Waarom ben ik gevallen?quote:Op maandag 29 december 2008 10:05 schreef kwaakvaak het volgende:
elegy mijn gevallen held wat doe je...
Over een maandje zie ik die hopelijk dagelijks op het strandquote:Op maandag 29 december 2008 09:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kende het tot vrijdag alleen nog maar van de bioscoopreclame. Het enige wat miste was een truckload of lekkere chicks die met hun billen schudden
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 29 december 2008 10:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Over een maandje zie ik die hopelijk dagelijks op het strand
Ik was er van overtuigd dat jij niet geen drinkebroeder was en nu lees ik dat je onbezonnen mojito's heb lopen kegelen :pquote:
Oh ja! Die ga ik zeker wel maken!quote:
Gelukkig hebben ze daar ook internetquote:Op maandag 29 december 2008 10:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ja! Die ga ik zeker wel maken!
Ik ben geen zuiplap en drink vrij weinig (ben altijd de bob). Het waren maar twee of drie mojitos hoorquote:Op maandag 29 december 2008 10:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik was er van overtuigd dat jij niet geen drinkebroeder was en nu lees ik dat je onbezonnen mojito's heb lopen kegelen :p
Neen.quote:Op maandag 29 december 2008 10:28 schreef Belsezar het volgende:
Box, kan je niet wachten tot ik terug ben?
ik verwacht natuurlijk wel geregeld een verslag van het vrouwelijke schoon. Soort van reclame voor je land zegmaarquote:Op maandag 29 december 2008 10:28 schreef Belsezar het volgende:
Box, kan je niet wachten tot ik terug ben?
Doe mij maar vrouwen die ook stilstaan nadat ze ophouden met bewegen in plaats van als een drilpudding op pootjes nog een halve minuut door te stuiterenquote:Op maandag 29 december 2008 09:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kende het tot vrijdag alleen nog maar van de bioscoopreclame. Het enige wat miste was een truckload of lekkere chicks die met hun billen schudden
Die drinkt mn papa ook altijdquote:Op maandag 29 december 2008 09:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mojito's
Ik had vrijdag caipirinhas gemaakt voor mezelf, wat zijn die dingen lekker
quote:
Hoe had ik het anders kunnen verwachtenquote:Op maandag 29 december 2008 10:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
ik verwacht natuurlijk wel geregeld een verslag van het vrouwelijke schoon. Soort van reclame voor je land zegmaar
Rhu!quote:
allebeiquote:
Dan nog. Iets om vast te houden, graag. Het schudden, mwah, alleen nuttig als je net wil doen of je stil staat in een aardbeving naar mijn boven enige kritiek verheven smaak.quote:
Ik noem het geen voorspelbaarheid, ik noem het routinequote:Op maandag 29 december 2008 10:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Hoe had ik het anders kunnen verwachtenKomt goed heren!
Ik vind de schudbaarheid, alsmede de bereidheid én vakvrouwschap van de billen anders een goede smaakmeter.quote:Op maandag 29 december 2008 10:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan nog. Iets om vast te houden, graag. Het schudden, mwah, alleen nuttig als je net wil doen of je stil staat in een aardbeving naar mijn boven enige kritiek verheven smaak.
Dat mag. Je mening is uiteraard fout, maar ik sta je toe die toch te hebben. Want zo ben ik.quote:Op maandag 29 december 2008 10:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik vind de schudbaarheid, alsmede de bereidheid én vakvrouwschap van de billen anders een goede smaakmeter.
Mijn mening is als een ui: Hij maakt anderen aan het huilen.quote:Op maandag 29 december 2008 10:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat mag. Je mening is uiteraard fout, maar ik sta je toe die toch te hebben. Want zo ben ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |