quote:
Die was er volgens mij ook al in seizoen 3, aan het eind, die had ze ontmoet in Canada of zo. Als ik het me goed herinner..
quote:
- Was Kit de hele tijd al van plan om een abortus te doen? en wat gebeurde er precies in die kliniek?
Geen idee of ze dat al van plan was, vond het ook al vaag.
![]()
Die zuster liet haar een echo zien "here's a picture of your beautiful little baby, the approximate due date is september 12th", en een foto van een foetus, "and here's a picture of your baby if you do the terrible thing you're thinking about doing." Dus, dat ze juist geen abortus mocht plegen of zo.
![]()
Eerst dacht ik dat die vrouw hun raar zat aan te kijken omdat Kit donker is en Angus blank..nou ja iemand anders moet dat ff uitleggen, want ik snapte het ook niet.
quote:
- Hoe kwam Bette nou weer boven water eigenlijk?
Dat werd ook niet echt duidelijk gemaakt, ik vond dit op een andere site:
quote:
Kit uses her Super Friends powers and somehow locates Bette at a sleazy motel on the side of the road somewhere in Northern California.
Anyway, jammer dat Carmen weg is.
![]()
Ze stond niet eens meer in de opening credits. Shane was weer lekker bezig, bij Cheri
![]()
, al is het aan de andere kant wel weer leuk als ze net zo los gaat als in S1. Jenny en die Claude interesseren mij eigenlijk niet zo veel, al was dat threesome met Marina wel weird.
![]()
Ohja, ik vond het ook dom hoe Marina binnenkwam, dat je niet kon zien wie het was, terwijl er in de opening credits in koeienletters KARINA LOMBARD stond, dus toen was er de verassing er wel ff af. En dat niemand meer de aandacht voor Jenny had, vond ik ook best zielig.
Bette en Tina..tja. Ik ben voor Team Bette, die Tina
![]()
gaat echt de verkeerde kant op, dat gedoe aan het begin van de aflevering.
![]()
Helena is ook wel grappig, al had ik in het begin echt een hekel aan haar. Max mogen ze van mij gewoon schrappen, dat vind ik zo'n lul.
![]()
Ohja, en ook jammer dat Lara weg is, zo ineens.
![]()
Shit, tis wel een heel verhaal geworden.
![]()
Morgen nieuwe aflevering bekijken!
And it's wrong, wrong, wrong, but we'll do it anyway 'cause we love a bit of trouble!