Dan komt Qwea naar me toe en kijken we saampjes The L-Word onder het genot van het avondeten.quote:
24!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Dan komt Qwea naar me toe en kijken we saampjes The L-Word onder het genot van het avondeten.
Dat is vanaf a.s. vrijdag ook weer over; dan wordt het iets anders: south park, Heroes, Lost of 24
Het was idd helaas een beetje een schijtaflevering, maar volgens mij is het toch best duidelijk wat er is gebeurd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:05 schreef Lauriette91 het volgende:
Het is toch zielig dat een seizoen begint met iemands dood, vervolgens één grote flashback is en dat je het aan het einde nog niet weet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:43 schreef Qwea het volgende:
oeh, jeejdat moet wel tof zijn
Maar ehm, l word loopt dus af, zonder dat we weten wie het gedaan heeft?seriously?
spin offquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:41 schreef Nirak het volgende:
Wat een kutaflevering zeg.. jammer dat ze de serie zo afgeraffeld hebben dit seizoen :S
Wel jammer dat alice zo dom is om te vragen wie jenny dan vermoord zou hebben.. maar dat schijnt dan weer te zijn voor de spin off heb ik ergens gelezen
Ja klopt. In de Spin Off (The Farm of zoiets)quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:41 schreef Nirak het volgende:
Wat een kutaflevering zeg.. jammer dat ze de serie zo afgeraffeld hebben dit seizoen :S
Wel jammer dat alice zo dom is om te vragen wie jenny dan vermoord zou hebben.. maar dat schijnt dan weer te zijn voor de spin off heb ik ergens gelezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar goed, we'll see tegen de tijd dat het uitgezonden wordt. Ik las trouwens dat Famke Janssen de hoofdrol speelt![]()
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Zal wel een jaartje duren... net als met de uitzendingen van the Lword zelf.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:54 schreef Pien85 het volgende:
Wanneer gaan ze beginnen met die spin off?
Volgens mij is Jenny van dat ding af gevallen/gesprongen/geduwd en in het zwembad terecht gekomen waar ze is verdronken...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 08:33 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vond het inderdaad ook een beetje een aparte aflevering; zowaar deden ze niet eens the theme song en gebuikten ze een aparte vertelstructuur, maar ze hadden idd wel dat einde wat duidelijker kunnen maken. Toen ik keek zag ik ook dat lint van die verse verbouwing nog bij de railing hangen en er werd al eerder een opmerking gemaakt dat ze angie daar wel weg moesten houden... het heeft er dus alles van dat ze zelfmoord heeft gepleegd of ongelukkig is gevallen... of geduwd natuurlijk.
Overigens lijkt het me van 2,5 meter hoogte afspringen nou niet de manier om jezelf te vermoorden. Je moet echt ongelukkig neerkomen wil je sterven, maar meestal breek je gewoon wat.
Hadden jullie trouwens ook dat het aan het einde net was alsof je afscheid nam van een paar vriendinnen?
ja! maar dit is me ontgaanquote:
quote:After being convicted of murder Jenny Schecter, Alice is incarcerated in California's Humboldt State Farm and Prison for Women. Arriving alongside Alice is Valentina Galindo, a seemly humble articulate woman but beneath her gentle exterior lies a ruthless woman. She is feared by all and thought to be the most dangerous woman in California, while only convicted for racketeering, drugs and assault. Valentina is believed to be the Hitler of LA's underground responsible for ordering countless murders. Valentina has many enemies who would offer a handsome reward for her head.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |