Die was er volgens mij ook al in seizoen 3, aan het eind, die had ze ontmoet in Canada of zo. Als ik het me goed herinner..quote:Op zondag 14 januari 2007 23:39 schreef Aventura het volgende:
Ok ik brand los...
- Wie is Claude, die vriendin van Jenny??
Geen idee of ze dat al van plan was, vond het ook al vaag.quote:- Was Kit de hele tijd al van plan om een abortus te doen? en wat gebeurde er precies in die kliniek?
Dat werd ook niet echt duidelijk gemaakt, ik vond dit op een andere site:quote:- Hoe kwam Bette nou weer boven water eigenlijk?
quote:Kit uses her Super Friends powers and somehow locates Bette at a sleazy motel on the side of the road somewhere in Northern California.
Geen idee, die was er ineens volgens mijquote:Op zondag 14 januari 2007 23:39 schreef Aventura het volgende:
Ok ik brand los...
- Wie is Claude, die vriendin van Jenny??
Ze twijfelde.quote:- Was Kit de hele tijd al van plan om een abortus te doen? en wat gebeurde er precies in die kliniek?
Ze is zelf naar die advocate gegaan (die kenauquote:- Hoe kwam Bette nou weer boven water eigenlijk?
Ik ook. Hopelijk heb ik 'm snel binnen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:34 schreef MikeyMo het volgende:
vanaaf maar ff aflevering 2 kijken
ja echnie! die zouden we samen kijkenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:34 schreef MikeyMo het volgende:
vanaaf maar ff aflevering 2 kijken
je hoort in het water thuis zo makkelijk als jij haptquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja echnie! die zouden we samen kijken
fuck you!
Ga toch rukkenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:50 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je hoort in het water thuis zo makkelijk als jij hapt
quote:Ok, so there's this girl called "papi", an alias, which has had a lot of contacts and our lezzies have no clue who she can be. But, over 1.000 other girls do know apparently just by looking at the name papi. Now they can't be sure she is the same papi they have *beep* because there can be more people than one called papi around there. Google on my nick MikeyMo and there are at least two in the netherlands, one in australia, one in america who operate under that nick online.
for papi's one-night stands to identify here she at least needs to have some sort of profile and based on that profile Alice might be able to recognize her. Also with more than 1000 buddies the chance is great she knows one of papi's friends herself...
a bit of nonsense that they have no clue whatsoever who this papi is as 1000+ girls apparently do
Briljant jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:34 schreef Juicebox het volgende:
Dat van Papi was idd een beetje vaag, maar vind het best een leuk personage. Verder wel een vermakelijke aflevering. Moest lachen om Jenny: "Say "Stacey Merkin's a fucking cunt". Say it. Say it, say it, say it, say it." Hoe Shane reageerde.![]()
ik heb echt een pest hekel aan jenny. Jij niet? Als dat mens ik beeld komt krijg ik zap neigingenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:56 schreef Aventura het volgende:
Dat was een goed stukje ja. Jenny is echt gestoord..
Wel vreemd idd, bij Tina in S1 vond ik dat heel geinig, maar als Jenny dat zegt... bleh!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:03 schreef Aventura het volgende:
Ik haat haar. Ik haat vooral de momenten waarom ze 'fffffaaaaaaaaahhhhhkkkk' zegt. Gruwelijk.
Lijkt me eerder dat een fan dat heeft verzonnen of zo. Ik bedoel Helena en Bette!?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vond op een site ook een paar spoilers over seizoen 4, zgn. van een insider,maar het lijkt mij bullshit:
[..]
Ja, ik vind Helena ook veel leuker dan Tina, maar Bette en Helena samen..quote:Op maandag 29 januari 2007 19:43 schreef Qwea het volgende:
mhaw, ik vind helena en bette beter dantina
en bette.
Tina heeft het momenteel te hoog in dr bol
nee,doe mij "dean porter" maar
Bette die graag werkt en een carriére wil opbouwen, en helena als verwend nest. Ik zie een leuke storyline hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 19:46 schreef Juicebox het volgende:
[..]
Ja, ik vind Helena ook veel leuker dan Tina, maar Bette en Helena samen..![]()
Tina moet weg bij die vent en weer naar de vrouwenliefde switchen.![]()
Wie ergert zich nou niet dood aan jennyquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:28 schreef twentemeisje het volgende:
Heb (zat ziek thuis) vorige week seizoen 2 en 3 en de eerste vier afleveringen van S4 gezien, and I am hooked! Wat een toffe serie!
Moest een traantje wegpinken bij het overlijden van Dana, erger me helemaal (al vanaf seizoen 1 trouwens) scheel aan Jenny en nu ook aan Max. Jammer dat Carmen er vandoor is, denk dat Shane weer terug gaat vallen in een zwaar losbandig leven... Tina gaat het denk ik niet lang uithouden met die man en Shane en Papi zullen elkaar ook nog wel 'treffen'... Ik vind (M)Anguseen cutie (dat blonde wijf moet met haar poten van hem afblijven!).
Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen...
Oeh, dat zou perfect zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:33 schreef Qwea het volgende:
Wie ergert zich nou niet dood aan jennyIk erger me ook idd kapot aan max. Kunnen die 2 niet dood? En dat dan Dana terug komt ofzo
ik moet vant weeken aflevering 4 nog zienquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:36 schreef Juicebox het volgende:
[..]
Oeh, dat zou perfect zijn.![]()
Aflevering 4 was niet zo heel spannend. Lag wel helemaal in een deuk met dat basketballen.Hoe ze daar aankwamen, en die matching shirts. Bette (en Alice) onwijs fanatiek, Jenny die er echt helemaal niks van kan, Tina die niet mag meedoen.
![]()
Ik vond het trouwens wel een goede actie van die dove vrouw (weet niet meer hoe ze heet?) met dat kunstwerk, misschien een nieuwe love-interest voor Bette?
En ohja: Alice en Phyllis.![]()
![]()
word!quote:
Jaa, dat antwoord van Alice!quote:Op zondag 11 februari 2007 14:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Lachen die Monet-scene in afl. 5.
Papi is idd leuk. maar ik zie kitt geen meiden neukenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:36 schreef Juicebox het volgende:
Papi & Kit..Ik vind Papi echt geweldig.
![]()
Bette en Tina moeten niet weer samenkomen, vind Jodi veel leuker met Bette.Jenny, ja..
Eerst dat crazy stalker-gedoe met Stacy en nu steeds zo'n hoogmoedige kop opzetten, omdat ze een film krijgt.
Het wordt steeds erger met haar.
Men, please please please would someone kill her off.
Alice en Tasha zijn leuk samen.
En zielig voor Shane als dat ventje teruggaat bij z'n vader.
![]()
Die Tina..toen ze dat Angus-verhaal tegen Kit zat op te hangen..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:42 schreef Qwea het volgende:
Tina is ook een domme trutBette moet of wat met helena krijgen,of tijdelijk bij jodi blijven
Mag ik de site eens? Ik kan wel ff een procy pakken, en anders ff wonderer vragenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Vreemd, alle voorgaande weken was de laatste in de VS uitgezonden aflevering al 'beschikbaar'. Nu echter nog niet? Kan ook geen uitzendschema vinden, de site van Showtime geeft alleen toegang met Amerikaanse IP's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |