Heel goed van jequote:Op maandag 29 december 2008 02:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
waarschijnlijk dan pas op 4 januari, om de feestdagen niet zo moeilijk te maken
wie wat ga je klaarmaken dan?quote:Op maandag 29 december 2008 02:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Shit niet vergeten om ma of di nog even boodschappen te doen
Geen idee nog.. mijn komkommers zijn zowat op, dus moet nieuwe halen. En verder geen idee, melk ofzoquote:
jezelf dus?!quote:Op maandag 29 december 2008 02:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen idee nog.. mijn komkommers zijn zowat op, dus moet nieuwe halen. En verder geen idee, melk ofzo
Grapjasquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 02:29 schreef Adolecens het volgende:
kijk, sommige houden wel van komkommers
jij houdt meer van chocolademousse?quote:Op maandag 29 december 2008 02:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat ik dacht
quote:Op maandag 29 december 2008 02:29 schreef Adolecens het volgende:
kijk, sommige houden wel van komkommers
Nou ja, komkommers kunnen best lekker zijn!quote:
witte chocolademoussequote:Op maandag 29 december 2008 02:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
jij houdt meer van chocolademousse?
met slagroom?quote:
Komkommers zijn erg lekkerquote:Op maandag 29 december 2008 02:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou ja, komkommers kunnen best lekker zijn!
Dat is dan toch echt iets bij jou.. heb er totaal geen last vanquote:Op maandag 29 december 2008 02:35 schreef Adolecens het volgende:
ow god... ik stop met de komkommers discussie hoor
de dubbelzinnigheden naar aanleiding van de reacties suizen door mijn brein![]()
Die kan je ook gebruikenquote:Op maandag 29 december 2008 02:36 schreef Adolecens het volgende:
ik lurk nog maar ff aan mijn bierflesje... bijna leeg
waarom denk je dat ik zoiets anders mededeel?quote:
`Pas maar op dat het niet vacuum zuigtquote:
Ik denk steeds: Mondje dicht JB, mondje dicht JB, mondje dicht JBquote:Op maandag 29 december 2008 02:36 schreef Adolecens het volgende:
ik lurk nog maar ff aan mijn bierflesje... bijna leeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |