SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2008 19:13:09 ]
Link?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:00 schreef Donderdeldoekje het volgende:
Er is al een topic over the L word en bedankt voor de spoiler.
Dat is indd. een walgelijke poster. Vast door een vent gemaaktquote:Op maandag 29 december 2008 15:46 schreef Wup het volgende:
hmz.... hier dan... in elk geval kleine cast, maar wat een afschuwelijke poster.
[ afbeelding ]
Ik vind 'm wel lekker hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 22:01 schreef Aventura het volgende:
Dat is indd. een walgelijke poster. Vast door een vent gemaakt
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:30 schreef Lauriette91 het volgende:
Het staat overal al wat jij bedoelt
Enig idee wanneer dat is?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:59 schreef ElisaB het volgende:
Wij zijn maar weer vooraan begonnen en inmiddels bij seizoen 2 aangekomen. Ik kan niet wachten tot 5 op DVD uitkomt
True.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:46 schreef capricia het volgende:
Nadat het seizoen afgelopen is, download ik het meestal de hele zooi uit de VS. Geen zin om iedere week 1 aflevering te kijken.
Vond het de vorige paar keer wel minder worden...
Het liefst prik ik dan een dag met een vriendin om te kijken:Chipjes in huis, cola en wijn, gordijnen dicht, matrassen op de grond en dan de hele dag kijken!. Heerlijke dag is dat... Maar helaas is die vriendin naar Texel verhuisd, dus nu moet ik alleen kijken...quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:09 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
True.
Gewoon alles in 1x kijken.
Nope, geen flauw idee. Maar als iemand het weet, dan hou ik me aanbevolen!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:42 schreef Radobe het volgende:
Enig idee wanneer dat is?
installeer je die meuk opnieuwquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:46 schreef Duizendpootje het volgende:
ik hou ervan om iedere week een aflevering te downloaden!
Kan ik er naar uitkijken enzo!
Alleen doet mijn torrent het nu niet meer..
quote:File this under "Is he serious?"
Robert Greenblatt, Showtime's entertainment president, finally lifted the lid on the much-talked-about The L Word spin-off. The big secret: It takes place in the slammer!
"One of the characters from The L Word goes to prison," he reports. Wait, who? It's Leisha Hailey's sweetie-pie Alice, who apparently finds herself on the wrong side of the law some time between now and the lesbian drama's series finale. Though the cast of the new show, which is reportedly titled The Farm, includes a few lesbians, Greenblatt reports that it's a large cast of many different types of women, like "a female Oz" -- a reference to HBO's scary prison drama -- "but not as dark," he said.
He also mentioned three high-profile guest stars who appear in the pilot, and may continue as series regulars: Melissa Leo (Frozen River), Famke Janssen (the X-Men movies), and Emmy winner Laurie Metcalf (Roseanne).
...
What do you think? Is a "women in prison" drama the next logical step after a "lesbians in love" drama?
Hmz, Bad Girls.... dat was wel tof.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:54 schreef Mr.Silencer het volgende:
The L Word Spin-Off Takes Place in Prison
[..]
mja ze zijn zomaar opgehouden na 2 seizoenen, geen idee waarom. Te lage kijkcijfers waarschiijnlijk?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:20 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij heb ik deze serie lang geleden eens op de nederlandse tv gevolgd, vond het wel geinig. Seizoen 6 dus al...
Lang leve downloadenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:29 schreef Fir3fly het volgende:
Dat is Nederlandse tv he, series midden in het seizoen schrappen of uit het niets weer beginnen bij aflevering 1 zijn geen uitzonderingen.
Vrouwenvleugel? Getver!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:54 schreef Mr.Silencer het volgende:
The L Word Spin-Off Takes Place in Prison
[..]
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 06:28 schreef _wie het volgende:
Vanavond naar een Premier Party van TLW in Florida :-) Hoef ik hem een x niet ergens vanaf het net aftehalen. Ben erg beniewd!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 06:28 schreef _wie het volgende:
Vanavond naar een Premier Party van TLW in Florida :-) Hoef ik hem een x niet ergens vanaf het net aftehalen. Ben erg beniewd!
Of, in ieder geval foto's.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |