Jenny was alleen maar leuk in seizoen 1, toen ze als onzeker schrijfstertje om de hoek kwam kijken. Toen ging ze mauwen over haar verleden en zichzelf lopen snijden en de slachofferrol aannemen, toen werd ze arrogant en probeerde ze al haar gedrag daarop af te schuiven (ik snapte die negatieve recensie van die stacey heel goed), toen werd ze een verwaand modepopje en nu is ze gewoon idioot irritant.
Net zoals Alice, die was de 1e paar seizoenen heerlijk, en de laatste twee seizoenen veranderd in een egocentrische huppelkut. Ze ziet er een stuk minder leuk uit en ze heeft ook echt niks boeiends meer te melden, geen enkele Alice monoloog heeft meerwaarde. Het zijn de karakters en de verhalen om haar heen die haar nog boeiend maken.
Kit vind ik veranderd van lieve soullady naar luidruchtige miep. Alleen al de scene in de tent van bette na die kampvuurscene en de scene waarin zij en helena de naam voor de club verzinnen (waarom die halve dansbewegingen en het vingergeknip?).
De enige karakters in de serie die me nog wel boeien zijn Helena en ik vond Dana altijd tof. Maar Dana schreven ze uit de serie en moest zo nodig doodgaan aan kanker. Helena was ook een tijdje pleite maar ik ben echt blij dat zij terug is. Alhoewel haar verhaallijn nu ook niet echt boeiend is met die ene miep die weer terug is.
Zo, ik ben uitgeklaagd. En nu de vragen van jullie "waarom kijk je nog dan?" Ik kijk nog omdat ik het zo lang heb gevolgd en het dan ook helemaal wil zien tot het einde.