SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2008 19:13:09 ]
Link?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:00 schreef Donderdeldoekje het volgende:
Er is al een topic over the L word en bedankt voor de spoiler.
Dat is indd. een walgelijke poster. Vast door een vent gemaaktquote:Op maandag 29 december 2008 15:46 schreef Wup het volgende:
hmz.... hier dan... in elk geval kleine cast, maar wat een afschuwelijke poster.
[ afbeelding ]
Ik vind 'm wel lekker hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 22:01 schreef Aventura het volgende:
Dat is indd. een walgelijke poster. Vast door een vent gemaakt
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:30 schreef Lauriette91 het volgende:
Het staat overal al wat jij bedoelt
Enig idee wanneer dat is?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:59 schreef ElisaB het volgende:
Wij zijn maar weer vooraan begonnen en inmiddels bij seizoen 2 aangekomen. Ik kan niet wachten tot 5 op DVD uitkomt
True.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:46 schreef capricia het volgende:
Nadat het seizoen afgelopen is, download ik het meestal de hele zooi uit de VS. Geen zin om iedere week 1 aflevering te kijken.
Vond het de vorige paar keer wel minder worden...
Het liefst prik ik dan een dag met een vriendin om te kijken:Chipjes in huis, cola en wijn, gordijnen dicht, matrassen op de grond en dan de hele dag kijken!. Heerlijke dag is dat... Maar helaas is die vriendin naar Texel verhuisd, dus nu moet ik alleen kijken...quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:09 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
True.
Gewoon alles in 1x kijken.
Nope, geen flauw idee. Maar als iemand het weet, dan hou ik me aanbevolen!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:42 schreef Radobe het volgende:
Enig idee wanneer dat is?
installeer je die meuk opnieuwquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:46 schreef Duizendpootje het volgende:
ik hou ervan om iedere week een aflevering te downloaden!
Kan ik er naar uitkijken enzo!
Alleen doet mijn torrent het nu niet meer..
quote:File this under "Is he serious?"
Robert Greenblatt, Showtime's entertainment president, finally lifted the lid on the much-talked-about The L Word spin-off. The big secret: It takes place in the slammer!
"One of the characters from The L Word goes to prison," he reports. Wait, who? It's Leisha Hailey's sweetie-pie Alice, who apparently finds herself on the wrong side of the law some time between now and the lesbian drama's series finale. Though the cast of the new show, which is reportedly titled The Farm, includes a few lesbians, Greenblatt reports that it's a large cast of many different types of women, like "a female Oz" -- a reference to HBO's scary prison drama -- "but not as dark," he said.
He also mentioned three high-profile guest stars who appear in the pilot, and may continue as series regulars: Melissa Leo (Frozen River), Famke Janssen (the X-Men movies), and Emmy winner Laurie Metcalf (Roseanne).
...
What do you think? Is a "women in prison" drama the next logical step after a "lesbians in love" drama?
Hmz, Bad Girls.... dat was wel tof.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:54 schreef Mr.Silencer het volgende:
The L Word Spin-Off Takes Place in Prison
[..]
mja ze zijn zomaar opgehouden na 2 seizoenen, geen idee waarom. Te lage kijkcijfers waarschiijnlijk?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:20 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij heb ik deze serie lang geleden eens op de nederlandse tv gevolgd, vond het wel geinig. Seizoen 6 dus al...
Lang leve downloadenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:29 schreef Fir3fly het volgende:
Dat is Nederlandse tv he, series midden in het seizoen schrappen of uit het niets weer beginnen bij aflevering 1 zijn geen uitzonderingen.
Vrouwenvleugel? Getver!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:54 schreef Mr.Silencer het volgende:
The L Word Spin-Off Takes Place in Prison
[..]
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 06:28 schreef _wie het volgende:
Vanavond naar een Premier Party van TLW in Florida :-) Hoef ik hem een x niet ergens vanaf het net aftehalen. Ben erg beniewd!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 06:28 schreef _wie het volgende:
Vanavond naar een Premier Party van TLW in Florida :-) Hoef ik hem een x niet ergens vanaf het net aftehalen. Ben erg beniewd!
