hele bruikbare speler, hij kan zowat overal spelenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:59 schreef dndiek het volgende:
Culina vind ik ook wel een bruikbare speler
Het probleem dit jaar is dat 80% van de selectie bestaat uit nuttige breedte spelersquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hele bruikbare speler, hij kan zowat overal spelenNuttige breedte speler!
Internet is nou niet bepaald het beste medium om sarcastisch te zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:34 schreef noxious het volgende:
Wat is sarcasme toch iets moois... vooral als de helft het niet doorheeft
En vooral niet als er geen emoticons gebruikt worden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:44 schreef GustavFTW het volgende:
[..]
Internet is nou niet bepaald het beste medium om sarcastisch te zijn.
Preciesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:49 schreef rubbereend het volgende:
gewoon een PI erbij en het sarcasme wordt snel duidelijk
Lijkt mij vrij duidelijk...quote:
* Dylan Dog meldt zich...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn er trouwens nog PSVerts die volgende week dinsdag komen?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:04 schreef Zapper het volgende:
Hangen Appelsientje en pascalheister hier nog rond?
Sien heeft het druk met zijn nieuwe huis en Pascal post nog wel in Hools, maar hier niet meer de laatste tijd.quote:
Hoezo heb je nog geek handtekening van em dan?quote:waar van Bommel bijna tekent
Beetje typische successupporters natuurlijk. Gaat het wat minder, verzinnen ze meteen smoesjes.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:52 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Sien heeft het druk met zijn nieuwe huis en Pascal post nog wel in Hools, maar hier niet meer de laatste tijd.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
Beetje typische successupporters natuurlijk. Gaat het wat minder, verzinnen ze meteen smoesjes.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:18 schreef Ruudt het volgende:
TVP
Ben Sahar is een talent, maar dat is hij al jaren. Hij gaat niet voor niets naar De Graafschap natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:12 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ja want ojee je zou maar even een tijd niet op het PSV forum komen.
Trouwens De Graafschap heeft een leuke stap gemaakt met een huurling van Chelsea.
Dat zou zomaar kunnen natuurlijk. Chelsea heeft hem niet voor niets gehaald, maar het zegt wel wat dat hij nu naar De Graafschap gaat.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
Maar toch.. ik heb gezien wat hij in zijn mars heeft en met de juiste begeleiding kan ie toch ver komen.
Ja natuurlijk. Ik ga niet betalen voor een waardeloze voetbal wedstrijd. Als nou iedereen dat zou doen is die shit over van dat slappe gedoe op de velden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:24 schreef Suijk het volgende:
Beetje typische successupporters natuurlijk. Gaat het wat minder, verzinnen ze meteen smoesjes.
Volgens mij lult 'ie vooral veel uit z'n nek.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die wilt echt niet meer naar PSV, hij wijst elke club af![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |