JAh. Rachel Shelley was geweldig. Tot nu toe hadden ze haar nog niks te doen gegeven dit seizoen dus het werd ook wel eens tijd dat ze de show mocht stelen. Ik ben alleen niet zo onder de indruk van Alexandra Hedison [Dylan] maar dat was ik seizoen 3 ook al niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:31 schreef BloodyLotte het volgende:
Eindelijk een goede aflevering. Schitterend acteerwerk van Helena.
Ik vind Dylan een beetje vies.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:22 schreef Wup het volgende:
[..]
JAh. Rachel Shelley was geweldig. Tot nu toe hadden ze haar nog niks te doen gegeven dit seizoen dus het werd ook wel eens tijd dat ze de show mocht stelen. Ik ben alleen niet zo onder de indruk van Alexandra Hedison [Dylan] maar dat was ik seizoen 3 ook al niet.
Verder leuke aflevering. Alice is weer helemaal tof. Jammer dat Bette zo saai en oninteressant is geworden.
I knew it, i knew it!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:05 schreef BloodyLotte het volgende:
ik vond het ook saai. en ik verwacht dat kit met die tranny gaat vozen, elke aflevering zie je haar mauwen over de mannen tegen hem en dan zie je hem bedenkelijk kijken en haar helemaal de hemel inprijzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens vind ik Kit de enige die echt sexy is. Damn, zo mooi! Sunset Boulevard vind ik echt geweldig(zonder dat hij is uitgedost als Sunset uiteraard) En de lach van Tasha.. hmm
*droomt weg*
Happiness never comes in the way that we imagine.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happiness never comes in the way that we imagine.
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:28 schreef Puccini het volgende:
Ik vind het best een leuk seizoen eigenlijk! Heel interessant wat er allemaal gebeurtSeizoen 5 vond ik zooo saai. Vooral ook omdat ik het echt niet zo had op Jody.
Ben nu bij S06E06 en vind dat het verhaal met Tasha en Alice erg langdradig wordt. Ben nu aflevering 7 aan het downloaden... ben benieuwd.En Kit wordt dit jaar 60... van de week hadden we eens Above The Law opgezet. Damn, daar is ze 38/39SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens vind ik Kit de enige die echt sexy is. Damn, zo mooi! Sunset Boulevard vind ik echt geweldig(zonder dat hij is uitgedost als Sunset uiteraard) En de lach van Tasha.. hmm
*droomt weg*
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:35 schreef Puccini het volgende:oh ja! oh ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dat nr " cheater caught up in a lie" erbij
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan echt niet wachten op de laatste aflevering. Kijken wat Jenny nog meer uitvreet voor ze op de brancard eindigt.. (ik mag haar echt al vanaf het begin niet)Happiness never comes in the way that we imagine.
Echt?quote:
Denk dat, omdat dat meisje niet op komt dagen, Bette en Tina toch de baby van Max gaan willen...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waar was max eigenlijk?
Of komt die volgende ep weer terug om zn baby bij Tina en Bette te dumpen? En was hij deze aflevering achter de schermen aan het bevallen?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat weet je niet. misschien is er na een brute anaalverwenning wel het één en ander uitgesijpeld... Ofzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happiness never comes in the way that we imagine.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |