abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 december 2008 @ 08:54:19 #101
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_64455860
quote:
Op maandag 29 december 2008 08:51 schreef Kuwaro het volgende:

[..]

Morguh!
[..]


omg wat erg
dan moet ik vandaag maar amper posten
(gaat ook wel lukken want over een uurtje ben ik weg)
  maandag 29 december 2008 @ 08:54:56 #102
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_64455874
quote:
Op maandag 29 december 2008 08:46 schreef Q. het volgende:
Hallo lieve singletjes van me. !
hoihoi
  maandag 29 december 2008 @ 08:56:55 #103
237877 Kuwaro
Walkin down the street....
pi_64455912
quote:
Op maandag 29 december 2008 08:54 schreef Duimelot het volgende:

[..]

omg wat erg
dan moet ik vandaag maar amper posten
(gaat ook wel lukken want over een uurtje ben ik weg)
En waar ga je naar toe als ik dat vragen mag...
I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
  maandag 29 december 2008 @ 09:08:35 #104
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64456098
quote:
Op maandag 29 december 2008 08:54 schreef Duimelot het volgende:

[..]

omg wat erg
dan moet ik vandaag maar amper posten
(gaat ook wel lukken want over een uurtje ben ik weg)

ik zie je straks!


:w morge trouwens!
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  maandag 29 december 2008 @ 09:15:52 #105
237877 Kuwaro
Walkin down the street....
pi_64456211
quote:
Op maandag 29 december 2008 09:08 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

ik zie je straks!


:w morge trouwens!

Wat heb ik gemist
ahh well

morge
I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
pi_64456347
Goedemorgen!

Iedereen heelhuids de kerst door gekomen?
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  maandag 29 december 2008 @ 09:24:16 #107
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64456366
quote:
Op maandag 29 december 2008 09:23 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen!

Iedereen heelhuids de kerst door gekomen?
Oi!

Jawel, geen probleem Und du?

Weet je al wat?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_64456490
quote:
Op maandag 29 december 2008 09:24 schreef Elegy het volgende:

[..]

Oi!

Jawel, geen probleem Und du?

Weet je al wat?
Elegy! Broeder!

Rustig, erg rustig Jij hebt zeker flink gegamed?

Zie PM
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  maandag 29 december 2008 @ 09:37:16 #109
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64456588
quote:
Op maandag 29 december 2008 09:31 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Elegy! Broeder!

Rustig, erg rustig Jij hebt zeker flink gegamed?

Zie PM
Ik heb flink gegamed idd, en ook wel een beetje gegeten en kerstfamiliedingen gedaan, brunchen. En vrijdagavond bij vrienden eten, dat was tof en lekker De vriendin van één van mijn vrienden is mexicaans/spaans en dat was te merken in het eten

Ik ga even lezen
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 29 december 2008 @ 09:45:11 #110
141482 Q.
JurassiQ
pi_64456717
Gisteren drie uur zitten bellen met mijn ex. Is dat gezond?
For great justice!
  maandag 29 december 2008 @ 09:46:30 #111
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64456748
quote:
Op maandag 29 december 2008 09:45 schreef Q. het volgende:
Gisteren drie uur zitten bellen met mijn ex. Is dat gezond?
je telefoonboer vind van wel hoor
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  maandag 29 december 2008 @ 09:46:37 #112
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64456753
quote:
Op maandag 29 december 2008 09:45 schreef Q. het volgende:
Gisteren drie uur zitten bellen met mijn ex. Is dat gezond?
Belde zij? -> ja
Belde jij? -> epic fail
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_64456776
quote:
Op maandag 29 december 2008 09:37 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik heb flink gegamed idd, en ook wel een beetje gegeten en kerstfamiliedingen gedaan, brunchen. En vrijdagavond bij vrienden eten, dat was tof en lekker De vriendin van één van mijn vrienden is mexicaans/spaans en dat was te merken in het eten

Ik ga even lezen
Hehe, kon je het nog wel aan?
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  maandag 29 december 2008 @ 09:48:03 #114
141482 Q.
JurassiQ
pi_64456785
quote:
Op maandag 29 december 2008 09:46 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

je telefoonboer vind van wel hoor
Kan toch onbeperkt bellen. :-P
For great justice!
pi_64456797
quote:
Op maandag 29 december 2008 09:46 schreef Elegy het volgende:

[..]

Belde zij? -> ja
Belde jij? -> epic fail
Hangt er vanaf waarom Q belde om te bepalen of het inderdaad een fail is
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  maandag 29 december 2008 @ 09:48:59 #116
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64456805
quote:
Op maandag 29 december 2008 09:47 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Hehe, kon je het nog wel aan?
Barely
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 29 december 2008 @ 09:49:29 #117
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64456822
quote:
Op maandag 29 december 2008 09:48 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Hangt er vanaf waarom Q belde om te bepalen of het inderdaad een fail is
Als je er drie uur voor nodig hebt is dat immer falend
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 29 december 2008 @ 09:50:13 #118
141482 Q.
JurassiQ
pi_64456837
quote:
Op maandag 29 december 2008 09:46 schreef Elegy het volgende:

[..]

Belde zij? -> ja
Belde jij? -> epic fail
Kom maar op met dat plaatje dan. Nee, we hadden gewoon een heleboel te bespreken. Maar na gisteren besef ik me wel echt heel goed dat het never nooit meer iets gaat worden. Dat besef was er nog niet genoeg. Hoe enorm jammer ik het ook nog steeds vind.
For great justice!
  maandag 29 december 2008 @ 09:52:42 #119
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64456887
quote:
Op maandag 29 december 2008 09:50 schreef Q. het volgende:

[..]

Kom maar op met dat plaatje dan. Nee, we hadden gewoon een heleboel te bespreken. Maar na gisteren besef ik me wel echt heel goed dat het never nooit meer iets gaat worden. Dat besef was er nog niet genoeg. Hoe enorm jammer ik het ook nog steeds vind.
Erkenning is al een goede stap
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 29 december 2008 @ 09:54:11 #120
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64456922
Maar vooruit, speciaal voor jou dan:



"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_64456925
quote:
Op maandag 29 december 2008 09:48 schreef Elegy het volgende:

[..]

Barely
Als je nog kon zitten de dag erna viel het wel mee
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_64456944
quote:
Op maandag 29 december 2008 09:50 schreef Q. het volgende:

[..]

Kom maar op met dat plaatje dan. Nee, we hadden gewoon een heleboel te bespreken. Maar na gisteren besef ik me wel echt heel goed dat het never nooit meer iets gaat worden. Dat besef was er nog niet genoeg. Hoe enorm jammer ik het ook nog steeds vind.
En waarom kwam dat gisteren ineens goed naar voren?
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  maandag 29 december 2008 @ 09:55:14 #123
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64456948
quote:
Op maandag 29 december 2008 09:54 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Als je nog kon zitten de dag erna viel het wel mee
Dat kon gelukkig nog. Maar ik had het dan ook weggespoeld met flink wat mojito's en rode wijn
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_64457006
quote:
Op maandag 29 december 2008 09:55 schreef Elegy het volgende:

[..]

Dat kon gelukkig nog. Maar ik had het dan ook weggespoeld met flink wat mojito's en rode wijn
Mojito's

Ik had vrijdag caipirinhas gemaakt voor mezelf, wat zijn die dingen lekker
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  maandag 29 december 2008 @ 09:58:34 #125
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64457023
quote:
Op maandag 29 december 2008 09:57 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Mojito's

Ik had vrijdag caipirinhas gemaakt voor mezelf, wat zijn die dingen lekker
Kende het tot vrijdag alleen nog maar van de bioscoopreclame. Het enige wat miste was een truckload of lekkere chicks die met hun billen schudden
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 29 december 2008 @ 10:05:32 #126
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64457141
elegy mijn gevallen held wat doe je...
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  maandag 29 december 2008 @ 10:08:35 #127
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64457184
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:05 schreef kwaakvaak het volgende:
elegy mijn gevallen held wat doe je...
Waarom ben ik gevallen?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_64457203
quote:
Op maandag 29 december 2008 09:58 schreef Elegy het volgende:

[..]

Kende het tot vrijdag alleen nog maar van de bioscoopreclame. Het enige wat miste was een truckload of lekkere chicks die met hun billen schudden
Over een maandje zie ik die hopelijk dagelijks op het strand
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  maandag 29 december 2008 @ 10:10:31 #129
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64457212
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:09 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Over een maandje zie ik die hopelijk dagelijks op het strand
Pics or it didn't happen
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 29 december 2008 @ 10:16:37 #130
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64457316
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:08 schreef Elegy het volgende:

[..]

Waarom ben ik gevallen?
Ik was er van overtuigd dat jij niet geen drinkebroeder was en nu lees ik dat je onbezonnen mojito's heb lopen kegelen :p
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_64457318
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:10 schreef Elegy het volgende:

[..]

Pics or it didn't happen
Oh ja! Die ga ik zeker wel maken!
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_64457383
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:16 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Oh ja! Die ga ik zeker wel maken!
Gelukkig hebben ze daar ook internet
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_64457544
Box, kan je niet wachten tot ik terug ben?
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  maandag 29 december 2008 @ 10:29:56 #134
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64457571
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:16 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Ik was er van overtuigd dat jij niet geen drinkebroeder was en nu lees ik dat je onbezonnen mojito's heb lopen kegelen :p
Ik ben geen zuiplap en drink vrij weinig (ben altijd de bob). Het waren maar twee of drie mojitos hoor
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 29 december 2008 @ 10:30:14 #135
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64457577
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:28 schreef Belsezar het volgende:
Box, kan je niet wachten tot ik terug ben?
Neen.

Emailen die pics!
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_64457609
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:28 schreef Belsezar het volgende:
Box, kan je niet wachten tot ik terug ben?
ik verwacht natuurlijk wel geregeld een verslag van het vrouwelijke schoon. Soort van reclame voor je land zegmaar
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_64457661
quote:
Op maandag 29 december 2008 09:58 schreef Elegy het volgende:

[..]

Kende het tot vrijdag alleen nog maar van de bioscoopreclame. Het enige wat miste was een truckload of lekkere chicks die met hun billen schudden
Doe mij maar vrouwen die ook stilstaan nadat ze ophouden met bewegen in plaats van als een drilpudding op pootjes nog een halve minuut door te stuiteren .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 29 december 2008 @ 10:34:36 #138
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64457688
Hence het woordje "lekker"
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_64457748
quote:
Op maandag 29 december 2008 09:57 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Mojito's

Ik had vrijdag caipirinhas gemaakt voor mezelf, wat zijn die dingen lekker
Die drinkt mn papa ook altijd
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_64457775
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:30 schreef Elegy het volgende:

[..]

Neen.

Emailen die pics!
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:31 schreef mrbox het volgende:

[..]

ik verwacht natuurlijk wel geregeld een verslag van het vrouwelijke schoon. Soort van reclame voor je land zegmaar
Hoe had ik het anders kunnen verwachten Komt goed heren!
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_64457784
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:37 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Die drinkt mn papa ook altijd
Rhu!

Welke van de twee?
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_64457809
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:39 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Rhu!

Welke van de twee?
allebei
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_64457814
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:34 schreef Elegy het volgende:
Hence het woordje "lekker"
Dan nog. Iets om vast te houden, graag. Het schudden, mwah, alleen nuttig als je net wil doen of je stil staat in een aardbeving naar mijn boven enige kritiek verheven smaak.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_64457883
Gisteren avond is het oude mannetje dat hier beneden woont opgehaald door een ambu... mn vriendje ging toen net naar zn werk dus die kwam ze tegen en toen zeiden ze dat het niet erg was en hij gister of vandaag wel weer terug zou zijn
Maar er is ook een oud vrouwtje en die is blind en ik bedacht me dat ze misschien al jaren niet alleen is geweest (ze zitten een beetje gevangen want ze kunnen de trap niet af en wonen op de 1e... of nou ja zij misschien wel, maar ze ziet niks, en hij niet dus hij kan haar niet helpen) dus ik vind ze zo zielig
Dus ik wou vragen of ik iets kon doen maar ik weet niet of je dat wel doet in een flat...
En de vorige keer toen ze een pakje voor me aan hadden genomen duurde het een half uur voordat ik uit kon leggen dat ik dat pakje kon halen... dus ergens heb ik er ook geen zin in want dat is atlijd zoooo irritant aan oude mensen
Maar ik vind ze zo zielig...
Ik heb er gister 2 uur over liggen piekeren in bed en nu weet ik het niet
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_64457894
Ow jeetje wat een lap tekst
Nou ja moest het ff kwijt
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 29 december 2008 @ 10:44:58 #146
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64457927
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:38 schreef Belsezar het volgende:

[..]


[..]

Hoe had ik het anders kunnen verwachten Komt goed heren!
Ik noem het geen voorspelbaarheid, ik noem het routine
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 29 december 2008 @ 10:46:18 #147
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64457965
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:40 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dan nog. Iets om vast te houden, graag. Het schudden, mwah, alleen nuttig als je net wil doen of je stil staat in een aardbeving naar mijn boven enige kritiek verheven smaak.
Ik vind de schudbaarheid, alsmede de bereidheid én vakvrouwschap van de billen anders een goede smaakmeter.

En als ik dat zeg, dan is dat zo.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_64458002
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:46 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik vind de schudbaarheid, alsmede de bereidheid én vakvrouwschap van de billen anders een goede smaakmeter.
Dat mag. Je mening is uiteraard fout, maar ik sta je toe die toch te hebben. Want zo ben ik.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 29 december 2008 @ 10:49:19 #149
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64458032
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:48 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat mag. Je mening is uiteraard fout, maar ik sta je toe die toch te hebben. Want zo ben ik.
Mijn mening is als een ui: Hij maakt anderen aan het huilen.

Ook omdat ze weten dat ze ongelijk hebben. En ik gelijk heb.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_64458053
vakvrouwschap van billen?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')