Of hij hoopt dat je van gedachte verandert.quote:Op maandag 29 december 2008 01:57 schreef Shitonya het volgende:
Mja dat is de friendzone plus. Zonder plus = zonder seks. Simpel. Maja Is ook een apart geval, want de meeste mannen trekken zo'n situatie niet als er gevoelens meespelen. En awel is gewoon een stopwoordje van me.
Ga jij straks ook met je mobieltje in bed fokken?quote:Op maandag 29 december 2008 02:00 schreef Chinless het volgende:
Dat was inderdaad snel vol.... tevens tvp
Ik heb al 2x een relatie verbroken op 2e kerstdag...quote:Op maandag 29 december 2008 02:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Tijdens de feestdagen komen de singles seeds meer naar voren..
En het gaat idd hard vandaag
Dat kan ik wel doen he? maar laptop is gewoon makkelijker. Ik gebruik mijn mobiel alleen voor MSN op het werk en in de auto.quote:Op maandag 29 december 2008 02:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ga jij straks ook met je mobieltje in bed fokken?
vertelquote:Op maandag 29 december 2008 02:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb al 2e een relatie verbroken op 2e kerstdag...
ok, da's even sadquote:Op maandag 29 december 2008 02:02 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dat kan ik wel doen he? maar laptop is gewoon makkelijker. Ik gebruik mijn mobiel alleen voor MSN op het werk en in de auto.
Wauw... Leuke herinneringen voor de betreffende dames!quote:Op maandag 29 december 2008 02:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb al 2x een relatie verbroken op 2e kerstdag...
Liever datquote:Op maandag 29 december 2008 02:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die hoop heeft hij inmiddels grotendeels wel laten varen gelukkig.quote:Op maandag 29 december 2008 02:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of hij hoopt dat je van gedachte verandert.
Ow dat is duidelijker hahahaquote:Op maandag 29 december 2008 02:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat gebeurt echt veel te vaakquote:Op maandag 29 december 2008 02:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of hij hoopt dat je van gedachte verandert.
Nah lig eraan hoe je het wil zien. Ik rij zn 90.000km per jaar waarvan 55.000 woon-werk. Verder is het zo relax op mijn werk dak daar beetje mn MSN aanzet, niet dat er veel online zijn want er staat amper 40 man in mijn lijst.quote:
Shit happens, you get over it and move onquote:Op maandag 29 december 2008 02:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat gebeurt echt veel te vaak
Ik pak een rosé-tje
Dus als een FOKster nu een relatie begint is ze over 363 dagen weer vrijgezel ?quote:Op maandag 29 december 2008 02:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zei dat ik eigenlijk zou moeten gaanquote:Op maandag 29 december 2008 02:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Shit happens, you get over it and move on![]()
Je ging toch naar bed
niet echt nee, maar het zijn van die dagen waarin de vrouwen vaak emotionele gesprekken beginnen over liefde, toekomst, samenzijn, houden van en andere (familie)perikelen erbij.quote:Op maandag 29 december 2008 02:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wauw... Leuke herinneringen voor de betreffende dames!
mja, voor hen meer als voor mij. het was mijn keus, maar goed. kerst en oud en nieuw is wel goed verknald dan.quote:Op maandag 29 december 2008 02:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow dat is duidelijker hahaha
Maar het is wel kut ja..
ik heb m'n oma verloren op 2e kerstdag een paar jaar terug.
ik vind 40 nog veel, zoveel heb ik er niet eens...quote:Op maandag 29 december 2008 02:04 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nah lig eraan hoe je het wil zien. Ik rij zn 90.000km per jaar waarvan 55.000 woon-werk. Verder is het zo relax op mijn werk dak daar beetje mn MSN aanzet, niet dat er veel online zijn want er staat amper 40 man in mijn lijst.
@cuegirllie, goedenacht btw
Hij zei twee keer, wie weet hoeveel relaties hij heeft verbroken op andere dagen van het jaarquote:Op maandag 29 december 2008 02:06 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dus als een FOKster nu een relatie begint is ze over 363 dagen weer vrijgezel ?
Met mij? Hoezo specifiek een FOK!ster? En ik heb de kerstdagen ook WEL overleefd met relaties hoorquote:Op maandag 29 december 2008 02:06 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dus als een FOKster nu een relatie begint is ze over 363 dagen weer vrijgezel ?
Tja dat ligt aan evt plannen die gemaakt zijn en hoeveel waarde je eraan hechtquote:Op maandag 29 december 2008 02:07 schreef Adolecens het volgende:
mja, voor hen meer als voor mij. het was mijn keus, maar goed. kerst en oud en nieuw is wel goed verknald dan.
Ik wou het positief brengen, maar inderdaad je weet maar nooit.quote:Op maandag 29 december 2008 02:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij zei twee keer, wie weet hoeveel relaties hij heeft verbroken op andere dagen van het jaar
meestal waren die al geplandquote:Op maandag 29 december 2008 02:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tja dat ligt aan evt plannen die gemaakt zijn en hoeveel waarde je eraan hecht
Dan is het vaak kut ja.. achja zo zit het leven vol met dat soort dingen hequote:
ik heb de datum niet in mijn lijstje staan, wanneer het over gin, alleen het jaartal...quote:Op maandag 29 december 2008 02:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij zei twee keer, wie weet hoeveel relaties hij heeft verbroken op andere dagen van het jaar
Jawel, dat stond erquote:Op maandag 29 december 2008 02:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei dat ik eigenlijk zou moeten gaan
Niet dat ik ging.
voor mij was het knallend het nieuwe jaar in, voor hen knallend het oude jaar uit...quote:Op maandag 29 december 2008 02:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan is het vaak kut ja.. achja zo zit het leven vol met dat soort dingen he
Het heeft beide zo zijn voordelenquote:Op maandag 29 december 2008 02:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
voor mij was het knallend het nieuwe jaar in, voor hen knallend het oude jaar uit...![]()
![]()
Ik ben leuk bezig met m'n ritme aan het verstoren.. weet alleen nog niet met welk doelquote:Op maandag 29 december 2008 02:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik bedoelde dat ik vorige nacht genoeg geslapen had
Tis nog steeds sund voor die meskes. Maarja goed hun aan het lijntje houden is ook niet alles.quote:Op maandag 29 december 2008 02:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik heb de datum niet in mijn lijstje staan, wanneer het over gin, alleen het jaartal...
dat weet ik dus niet zo uit mijn hoofd...
Gewoon een nacht overslaan een keer dan loopt het weer gelijkquote:Op maandag 29 december 2008 02:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het heeft beide zo zijn voordelentenminste als ik enigszins begrijp wat je zegt
![]()
[..]
Ik ben leuk bezig met m'n ritme aan het verstoren.. weet alleen nog niet met welk doel
om straks met een nieuw vriendje met benefieten de hele nacht door te kunnen halenquote:Op maandag 29 december 2008 02:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het heeft beide zo zijn voordelentenminste als ik enigszins begrijp wat je zegt
![]()
[..]
Ik ben leuk bezig met m'n ritme aan het verstoren.. weet alleen nog niet met welk doel
Om lang door te kunnen gaan met O&N?quote:Op maandag 29 december 2008 02:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Benefieten?quote:Op maandag 29 december 2008 02:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
om straks met een nieuw vriendje met benefieten de hele nacht door te kunnen halen
ik vond hem wel leuk klinken!quote:
ik ga niks doen met O&N dus dat heeft geen nutquote:Op maandag 29 december 2008 02:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Om lang door te kunnen gaan met O&N?
Aaah jaquote:Op maandag 29 december 2008 02:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik vond hem wel leuk klinken!vriendje met benefieten in plaats van friends with benefits
Wachten tot 4 januari oidquote:Op maandag 29 december 2008 02:14 schreef Chinless het volgende:
[..]
Tis nog steeds sund voor die meskes. Maarja goed hun aan het lijntje houden is ook niet alles.
Geen idee nog hier, kan mee uit eten met familie of mee met vrienden maar eigenlijk heb ik gewoon zin om lekker thuis te zitten en niks te doen. Al dat gedoequote:Op maandag 29 december 2008 02:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik ga niks doen met O&N dus dat heeft geen nut
Dan moet je gewoon thuis gaan zitten hequote:Op maandag 29 december 2008 02:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee nog hier, kan mee uit eten met familie of mee met vrienden maar eigenlijk heb ik gewoon zin om lekker thuis te zitten en niks te doen. Al dat gedoe
waarschijnlijk dan pas op 4 januari, om de feestdagen niet zo moeilijk te makenquote:Op maandag 29 december 2008 02:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar goed, ik vraag me nu ds af of je ze niet gedumpt zuo hebben als ze niet door de kerstdagen emotioneel waren geworden ?
Dilemma's dilemma'squote:Op maandag 29 december 2008 02:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon thuis gaan zitten he
Moagh, weinig dilemma aan. Gewoon doen waar je zin in hebtquote:
Dat gaat moeilijk in je eentjequote:Op maandag 29 december 2008 02:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moagh, weinig dilemma aan. Gewoon doen waar je zin in hebt
Heel goed van jequote:Op maandag 29 december 2008 02:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
waarschijnlijk dan pas op 4 januari, om de feestdagen niet zo moeilijk te maken
wie wat ga je klaarmaken dan?quote:Op maandag 29 december 2008 02:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Shit niet vergeten om ma of di nog even boodschappen te doen
Geen idee nog.. mijn komkommers zijn zowat op, dus moet nieuwe halen. En verder geen idee, melk ofzoquote:
jezelf dus?!quote:Op maandag 29 december 2008 02:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen idee nog.. mijn komkommers zijn zowat op, dus moet nieuwe halen. En verder geen idee, melk ofzo
Grapjasquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 02:29 schreef Adolecens het volgende:
kijk, sommige houden wel van komkommers
jij houdt meer van chocolademousse?quote:Op maandag 29 december 2008 02:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat ik dacht
quote:Op maandag 29 december 2008 02:29 schreef Adolecens het volgende:
kijk, sommige houden wel van komkommers
Nou ja, komkommers kunnen best lekker zijn!quote:
witte chocolademoussequote:Op maandag 29 december 2008 02:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
jij houdt meer van chocolademousse?
met slagroom?quote:
Komkommers zijn erg lekkerquote:Op maandag 29 december 2008 02:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou ja, komkommers kunnen best lekker zijn!
Dat is dan toch echt iets bij jou.. heb er totaal geen last vanquote:Op maandag 29 december 2008 02:35 schreef Adolecens het volgende:
ow god... ik stop met de komkommers discussie hoor
de dubbelzinnigheden naar aanleiding van de reacties suizen door mijn brein![]()
Die kan je ook gebruikenquote:Op maandag 29 december 2008 02:36 schreef Adolecens het volgende:
ik lurk nog maar ff aan mijn bierflesje... bijna leeg
waarom denk je dat ik zoiets anders mededeel?quote:
`Pas maar op dat het niet vacuum zuigtquote:
Ik denk steeds: Mondje dicht JB, mondje dicht JB, mondje dicht JBquote:Op maandag 29 december 2008 02:36 schreef Adolecens het volgende:
ik lurk nog maar ff aan mijn bierflesje... bijna leeg
mondJEquote:Op maandag 29 december 2008 02:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk steeds: Mond dicht JB, mond dicht JB, mond dicht JB
jij leest teveel fabeltjesquote:Op maandag 29 december 2008 02:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
`Pas maar op dat het niet vacuum zuigt
Je hebt ervaring?quote:
jaquote:
wat of wie?quote:Op maandag 29 december 2008 02:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is er nu voorbij gekomen aan sexspeeltjes vanavond?
Ik zat even te denken. die pop, bierflesjes, chocolademousse, slagroom, komkommer...quote:
gewoon allesquote:
mondJEquote:Op maandag 29 december 2008 02:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zat even te denken. die pop, bierflesjes, chocolademousse, slagroom, komkommer...
Ik ben vast iets vergeten nu.
quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 02:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zat even te denken. die pop, bierflesjes, chocolademousse, slagroom, komkommer...
Ik ben vast iets vergeten nu.
Volgens mij kunnen we inmiddels een eigen reeks beginnen met het topic "wie neukt met wie" kijkend naar de paar SC's waar de meeste van ons komen hierquote:
Hier maar -3quote:
Ergens in het zuiden in brabantquote:
*jaloers is*quote:Op maandag 29 december 2008 07:57 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ergens in het zuiden in brabant![]()
Daar is het altijd kouder
Morguh!quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 01:33 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van zondag 28 december 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 486 Briggy
002. 390 PeZu
003. 302 zoalshetis
004. 300 FritsVanEgters
005. 290 Seam
006. 277 Diaan73
007. 261 -Hans-
008. 255 RenRen-
009. 225 qonmann
010. 224 jimmyrodgers
011. 223 Isabeau
012. 215 Wexy
012. 215 Hyman
012. 215 tong80
015. 198 PrintScreen
016. 180 chufi
017. 174 Roel_Jewel
018. 173 Ofyles2
019. 172 Duimelot<----
Je hebt ook flink gepost zo te zien![]()
032. 131 Kluts
035. 125 automatic_
omg wat ergquote:
En waar ga je naar toe als ik dat vragen mag...quote:Op maandag 29 december 2008 08:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omg wat erg
dan moet ik vandaag maar amper posten
(gaat ook wel lukken want over een uurtje ben ik weg)
quote:Op maandag 29 december 2008 08:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omg wat erg
dan moet ik vandaag maar amper posten
(gaat ook wel lukken want over een uurtje ben ik weg)
quote:Op maandag 29 december 2008 09:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik zie je straks!
:w morge trouwens!
Oi!quote:Op maandag 29 december 2008 09:23 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen!
Iedereen heelhuids de kerst door gekomen?
Elegy! Broeder!quote:Op maandag 29 december 2008 09:24 schreef Elegy het volgende:
[..]
Oi!
Jawel, geen probleemUnd du?
Weet je al wat?
Ik heb flink gegamed idd, en ook wel een beetje gegeten en kerstfamiliedingen gedaan, brunchen. En vrijdagavond bij vrienden eten, dat was tof en lekkerquote:Op maandag 29 december 2008 09:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elegy! Broeder!
Rustig, erg rustigJij hebt zeker flink gegamed?
Zie PM
je telefoonboer vind van wel hoorquote:Op maandag 29 december 2008 09:45 schreef Q. het volgende:
Gisteren drie uur zitten bellen met mijn ex. Is dat gezond?
Belde zij? -> jaquote:Op maandag 29 december 2008 09:45 schreef Q. het volgende:
Gisteren drie uur zitten bellen met mijn ex. Is dat gezond?
Hehe, kon je het nog wel aan?quote:Op maandag 29 december 2008 09:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb flink gegamed idd, en ook wel een beetje gegeten en kerstfamiliedingen gedaan, brunchen. En vrijdagavond bij vrienden eten, dat was tof en lekkerDe vriendin van één van mijn vrienden is mexicaans/spaans en dat was te merken in het eten
Ik ga even lezen
Kan toch onbeperkt bellen. :-Pquote:Op maandag 29 december 2008 09:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je telefoonboer vind van wel hoor
Hangt er vanaf waarom Q belde om te bepalen of het inderdaad een fail isquote:Op maandag 29 december 2008 09:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
Belde zij? -> ja
Belde jij? -> epic fail
Barelyquote:
Als je er drie uur voor nodig hebt is dat immer falendquote:Op maandag 29 december 2008 09:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waarom Q belde om te bepalen of het inderdaad een fail is
Kom maar op met dat plaatje dan.quote:Op maandag 29 december 2008 09:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
Belde zij? -> ja
Belde jij? -> epic fail
Erkenning is al een goede stapquote:Op maandag 29 december 2008 09:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Kom maar op met dat plaatje dan.Nee, we hadden gewoon een heleboel te bespreken. Maar na gisteren besef ik me wel echt heel goed dat het never nooit meer iets gaat worden. Dat besef was er nog niet genoeg. Hoe enorm jammer ik het ook nog steeds vind.
Als je nog kon zitten de dag erna viel het wel meequote:
En waarom kwam dat gisteren ineens goed naar voren?quote:Op maandag 29 december 2008 09:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Kom maar op met dat plaatje dan.Nee, we hadden gewoon een heleboel te bespreken. Maar na gisteren besef ik me wel echt heel goed dat het never nooit meer iets gaat worden. Dat besef was er nog niet genoeg. Hoe enorm jammer ik het ook nog steeds vind.
Dat kon gelukkig nog. Maar ik had het dan ook weggespoeld met flink wat mojito's en rode wijnquote:Op maandag 29 december 2008 09:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je nog kon zitten de dag erna viel het wel mee
Mojito'squote:Op maandag 29 december 2008 09:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat kon gelukkig nog. Maar ik had het dan ook weggespoeld met flink wat mojito's en rode wijn
Kende het tot vrijdag alleen nog maar van de bioscoopreclame. Het enige wat miste was een truckload of lekkere chicks die met hun billen schuddenquote:Op maandag 29 december 2008 09:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mojito's
Ik had vrijdag caipirinhas gemaakt voor mezelf, wat zijn die dingen lekker
Waarom ben ik gevallen?quote:Op maandag 29 december 2008 10:05 schreef kwaakvaak het volgende:
elegy mijn gevallen held wat doe je...
Over een maandje zie ik die hopelijk dagelijks op het strandquote:Op maandag 29 december 2008 09:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kende het tot vrijdag alleen nog maar van de bioscoopreclame. Het enige wat miste was een truckload of lekkere chicks die met hun billen schudden
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 29 december 2008 10:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Over een maandje zie ik die hopelijk dagelijks op het strand
Ik was er van overtuigd dat jij niet geen drinkebroeder was en nu lees ik dat je onbezonnen mojito's heb lopen kegelen :pquote:
Oh ja! Die ga ik zeker wel maken!quote:
Gelukkig hebben ze daar ook internetquote:Op maandag 29 december 2008 10:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ja! Die ga ik zeker wel maken!
Ik ben geen zuiplap en drink vrij weinig (ben altijd de bob). Het waren maar twee of drie mojitos hoorquote:Op maandag 29 december 2008 10:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik was er van overtuigd dat jij niet geen drinkebroeder was en nu lees ik dat je onbezonnen mojito's heb lopen kegelen :p
Neen.quote:Op maandag 29 december 2008 10:28 schreef Belsezar het volgende:
Box, kan je niet wachten tot ik terug ben?
ik verwacht natuurlijk wel geregeld een verslag van het vrouwelijke schoon. Soort van reclame voor je land zegmaarquote:Op maandag 29 december 2008 10:28 schreef Belsezar het volgende:
Box, kan je niet wachten tot ik terug ben?
Doe mij maar vrouwen die ook stilstaan nadat ze ophouden met bewegen in plaats van als een drilpudding op pootjes nog een halve minuut door te stuiterenquote:Op maandag 29 december 2008 09:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kende het tot vrijdag alleen nog maar van de bioscoopreclame. Het enige wat miste was een truckload of lekkere chicks die met hun billen schudden
Die drinkt mn papa ook altijdquote:Op maandag 29 december 2008 09:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mojito's
Ik had vrijdag caipirinhas gemaakt voor mezelf, wat zijn die dingen lekker
quote:
Hoe had ik het anders kunnen verwachtenquote:Op maandag 29 december 2008 10:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
ik verwacht natuurlijk wel geregeld een verslag van het vrouwelijke schoon. Soort van reclame voor je land zegmaar
Rhu!quote:
allebeiquote:
Dan nog. Iets om vast te houden, graag. Het schudden, mwah, alleen nuttig als je net wil doen of je stil staat in een aardbeving naar mijn boven enige kritiek verheven smaak.quote:
Ik noem het geen voorspelbaarheid, ik noem het routinequote:Op maandag 29 december 2008 10:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Hoe had ik het anders kunnen verwachtenKomt goed heren!
Ik vind de schudbaarheid, alsmede de bereidheid én vakvrouwschap van de billen anders een goede smaakmeter.quote:Op maandag 29 december 2008 10:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan nog. Iets om vast te houden, graag. Het schudden, mwah, alleen nuttig als je net wil doen of je stil staat in een aardbeving naar mijn boven enige kritiek verheven smaak.
Dat mag. Je mening is uiteraard fout, maar ik sta je toe die toch te hebben. Want zo ben ik.quote:Op maandag 29 december 2008 10:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik vind de schudbaarheid, alsmede de bereidheid én vakvrouwschap van de billen anders een goede smaakmeter.
Mijn mening is als een ui: Hij maakt anderen aan het huilen.quote:Op maandag 29 december 2008 10:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat mag. Je mening is uiteraard fout, maar ik sta je toe die toch te hebben. Want zo ben ik.
Ja, want ik hoef geen harige schuddende mannenaarzen te zienquote:Op maandag 29 december 2008 10:50 schreef rhubarbje het volgende:
vakvrouwschap van billen?
Van die biltrillende R&B-vrouwtjes.quote:Op maandag 29 december 2008 10:50 schreef rhubarbje het volgende:
vakvrouwschap van billen?
Ik wil ook mee! en dan liever voor wat langer dan een week of 2. Ben dat vieze smerige netniet kutweer hier in Nederland helemaal beu!. Vorig jaar rond deze tijd had ik tenminste een meter sneeuw en een pracht uitzicht vanaf Avala over het dal. Gadverdamme... ik mis Belgradoquote:Op maandag 29 december 2008 10:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Over een maandje zie ik die hopelijk dagelijks op het strand
Ik moet mijn auto vanmiddag ook even gaan fixenquote:Op maandag 29 december 2008 10:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Mogguh mensjes.
Fijn om een auto te hebben die weigert te starten als het vriest, vanochtend met de bus & trein naar mijn werk gegaan...
Die van mij moet eigenlijk voor ruim 1000 euro worden gefixed, maar dat geld heb ik voorlopig niet.quote:Op maandag 29 december 2008 11:03 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik moet mijn auto vanmiddag ook even gaan fixenDie heeft ook kuren, gelukkig kan ik een deel wel zelf doen, anders werd het weer een duur grapje. Ik vrees wel dat de accu het inmiddels begeven heeft.
Auto's en andere technische dingen zijn leuk totdat ze kapot gaanquote:Op maandag 29 december 2008 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die van mij moet eigenlijk voor ruim 1000 euro worden gefixed, maar dat geld heb ik voorlopig niet.
Als ik geen prijs win de 31e, dan ga ik er sterk aan denken om dat kreng te verkopen aan de eerste de beste, dan maar weer met het OV reizen, scheelt me wel een hoop geld uiteindelijk.
Inderdaad ja, klauwen vol met geld heb ik al aan dat ding gespendeerd, en ieder jaar is er wel weer wat anders mee aan de hand.quote:Op maandag 29 december 2008 11:23 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Auto's en andere technische dingen zijn leuk totdat ze kapot gaan
Dan loont het zich wellicht wel om die auto de deur uit te doen. Alleen op de plaats waar ik nu woon is het openbaar vervoer een rampquote:Op maandag 29 december 2008 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Inderdaad ja, klauwen vol met geld heb ik al aan dat ding gespendeerd, en ieder jaar is er wel weer wat anders mee aan de hand.
Volgens mij hou ik honderden euros per maand over als ik m niet meer zou hebben.
Ik ga een heerlijke maand weg! Weg uit de koude grauwe saaie zooi hierquote:Op maandag 29 december 2008 10:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik wil ook mee! en dan liever voor wat langer dan een week of 2. Ben dat vieze smerige netniet kutweer hier in Nederland helemaal beu!. Vorig jaar rond deze tijd had ik tenminste een meter sneeuw en een pracht uitzicht vanaf Avala over het dal. Gadverdamme... ik mis Belgrado
Mangoquote:Op maandag 29 december 2008 11:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hmmm, Mango als ontbijt
En D_H, kom je bij ons werken?
Ik hoop het ook voor jequote:Op maandag 29 december 2008 12:06 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Mango![]()
Ik heb zojuist eindelijk een afspraak gemaakt bij het ziekenhuis, hopelijk wordt er zo rond carnaval gesleuteld aan mijn knie en kan ik volgend seizoen weer pijnvrij sporten.
Mutsquote:Op maandag 29 december 2008 02:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
zou je wel willen hequote:Op maandag 29 december 2008 11:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hmmm, Mango als ontbijt
En D_H, kom je bij ons werken?
Dat gaat voor mij komend jaar zo grandioos worden. Kan niet wachten!quote:Op maandag 29 december 2008 12:06 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Mango![]()
Ik heb zojuist eindelijk een afspraak gemaakt bij het ziekenhuis, hopelijk wordt er zo rond carnaval gesleuteld aan mijn knie en kan ik volgend seizoen weer pijnvrij sporten.
Dat doe ik elke middag om half vierquote:Op maandag 29 december 2008 13:05 schreef Belsezar het volgende:
Lekker! Er even uit en alles achter je laten!
zeker. lekker de champagne open trekken.quote:Op maandag 29 december 2008 13:05 schreef Belsezar het volgende:
Lekker! Er even uit en alles achter je laten!
Zware nacht gehad?quote:Op maandag 29 december 2008 13:42 schreef dawg het volgende:![]()
Ik had echt eerder op moeten staan eigenlijk.
Fifa met afstand.quote:Op maandag 29 december 2008 13:48 schreef dawg het volgende:
Heeft iemand hier trouwens zowel PES'09 als Fifa'09 op de XBox gespeeld? Welke is beter?
Ja, dat lees ik ook veel, PES schijnt deze keer niet zo goed te zijn. Kun je eens vertellen waarom je dat vindt?quote:Op maandag 29 december 2008 13:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Fifa met afstand.
En ik was altijd Pro Evo speler.
Ik speel nog altijd trouw PES. Heb ook nog geen FIFA gespeeld dit jaar, hoor van anderen dat het dit jaar stukken beter moet zijn.quote:Op maandag 29 december 2008 14:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, dat lees ik ook veel, PES schijnt deze keer niet zo goed te zijn. Kun je eens vertellen waarom je dat vindt?
Wil ik ookquote:
Namen etc boeit me eigenlijk niet zo. Moet gewoon vrij makkelijk te besturen zijn, zodat je zonder al teveel oefening al een leuke partij kunt spelen.quote:Op maandag 29 december 2008 14:08 schreef John.Milton het volgende:
Qua gameplay zijn ze allebei wel OK. Nadeel van PES is dat de licenties voor bijvoorbeeld de Engelse competitie ontbreken. Dan speel je dus wel met de echte spelers, maar de teams hebben andere namen/shirts.
Zorg dat je rubberen laarzen meeneemt.quote:Op maandag 29 december 2008 11:43 schreef Den_Haag het volgende:
nog 2 dagen en dan zit ik lekker in Venetie. even rust. Ik moet echt weg bij dit amateuristische bedrijf. het wordt met de dag triester.
Dat lukt met beide spellen welquote:Op maandag 29 december 2008 14:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Namen etc boeit me eigenlijk niet zo. Moet gewoon vrij makkelijk te besturen zijn, zodat je zonder al teveel oefening al een leuke partij kunt spelen.
Ik wil altijd de meest realistische voetbalgame, niet qua graphics maar qua gameplay.quote:Op maandag 29 december 2008 14:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, dat lees ik ook veel, PES schijnt deze keer niet zo goed te zijn. Kun je eens vertellen waarom je dat vindt?
Denk dat als je gewoon snel een potje wil voetballen met maatjes op de bank ofzo, dat je dan beter voor PES kan gaan.quote:Op maandag 29 december 2008 14:24 schreef dawg het volgende:
Okay, nouja, ik ben meer van het arcade gevoel, maar ik lees wel bijna overal dat Fifa toegankelijker is inderdaad. Moeilijk moeilijk.
Ergo?quote:
Da's latijn voor "dus?"quote:
Rebeltje.quote:
Ik spreek geen latijn, daar heb ik mijn mensen voor.quote:Op maandag 29 december 2008 15:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's latijn voor "dus?"
Wat voor grootse plannen heb je allemaal voor 2009? Eindelijk die lingeriefotosessie?
Ohquote:Op maandag 29 december 2008 15:10 schreef Bengeltje het volgende:
Ik spreek geen latijn, daar heb ik mijn mensen voor.
Nou groots, uhm ja eigenlijk toch wel. Maar meer kan ik daar natuurlijk niet over zeggen.
Stel je voor ze komen niet uit.
Zijn het allemaal jonge goden? Over welke leeftijden hebben we het dan?quote:Op maandag 29 december 2008 15:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Bengeltje heeft de jonge goden voor het uitkiezen.
Dat is fijn om te weten, erg lief van je.quote:Op maandag 29 december 2008 15:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Oh
Nuja, dan heb je ons om je te troosten![]()
Ik ben jongquote:Op maandag 29 december 2008 15:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zijn het allemaal jonge goden? Over welke leeftijden hebben we het dan?
Zo ben ik dan ook wel weer hèquote:Dat is fijn om te weten, erg lief van je.
Hmm, laten we zeggen van 18-30, want ook iemand van 30 is een jonge god !!!!quote:Op maandag 29 december 2008 15:15 schreef Bengeltje het volgende:
Zijn het allemaal jonge goden? Over welke leeftijden hebben we het dan?
Ja maar het ging over JONGE goden he hey !!quote:Op maandag 29 december 2008 15:18 schreef Feitosa het volgende:
Onder de 30+ers bevinden zich ook goden hoor.
Ik versla menig 27 jarige met mijn goddelijk lijf.quote:Op maandag 29 december 2008 15:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja maar het ging over JONGE goden he hey !!
Sumo?quote:Op maandag 29 december 2008 15:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik versla menig 27 jarige met mijn goddelijk lijf.
quote:Op maandag 29 december 2008 15:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sumo?
Hey Bengeltje.
* druk weer weg is *
Jij vindt jezelf jong.quote:Op maandag 29 december 2008 15:16 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben jong
[..]
Zo ben ik dan ook wel weer hè![]()
Owww please kom niet met een broekie van 18 aan zeg.quote:Op maandag 29 december 2008 15:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hmm, laten we zeggen van 18-30, want ook iemand van 30 is een jonge god !!!!
O dat geloof ik zeker. Duidelijke foto als bewijs?quote:Op maandag 29 december 2008 15:18 schreef Feitosa het volgende:
Onder de 30+ers bevinden zich ook goden hoor.
Lit.quote:Op maandag 29 december 2008 15:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sumo?
Hey Bengeltje.
* druk weer weg is *
Definiëer oud, jongedamequote:Op maandag 29 december 2008 15:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf jong.Misschien vind ik je wel te oud.
Maar, maar....quote:Op maandag 29 december 2008 15:24 schreef Bengeltje het volgende:
Owww please kom niet met een broekie van 18 aan zeg.
Dat ben ik nog lang niet. Dus wanneer spreken we af?quote:Op maandag 29 december 2008 15:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor mij? uhmm ik vind 40 oud zat.
Wie wil er nu nog kneden. Geef mij maar ervaring.quote:Op maandag 29 december 2008 15:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar, maar....
Jij kunt zo'n broekie nog helemaal kneden !
Ik ben bang voor mannen met een mondkapje.quote:Op maandag 29 december 2008 15:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat ben ik nog lang niet. Dus wanneer spreken we af?
Ik wil er toch maar één dat weet je toch.quote:Op maandag 29 december 2008 15:38 schreef Belsezar het volgende:
Bengeltje heeft de mannen alweer om haar vingertje gewonden zie ik wel.
Dat kan af. Dat weet je best en is dus geen excuusquote:Op maandag 29 december 2008 15:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben bang voor mannen met een mondkapje.
Natuurlijk, dat is al lang duidelijkquote:Op maandag 29 december 2008 15:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil er toch maar één dat weet je toch.
quote:Op maandag 29 december 2008 15:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil er toch maar één dat weet je toch.
Ik vind die ene foto met de maan op de achtergrond wel leuk, alleen een zonnebril.quote:Op maandag 29 december 2008 15:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat kan af. Dat weet je best en is dus geen excuus
Ik iig.quote:Op maandag 29 december 2008 15:44 schreef Feitosa het volgende:
Ach, uiteindelijk wil je een echte vent en geen jochie.
Weet je wel hoeveel zonlicht en straling daar is, dat wil je echt niet zonder bescherming voor je ogen hoorquote:Op maandag 29 december 2008 15:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind die ene foto met de maan op de achtergrond wel leuk, alleen een zonnebril.
Het is wel altijd met iets op het gezicht he.
Dan willen we foto's zien hequote:Op maandag 29 december 2008 15:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik versla menig 27 jarige met mijn goddelijk lijf.
Hierdoor vind ik dat 'goddelijk in je hoofd' niet meer echt geloofwaarlijkquote:Op maandag 29 december 2008 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Een goddelijk lijf is niks, je moet goddelijk in je hoofd zijn, en ja dat ben ik zeker !
Het is geloofwaardig schat.quote:Op maandag 29 december 2008 16:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hierdoor vind ik dat 'goddelijk in je hoofd' niet meer echt geloofwaarlijk
*zwijgt*.quote:Op maandag 29 december 2008 16:23 schreef S95Sedan het volgende:
Heb je liever een dommekracht dan Cue?
Lijk je op die Dexter in je avatar?quote:Op maandag 29 december 2008 16:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is geloofwaardig schat.
Zie je nou wel dat ik goddelijk in mijn hoofd ben ?
Nah, ik heb wel gevoelens.quote:Op maandag 29 december 2008 16:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lijk je op die Dexter in je avatar?
* woorden zijn overbodig*quote:Op maandag 29 december 2008 16:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat?
Ja ok ik kom zelf ook niet altijd even slim over maar dat is wat anders![]()
Dat is zeker een plus.quote:
En ik hoop ook wat minder saaiquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 16:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En ik hoop ook wat minder saai
quote:
Goedemiddag, op kou kan je je kleden.quote:Op maandag 29 december 2008 16:41 schreef mrbox het volgende:
Goede middag, het is buiten echt koud. brrrr
Ik viel bij afl 2 in slaap.. misschien leuk concept maar niet perfect uitgewerktquote:Op maandag 29 december 2008 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Noem je Dexter saai ?![]()
1 van de beste tv-series ooit gemaakt !
quote:Op maandag 29 december 2008 16:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik viel bij afl 2 in slaap.. misschien leuk concept maar niet perfect uitgewerkt
Ja dat heb ik opgelost door gewoon weinig buiten te komenquote:Op maandag 29 december 2008 16:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemiddag, op kou kan je je kleden.![]()
Ik vond het vandaag stukken lekkerder dan de dagen hiervoor.
Wat dan? Ziekjes?quote:
Ik was met stomheid geslagen. Neuken met je beste vriend en hij heeft er gevoelens bij.quote:Op maandag 29 december 2008 01:57 schreef Shitonya het volgende:
Mja dat is de friendzone plus. Zonder plus = zonder seks. Simpel. Maja Is ook een apart geval, want de meeste mannen trekken zo'n situatie niet als er gevoelens meespelen.
Beetje verveelt, hoewel ik nog genoeg te doen hebquote:Op maandag 29 december 2008 17:01 schreef Belsezar het volgende:
Box
Auto
Hoe is het met jullie naast koud?
Ja, muts van parship.nl komt een praatje houden dat in 2009 iedereen wél iemand vindt. Uiteraard exclusief op het eerder genoemde parship.nl. Zonder verder reclame voor parship.nl te maken natuurlijk.quote:Op maandag 29 december 2008 17:02 schreef mrbox het volgende:
Goed nieuws:
Singles zien het postief in voor 2009
Het is dat iedereen het even weet
parship.nl dus, is dat een goede dating site dat parship.nl ?quote:Op maandag 29 december 2008 17:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, muts van parship.nl komt een praatje houden dat in 2009 iedereen wél iemand vindt. Uiteraard exclusief op het eerder genoemde parship.nl. Zonder verder reclame voor parship.nl te maken natuurlijk.
Hehe, zo is het altijd hequote:Op maandag 29 december 2008 17:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Beetje verveelt, hoewel ik nog genoeg te doen heb![]()
Daar ? beetje de tijd door te komen @ werk ?
Dat parship.nl is dat gewoon een betaalde vorm van fok? Jeweetwel, met fototjes, profieltje enzo? En hier word er waarschijnlijk meer geneukt dan op parship.nl.quote:Op maandag 29 december 2008 17:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, muts van parship.nl komt een praatje houden dat in 2009 iedereen wél iemand vindt. Uiteraard exclusief op het eerder genoemde parship.nl. Zonder verder reclame voor parship.nl te maken natuurlijk.
quote:
Nope, een lichamelijk klachtjequote:Op maandag 29 december 2008 17:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat dan? Ziekjes?
Wel ok, weer op kantoor tot en met woensdag
Oeh, wie vind ik dan in 2009?quote:Op maandag 29 december 2008 17:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zit echt in de verkeerde topicsquote:Op maandag 29 december 2008 17:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat parship.nl is dat gewoon een betaalde vorm van fok? Jeweetwel, met fototjes, profieltje enzo? En hier word er waarschijnlijk meer geneukt dan op parship.nl.
Ik hoorde dat er in het centrale World of Warcraft topic veel wordt geneukt de laatste tijd.quote:
Dat het dan maar snel over mag zijnquote:Op maandag 29 december 2008 17:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Nope, een lichamelijk klachtje
Je moet wel sarcastisch zijn, kan niet anders.quote:Op maandag 29 december 2008 17:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er in het centrale World of Warcraft topic veel wordt geneukt de laatste tijd.
Je moet wat om je niet te vervelen...quote:Op maandag 29 december 2008 17:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er in het centrale World of Warcraft topic veel wordt geneukt de laatste tijd.
Ik hoop hetquote:Op maandag 29 december 2008 17:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat het dan maar snel over mag zijn
Hoe moet ik dat doen als ik in slaap val?quote:Op maandag 29 december 2008 16:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
![]()
Heiligschennis !
kijk nou maar gewoon seizoen 1 af en geef daarna een echt oordeel![]()
Je moet het gewoon anders aanpakken dan hequote:
die lui van parship zijn helemaal gestoord en fucking duur! 30 euro per maand! Mafketels!quote:Op maandag 29 december 2008 17:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat parship.nl is dat gewoon een betaalde vorm van fok? Jeweetwel, met fototjes, profieltje enzo? En hier word er waarschijnlijk meer geneukt dan op parship.nl.
Lucifers CG?quote:Op maandag 29 december 2008 17:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat doen als ik in slaap val?
quote:Op maandag 29 december 2008 17:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
die lui van parship zijn helemaal gestoord en fucking duur! 30 euro per maand! Mafketels!
Owja.. dat is altijd nog een optiequote:
Dat inderdaad Boxquote:Op maandag 29 december 2008 17:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je moet het gewoon anders aanpakken dan he
Dat bedoel ik dus. En hier is het gratis en als je een beetje oplet wat hier afgeneukt wordt dan weet ik wel wat economisch maar ook op het relationele/sexuele deel beter voor je isquote:Op maandag 29 december 2008 17:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
die lui van parship zijn helemaal gestoord en fucking duur! 30 euro per maand! Mafketels!
En tegelijkertijd meer dan de helft van de werkelijkheid. Ergens toch knapquote:Op maandag 29 december 2008 17:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Kijk aleen al naar die 'wie neukt met wie' lijst. En dat is wss nog niet eens de helft van de werkelijkheid
Ow getver domino effect ?quote:Op maandag 29 december 2008 17:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoop het
Ik voel nu ook al meer klachten op komen, haha
quote:Op maandag 29 december 2008 17:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je moet het gewoon anders aanpakken dan he
Dan weet je dus wat je te doen staat:quote:Op maandag 29 december 2008 17:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja.. dat is altijd nog een optie
Je krijgt een schaap bij een lidmaatschap?quote:Op maandag 29 december 2008 17:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee, maar ze garanderen je een partner in 2009
- Bateman biedt aan het goed te komen makenquote:Op maandag 29 december 2008 17:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan weet je dus wat je te doen staat:
- doosje lucifers
- Bateman vragen om seizoen 1
- seizoen 1 kijken
- Bateman vragen waarom hij ettelijke uren van je leven heeft verknald met jou laten kijken naar Dexter
Oh das waar ookquote:Op maandag 29 december 2008 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Tsss, pas een beetje op je woorden he Belsezar!
Neuken doet hier toch niemand aan?
Niet komend weekend maar die daarop?quote:Op maandag 29 december 2008 17:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Dus B, wanneer gaan wij nou eens neuken?
Heb de eerste twee seizoenen alquote:Op maandag 29 december 2008 17:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan weet je dus wat je te doen staat:
- doosje lucifers
- Bateman vragen om seizoen 1
- seizoen 1 kijken
- Bateman vragen waarom hij ettelijke uren van je leven heeft verknald met jou laten kijken naar Dexter
Dus netto komt het op het zelfde neerquote:Op maandag 29 december 2008 17:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
En tegelijkertijd meer dan de helft van de werkelijkheid. Ergens toch knap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |