MInstensquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:29 schreef maedel het volgende:
Of, in ieder geval foto's.
ja hoi, gaan we nu in ene van onze vrijdagmiddag L-word bij het eten gevolgd door neuken date afstappen?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:45 schreef Qwea het volgende:
godverdomme. Ik heb heel die aflevering niet gedownload.
Nu kan ik natuurlijk wachten tot vrijdag... of zelf alvast downloaden.
Hmmmmz
Beetje langdradig wel hé?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:14 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik vond het een beetje matig eigenlijk.
nou, blijkbaar nietquote:Op maandag 19 januari 2009 18:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja hoi, gaan we nu in ene van onze vrijdagmiddag L-word bij het eten gevolgd door neuken date afstappen?
Mee eensquote:Op maandag 19 januari 2009 20:01 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja! En het verhaal liep gewoon niet lekker. Weet niet, 't was gewoon een beetje gaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:26 schreef Totziens het volgende:
[..]
Mee eensHopelijk wordt het nog beter maar ik verheug me er maar niet al te veel op.
Ook mee eens... maar zondag nieuwe ronde nieuwe kansen.... we shall see.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ook mee eens... maar zondag nieuwe ronde nieuwe kansen.... we shall see.Dat is waar, seizoen 5 was best okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:31 schreef Totziens het volgende:
[..]
Dat is waar, seizoen 5 was best okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
tja... all good things come to an end....quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:50 schreef Pien85 het volgende:
Even een TVP'tje, ben dit topic steeds kwijt
Ik wil aflevering 2ben echt te nieuwsgierig hoe dit seizoen gaat aflopen enzo
Overigens wel jammer dat dit écht het laatste seizoen is
Zoals je al zei: good things come to an end.. GTST is dus duidelijk geen good thingquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
tja... all good things come to an end....
Hoewel ze hier in NL het voor elkaar krijgen om GTST nog steeds door te laten sudderen
Ja maar... GTSTquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
tja... all good things come to an end....
Hoewel ze hier in NL het voor elkaar krijgen om GTST nog steeds door te laten sudderen
zo kun je het inderdaad ook zienquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:15 schreef Nirak het volgende:
[..]
Zoals je al zei: good things come to an end.. GTST is dus duidelijk geen good thing
volgens mij stond in de zijaanzij dat alleen alice bi is....quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:55 schreef Lauzie het volgende:
The L Word is leeeuuukkk!![]()
Weet iemand trouwens welke van de actrices in het echt ook lesbisch is? Had ergens gelezen dat Alice in het echt ook van de vrouwen is, maar verder kan ik zo snel niets vinden.. Anyone?
Dylan uit seizoen 3quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:55 schreef Lauzie het volgende:
The L Word is leeeuuukkk!![]()
Weet iemand trouwens welke van de actrices in het echt ook lesbisch is? Had ergens gelezen dat Alice in het echt ook van de vrouwen is, maar verder kan ik zo snel niets vinden.. Anyone?
Shane speelt het anders wel heel overtuigend als ze niet lesbisch is.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij stond in de zijaanzij dat alleen alice bi is....
en wilde shane over haar prive niets openbaar maken ofzo....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |