

War isjou UI?!@#$
Eventjes weg.
pi_64651094
quote:
Op zondag 4 januari 2009 10:52 schreef WooZ het volgende:

[..]

klopt
[..]
Uhm?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 januari 2009 @ 16:55:04 #149
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64651508
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:39 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ik weet iig dat het vreemd is als iemand rekeningen van 500.000 euro naar PSV opstuurt als hij niks gedaan heeft. En nog vreemder dat PSV die betaalde. Dus ik ben blij dat het hele zooitje opgesodemieterd is.
dan hadden ze het hele zooitje op moeten ruimen. Of alles of je roept niet zo hard. De RvC is al jaren verantwoordelijk en die hebben het allemaal maar op een beloop gelaten. Maar die zitten er allemaal nog. En de verhalen die van beide kanten hoort lopen nogal uiteen, de waarheid zal dus wel netjes in het midden liggen. Want Reker heeft er ook belang bij verhalen eventueel groter te maken dan ze zijn.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_64651938
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:39 schreef ErikT het volgende:
Dus ik ben blij dat het hele zooitje opgesodemieterd is.
Het werpt iig zijn vruchten af. Het gaat fantastisch en de slagkracht op de transfermarkt was nooit groter!
  zondag 4 januari 2009 @ 17:09:57 #151
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_64652154
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:55 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dan hadden ze het hele zooitje op moeten ruimen. Of alles of je roept niet zo hard. De RvC is al jaren verantwoordelijk en die hebben het allemaal maar op een beloop gelaten. Maar die zitten er allemaal nog. En de verhalen die van beide kanten hoort lopen nogal uiteen, de waarheid zal dus wel netjes in het midden liggen. Want Reker heeft er ook belang bij verhalen eventueel groter te maken dan ze zijn.
Ik heb die verhalen niet van Reker maar van het NRC.
(Die artikels over PSV hebben trouwens nog een prijs gewonnen afgelopen jaar.)
  zondag 4 januari 2009 @ 17:13:04 #152
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_64652278
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het werpt iig zijn vruchten af. Het gaat fantastisch en de slagkracht op de transfermarkt was nooit groter!

Noem mij 1 club die blijft presteren als ze zo leeggekocht wordt als PSV.
Noem mij 1 club die jaar na jaar goed presteert in Europa met een budget vergelijkbaar aan dat van PSV.

Behalve dat jij natuurlijk altijd loopt te zeiken, ben je gewoon een klein kind. Vroegah was alles beter. Maar toen liep je ook te zeiken, kijk de topics er maar op terug. En daarbij ben je verwend, net als zoveel PSV "supporters" hier. "O jee, we worden een keer geen kampioen. "
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 januari 2009 @ 17:14:59 #153
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64652344
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:09 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ik heb die verhalen niet van Reker maar van het NRC.
(Die artikels over PSV hebben trouwens nog een prijs gewonnen afgelopen jaar.)
Die dingen komen natuurlijk niet zomaar naar buiten, de leiding van PSV lekt genoeg als het ze uitkomt. Reker lijkt sowieso zijn PC openbaar te delen want alles lekt uit
DeLuna vindt me dik ;(
pi_64652445
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:13 schreef ErikT het volgende:

[..]

Noem mij 1 club die jaar na jaar goed presteert in Europa met een budget vergelijkbaar aan dat van PSV.

Behalve dat jij natuurlijk altijd loopt te zeiken, ben je gewoon een klein kind. Vroegah was alles beter. Maar toen liep je ook te zeiken, kijk de topics er maar op terug. En daarbij ben je verwend, net als zoveel PSV "supporters" hier. "O jee, we worden een keer geen kampioen. "
QFT
Patat Friet
  zondag 4 januari 2009 @ 17:41:35 #155
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_64653614
quote:

[..]

Ook al hebben ze het hele zooitje buitengeflikkerd, en daardoor een netwerk van potentiele toppers weggesmeten, dan nog is dat geen reden om met halfbakken aankopen als nu te komen en er met de pet naar te gooien.

Dat je niet kritisch mag zijn omdat we de afgelopen jaren 'verwend' zijn, is grote bullshit. De afgelopen jaren had PSV een bepaald niveau bereikt (en ook een tijd vastgehouden, ondanks de 'leegkoop').
En die uitspraken als "ach, na 4 keer op rij kan het wel weer eens kut gaan" of de altijd briljante "er is niets aan de hand, dit is ingecalculeerd" krijg ik echt kromme tenen van. Helemaal als men doet alsof de neus bloedt na een nogal rommelige tijd met 3 trainers in 1 jaar, een AD die er een potje van maakt, publieke ruzies met spelers/trainers/bestuur, en op zijn minst matige prestaties op het veld. En daar is in de eerste helft van dit seizoen niet veel verandering in gekomen.

Als jij steeds promotie maakt, en dus steeds in niveau stijgt, dan vind je het ook prima als je baas opeens zegt 'ja, nu is het wel genoeg, ga maar weer een stapje terug. Want je bent toch wel verwend de afgelopen jaren!' ?

Het is precies wat je zegt, noem eens een club die altijd goed presteert ondanks de leegkoop. Nou, dat WAS PSV, en dat wil ik persoonlijk graag zo houden. En dus ben ik kritisch, en velen met mij.
Het kan me zelfs niet verrotten als dit seizoen echt een ramp wordt, en de serie van 5 straks compleet mis gaat. Misschien wordt men dan eindelijk wakker, of wordt er eens een fatsoenlijke schoonmaak gehouden.

[ Bericht 3% gewijzigd door noxious op 04-01-2009 17:54:56 ]
pi_64654234
Er zit natuurlijk een substantieel verschil tussen niet kritisch mogen zijn en constant zeiken he? Je kan gewoon niet verwachten dat alles perfect loopt, mensen maken fouten (zelfs ubermensch Jan Reker ja ) en dus ook het beleid van PSV.
Daarbij blijft het een feit dat de begroting van PSV inderdaad niet zo geweldig is, en al helemaal door die klote hypotheek op het stadion. Als Ajax een kutseizoen draait geven ze gewoon weer een tiental miljoen extra uit, bij PSV kan dit gewoon niet zomaar.
Het enige dat me constant stoort is die houding en positie van de RvC, ik heb nooit echt een goed gevoel gehad bij die hele opzet en ik heb daarom ook vaak vraagtekens bij het beleid dat ze voeren.
Patat Friet
  zondag 4 januari 2009 @ 18:09:51 #157
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_64654856
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:41 schreef noxious het volgende:
Ook al hebben ze het hele zooitje buitengeflikkerd, en daardoor een netwerk van potentiele toppers weggesmeten, dan nog is dat geen reden om met halfbakken aankopen als nu te komen en er met de pet naar te gooien.
Ik heb niet echt het idee dat dit het geval is. Ik heb het idee dat er talenten gekocht zijn, dat er aan een nieuw team gebouwd wordt en dat dit een aantal jaren gaat duren.
Ik heb liever 1 keer in de 10 jaar een hoge piek (CL halve finale bv) dan 5 jaar achtereen 1/4 finale UEFA Cup. Als je constant goed presteert kom je er niet aan toe om een goed team te bouwen, want de besten zullen weggekocht worden. Nu staat PSV even lekker in de schaduw, precies dat wat nodig is om te bouwen.
quote:
Dat je niet kritisch mag zijn omdat we de afgelopen jaren 'verwend' zijn, is grote bullshit. De afgelopen jaren had PSV een bepaald niveau bereikt (en ook een tijd vastgehouden, ondanks de 'leegkoop').
Ik beweer ook niet dat je niet kritisch mag zijn. Maar je moet wel realistisch blijven.

En bij dat realisme hoort de aantekening dat het de afgelopen 2 seizoenen ook echt niet zo geweldig was. Met Koeman was het het tweede half jaar kommer en kwel, en afgelopen seizoen met al die chaos was ook niet best. Overigens was het Koeman die zomaar vertrok bij ons. Niet Reker. En het was Lemic die spelers opzette tegen Vergoossen, niet Vergoossen die niet met de spelers kon omgaan.
Zo'n Koeman, jammer. Maar zo iemand wil je toch niet bij de club. En zo'n Lemic, die discussie is ook al 100 keer gevoerd, die heeft 3 goede spelers naar PSV geleid, en verder een hele horde kneuzen.
pi_64655222
quote:

[..]

Nou leg je me wel heel veel woorden in de mond. Feit is dat ik gewoon weer eens gelijk heb gekregen. Ik voorspelde de terugvallen na de winterstop van de afgelopen 2 jaar. Ze waren zelfs zwaarder dan ik gedacht had dus eigenlijk was ik nog te positief.

Dat Reker en co er een puinhoop flink blunderen roep ik ook al meer dan een jaar. Vorig jaar kon dat nog met de mantel der liefde bedekt worden omdat we kampioen werden. Dat zie ik dit jaar niet gebeuren (al zijn de wonderen de wereld nog niet uit en is de transfermarkt nog open).

Feit is gewoon dat het de afgelopen jaren sportief steeds slechter is gegaan en we met het nodige geluk 2 keer kampioen zijn geworden.

Oh ja, dit jaar presteren we voor geen meter, misschien was het je al opgevallen? Dus om nou te zeggen dat we er zoveel beter van zijn geworden dat Lemic weg is.

"Boehoe, we worden leegekocht!!!" Ja, daar heeft geen enkele andere club last van natuurlijk, alleen PSV.

Zeg, hoe lang hebben Gomes, Alex, Farfan, van Bommel en Kezman hier eigenlijk gespeeld?

Het valt allemaal wel mee met dat leegkopen. Gewoon een kutsmoesje van mensen die slechte prestaties goed moeten praten. Vele clubs zouden er van dromen om hun toppers zo lang vast te kunnen houden als PSV.

Maar goed, ik snap dat het voor veel mensen makkelijker is om te roepen dat het wel goed gaat komen en dat we vechtend voor europees voetbal beter af zijn dan met een invloedrijk contact in de internationale spelersmarkt. Als iemand daar kritische kanttekeningen bij zet gooi je er even de aloude "Jij bent altijd negatief!11!!!!11111 zomg1!!!1 " tegenaan
pi_64655352
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:09 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ik heb niet echt het idee dat dit het geval is. Ik heb het idee dat er talenten gekocht zijn, dat er aan een nieuw team gebouwd wordt en dat dit een aantal jaren gaat duren.
Ik heb liever 1 keer in de 10 jaar een hoge piek (CL halve finale bv) dan 5 jaar achtereen 1/4 finale UEFA Cup. Als je constant goed presteert kom je er niet aan toe om een goed team te bouwen, want de besten zullen weggekocht worden. Nu staat PSV even lekker in de schaduw, precies dat wat nodig is om te bouwen.
[..]

Ik beweer ook niet dat je niet kritisch mag zijn. Maar je moet wel realistisch blijven.

En bij dat realisme hoort de aantekening dat het de afgelopen 2 seizoenen ook echt niet zo geweldig was. Met Koeman was het het tweede half jaar kommer en kwel, en afgelopen seizoen met al die chaos was ook niet best. Overigens was het Koeman die zomaar vertrok bij ons. Niet Reker. En het was Lemic die spelers opzette tegen Vergoossen, niet Vergoossen die niet met de spelers kon omgaan.
Zo'n Koeman, jammer. Maar zo iemand wil je toch niet bij de club. En zo'n Lemic, die discussie is ook al 100 keer gevoerd, die heeft 3 goede spelers naar PSV geleid, en verder een hele horde kneuzen.
Gelukkig zijn al onze aankopen zonder Lemic een schot in de roos geweest . Het is inherent aan het voetbal dat je niet alleen maar toppers en geweldige talenten kan kopen. Als 1 op de 10 spelers die je aantrekt een topper wordt doe je het als PSV al erg goed.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 januari 2009 @ 18:56:39 #160
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64656742
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou leg je me wel heel veel woorden in de mond. Feit is dat ik gewoon weer eens gelijk heb gekregen.
je roept al 2 jaar en 9 maanden dat we geen kampioen worden, een keer komt het uit ja
DeLuna vindt me dik ;(
pi_64656880
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:56 schreef rubbereend het volgende:

[..]

je roept al 2 jaar en 9 maanden dat we geen kampioen worden, een keer komt het uit ja
Onzin, ik stel zelden zulke zekerheden, ook nu niet, zie een paar posts terug. En de afgelopen 2 jaar zal toch niemand gaan beweren dat het van een leien dakje ging. Zeker 2 jaar geleden niet, dat was gewoon zwijnen, niks meer en niks minder
  maandag 5 januari 2009 @ 09:46:41 #162
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_64676984
Oja iedereen nog de beste wensen
beetje druk de laatste dagen
pi_64702631
He's back
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/langid=43/contentid=24912
quote:
Ook aanwezig was jeugdspeler Funso Ojo, die net als doelman Jeroen Zoet met ingang van vandaag is overgeheveld naar de selectie van hoofdcoach Huub Stevens. Ojo blijft wel zijn wedstrijden spelen met Jong PSV, maar zal net als Zoet zoveel mogelijk op de training bij de hoofdmacht worden betrokken.
Tijd voor Jonathan Reis?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 januari 2009 @ 20:54:15 #164
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64703560
is Roorda eruit gewerkt of geblesseerd?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_64711363
Twee artikelen uit het AD:
quote:
Jan Reker predikt eenheid bij PSV

EINDHOVEN - Jan Reker heeft héél PSV opgeroepen als één man én zijn manschappen achter de club te staan. De algemeen directeur deed maandag tijdens het traditionele nieuwjaarsontbijt voor alle medewerkers van de club een klemmend beroep op een ieder trainer Huub Stevens in 2009 optimaal te steunen. Reker hoopt daardoor dat PSV bij de herstart van de competitie een inhaalrace kan beginnen om de kloof met AZ en Ajax te dichten.

Later op de dag, kort voor de eerste training van PSV in het nieuwe jaar, herhaalde Reker, ditmaal met technische staf en spelers als toehoorders, in een korte toespraak dat de clubleiding alle vertrouwen heeft in een positief vervolg van het seizoen. Reker werd daarbij in de rug gesteund door voorzitter Frits Schuitema, die de eerste training op de besneeuwde Herdgang bijwoonde.

Reker gaf daarmee een duidelijk statement af. De Eindhovense club staat pal achter trainer Huub Stevens. ,,Ik heb inderdaad een signaal afgegeven,'' erkende Reker later. ,,Als club hebben we vertrouwen in spelers en technische staf. Daar kan geen misverstand over bestaan. Een vrouw kan ook niet half zwanger zijn. Je bent dat of je bent het niet. Datzelfde geldt voor het vertrouwen dat wij hebben in spelers en staf. We kunnen moeilijk ontkennen dat de resultaten in de eerste helft van de competitie een beetje tegenvallen, maar de blik moet eensgezind zijn gericht op een goede tweede helft van het seizoen.''

De voorbereiding daarop begon met een flinke tegenvaller. Tegen alle afspraken in ontbrak Edison Méndez op de eerste training. De middenvelder uit Ecuador meldde afgelopen vrijdag telefonisch bij perschef Pedro Salazar dat hij niet op tijd zou terugkeren uit zijn geboorteland omdat zijn moeder gisteren uit het ziekenhuis zou worden ontslagen. Bij PSV is dat gedrag van Méndez verkeerd gevallen. Enerzijds omdat het geen verzoek was langer weg te mogen blijven, maar een simpele mededeling, anderzijds omdat de club zich al soepel opstelde door hem eind vorig jaar toestemming verleende eerder naar zijn familie af te reizen.

,,We zijn hier niet blij mee,'' aldus Reker. ,,Dit is in strijd met de afspraken die we hebben gemaakt. We moeten afwachten wanneer hij arriveert. Misschien vandaag, misschien pas morgen. Nee, ik zeg nog niets over eventuele maatregelen.'' Méndez was niet de enige die ontbrak op de training. Ook Carlos Salcido was er niet. De Mexicaan heeft echter toestemming zich pas morgen in Eindhoven te melden.

Heel wat meer tevreden is PSV over de instelling van Reimond Manco. De jonge aanvaller uit Peru is opgeroepen voor een toernooi van spelers onder 20. De voorbereiding daarop is al begonnen, maar Manco liet de bond weten dat hij de eerste training van PSV wilde meemaken. Vandaag vliegt hij terug naar zijn vaderland. In het ergste geval kan Stevens hem pas ná 8 februari, de finaledag van het jeugdtoernooi, weer verwelkomen.

De trainer van PSV heeft twee jeugdspelers overgeheveld naar de A-selectie: keeper Jeroen Zoet en middenvelder Funso Ojo. Beide talenten zullen komende maanden hun wedstrijdjes voor het belofteteam of de A-1 blijven spelen, maar mogen ondertussen op de training ruiken aan het echte werk.
quote:
'PSV laat trouwe fans in de steek'

EINDHOVEN - De selectie van landskampioen PSV verschijnt 9 januari niet op het jaarlijkse feest van de Supportersvereniging PSV. ,,Dat is een klap in het gezicht van de fans,'' zegt voorzitter Ger van Os. De Supportersvereniging PSV, met 14.000 leden één van de grootste fanclubs van Nederland, voelt zich in de steek gelaten door de club, die volgens directeur Jan Reker ,,andere belangen laat prevaleren boven het jaarlijkse PSV Supportersfeest''.

Van Os is woedend. ,,Fans die al het hele seizoen, ondanks de prestaties, achter hun team staan, worden in de steek gelaten.''

De Supporters kregen pas in het voorbije weekewinde te horen dat de selectie van PSV verstek laat gaan. Vanwege de weersomstandigheden in Nederland verkast PSV volgens een persbericht van de Supportersvereniging PSV naar het Spaanse La Manga. PSV besluit daar dinsdag over als er accommodatie is gevonden, zo liet een woordvoerder Sportwereld dinsdagavond weten.

,,Het kan wel zo zijn dat de weersomstandigheden daar beter zijn, maar dan had PSV nog rekening kunnen houden met andere afspraken die ze hadden gemaakt, zoals die over aanwezigheid bij het PSV Supportersfeest. Maar blijkbaar tellen afspraken met fans niet meer mee.''

PSV is in verlegenheid gebracht door de winterse omstandigheden die Eindhoven overvielen. Het trainingscomplex De Herdgang ligt grotendeels onder de sneeuw. Bovendien is Anderlecht, zaterdag de geplande tegenstander in Brussel, al vertrokken naar Spanje.

Van Os: ,,Anderlecht zou hebben laten weten nu niet voor dat oefenduel terug te willen komen. Maar daar hebben wij niets mee te maken. Het plan is dat PSV woensdag ook die kant op gaat. Reker wil dat dinsdag naar buiten brengen en er op de nieuwjaarsreceptie nog wat over zeggen. Dat wachten wij niet op, wij reageren nu!’’

De supportersclub heeft ook geen begrip voor de omstandigheden. ,,PSV heeft een prachtig kunstgrasveld, dat mede met onze steun in aangelegd. Laat men daar nu op gaan trainen. Bovendien heeft trainer Huub Stevens mij eerder ook verzekerd te zullen komen. Hij vond het zeer belangrijk de kloof tussen supporters en selectie kleiner te maken.’’

Het feest van de fans gaat overigens wel door. Van Os: ,,Er zijn veel zeer goede artiesten gecontracteerd en het heeft veel geld gekost. De datum staat vast. Dat weet PSV ook.
Reker weet wel gelijk eenheid te creëren op deze manier :'D.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 januari 2009 @ 23:21:25 #166
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64711412
nou ik heb weer wat te lezen morgen aan het ontbijt
DeLuna vindt me dik ;(
pi_64711824
En vandaag nog zo'n briljant verhaal op PSV.nl dat PSV als één van de weinige eredivisieclubs geen trainingskamp belegt in de winterstop
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 januari 2009 @ 23:36:41 #168
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64712071
ja lekker trainen op bevroren velden in de ijskou waarom eigenlijk?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_64712099
Reker bezuinigt overal op
  maandag 5 januari 2009 @ 23:51:26 #170
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_64712725
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Feit is gewoon dat het de afgelopen jaren sportief steeds slechter is gegaan en we met het nodige geluk 2 keer kampioen zijn geworden.
True.
quote:
Oh ja, dit jaar presteren we voor geen meter, misschien was het je al opgevallen? Dus om nou te zeggen dat we er zoveel beter van zijn geworden dat Lemic weg is.
Ik vind het wel wat vroeg om te oordelen. Ik bekijk het zelf liever over een jaar of 3, 4.
quote:
"Boehoe, we worden leegekocht!!!" Ja, daar heeft geen enkele andere club last van natuurlijk, alleen PSV.
Dat beweer ik niet.
quote:
Zeg, hoe lang hebben Gomes, Alex, Farfan, van Bommel en Kezman hier eigenlijk gespeeld?
Niet lang genoeg. Kijk eens hoe lang spelers bij de culbs spelen waar echt goed wordt gevoetbald.
quote:
Het valt allemaal wel mee met dat leegkopen. Gewoon een kutsmoesje van mensen die slechte prestaties goed moeten praten. Vele clubs zouden er van dromen om hun toppers zo lang vast te kunnen houden als PSV.
O, dan vind ik het toch gek dat als je de teamfoto's om de 3 jaar bekijkt je geluk hebt als er één bekend gezicht op staat.
quote:
Maar goed, ik snap dat het voor veel mensen makkelijker is om te roepen dat het wel goed gaat komen en dat we vechtend voor europees voetbal beter af zijn dan met een invloedrijk contact in de internationale spelersmarkt. Als iemand daar kritische kanttekeningen bij zet gooi je er even de aloude "Jij bent altijd negatief!11!!!!11111 zomg1!!!1 " tegenaan
Ik vind het vreemd dat jij het voordeel er niet van inziet dat er nu niet allemaal geld over de balk wordt gesmeten. En ik vind het vreemd dat jij het voor een paar goede spelers te verantwoorden vindt dat buitenstaanders zich met het technische beleid (de opstelling) gaan bemoeien en daar chantage bij gebruiken.
En ik snap ook niet dat je niet ziet dat er een heel jonge selectie is met heel veel talenten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 januari 2009 @ 23:52:30 #171
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64712770
quote:
Op maandag 5 januari 2009 23:37 schreef dndiek het volgende:
dat hij zichzelf niet wegbezuinigt
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 5 januari 2009 @ 23:55:52 #172
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_64712916
quote:
Op maandag 5 januari 2009 23:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Twee artikelen uit het AD:
[..]

[..]

Reker weet wel gelijk eenheid te creëren op deze manier :'D.
Dit is wel een beetje gaar ja.

Maar waarom plannen ze zo'n feest nou ook in de winterstop. Trainingskampen, jeweettoch.

En die Mendez kunnen we beter kwijtraken geloof ik.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 08:11:14 #173
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64717857
Waarom halen wij Elia niet gewoon voor die 12 miljoen. Iedereen ziet dat het een groeibriljant is.
pi_64718374
quote:
Méndez irriteert PSV door langer weg te blijven
05/01/2009 21:41

Edison Méndez heeft zich na een korte vakantie nog niet gemeld bij PSV. Ook Carlos Salcido is nog niet op appčl verschenen, maar de Mexicaan heeft toestemming langer weg te blijven.

'We zijn hier niet blij mee', zegt algemeen directeur Jan Reker in het Algemeen Dagblad. 'Dit is in strijd met de afspraken die we hebben gemaakt. We moeten afwachten wanneer hij arriveert. Misschien vandaag, misschien pas morgen. Nee, ik zeg nog niets over eventuele maatregelen.'

Méndez liet de afgelopen periode weten te willen vertrekken bij PSV. De Ecuadoriaan kan niet opschieten met trainer Huub Stevens en liet zelfs weten zich 'respectloos' behandeld te voelen.

Ook Salcido zinspeelde op een vertrek uit Eindhoven, maar kwam onlangs terug op die beslissing. De Mexicaanse verdediger heeft van PSV toestemming gekregen om een aantal dagen langer in zijn vaderland te blijven.
ROT OP!
quote:
Panathinaikos vangt bot bij PSV over Zonneveld
06/01/2009 08:39

De overgang van Mike Zonneveld naar Griekenland lijkt van de baan. Panathinaikos wil niet voldoen aan de voorwaarden die PSV verbindt aan de transfer.

Zonneveld mag bij gebrek aan perspectieven vertrekken bij PSV. Panathinaikos meldde zich voor de 28-jarige linkspoot, die de door trainer Henk ten Cate gewenste tweede linksback zou worden.

De Grieken wilden Zonneveld transfervrij overnemen. Voor PSV is dat onbespreekbaar. 'Omdat we niet gek zijn en Mike helemaal niet kwijt willen, zijn we daar niet op ingegaan', zegt algemeen directeur Jan Reker in De Telegraaf.
Laat gaan, laat gaan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 januari 2009 @ 10:02:47 #175
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64719745
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 08:11 schreef Prik0 het volgende:
Waarom halen wij Elia niet gewoon voor die 12 miljoen. Iedereen ziet dat het een groeibriljant is.
alsof we zo ff 12 miljoen uit kunnen geven

en terecxht dat Zonneveld niet gratis weg mag, laat ze er maar voor betalen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_64720596
quote:
Op maandag 5 januari 2009 23:51 schreef ErikT het volgende:

[quote]
Ik vind het wel wat vroeg om te oordelen. Ik bekijk het zelf liever over een jaar of 3, 4.
[..]
Tja, dat kan, maar zo lang heb ik niet nodig om vast te stellen dat we dit jaar slagkracht op de transfermarkt hebben ingeleverd. Reker zelf bevestigd dat ook.
quote:
Niet lang genoeg. Kijk eens hoe lang spelers bij de culbs spelen waar echt goed wordt gevoetbald.
[..]

O, dan vind ik het toch gek dat als je de teamfoto's om de 3 jaar bekijkt je geluk hebt als er één bekend gezicht op staat.
[..]
Welke clubs zijn dat dan volgens jou? Volgens mij zijn de Maldini's toch echt overal meer uitzondering dan regel.

Volgens mij hebben toch een aardig aantal van de toppers die ik opnoemde de 3 jaar bij PSV volgemaakt, of zelfs de 4 jaar. Dat is ongehoord voor zo'n relatief arme club in Europees opzicht. Ibi speelt ondertussen ook al weer jaaaaren bij ons, ik vind het inderdaad allemaal wel meevallen. Bij veel clubs wordt alles al weggehaald voordat de spelers 20 zijn, iets waar PSV zelf aan meedoet.

Maar geef eens een overzichtje van de laatste 3 jaar ofzo van belangrijke spelers die vroegtijdig zijn weggekocht per jaar. Misschien dat je wel gelijk hebt en vergeet ik zo maar wat topspelers (misschien wil iemand Koné als topper neerzetten ). Geen spelers die einde carriere zijn of waterdragers graag.
quote:
Ik vind het vreemd dat jij het voordeel er niet van inziet dat er nu niet allemaal geld over de balk wordt gesmeten. En ik vind het vreemd dat jij het voor een paar goede spelers te verantwoorden vindt dat buitenstaanders zich met het technische beleid (de opstelling) gaan bemoeien en daar chantage bij gebruiken.
En ik snap ook niet dat je niet ziet dat er een heel jonge selectie is met heel veel talenten.
Ik vind het vreemd dat jij het aantrekken van matige bankzitters niet bestempelt als over de balk smijten....

Dat buitenstaanders zich niet met het technisch beleid moeten bemoeien lijkt me evident, alleen de manier waarop Reker daar mee om is gegaan. Ook bij de transfer van Gomes, hij deed er alles aan om de keeper de club uit te krijgen ipv hem te behouden (of iig de maximale transfersom er uit te slepen). Dat noem ik geen verstandig financieel beleid. Juist datgene waar hij anderen van beschuldig...

Wat talenten betreft, die hebben we een paar idd, maar de meesten staan volledig stil in hun ontwikkeling door het gebrek aan fatsoenlijke ervaren leidersfiguren waar ze zich aan op kunnen trekken. Dat is weer een gevolg van een falend aankoopbeleid.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:06:00 #177
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_64721506
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 10:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tja, dat kan, maar zo lang heb ik niet nodig om vast te stellen dat we dit jaar slagkracht op de transfermarkt hebben ingeleverd. Reker zelf bevestigd dat ook.
Ja, maar dat is uiteindelijk niet waar het om gaat.
quote:
Welke clubs zijn dat dan volgens jou? Volgens mij zijn de Maldini's toch echt overal meer uitzondering dan regel.
Zo'n beetje alle Spaanse, Italiaanse en Engelse clubs. Spelers kunnen daar blijven voetballen, want ze hoeven niet naar een betere competitie.
quote:
Volgens mij hebben toch een aardig aantal van de toppers die ik opnoemde de 3 jaar bij PSV volgemaakt, of zelfs de 4 jaar. Dat is ongehoord voor zo'n relatief arme club in Europees opzicht. Ibi speelt ondertussen ook al weer jaaaaren bij ons, ik vind het inderdaad allemaal wel meevallen. Bij veel clubs wordt alles al weggehaald voordat de spelers 20 zijn, iets waar PSV zelf aan meedoet.
Ja, dat waren 5 spelers. Die niet van begin of aan goed waren, of niet tot het einde. Hoe het ook zei: zoek de opstellingen maar eens op van 3 en 6 jaar geleden.
quote:
Ik vind het vreemd dat jij het aantrekken van matige bankzitters niet bestempelt als over de balk smijten....
Kijk, ik ben het niet helemaal met je oneens. Ik heb al eerder aangegeven dat ik de aankopen in de verdediging totaal niet begrijp. Daar is PSV niks beter van geworden, hoewel er in die Pieters wel toekomst zit denk ik.
quote:
Dat buitenstaanders zich niet met het technisch beleid moeten bemoeien lijkt me evident, alleen de manier waarop Reker daar mee om is gegaan. Ook bij de transfer van Gomes, hij deed er alles aan om de keeper de club uit te krijgen ipv hem te behouden (of iig de maximale transfersom er uit te slepen). Dat noem ik geen verstandig financieel beleid. Juist datgene waar hij anderen van beschuldig...
Ja, eehhhh Gomes. Die had zich lekker diplomatiek opgesteld wou je zeggen. Uiteindelijk is hij weggegaan. Hij had ook kunnen zeggen: sorry PSV, ik blijf.
quote:
Wat talenten betreft, die hebben we een paar idd, maar de meesten staan volledig stil in hun ontwikkeling door het gebrek aan fatsoenlijke ervaren leidersfiguren waar ze zich aan op kunnen trekken. Dat is weer een gevolg van een falend aankoopbeleid.
Er missen inderdaad wat persoonlijkheden in de selectie. Maar dat mensen compleet stilstaan bij PSV, dat lijkt me sterk.
pi_64723855
Ik wacht nog steeds op al die toppers die bij ons vroegtijdig zijn weggekocht de afgelopen jaren Erik.

Wat betreft het gedrag van Gomes, daar moet je als directeur boven staan in het belang van de club, dat deed de directie niet, die creëerden zelf een onhoudbare situatie door hun uitspraken in de media en maakten daarmee een transfer onvermijdelijk en brachten PSV tegelijkertijd in een slechtere onderhandelingspositie. Een speler die persé weg moet gaat nou eenmaal minder geld opleveren... Roepen over je spitsen dat ze maar een '7' zijn drijft de marktwaarde ook niet echt op, dat is gewoon wanbeleid in mijn ogen.
pi_64745673
quote:
Reker noemt vierde plek pijnlijk
Uitgegeven: 6 januari 2009 19:14
Laatst gewijzigd: 6 januari 2009 19:25

EINDHOVEN - De vierde plaats die PSV na een half seizoen inneemt in de eredivisie is pijnlijk. Dat zei algemeen directeur Jan Reker van de club dinsdag tijdens de nieuwjaarsreceptie. ''In Nederland behoort PSV leidend te zijn. Dat zijn we op dit moment niet.''
PSV mag daarom de komende zeventien duels niet ''door de ondergrens'' zakken. ''Ik heb spelers en technische staf meegegeven dat we vanaf nu alleen nog maar finales spelen.

Daarmee heb ik de druk opgevoerd. Men moet daar tegen kunnen. Het hoort nu eenmaal bij de top.''

Van Bommel

Reker zei verder hoop te blijven houden op de komst van Mark van Bommel naar Eindhoven. Het is volgens de algemeen directeur echter uitgesloten dat de middenvelder van Bayern München al tijdens de winterstop komt.

Het zou daarom best kunnen dat PSV in deze periode geen "grote" aankoop doet. Reker: "Wij zoeken een kapitein, een type Phillip Cocu. Dat blijkt in deze fase niet haalbaar. Het is niet eens zozeer een kwestie van geld. Deze jongens kiezen simpelweg voor een van de Europese toplanden."

Zaken

Reker hoopt eventueel na het seizoen alsnog zaken te doen. Wellicht dat het sentiment van bepaalde oud-PSV'ers dan ook een rol gaat spelen.

"Dat zou mooi zijn. Wat wij nu moeten doen is voortgaan op de ingeslagen weg. Veel doen aan een goede jeugdontwikkeling. Daarin investeren. In dat opzicht staan we er helemaal niet slecht voor."

Kluivert

Opvallend was dat Reker zei dat hij achteraf best Patrick Kluivert had willen behouden. De spits kwam in zijn tijd bij PSV nauwelijks aan spelen toe. "Van de jonge jongens hoor ik dat ze heel veel van hem hebben geleerd. In dat opzicht is Patrick van grote waarde geweest en had hij dat nu nog kunnen zijn."

Volgens Reker heeft zich geen club gemeld voor een van de huidige spelers van de selectie van PSV. "Ik verwacht daarom geen grote transfers. Maar natuurlijk kan zoiets nog veranderen."
tenzij er iemand vertrekt worden er dus geen aankopen gedaan
quote:
Mendez voor een week naar tweede elftal
Uitgegeven: 6 januari 2009 20:47
Laatst gewijzigd: 6 januari 2009 20:46

EINDHOVEN - PSV heeft Edison Mendez voor de duur van een week teruggezet naar het tweede elftal. Dit omdat de middenvelder uit Ecuador te laat terugkwam voor de eerste training van afgelopen maandag.
Mendez gaat daarom woensdag niet mee op trainingskamp naar Spanje. Hij was te laat omdat hij zijn moeder eerst nog uit het ziekenhuis wilde halen.

PSV gaf daarvoor geen toestemming. ''Vergeet niet dat hij wel eerder op vakantie mocht van ons'', zei algemeen directeur Jan Reker. ''Wat dat betreft houden we zeker rekening met persoonlijke omstandigheden. Maar dit accepteren we niet.''

Bij PSV ontbreekt nu alleen nog Carlos Salcido. De Mexicaan had wel toestemming langer in zijn geboorteland te blijven. Hij vliegt woensdag rechtstreeks naar Spanje om zich bij de selectie te voegen.

De Nederlandse kampioen speelt vrijdag in Spanje tegen Anderlecht. Dinsdag volgt in Nederland nog een ontmoeting met FC Den Bosch. Als het veld van De Vliert onbespeelbaar is, vindt de ontmoeting op PSV's oefencomplex De Herdgang plaats.
Vind het een beetje een overdreven straf. Geld boete en dan is het wel klaar.
De zuid-amerikanen zijn al niet helemaal happy en dan werken dit soort dingen niet in je voordeel.
hmmmm....WAT???
pi_64746135
Wel een hoop soap inderdaad dit jaar rond onze zuid amerikanen.
Als iedereen zich nou zo voorbeeldig gedroeg als Erik Addo..
pi_64746283
Addo is een Afrikaan.
pi_64746312
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 21:05 schreef Vitamine_C het volgende:

[..]

De zuid-amerikanen zijn al niet helemaal happy en dan werken dit soort dingen niet in je voordeel.
Dit verbetert de motivatie van Edison inderdaad niet.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_64747136
Fuck Edison, die gast heeft vedette neigingen zonder de kwaliteiten, hoe eerder hij weg is hoe beter
pi_64748575
Sorry hoor maar zijn moeder gaat toch even voor een training bij PSV of welke andere club dan ook. Het moet niet gekker worden!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:27:14 #185
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_64749285
Alweer Kluivert? .
pi_64749448
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:11 schreef Chadi het volgende:
Sorry hoor maar zijn moeder gaat toch even voor een training bij PSV of welke andere club dan ook. Het moet niet gekker worden!
z'n moeder is al ziek zolang hij bij psv speelt, ze ligt toch niet terminaal man
pi_64749643
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:30 schreef WooZ het volgende:

[..]

z'n moeder is al ziek zolang hij bij psv speelt, ze ligt toch niet terminaal man
pas als ze terminaal ligt moet ie tijd met haar gaan door brengen
pi_64751117
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:34 schreef Chadi het volgende:

[..]

pas als ze terminaal ligt moet ie tijd met haar gaan door brengen
nee maar edison moet zich gewoon aan z'n afspraak houden met de lempkes
pi_64751691
quote:

[..]

tenzij er iemand vertrekt worden er dus geen aankopen gedaan
[..]

W T F _!_!

Geen aankopen
pi_64752231
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:15 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

W T F _!_!

Geen aankopen
Je doet net of je verbaasd bent!
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:32:13 #191
11102 knep
Mountainfreak
pi_64752460
Al die mafkezen hebben nou eenmaal kapsones, blijft waardeloos.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:46:25 #192
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_64753081
tvp
pi_64753214
Gaat er hier nog iemand naar Brussel?
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:50:39 #194
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_64753232
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wacht nog steeds op al die toppers die bij ons vroegtijdig zijn weggekocht de afgelopen jaren Erik.
Hehe, dat is goed.
Ik zal binnenkort eens zoeken naar elftalfoto's.
pi_64753262
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:50 schreef Radegast het volgende:
Gaat er hier nog iemand naar Brussel?
Geintje is nu in La Manga.
pi_64754196
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:51 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Geintje is nu in La Manga.
Oh, da's wel prettiger voetballen daar. Ben benieuwd naar deze krachtmeting, ook al is het maar een vriendschappelijk potje.
pi_64754524
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:27 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik vind het triest. En ik ben toch wel een beetje verbaasd ja.
pi_64755061
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:27 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Toivonen?
  woensdag 7 januari 2009 @ 01:23:03 #199
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_64755845
quote:
Op maandag 5 januari 2009 23:37 schreef dndiek het volgende:
Het wordt tijd dat de supporters op hem bezuinigen.

Volgend seizoen weer een re-organisatie? Dat is het enige wat mij te binnen schiet. Ik vind het wel lachen als een team gebukt gaat door strubbelingen, maar ik wil ook serieuze passie en strijd zien.
  woensdag 7 januari 2009 @ 01:39:25 #200
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_64756111
quote:
Huub Stevens zal vast wel weer een zalvend gesprek aanknopen (althans, geforceerd) en dan komt Mendez weer in de basis.

De realiteit is echter dat de concessies van Stevens waardeloos zijn. Hij lost andere problemen op door nieuwe te creëren.

Een lichtend voorbeeld was zijn belofte om Danny Koevermans en Danko Lazovic in de spits te stallen. Lazovic speelt nu elke week, terwijl Koevermans gedegradeerd is tot spits achter de zijlijn.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 januari 2009 @ 02:41:40 #201
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64756864
die straf voor Mendez. Laat hem dan bij het 2e

Of je kiest ervoor dat de selectie sterker moet worden op trainingskamp en je neemt iedereen mee om de groep beter te laten worden....... of je laat Mendez thuis en hij heeft uds geen toekomst meer bij het eerste

Maar ik gok dat hij de eerste competitiewedstrijd gewoon weer in de basis staat
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 7 januari 2009 @ 03:06:04 #202
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_64757032
Is het al rond met bommel? Ik dacht nl dat ie pas bij had getekend bij zn huidige cluppie. Ik zal er wel heeeel erg naast zitten
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 7 januari 2009 @ 07:59:06 #203
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64758091
quote:
Ten Cate beticht Reker van jokken

Panathinaikos-trainer Henk ten Cate heeft vol verbazing kennis genomen van de uitspraken van Jan Reker. De algemeen directeur van PSV liet dinsdag weten dat de Grieken Mike Zonneveld alleen gratis willen overnemen.

Maar Ten Cate spreekt de woorden van Reker tegen. "Hij jokt", zegt Ten Cate in een reactie aan De Telegraaf. "En ik kan het weten, want ik heb zelf met Reker gesproken."

Ten Cate legt uit hoe de vork in de steel zit. "In Nederland is het gebruikelijk dat de hurende club het salaris overneemt en nog een bedrag overmaakt. PSV wilde dat wij het loon betaalden en een huursom van 450.000 euro. Dat is nogal veel voor een half jaar. Panathinaikos wil het salaris overnemen, extra betalen, maar géén 450.000 euro."

" Dat is Reker ook verteld", vervolgt de trainer. "Hij zei nog: 'Wij vragen dit, omdat we zelf ook altijd de hoofdprijs moeten betalen'. Check het maar bij de zaakwaarnemer van Zonneveld - Edwin Olde Riekerink. Die weet er ook van." Olde Riekering bevestigde de versie van Ten Cate.
Reker
pi_64761836
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 07:59 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Reker
Oh nee! Jan Reker die liegt! Wat een verrassing!!1!!

Ho wacht, Ten Cate heeft vast ooit wel een speler uit de Lemic-stal gehad dus "weten wij wel weer uit welke hoek de wind waait.". Het is natuurlijk één groot complot dat zoveel mensen Reker beschuldigen van liegen en niet nakomen van beloftes

Reker, ik geloof de man nog niet als hij zegt dat gras groen is
  woensdag 7 januari 2009 @ 12:32:14 #205
239628 Levi12
Indie-tuig
pi_64765222
Reker faalt keer op keer. Maar ja, als Gekke Henkie zegt dat Reker jokt, wie moeten we dan geloven?
Lees mijn bitch, stelletje blogs. Tyler. En Trevor. En Leviathan.
pi_64767823
quote:
Vi.nl:
De ploeg die nauwelijks enig rendement haalde uit corners en vrije trappen is PSV. Slechts één treffer op een totaal van dertig was afkomstig uit een standaardsituatie.
Schandalig eigenlijk hoe slecht onze standaardsituaties zijn geworden. Vroeger was dit een sterk wapen van PSV, nu een zwaktepunt geworden? Toch ook iets waarmee we Farfan missen denk ik.
pi_64767951
Zelfs Beasley was gevaarlijk met z'n corners.
Maar Farfán missen we wat dat betreft echt ja..
pi_64767953
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Oh nee! Jan Reker die liegt! Wat een verrassing!!1!!

Ho wacht, Ten Cate heeft vast ooit wel een speler uit de Lemic-stal gehad dus "weten wij wel weer uit welke hoek de wind waait.". Het is natuurlijk één groot complot dat zoveel mensen Reker beschuldigen van liegen en niet nakomen van beloftes

Reker, ik geloof de man nog niet als hij zegt dat gras groen is
Begrijpelijk met dit weer.

Koning.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 januari 2009 @ 13:52:10 #209
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64768130
Reker
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 13:44 schreef GustavFTW het volgende:

[..]

Schandalig eigenlijk hoe slecht onze standaardsituaties zijn geworden. Vroeger was dit een sterk wapen van PSV, nu een zwaktepunt geworden? Toch ook iets waarmee we Farfan missen denk ik.
het ergste is dat dat gewoon trainbaar is, dus eigenlijk vrij gemakkelijk te verbeteren is
DeLuna vindt me dik ;(
pi_64768175
In hetzelfde artikel staat dat we, op 1 na, de club zijn met de meeste 'kansen' gecreeerd.

Wat opzich bewijst dat al die mensen die PSV laf en terughoudend noemen, bullshit verkondigen. Alleen zou ik liever zien dat ze wat verzorgender ermee omgaan. Een paar goede, doch simpele, afmakers zouden niet mistaan in dit team.
pi_64768908
Mjah helaas wordt PSV tegenwoordig niet meer laf en terughoudend genoemd, maar gewoon slecht.
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:30:12 #212
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64769626
Hadden we Toivonen maar.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 januari 2009 @ 14:33:05 #213
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64769742
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:11 schreef GustavFTW het volgende:
Mjah helaas wordt PSV tegenwoordig niet meer laf en terughoudend genoemd, maar gewoon slecht.
als je gewoon meer rendement uit je kansen haalt heb je makkelijk 6 punten meer en die je gewoon mee om de titel. Want veel wedstrijden gingen met een klein verschil verloren of gelijk.
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:39:27 #214
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64770028
Verkeerde topic.

Forza PSV!
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:41:16 #215
239628 Levi12
Indie-tuig
pi_64770107
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:30 schreef Prik0 het volgende:
Hadden we Toivonen maar.
Waarom? Denk je dat Toivonen de oplossing is?
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:43:17 #216
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64770196
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:41 schreef Levi12 het volgende:

[..]

Ik denk dat Toivonen gewoon een goede aanwinst is en een talentvolle speler. Het is misschien niet de verlosser maar ik schat hem nu al hoger in dan Koevermans en Lazovic .
pi_64770327
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:41 schreef Levi12 het volgende:

[..]

Minder dan de afwerking de eerste helft van het seizoen was kan niet, dus moet Toivonen wel een verbetering zijn
Keep the faith!!
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:47:33 #218
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_64770389
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:46 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Minder dan de afwerking de eerste helft van het seizoen was kan niet, dus moet Toivonen wel een verbetering zijn
Zelfs met mij in de spits was dat beter geweest schat ik zo
pi_64770440
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:47 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Zelfs met mij in de spits was dat beter geweest schat ik zo
Mijn zoontje van bijna 7 is nog beter
Keep the faith!!
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:50:20 #220
239628 Levi12
Indie-tuig
pi_64770524
Toivonen is geen spits en al helemaal geen afmaker. Toivonen is een aanvallende middenvelder. Dus nogmaals: waarom Toivonen?
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:55:39 #221
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64770815
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:50 schreef Levi12 het volgende:
Toivonen is geen spits en al helemaal geen afmaker. Toivonen is een aanvallende middenvelder. Dus nogmaals: waarom Toivonen?
Toivonen kan op beide posities goed uit de voeten hoor.
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:57:17 #222
239628 Levi12
Indie-tuig
pi_64770913
Goed uit de voeten. Ik wil gvd een fatsoenlijke spits. Een afmaker, maar die ook zelf kansen kan creëeren. Weg met de middelmaat.
pi_64770986
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:57 schreef Levi12 het volgende:
Goed uit de voeten. Ik wil gvd een fatsoenlijke spits. Een afmaker, maar die ook zelf kansen kan creëeren. Weg met de middelmaat.
dan heb je het juist over een type Toivonen. Een snelle en technische speler die zelf veel kan creeëren en het ook nog kan afmaken.
hmmmm....WAT???
  woensdag 7 januari 2009 @ 15:08:10 #224
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64771411
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:58 schreef Vitamine_C het volgende:

[..]

dan heb je het juist over een type Toivonen. Een snelle en technische speler die zelf veel kan creeëren en het ook nog kan afmaken.
pi_64771518
Reker !!1
  woensdag 7 januari 2009 @ 15:42:12 #226
239628 Levi12
Indie-tuig
pi_64773042
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:58 schreef Vitamine_C het volgende:

[..]

Ik hoop dat jullie/Toivonen mijn ongelijk bewijzen. Maar als deze jongen echt zo goed is, waarom zitten er niet meer clubs achter hem aan?
  woensdag 7 januari 2009 @ 15:44:09 #227
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_64773136
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Reker !!1
pi_64773437
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:42 schreef Levi12 het volgende:

[..]

Ik hoop dat jullie/Toivonen mijn ongelijk bewijzen. Maar als deze jongen echt zo goed is, waarom zitten er niet meer clubs achter hem aan?
Om dezelfde reden dat er ook bijna geen clubs achter Ibrahimovic en Alves aan zaten
hmmmm....WAT???
pi_64776369
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 12:32 schreef Levi12 het volgende:
Reker faalt keer op keer. Maar ja, als Gekke Henkie zegt dat Reker jokt, wie moeten we dan geloven?
Reker is al vaker op onwaarheden betrapt en wordt door wel wat meer mensen dan Gekke Henk van leugens beticht, de man heeft alle geloofwaardigheid verspeelt. Hij staat zelfs met droge ogen te verkondigen dat PSV 2e moet worden dit seizoen. Oh ja, en dat moet waarschijnlijk zonder versterking van de selectie

Nou, dan hebben we toch echt een klein wondertje nodig ben ik bang. En volgens mij hebben wij onze wonderen de afgelopen jaren wel verbruikt.
pi_64776594
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:50 schreef Vitamine_C het volgende:

[..]

Om dezelfde reden dat er ook bijna geen clubs achter Ibrahimovic en Alves aan zaten
Ach, ik geloof er niet in. Als hij echt zo'n geweldenaar was ging PSV toch niet moeilijk liggen doen over 1.5 miljoen euro? Of nemen ze bewust het risico dat een andere club er met deze vermeende geweldenaar vandoor gaat omdat ze voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten? Wat gezien het verleden van Reker bij PSV ook erg aannemelijk klinkt.
pi_64776675
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:50 schreef Vitamine_C het volgende:

[..]

Ibrahimovic kon naar zat buitenlandse clubs hoor
pi_64776722
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:44 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Een leugenachtig vosje is het!!
pi_64777888
http://www.veroordeeldengezocht.nl/

Die linksboven is toch Salcido
pi_64778000
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:27 schreef jmac het volgende:
http://www.veroordeeldengezocht.nl/

Die linksboven is toch Salcido
Met een beetje fantasie lijkt ie er wel op.
pi_64778578
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 16:58 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ibrahimovic kon naar zat buitenlandse clubs hoor
geen topclubs.
Voor Toivonen hebben van de zomer ook een aantal clubs zich gemeld, maar Malmo wilde toen midden in het seizoen hem niet laten gaan.
hmmmm....WAT???
pi_64778631
Feyenoord zat ook achter Toivonen aan.
pi_64778698
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ach, ik geloof er niet in. Als hij echt zo'n geweldenaar was ging PSV toch niet moeilijk liggen doen over 1.5 miljoen euro? Of nemen ze bewust het risico dat een andere club er met deze vermeende geweldenaar vandoor gaat omdat ze voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten? Wat gezien het verleden van Reker bij PSV ook erg aannemelijk klinkt.
Naar mijn idee wilt hij voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Niet dat ik beweer dat het al een geweldenaar is, maar hij kan zeker iets toevoegen aan dit PSV en heeft potentie om uit te groeien tot een geweldenaar.
Enige reden waarom Reker moeilijk doet over die 1,5 miljoen in mijn ogen is omdat we van de zomer Nijland al gekocht hebben die op de zelfde posities (aanvallende middenvelder/spits) speelt.
Helaas, want voor ongeveer dezelfde prijs heb je aan Ola een veel betere voetballer, die al een stukje verder in zijn ontwikkeling is.
hmmmm....WAT???
pi_64779950
-doe eens normaal-

[ Bericht 96% gewijzigd door sjimz op 07-01-2009 18:48:13 ]
pi_64780021
-reactie op edit-

[ Bericht 47% gewijzigd door sjimz op 07-01-2009 18:48:24 ]
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:16:43 #240
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64781981
quote:
PSV meldt zich voor Sevilla-reserve Mosquera

PSV heeft serieuze belangstelling voor Aquivaldo Mosquera. De verdediger moet het bij Sevilla FC doen met een reserverol en lijkt zelf dan ook wel oren te hebben naar een transfer, zo melden diverse Spaanse media.

Mosquera moet bij PSV de defensieve problemen gaan oplossen. De spijkerharde Colombiaan is echter niet de enige kandidaat bij de Eindhovenaren, die ook nog altijd hopen op Chelsea-verdediger Alex. Laatstgenoemde lijkt echter niet haalbaar te zijn, mede ook door de interesse van AC Milan en Panathinaikos.

De 27-jarige Mosquera zou daarentegen wel haalbaar moeten zijn, al kunnen zijn salariseisen nog wel eens een probleem gaan vormen. De international moet naar verluidt zo'n zes miljoen euro kosten, en behalve PSV heeft ook het Griekse Olympiakos geďnformeerd bij Sevilla over de mogelijkheden tot het overnemen van Mosquera.

PSV hoopt zich deze transferperiode flink te versterken. Of dat de Eindhovenaren ook daadwerkelijk gaat lukken is echter nog maar de vraag. De onderhandelingen over Ola Toivonen (Malmö FF) verlopen moeizaam, terwijl ook targets als Heurelho Gomes (Tottenham Hotspur), Alex (Chelsea), Mark van Bommel (Bayern München) en André Ooijer (Blackburn Rovers) maar moeilijk haalbaar lijken.
Ik weet niet of Mosquera nou de bikkelharde verdediger is die we zoeken.
pi_64782175
Ken heel die gast niet maar dit doet me enigzins denken aan hoe Maza destijds ook gebracht werd.
pi_64782211
Spaanstalig, dat komt goed

Ik dacht dat PSV geen interesse had in Ooijer. En hoezo moeilijk haalbaar, hij is toch transfervrij na dit seizoen?
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:29:15 #243
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64782545
Mosquera is 27. Heeft 17 interlands gespeeld voor Colombia en sinds hij in 2007 naar Sevilla kwam maar 24 wedstrijden voor Sevilla. Hiervoor speelde hij in Mexico en daarvoor in Colombia.
pi_64782991
Net zo'n fail als Mazza dus. Vooral dat spaanstalige zal wel goed gaan werken ja
pi_64786242
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Net zo'n fail als Mazza dus. Vooral dat spaanstalige zal wel goed gaan werken ja
Denk het ook als ik het zo lees, ook al ken ik die speler verder niet...
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:15:03 #246
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64787135
Escude houdt hem trouwens op de bank he.
pi_64787358
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:16 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Ik weet niet of Mosquera nou de bikkelharde verdediger is die we zoeken.
PSV legt het ook af tegen Olympiakos natuurlijk.
pi_64788816
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

PSV legt het ook af tegen Olympiakos natuurlijk.
De Zuid-Amerikanen van PSV halen hem wel over.
pi_64789142
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:50 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

De Zuid-Amerikanen van PSV halen hem wel over.
Ja, die zijn laaiend enthousiast over de omgang van Stevens met de Spaanstaligen.
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:11:27 #250
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64790007
Wie vinden jullie eigenlijk dat er wel gehaald moeten worden op de genoemde namen na natuurlijk.
pi_64790057
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:11 schreef Prik0 het volgende:
Wie vinden jullie eigenlijk dat er wel gehaald moeten worden op de genoemde namen na natuurlijk.
Ruud van Nistelrooij. Geblesseerd nog beter dan die zwansen die er nu staan.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_64790470
Ruud ja
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:24:43 #253
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64790742
En van de haalbare spelers?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 januari 2009 @ 22:27:52 #254
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64790934
Oja tussen dit alles door is het contract met Nike verlengd tot 2015 en flink verbeterd
DeLuna vindt me dik ;(
pi_64791754
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:27 schreef rubbereend het volgende:
Oja tussen dit alles door is het contract met Nike verlengd tot 2015 en flink verbeterd
Zowaar een keer goed nieuws!
pi_64791906
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ruud van Nistelrooij. Geblesseerd nog beter dan die zwansen die er nu staan.
Ben benieuwd of hij nog op z'n oude niveau terugkomt. Hij is al op leeftijd en heeft nu voor de tweede keer last van een zware blessure. Ben bang voor hem dat ie de rest van z'n carriere als pinchhitter zal moeten fungeren.
pi_64792048
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:45 schreef toma het volgende:

[..]

Ben benieuwd of hij nog op z'n oude niveau terugkomt. Hij is al op leeftijd en heeft nu voor de tweede keer last van een zware blessure. Ben bang voor hem dat ie de rest van z'n carriere als pinchhitter zal moeten fungeren.
Dit is al de 3e keer zelfs als ik mij niet vergis.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 januari 2009 @ 22:57:06 #258
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64792536
Hij gaat echt wel op niveau terug komen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_64792610
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:57 schreef rubbereend het volgende:
Hij gaat echt wel op niveau terug komen
Ik gun het hem van harte maar ik moet het eerst nog maar zien.
Aan zijn gedrevenheid zal het niet liggen.
pi_64792703
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:58 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik gun het hem van harte maar ik moet het eerst nog maar zien.
Aan zijn gedrevenheid zal het niet liggen.
Precies, ik hoop voor m dat ie terug komt. Maar er zijn genoeg spelers die een zelfde situatie meemaakte en het nooit meer hebben gered.
pi_64792966
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:02 schreef WooZ het volgende:

[..]

nee maar edison moet zich gewoon aan z'n afspraak houden met de lempkes
Als ze gezond zou zijn OK maar hee kom op als werkgever moet je zulke situaties gewoon begrijpen en niet gaan morren om die paar dagen. En in zulke culturen al helemaal .
pi_64793385
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:05 schreef Chadi het volgende:

[..]

Als ze gezond zou zijn OK maar hee kom op als werkgever moet je zulke situaties gewoon begrijpen en niet gaan morren om die paar dagen. En in zulke culturen al helemaal .
Het lijkt erop alsof men bezig is met een hetze tegen Mendez.
pi_64793431
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:05 schreef Chadi het volgende:

[..]

Mee eens, al lees ik in de VI wel dat er van te voren al een afspraak was dat Mendez eerder weg mocht uit Nederland maar zich wel op tijd moest melden.
pi_64793979
Ja maar het is zijn moeder en er zijn belangrijkere dingen in het leven dan voetbal. Verder maak je zo'n jongen natuurlijk daarmee een beetje kapot. Je zou hem ook op kunnen vangen waardoor die misschien beter in zijn doen komt te zitten en zo PSV ook beter op weg helpt.
pi_64794030
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:29 schreef Chadi het volgende:
Ja maar het is zijn moeder en er zijn belangrijkere dingen in het leven dan voetbal. Verder maak je zo'n jongen natuurlijk daarmee een beetje kapot. Je zou hem ook op kunnen vangen waardoor die misschien beter in zijn doen komt te zitten en zo PSV ook beter op weg helpt.
Ik ben het er ook mee eens, zoals ik al op het begin van mijn post zei.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 januari 2009 @ 23:37:26 #266
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64794271
Als hij daar netjes over overlegd met de leiding........... maar hij deelde mee dat hij later kwam dat is geen manier van doen natuurlijk. Tis altijd wat met Mendez
DeLuna vindt me dik ;(
pi_64794383
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:37 schreef rubbereend het volgende:
Als hij daar netjes over overlegd met de leiding........... maar hij deelde mee dat hij later kwam dat is geen manier van doen natuurlijk. Tis altijd wat met Mendez
daar valt ook wat voor te zeggen. Maar het komt de sfeer niet ten goede om dan hem dan meteen sancties op te leggen. Ik denk dat Mendez nu totaal schijt aan PSV heeft.
pi_64794483
Sowieso wordt hij nu toch maar voor 1 week naar het 2e gestuurd? (of zit ik heel erg mis?)
Als dat zo is is dat natuurlijk een lachwekkende oplossing.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 januari 2009 @ 23:46:49 #269
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64794667
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:42 schreef sjimz het volgende:
Sowieso wordt hij nu toch maar voor 1 week naar het 2e gestuurd? (of zit ik heel erg mis?)
Als dat zo is is dat natuurlijk een lachwekkende oplossing.
zoals ik al eerder zei is dat echt een belachelijke oplossing. Want of hij komt weer bij het eerste en gaat weer spelen. In dat geval mis je waardevolle trainingsuren. Of hij wordt er nu definitief buiten gehouden en dan moet je gewoon kei hard zijn.

Maar het wordt natuurlijk gewoon 1 en de eerste wedstrijd staat hij weer in de basis Stevens kennende. En dan is deze straf dus de meest beroerde die verzonnen kon worden.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_64794705
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Mee eens, al lees ik in de VI wel dat er van te voren al een afspraak was dat Mendez eerder weg mocht uit Nederland maar zich wel op tijd moest melden.
Zijn moeder ligt er slecht bij. Ik begrijp dan wel dat je een paar dagen te laat zou kunnen komen. In ZA is familie nog altijd erg belangrijk.
pi_64794736
In Nederland niet nee
pi_64795725
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:48 schreef TerroRobbie het volgende:
In Nederland niet nee
In Nederland is familie minder belangrijk dan in ZA. Dat geldt kennelijk ook voor Jan Reker en Huub Stevens, want die vinden het nodig om publiekelijk even de grote jongen uit te hangen als iemand wat te laat terugkomt na een bezoek aan zijn doodzieke moeder.
pi_64795770
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 00:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

In Nederland is familie minder belangrijk dan in ZA. Dat geldt kennelijk ook voor Jan Reker en Huub Stevens, want die vinden het nodig om publiekelijk even de grote jongen uit te hangen als iemand wat te laat terugkomt na een bezoek aan zijn doodzieke moeder.
wat een bullshit. Reker en Stevens vertegenwoordigen niet de gevoelens van heel Nederland.
pi_64795812
Stevens was toch die gozer die internationale clubs afsloeg omdat hij dicht bij zijn zieke vrouw wilde zijn/werken. Wat een gevoelloze zak
pi_64795825
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 00:14 schreef toma het volgende:

[..]

wat een bullshit. Reker en Stevens vertegenwoordigen niet de gevoelens van heel Nederland.
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg slechts dat het een feit is dat in NL familie minder belangrijk dan in ZA en dat dat ook voor Reker geldt. Het is tijd voor een opfriscursus begrijpend lezen volgens mij.
pi_64795842
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 00:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Stevens was toch die gozer die internationale clubs afsloeg omdat hij dicht bij zijn zieke vrouw wilde zijn/werken. Wat een gevoelloze zak
Hij gunt dat Mendez niet. Naast een gevoelloze zak is het dus kennelijk ook een hypocriet en egoistisch mannetje.
pi_64795946
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 00:15 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Ik zeg slechts dat het een feit is dat in NL familie minder belangrijk dan in ZA en dat dat ook voor Reker geldt. Het is tijd voor een opfriscursus begrijpend lezen volgens mij.
Het spijt me, maar het blijft nog steeds bullshit. Je kunt namelijk landen niet vergelijken als het om familie gaat want dat is voor ieder individu verschillend. Daar hebben culturele verschillen weinig mee te maken. Maar ik denk niet dat het relevant is voor dit topic.
pi_64795987
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 00:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hij gunt dat Mendez niet. Naast een gevoelloze zak is het dus kennelijk ook een hypocriet en egoistisch mannetje.
Het is nog maar de vraag of Méndez de waarheid spreekt. Vorig jaar had hij ook al zijn moeder als excuus gebruikt om langer te blijven; achteraf bleek hij pure leugens te hebben verteld om langer te kunnen blijven.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_64795999
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 00:19 schreef toma het volgende:

[..]

Het spijt me, maar het blijft nog steeds bullshit. Je kunt namelijk landen niet vergelijken als het om familie gaat want dat is voor ieder individu verschillend. Daar hebben culturele verschillen weinig mee te maken. Maar ik denk niet dat het relevant is voor dit topic.
Je kunt de algemene moraal best vergelijken. Je kunt ook best zeggen dat een Nederlander over het algemeen beter Engels spreekt dan aan Fransman. Dat gaat niet op voor elk individu afzonderlijk, maar wel in zijn algemeenheid.

Ik denk dat het wel relevant is. De Spaanstalige spelers van PSV komen uit een wat andere cultuur en dat botst flink met Huub Stevens. Niet voor niets hebben vrijwel alle Spaanstalige spelers problemen met Stevens.
pi_64796053
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 00:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

Het is nog maar de vraag of Méndez de waarheid spreekt. Vorig jaar had hij ook al zijn moeder als excuus gebruikt om langer te blijven; achteraf bleek hij pure leugens te hebben verteld om langer te kunnen blijven.
Dat is de vraag inderdaad en dat is moeilijk te beoordelen voor ons, aangezien we vanaf hier de situatie van zijn moeder niet in kunnen schatten.

Manco bijvoorbeeld heeft flink de bloemetjes buiten gezet in Lima. Nu weet ik niet wat er precies is afgesproken met PSV; maar het lijkt me dat als je gaat om je zieke vader te bezoeken het niet de bedoeling is dat je elke dag ladderzat op de dansvloer staat.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 januari 2009 @ 00:22:16 #281
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64796063
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 00:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

dat wilde ik net posten, zijn moeder bleek de vorige keer helemaal niet ernstig ziek.......
DeLuna vindt me dik ;(
pi_64796177
Ik wou het ook net posten, die moeder is al net zo vaak dood gegaan als Fortuna falliet.
pi_64796227
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 00:22 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat wilde ik net posten, zijn moeder bleek de vorige keer helemaal niet ernstig ziek.......
Ik ben geen arts en het artikel gaat niet heel erg diep in op de medische details, maar helemaal kiplekker lijkt zijn moeder niet te zijn:
quote:
MÉNDEZ CASTIGADO POR RETRASO.
| Fecha : 2009-01-07 13:14:09 |

El mediocampista derecho ecuatoriano, Édison Méndez, recibió una sanción en su regreso a Eindhoven para reagruparse con el PSV debido a que se retrasó en su retorno, de acuerdo a lo que publican los medios holandeses.

Eindhoven, Holanda.

Como el resto de legionarios ecuatorianos, una vez concluidas las vacaciones de finales de diciembre, Edi –la “Luz”- Méndez retornó a Einhoven para junto al resto de sus compańeros en el PSV retomar el torneo local.

Sin embargo, el ecuatoriano recibió un castigo por llegar luego del tiempo permitido por su club. Méndez deberá entrenar y jugar en el equipo de las reservas del equipo luminoso durante una semana por su retraso.

Édison le comunicó al jefe de prensa del PSV, Pedro Salazar, que su retraso obedecía a problemas personales. La madre del jugador recibía el alta médica para abandonar un hospital por una afección en su salud recién hace un par de días, por lo que el futbolista optó por quedarse más tiempo.

Sin embargo, el director del equipo holandés, Jan Reker, anunció que debido a que Méndez no se comunicó a tiempo con el club para reportar su retraso, no tolerarán la falta y el jugador estará con las reservas durante una semana.

http://www.futbolecuador.com/modules.php?name=News&file=article&sid=14586
pi_64796267
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 00:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wou het ook net posten, die moeder is al net zo vaak dood gegaan als Fortuna falliet.
Volgens mij is die moeder nog niet dood. Daarnaast kan iemand best een hele periode ernstig ziek zijn. Het is best mogelijk dat iemand jaren ernstig ziek is en van ziekenhuis naar ziekenhuis hobbelt.

Ik vind het wat te makkelijk om er meteen zo over te oordelen. Als je zelf in zo´n situatie zou zitten, zou je wellicht hetzelfde reageren als Mendez.
pi_64796280
Nee Fortuna is ook nog niet falliet.
pi_64796348
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 00:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee Fortuna is ook nog niet falliet.
Dat zijn ze ook niet. Dat geeft maar weer eens aan dat het licht vaak niet direct uitgaat, maar dat iemand best een tijdje in een benarde positie kan zitten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 januari 2009 @ 02:33:26 #287
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64798069
quote:
De Limburger: PSV verhuurt Addo opnieuw aan Roda JC
Dagblad De Limburger meldt dat PSV Eric Addo voor de tweede seizoenshelft zal verhuren aan Roda JC. De overgang zou pas 19 januari ingaan, een dag na Roda JC-PSV. In 2003 speelde hij ook al op huurbasis voor Roda JC.
en zijn contract was toch ook aflopend?
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 8 januari 2009 @ 03:34:44 #288
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_64798288
Mijn Addo, wat doe je
  donderdag 8 januari 2009 @ 07:51:26 #289
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_64799085
Hebben we nog geen topschutter gekocht
pi_64799936
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 03:34 schreef noxious het volgende:
Mijn Addo, wat doe je
pi_64799992
Was Addo niet de speler die van alle spelers het langst onder contract bij PSV stond?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_64800081
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:10 schreef Suijk het volgende:
Was Addo niet de speler die van alle spelers het langst onder contract bij PSV stond?
, al tien jaar...
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:56:27 #293
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_64801128
Roda Wat doe je

Was blij dat PSV hem terughaalde na zijn 1ste periode bij ons. Hopen dat het nu wat beter uitpakt...!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_64801896
Tuurlijk Darshine Kijk eens waar roda staat in de tabel. Die kunnen elke speler zo een beetje gebruiken
  donderdag 8 januari 2009 @ 10:29:29 #295
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_64802108
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:22 schreef Tallie1982 het volgende:
Tuurlijk Darshine Kijk eens waar roda staat in de tabel. Die kunnen elke speler zo een beetje gebruiken
Voetballen kan die huidige groep ook... Als ik terugdenk aan een zaterdagavond eerder dit seizoen
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_64802291
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 03:34 schreef noxious het volgende:
Mijn Addo, wat doe je
Ze sturen hem daarheen om te helpen bij Roda JC - PSV
pi_64802357
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:27 schreef rubbereend het volgende:
Wat is 'flink verbeterd'? Van 2 miljoen naar 2.5 oid?

Edit: nou, als ze Addo zo makkelijk laten gaan mag ik toch hopen dat ze daar een vervanger voor halen.
pi_64802971
Over Mendez:
Ik ben niet iemand die steeds roept: onder Harry was alles beter, maar dit is wel een typerned geval natuurlijk.

Harry had gezegd: die komt wat later, punt. Als Mendez dan (te laat) verschijnt, laat je hem trainen en ga je daarna om te tafel, zonder de pers in te lichten. 'Edison, we snappen dat je bij je moeder wilt zijn, maar bedenk ook dat je met ons afspraken hebt. Kun je daar rekening mee houden?' Dan zeg Mendez: "Sorry trainer en voorzitter, jullie hebben gelijk. bedankt voor jullie begrip en ik houd er rekening mee.'

Opgelost.
Wat een vrouw!
spits!
pi_64802997
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat is 'flink verbeterd'? Van 2 miljoen naar 2.5 oid?

Edit: nou, als ze Addo zo makkelijk laten gaan mag ik toch hopen dat ze daar een vervanger voor halen.
Grrrrr: er komt niemand, wellicht Meewis nu de andere kant op.
Wat een vrouw!
spits!
pi_64803640
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Over Mendez:
Ik ben niet iemand die steeds roept: onder Harry was alles beter, maar dit is wel een typerned geval natuurlijk.

Harry had gezegd: die komt wat later, punt. Als Mendez dan (te laat) verschijnt, laat je hem trainen en ga je daarna om te tafel, zonder de pers in te lichten. 'Edison, we snappen dat je bij je moeder wilt zijn, maar bedenk ook dat je met ons afspraken hebt. Kun je daar rekening mee houden?' Dan zeg Mendez: "Sorry trainer en voorzitter, jullie hebben gelijk. bedankt voor jullie begrip en ik houd er rekening mee.'

Opgelost.
Inderdaad.
Het is de laatste jaren prima gelukt om de gemoedelijke sfeer waar PSV om bekend stond teniet te doen en dat is wat mij betreft zorgwekkender dan een jaar waarin de sportieve prestaties wat minder zijn.
pi_64805447
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:55 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Grrrrr: er komt niemand, wellicht Meewis nu de andere kant op.
Ik verwacht ook niet dat er iemand (van betekenis) komt maar ik zeur er graag over, dat is ook het enige wat je kan doen als supporter, je ongenoegen laten blijken en achter de mannen op het veld gaan staan tijdens wedstrijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')