Of, in ieder geval foto's.quote:
MInstensquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:29 schreef maedel het volgende:
Of, in ieder geval foto's.
ja hoi, gaan we nu in ene van onze vrijdagmiddag L-word bij het eten gevolgd door neuken date afstappen?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:45 schreef Qwea het volgende:
godverdomme. Ik heb heel die aflevering niet gedownload.
Nu kan ik natuurlijk wachten tot vrijdag... of zelf alvast downloaden.
Hmmmmz
Beetje langdradig wel hé?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:14 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik vond het een beetje matig eigenlijk.
nou, blijkbaar nietquote:Op maandag 19 januari 2009 18:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja hoi, gaan we nu in ene van onze vrijdagmiddag L-word bij het eten gevolgd door neuken date afstappen?
Mee eensquote:Op maandag 19 januari 2009 20:01 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja! En het verhaal liep gewoon niet lekker. Weet niet, 't was gewoon een beetje gaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:26 schreef Totziens het volgende:
[..]
Mee eensHopelijk wordt het nog beter maar ik verheug me er maar niet al te veel op.
Ook mee eens... maar zondag nieuwe ronde nieuwe kansen.... we shall see.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ook mee eens... maar zondag nieuwe ronde nieuwe kansen.... we shall see.Dat is waar, seizoen 5 was best okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:31 schreef Totziens het volgende:
[..]
Dat is waar, seizoen 5 was best okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
tja... all good things come to an end....quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:50 schreef Pien85 het volgende:
Even een TVP'tje, ben dit topic steeds kwijt
Ik wil aflevering 2ben echt te nieuwsgierig hoe dit seizoen gaat aflopen enzo
Overigens wel jammer dat dit écht het laatste seizoen is
Zoals je al zei: good things come to an end.. GTST is dus duidelijk geen good thingquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
tja... all good things come to an end....
Hoewel ze hier in NL het voor elkaar krijgen om GTST nog steeds door te laten sudderen
Ja maar... GTSTquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
tja... all good things come to an end....
Hoewel ze hier in NL het voor elkaar krijgen om GTST nog steeds door te laten sudderen
zo kun je het inderdaad ook zienquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:15 schreef Nirak het volgende:
[..]
Zoals je al zei: good things come to an end.. GTST is dus duidelijk geen good thing
volgens mij stond in de zijaanzij dat alleen alice bi is....quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:55 schreef Lauzie het volgende:
The L Word is leeeuuukkk!![]()
Weet iemand trouwens welke van de actrices in het echt ook lesbisch is? Had ergens gelezen dat Alice in het echt ook van de vrouwen is, maar verder kan ik zo snel niets vinden.. Anyone?
Dylan uit seizoen 3quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:55 schreef Lauzie het volgende:
The L Word is leeeuuukkk!![]()
Weet iemand trouwens welke van de actrices in het echt ook lesbisch is? Had ergens gelezen dat Alice in het echt ook van de vrouwen is, maar verder kan ik zo snel niets vinden.. Anyone?
Shane speelt het anders wel heel overtuigend als ze niet lesbisch is.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij stond in de zijaanzij dat alleen alice bi is....
en wilde shane over haar prive niets openbaar maken ofzo....
They all doquote:Op zondag 25 januari 2009 00:22 schreef Lauzie het volgende:
Shane speelt het anders wel heel overtuigend als ze niet lesbisch is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Jaquote:Op maandag 26 januari 2009 17:47 schreef Fir3fly het volgende:
Moet dat allemaal in spoilertags? De aflevering is nu toch wel lang genoeg beschikbaar....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:54 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja, als ik een serie nog niet gezien heb na de uitzenddatum klik ik de thread gewoon niet aan, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Vooruit dan:
Rest van de seizoenen downloaden dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens wordt het in Nederland natuurlijk helemaal niet uitgezonden... Seizoen 5 heb ik ook pas een paar weken geleden afgekeken... Met die spoilers is natuurlijk een ander verhaal als het gewoon op de Nederlandse TV wordt uitgezonden.
Ik ben er mee bezig, best vermakelijke serie.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Rest van de seizoenen downloaden dan?
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:54 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja, als ik een serie nog niet gezien heb na de uitzenddatum klik ik de thread gewoon niet aan, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Vooruit dan:
In dit geval zit je op pagina 2 en valt het mee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar bij wie is de mol bv waren ze aan het eind van het topic en moest ik natuurlijk wel een tvp zetten ondanks dat ik nog niet gekeken had... en zag ik wel al wie er uit ging...
Vind de spoilers erg nuttig als ik weer eens niet snel genoeg kan kijken naar de uitzending.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik zit nog op pagina 1 hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
In dit geval zit je op pagina 2 en valt het mee
Maar 6?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef Qwea het volgende:
Jodi moet blijven. Jodi is kjoet.
Ik wil meer dan 6 eps
Ik vind Jodi echt helemaal niksquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef Qwea het volgende:
Jodi moet blijven. Jodi is kjoet.
Ik wil meer dan 6 eps
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:28 schreef Nizno het volgende:
ik vind Odie ook niets.... ow ja t is Jodi.... klinkt toch echt als die hond van Garfield
Jodi is nogal overbodig geworden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:39 schreef Qwea het volgende:
ik snap niet waarom iedereen Jodi stom vindt
Dana ging dood.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:59 schreef Fir3fly het volgende:
Heh, dat accent van Helena.
Voor de rest vind ik de vrouwen in de show niet bijzonder knap. Behalve die ene vriendin van diegene die toen doodging, oh shit hoe heette die ook alweer.
Tasha, Jenny, Bette en Helenaquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:58 schreef Qwea het volgende:
Bette, Helena, Jodi, die zijn sexy
Maar smaken verschillen
Dat accent heb ik ookquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:59 schreef Fir3fly het volgende:
Heh, dat accent van Helena.
Voor de rest vind ik de vrouwen in de show niet bijzonder knap. Behalve die ene vriendin van diegene die toen doodging, oh shit hoe heette die ook alweer.
Dat lijkt me op zichzelf heel gezond hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:22 schreef Pien85 het volgende:
Ik vind t bij andere vrouwen ook onwijs sexy... bij mezelf alleen totaal niet
Ja opzich wel hequote:Op woensdag 28 januari 2009 23:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat lijkt me op zichzelf heel gezond hoor
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:02 schreef Wup het volgende:
[..]
Dana ging dood.
Haar vriendin was eerst Lara [soup chef] en later Tonya [haar verloofde die ze dumpte voor Alice].
Ik vrees dat ze helemaal niet meer terugkomt in seizoen 6? Jammer wel, toffe actrice. Ik had haar liever teruggezien dan Niki. Als jenny dan toch wraak wil.........quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:31 schreef linebear het volgende:
Seizoen 5 bijna afgelopen... leuk seizoen. Die Adele, wat een vreemd kind zeg
volgens mij zit ze nog heel even in aflevering 1 en heel even in aflevering 2, toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:03 schreef Wup het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze helemaal niet meer terugkomt in seizoen 6? Jammer wel, toffe actrice. Ik had haar liever teruggezien dan Niki. Als jenny dan toch wraak wil.........
aflevering 1 bij de herhaling van een scene van epi 512 ja da's waar, maar dat was geen nieuwe scenequote:Op donderdag 29 januari 2009 20:04 schreef Pien85 het volgende:
volgens mij zit ze nog heel even in aflevering 1 en heel even in aflevering 2, toch?
Ik dacht dat ze aanwezig was bij dat gesprek over dat de film een andere naam zou krijgen enzo, maar dat kan aan mij liggenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:21 schreef Wup het volgende:
[..]
aflevering 1 bij de herhaling van een scene van epi 512 ja da's waar, maar dat was geen nieuwe scene
aflevering 2 waar? dat heb ik helemaal gemist.....
nee aflevering is al geweest toch? topic is seizoen 6 dus alles wat al uitgezonden is, is okay.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:22 schreef Pien85 het volgende:
Ik dacht dat ze aanwezig was bij dat gesprek over dat de film een andere naam zou krijgen enzo, maar dat kan aan mij liggen
moet dit niet in spoiler?
Dan heb ik me dat ingebeeldquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:28 schreef Wup het volgende:
[..]
nee aflevering is al geweest toch? topic is seizoen 6 dus alles wat al uitgezonden is, is okay.
nee, Adele was niet bij die meeting helaas.
Dat vond ik wel weer erg vervelend trouwens, nog meer baby-drama. Zucht.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:41 schreef Pien85 het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe alles met Max afloopt
Mwoah, ik vind Max wel leuk, dus voorlopig kan ik t wel hebbenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat vond ik wel weer erg vervelend trouwens, nog meer baby-drama. Zucht.
In amerika welquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:25 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik heb het gemist.. is het op tv??!!!:D
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
In amerika wel
tofffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jee, dat vind ik nou niet. Prachtwijf met dito lijf. Alle dames hebben trouwens sowieso een kíller body.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:59 schreef Nirak het volgende:
Het einde vind ik enigszins walgelijk aangezien ik geen fan ben van jenny... jakkes
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:39 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Jee, dat vind ik nou niet. Prachtwijf met dito lijf. Alle dames hebben trouwens sowieso een kíller body.
Aaah nee, ik vind hun niet leuk samenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:46 schreef linebear het volgende:
je gaat toch niet menen dat Jenny en Shane een relatie krijgen...
Ben helemaal bij nu. Kan niet wachten op de andere afleveringen
is bij mij al netjes binnen... vannacht ff kijkenquote:
joahwelquote:Op maandag 2 februari 2009 13:46 schreef Viking84 het volgende:
Jenny geil. Yea right.
Ik kijk op YouTube. Dwz ik zoek naar de interessante stukjes(die de laatste tijd erg schaars zijn
). De verhaallijnen interesseren me niet
.
Tina en Bette.
Bettequote:Op maandag 2 februari 2009 13:46 schreef Viking84 het volgende:
Jenny geil. Yea right.
Ik kijk op YouTube. Dwz ik zoek naar de interessante stukjes(die de laatste tijd erg schaars zijn
). De verhaallijnen interesseren me niet
.
Tina en Bette.
Tinaquote:
ik ook! Ik zei al tegen Q, die is vast weer zwanger ofzo... gaat ze 30 minuten later uit de kleding, toen stond ik wel even te fronzen...quote:Op maandag 2 februari 2009 14:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tina.
Tina moet trouwens niet van die onflatteuze kleding dragen(Bette ook niet, maar goed, dat terzijde). Ik volg het dus niet en ik dacht dat Tina zwanger was, toen ze die groene jurk aan had. Maar die viel gewoon ruim ofzo
.
Hahaha idd, dat dus. Ik dacht al:quote:Op maandag 2 februari 2009 14:32 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik ook! Ik zei al tegen Q, die is vast weer zwanger ofzo... gaat ze 30 minuten later uit de kleding, toen stond ik wel even te fronzen...
Twee van die schenkels bij elkaarquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:46 schreef linebear het volgende:
je gaat toch niet menen dat Jenny en Shane een relatie krijgen...
Damn. Die laatstequote:Op zaterdag 31 januari 2009 08:17 schreef MikeyMo het volgende:
Jenny is geil men
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Serieus? Ik heb me echt doodgelachen af en toequote:
Ik vond het niet zo boeiendquote:Op maandag 2 februari 2009 16:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb me echt doodgelachen af en toe![]()
. Vooral om Alice.
ja!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:58 schreef Wup het volgende:
OMG, Bette en Phyllis was hilarisch!
uhm.. ik wel hoor Aventura:)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:02 schreef Aventura het volgende:
Ik denk dat de hoofdrolspeelster van Les Girls de negatieven heeft gestolen. Dat gedumpte kutje, ik weet niet eens meer d'r naam. Uit rancune tegen Jenny.
Oh wacht, niemand kijkt vanwege het verhaal
Ik ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:10 schreef Qebbel het volgende:
Ep.3! Ik heb gebruld!
Ik denk dat je gelijk hebt!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:02 schreef Aventura het volgende:
Ik denk dat de hoofdrolspeelster van Les Girls de negatieven heeft gestolen. Dat gedumpte kutje, ik weet niet eens meer d'r naam. Uit rancune tegen Jenny.
Oh wacht, niemand kijkt vanwege het verhaal
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:38 schreef Qwea het volgende:
Ik zei trouwen tegen MM ; Zie jij wat ik zie? Afgezien van Appels zag hij niet wat ik zag ; Jenny gaat het idee van Alice jatten?
Althans, dat was mn gedachte
idd, evenals Jody eigenlijk. Want dat gaat ook niet echt ergens meer over. Behalve dan dat Bette een vete met dr aan het beginnen is. Waarbij ik vermoed dat die nu eigenlijk wel ten einde is nu ze is opgestapt.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:20 schreef MikeyMo het volgende:
Je merkt nu ook dat ze voor sommige personages eigenlijk niet echt meer een verhaallijn hebbeb. Kit speelt een beetje voor spek en bonen mee bijvoorbeeld...
Denk dat Jody er nu wel zo'n beetje uitgeschreven is eigenlijk... Hoe-heet-ie en Max zijn nu toch ook uit elkaar, dus heeft Jody er echt niks meer te zoeken geloof ik.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
idd, evenals Jody eigenlijk. Want dat gaat ook niet echt ergens meer over. Behalve dan dat Bette een vete met dr aan het beginnen is. Waarbij ik vermoed dat die nu eigenlijk wel ten einde is nu ze is opgestapt.
Kit vind ik nog wel grappig, denk dat ze nog wel een functie krijgt dit seizoenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:20 schreef MikeyMo het volgende:
Je merkt nu ook dat ze voor sommige personages eigenlijk niet echt meer een verhaallijn hebbeb. Kit speelt een beetje voor spek en bonen mee bijvoorbeeld...
Het is inderdaad een beetje seksloos seizoen tot nu toe... Ja, Jenny en Shane, maar dát hoefde ik dan weer net niet te zienquote:
JAh. Rachel Shelley was geweldig. Tot nu toe hadden ze haar nog niks te doen gegeven dit seizoen dus het werd ook wel eens tijd dat ze de show mocht stelen. Ik ben alleen niet zo onder de indruk van Alexandra Hedison [Dylan] maar dat was ik seizoen 3 ook al niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:31 schreef BloodyLotte het volgende:
Eindelijk een goede aflevering. Schitterend acteerwerk van Helena.
Ik vind Dylan een beetje vies.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:22 schreef Wup het volgende:
[..]
JAh. Rachel Shelley was geweldig. Tot nu toe hadden ze haar nog niks te doen gegeven dit seizoen dus het werd ook wel eens tijd dat ze de show mocht stelen. Ik ben alleen niet zo onder de indruk van Alexandra Hedison [Dylan] maar dat was ik seizoen 3 ook al niet.
Verder leuke aflevering. Alice is weer helemaal tof. Jammer dat Bette zo saai en oninteressant is geworden.
I knew it, i knew it!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:05 schreef BloodyLotte het volgende:
ik vond het ook saai. en ik verwacht dat kit met die tranny gaat vozen, elke aflevering zie je haar mauwen over de mannen tegen hem en dan zie je hem bedenkelijk kijken en haar helemaal de hemel inprijzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens vind ik Kit de enige die echt sexy is. Damn, zo mooi! Sunset Boulevard vind ik echt geweldig(zonder dat hij is uitgedost als Sunset uiteraard) En de lach van Tasha.. hmm
*droomt weg*
Happiness never comes in the way that we imagine.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happiness never comes in the way that we imagine.
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:28 schreef Puccini het volgende:
Ik vind het best een leuk seizoen eigenlijk! Heel interessant wat er allemaal gebeurtSeizoen 5 vond ik zooo saai. Vooral ook omdat ik het echt niet zo had op Jody.
Ben nu bij S06E06 en vind dat het verhaal met Tasha en Alice erg langdradig wordt. Ben nu aflevering 7 aan het downloaden... ben benieuwd.En Kit wordt dit jaar 60... van de week hadden we eens Above The Law opgezet. Damn, daar is ze 38/39SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens vind ik Kit de enige die echt sexy is. Damn, zo mooi! Sunset Boulevard vind ik echt geweldig(zonder dat hij is uitgedost als Sunset uiteraard) En de lach van Tasha.. hmm
*droomt weg*
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:35 schreef Puccini het volgende:oh ja! oh ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dat nr " cheater caught up in a lie" erbij
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan echt niet wachten op de laatste aflevering. Kijken wat Jenny nog meer uitvreet voor ze op de brancard eindigt.. (ik mag haar echt al vanaf het begin niet)Happiness never comes in the way that we imagine.
Echt?quote:
Denk dat, omdat dat meisje niet op komt dagen, Bette en Tina toch de baby van Max gaan willen...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waar was max eigenlijk?
Of komt die volgende ep weer terug om zn baby bij Tina en Bette te dumpen? En was hij deze aflevering achter de schermen aan het bevallen?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat weet je niet. misschien is er na een brute anaalverwenning wel het één en ander uitgesijpeld... Ofzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happiness never comes in the way that we imagine.
Dan komt Qwea naar me toe en kijken we saampjes The L-Word onder het genot van het avondeten.quote:
24!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Dan komt Qwea naar me toe en kijken we saampjes The L-Word onder het genot van het avondeten.
Dat is vanaf a.s. vrijdag ook weer over; dan wordt het iets anders: south park, Heroes, Lost of 24
Het was idd helaas een beetje een schijtaflevering, maar volgens mij is het toch best duidelijk wat er is gebeurd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:05 schreef Lauriette91 het volgende:
Het is toch zielig dat een seizoen begint met iemands dood, vervolgens één grote flashback is en dat je het aan het einde nog niet weet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:43 schreef Qwea het volgende:
oeh, jeejdat moet wel tof zijn
Maar ehm, l word loopt dus af, zonder dat we weten wie het gedaan heeft?seriously?
spin offquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:41 schreef Nirak het volgende:
Wat een kutaflevering zeg.. jammer dat ze de serie zo afgeraffeld hebben dit seizoen :S
Wel jammer dat alice zo dom is om te vragen wie jenny dan vermoord zou hebben.. maar dat schijnt dan weer te zijn voor de spin off heb ik ergens gelezen
Ja klopt. In de Spin Off (The Farm of zoiets)quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:41 schreef Nirak het volgende:
Wat een kutaflevering zeg.. jammer dat ze de serie zo afgeraffeld hebben dit seizoen :S
Wel jammer dat alice zo dom is om te vragen wie jenny dan vermoord zou hebben.. maar dat schijnt dan weer te zijn voor de spin off heb ik ergens gelezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar goed, we'll see tegen de tijd dat het uitgezonden wordt. Ik las trouwens dat Famke Janssen de hoofdrol speelt![]()
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Zal wel een jaartje duren... net als met de uitzendingen van the Lword zelf.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:54 schreef Pien85 het volgende:
Wanneer gaan ze beginnen met die spin off?
Volgens mij is Jenny van dat ding af gevallen/gesprongen/geduwd en in het zwembad terecht gekomen waar ze is verdronken...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 08:33 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vond het inderdaad ook een beetje een aparte aflevering; zowaar deden ze niet eens the theme song en gebuikten ze een aparte vertelstructuur, maar ze hadden idd wel dat einde wat duidelijker kunnen maken. Toen ik keek zag ik ook dat lint van die verse verbouwing nog bij de railing hangen en er werd al eerder een opmerking gemaakt dat ze angie daar wel weg moesten houden... het heeft er dus alles van dat ze zelfmoord heeft gepleegd of ongelukkig is gevallen... of geduwd natuurlijk.
Overigens lijkt het me van 2,5 meter hoogte afspringen nou niet de manier om jezelf te vermoorden. Je moet echt ongelukkig neerkomen wil je sterven, maar meestal breek je gewoon wat.
Hadden jullie trouwens ook dat het aan het einde net was alsof je afscheid nam van een paar vriendinnen?
ja! maar dit is me ontgaanquote:
quote:After being convicted of murder Jenny Schecter, Alice is incarcerated in California's Humboldt State Farm and Prison for Women. Arriving alongside Alice is Valentina Galindo, a seemly humble articulate woman but beneath her gentle exterior lies a ruthless woman. She is feared by all and thought to be the most dangerous woman in California, while only convicted for racketeering, drugs and assault. Valentina is believed to be the Hitler of LA's underground responsible for ordering countless murders. Valentina has many enemies who would offer a handsome reward for her head.
Volgens mij kwam ze niet direct terug hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Alice?!
Lijkt me raar, die is niet alleen geweest met Jenny toch? Die ging haar zoeken en kwam vrijwel direct terug.
Klinkt erg vergezocht en niet echt als leuke televisie ook...
Omdat ze daar niet hoorde te zijn.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:52 schreef Puccini het volgende:
Maar waarom begon Nikki zich zo te verontschuldigen dan?
Ja, dat dus.quote:Op donderdag 2 april 2009 02:48 schreef Duizendpootje het volgende:
Zo ik heb net in 3 dagen het laatste seizoen gekeken..
Aan het begin leek het me wel een tof seizoen, maar wat een kut einde zeg!
Jammer zeg..
'24'! Kijk de afleveringen vanaf aflevering 1 (seizoen 7) en je bent verslaafd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Dan komt Qwea naar me toe en kijken we saampjes The L-Word onder het genot van het avondeten.
Dat is vanaf a.s. vrijdag ook weer over; dan wordt het iets anders: south park, Heroes, Lost of 24
vanaf morgen zou de levering beginnen bij bol.com.. dus ik ben benieuwd... uiteraard de preorder al liggenquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:08 schreef lezzer het volgende:
*kick*
Voor de liefhebbers: L-word Seizoen 5 met NL subs ligt in de winkel (Mediamarkt i.i.g.)
ik vond het sneu voor vrolijk.nu en defeeks in Nijmegen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
vanaf morgen zou de levering beginnen bij bol.com.. dus ik ben benieuwd... uiteraard de preorder al liggen
Tja t scheelde voor mij veel in prijs. Had nog bonnen liggen aangezien ik nog een paar boeken moest hebben zaten die daardoor in dezelfde bestelling. Scheelde weer verzendkosten dusquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:25 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik vond het sneu voor vrolijk.nu en defeeks in Nijmegen.
Die hebben volgens mij best wat omzet van die dvd's. Liggen ze het weekend er voor al bij Mediamarkt.
Maar goed, ik had niet besteld, en ik was bij Mediamarkt
heb ook nog niets gevonden over de uitzendingen.... wel jammer....quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:42 schreef Nirak het volgende:
Iemand enig idee wanneer The Farm (spin off) ook daadwerkelijk uitgezonden gaat worden?
Kanwel vinden dat hij opgenomen is, althans, de pilot. Maar kan niets van uitzending vinden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |