SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2008 19:13:09 ]
Link?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:00 schreef Donderdeldoekje het volgende:
Er is al een topic over the L word en bedankt voor de spoiler.
Dat is indd. een walgelijke poster. Vast door een vent gemaaktquote:Op maandag 29 december 2008 15:46 schreef Wup het volgende:
hmz.... hier dan... in elk geval kleine cast, maar wat een afschuwelijke poster.
[ afbeelding ]
Ik vind 'm wel lekker hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 22:01 schreef Aventura het volgende:
Dat is indd. een walgelijke poster. Vast door een vent gemaakt
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:30 schreef Lauriette91 het volgende:
Het staat overal al wat jij bedoelt
Enig idee wanneer dat is?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:59 schreef ElisaB het volgende:
Wij zijn maar weer vooraan begonnen en inmiddels bij seizoen 2 aangekomen. Ik kan niet wachten tot 5 op DVD uitkomt
True.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:46 schreef capricia het volgende:
Nadat het seizoen afgelopen is, download ik het meestal de hele zooi uit de VS. Geen zin om iedere week 1 aflevering te kijken.
Vond het de vorige paar keer wel minder worden...
Het liefst prik ik dan een dag met een vriendin om te kijken:Chipjes in huis, cola en wijn, gordijnen dicht, matrassen op de grond en dan de hele dag kijken!. Heerlijke dag is dat... Maar helaas is die vriendin naar Texel verhuisd, dus nu moet ik alleen kijken...quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:09 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
True.
Gewoon alles in 1x kijken.
Nope, geen flauw idee. Maar als iemand het weet, dan hou ik me aanbevolen!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:42 schreef Radobe het volgende:
Enig idee wanneer dat is?
installeer je die meuk opnieuwquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:46 schreef Duizendpootje het volgende:
ik hou ervan om iedere week een aflevering te downloaden!
Kan ik er naar uitkijken enzo!
Alleen doet mijn torrent het nu niet meer..
quote:File this under "Is he serious?"
Robert Greenblatt, Showtime's entertainment president, finally lifted the lid on the much-talked-about The L Word spin-off. The big secret: It takes place in the slammer!
"One of the characters from The L Word goes to prison," he reports. Wait, who? It's Leisha Hailey's sweetie-pie Alice, who apparently finds herself on the wrong side of the law some time between now and the lesbian drama's series finale. Though the cast of the new show, which is reportedly titled The Farm, includes a few lesbians, Greenblatt reports that it's a large cast of many different types of women, like "a female Oz" -- a reference to HBO's scary prison drama -- "but not as dark," he said.
He also mentioned three high-profile guest stars who appear in the pilot, and may continue as series regulars: Melissa Leo (Frozen River), Famke Janssen (the X-Men movies), and Emmy winner Laurie Metcalf (Roseanne).
...
What do you think? Is a "women in prison" drama the next logical step after a "lesbians in love" drama?
Hmz, Bad Girls.... dat was wel tof.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:54 schreef Mr.Silencer het volgende:
The L Word Spin-Off Takes Place in Prison
[..]
mja ze zijn zomaar opgehouden na 2 seizoenen, geen idee waarom. Te lage kijkcijfers waarschiijnlijk?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:20 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij heb ik deze serie lang geleden eens op de nederlandse tv gevolgd, vond het wel geinig. Seizoen 6 dus al...
Lang leve downloadenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:29 schreef Fir3fly het volgende:
Dat is Nederlandse tv he, series midden in het seizoen schrappen of uit het niets weer beginnen bij aflevering 1 zijn geen uitzonderingen.
Vrouwenvleugel? Getver!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:54 schreef Mr.Silencer het volgende:
The L Word Spin-Off Takes Place in Prison
[..]
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 06:28 schreef _wie het volgende:
Vanavond naar een Premier Party van TLW in Florida :-) Hoef ik hem een x niet ergens vanaf het net aftehalen. Ben erg beniewd!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 06:28 schreef _wie het volgende:
Vanavond naar een Premier Party van TLW in Florida :-) Hoef ik hem een x niet ergens vanaf het net aftehalen. Ben erg beniewd!
Of, in ieder geval foto's.quote:
MInstensquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:29 schreef maedel het volgende:
Of, in ieder geval foto's.
ja hoi, gaan we nu in ene van onze vrijdagmiddag L-word bij het eten gevolgd door neuken date afstappen?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:45 schreef Qwea het volgende:
godverdomme. Ik heb heel die aflevering niet gedownload.
Nu kan ik natuurlijk wachten tot vrijdag... of zelf alvast downloaden.
Hmmmmz
Beetje langdradig wel hé?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:14 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik vond het een beetje matig eigenlijk.
nou, blijkbaar nietquote:Op maandag 19 januari 2009 18:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja hoi, gaan we nu in ene van onze vrijdagmiddag L-word bij het eten gevolgd door neuken date afstappen?
Mee eensquote:Op maandag 19 januari 2009 20:01 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja! En het verhaal liep gewoon niet lekker. Weet niet, 't was gewoon een beetje gaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:26 schreef Totziens het volgende:
[..]
Mee eensHopelijk wordt het nog beter maar ik verheug me er maar niet al te veel op.
Ook mee eens... maar zondag nieuwe ronde nieuwe kansen.... we shall see.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ook mee eens... maar zondag nieuwe ronde nieuwe kansen.... we shall see.Dat is waar, seizoen 5 was best okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:31 schreef Totziens het volgende:
[..]
Dat is waar, seizoen 5 was best okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
tja... all good things come to an end....quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:50 schreef Pien85 het volgende:
Even een TVP'tje, ben dit topic steeds kwijt
Ik wil aflevering 2ben echt te nieuwsgierig hoe dit seizoen gaat aflopen enzo
Overigens wel jammer dat dit écht het laatste seizoen is
Zoals je al zei: good things come to an end.. GTST is dus duidelijk geen good thingquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
tja... all good things come to an end....
Hoewel ze hier in NL het voor elkaar krijgen om GTST nog steeds door te laten sudderen
Ja maar... GTSTquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
tja... all good things come to an end....
Hoewel ze hier in NL het voor elkaar krijgen om GTST nog steeds door te laten sudderen
zo kun je het inderdaad ook zienquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:15 schreef Nirak het volgende:
[..]
Zoals je al zei: good things come to an end.. GTST is dus duidelijk geen good thing
volgens mij stond in de zijaanzij dat alleen alice bi is....quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:55 schreef Lauzie het volgende:
The L Word is leeeuuukkk!![]()
Weet iemand trouwens welke van de actrices in het echt ook lesbisch is? Had ergens gelezen dat Alice in het echt ook van de vrouwen is, maar verder kan ik zo snel niets vinden.. Anyone?
Dylan uit seizoen 3quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:55 schreef Lauzie het volgende:
The L Word is leeeuuukkk!![]()
Weet iemand trouwens welke van de actrices in het echt ook lesbisch is? Had ergens gelezen dat Alice in het echt ook van de vrouwen is, maar verder kan ik zo snel niets vinden.. Anyone?
Shane speelt het anders wel heel overtuigend als ze niet lesbisch is.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij stond in de zijaanzij dat alleen alice bi is....
en wilde shane over haar prive niets openbaar maken ofzo....
They all doquote:Op zondag 25 januari 2009 00:22 schreef Lauzie het volgende:
Shane speelt het anders wel heel overtuigend als ze niet lesbisch is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Jaquote:Op maandag 26 januari 2009 17:47 schreef Fir3fly het volgende:
Moet dat allemaal in spoilertags? De aflevering is nu toch wel lang genoeg beschikbaar....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:54 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja, als ik een serie nog niet gezien heb na de uitzenddatum klik ik de thread gewoon niet aan, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Vooruit dan:
Rest van de seizoenen downloaden dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens wordt het in Nederland natuurlijk helemaal niet uitgezonden... Seizoen 5 heb ik ook pas een paar weken geleden afgekeken... Met die spoilers is natuurlijk een ander verhaal als het gewoon op de Nederlandse TV wordt uitgezonden.
Ik ben er mee bezig, best vermakelijke serie.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Rest van de seizoenen downloaden dan?
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:54 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja, als ik een serie nog niet gezien heb na de uitzenddatum klik ik de thread gewoon niet aan, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Vooruit dan:
In dit geval zit je op pagina 2 en valt het mee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar bij wie is de mol bv waren ze aan het eind van het topic en moest ik natuurlijk wel een tvp zetten ondanks dat ik nog niet gekeken had... en zag ik wel al wie er uit ging...
Vind de spoilers erg nuttig als ik weer eens niet snel genoeg kan kijken naar de uitzending.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik zit nog op pagina 1 hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
In dit geval zit je op pagina 2 en valt het mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |