They all doquote:Op zondag 25 januari 2009 00:22 schreef Lauzie het volgende:
Shane speelt het anders wel heel overtuigend als ze niet lesbisch is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Jaquote:Op maandag 26 januari 2009 17:47 schreef Fir3fly het volgende:
Moet dat allemaal in spoilertags? De aflevering is nu toch wel lang genoeg beschikbaar....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:54 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja, als ik een serie nog niet gezien heb na de uitzenddatum klik ik de thread gewoon niet aan, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Vooruit dan:
Rest van de seizoenen downloaden dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens wordt het in Nederland natuurlijk helemaal niet uitgezonden... Seizoen 5 heb ik ook pas een paar weken geleden afgekeken... Met die spoilers is natuurlijk een ander verhaal als het gewoon op de Nederlandse TV wordt uitgezonden.
Ik ben er mee bezig, best vermakelijke serie.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Rest van de seizoenen downloaden dan?
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:54 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja, als ik een serie nog niet gezien heb na de uitzenddatum klik ik de thread gewoon niet aan, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Vooruit dan:
In dit geval zit je op pagina 2 en valt het mee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar bij wie is de mol bv waren ze aan het eind van het topic en moest ik natuurlijk wel een tvp zetten ondanks dat ik nog niet gekeken had... en zag ik wel al wie er uit ging...
Vind de spoilers erg nuttig als ik weer eens niet snel genoeg kan kijken naar de uitzending.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik zit nog op pagina 1 hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
In dit geval zit je op pagina 2 en valt het mee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |