Het is wel opvallend dat vrijwel elke Spaanstalige speler problemen heeft met Stevens en weg wil. Waarschijnlijk ligt het gewoon aan Stevens. Foute gok geweest van Jan Reker.quote:Op dinsdag 30 december 2008 07:04 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik word wel erg moe van die "vertrekkende" spelers.
Jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:04 schreef Zapper het volgende:
Hangen Appelsientje en pascalheister hier nog rond?
quote:Culina twijfelt na aanbod PSV
Niets leek een overgang van Jason Culina naar Gold Coast United in de weg te staan. De multi-inzetbare Australiër is nu echter gaan twijfelen, nadat PSV hem een nieuw contract heeft aangeboden.
Culina lijkt zich onder Huub Stevens als rechtsback in de basis gespeeld te hebben en bovendien spreekt uit het voorstel veel waardering. Daardoor grijpt Gold Coast United mogelijk naast de verdediger annex middenvelder.
Bij die club kan Culina, die ook in de belangstelling staat van Dinamo Zagreb, per jaar ongeveer 900.000 euro opstrijken. Bovendien zouden hij en zijn vrouw verzekerd zijn van langdurige banen bij het bedrijf van de eigenaar van de club. Komend weekeinde volgt er waarschijnlijk duidelijkheid.
"Als een club als PSV hem een aanzienlijk bod doet, moet hij dat wel in overweging nemen", zegt een anonieme bron in de krant Gold Coast. "Hij heeft beloofd snel een beslissing te nemen. Hij is enthousiast over de mogelijkheden en om onderdeel te zijn van een groot nieuw project."
Die wilt echt niet meer naar PSV, hij wijst elke club afquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:11 schreef ub40_bboy het volgende:
Hoeveel moest die Jovanovic afgelopen zomer kosten? Heel Europa wil hem nu hebben.
Dat dacht ik dus ook zo ongeveer.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:22 schreef GustavFTW het volgende:
Gek? Die jongen heeft 7miljoen gekost en heeft het nog lang niet waargemaakt. Hij werkt hard maar hij mist bepaalde kwaliteit en zn gedrag is ook niet echt om over naar huis te schrijven.
Ik denk dat PSV sowieso blij mag zijn als ze winst op hem kunnen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |