omg wat ergquote:
En waar ga je naar toe als ik dat vragen mag...quote:Op maandag 29 december 2008 08:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omg wat erg
dan moet ik vandaag maar amper posten
(gaat ook wel lukken want over een uurtje ben ik weg)
quote:Op maandag 29 december 2008 08:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omg wat erg
dan moet ik vandaag maar amper posten
(gaat ook wel lukken want over een uurtje ben ik weg)
quote:Op maandag 29 december 2008 09:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik zie je straks!
:w morge trouwens!
Oi!quote:Op maandag 29 december 2008 09:23 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen!
Iedereen heelhuids de kerst door gekomen?
Elegy! Broeder!quote:Op maandag 29 december 2008 09:24 schreef Elegy het volgende:
[..]
Oi!
Jawel, geen probleemUnd du?
Weet je al wat?
Ik heb flink gegamed idd, en ook wel een beetje gegeten en kerstfamiliedingen gedaan, brunchen. En vrijdagavond bij vrienden eten, dat was tof en lekkerquote:Op maandag 29 december 2008 09:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elegy! Broeder!
Rustig, erg rustigJij hebt zeker flink gegamed?
Zie PM
je telefoonboer vind van wel hoorquote:Op maandag 29 december 2008 09:45 schreef Q. het volgende:
Gisteren drie uur zitten bellen met mijn ex. Is dat gezond?
Belde zij? -> jaquote:Op maandag 29 december 2008 09:45 schreef Q. het volgende:
Gisteren drie uur zitten bellen met mijn ex. Is dat gezond?
Hehe, kon je het nog wel aan?quote:Op maandag 29 december 2008 09:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb flink gegamed idd, en ook wel een beetje gegeten en kerstfamiliedingen gedaan, brunchen. En vrijdagavond bij vrienden eten, dat was tof en lekkerDe vriendin van één van mijn vrienden is mexicaans/spaans en dat was te merken in het eten
Ik ga even lezen
Kan toch onbeperkt bellen. :-Pquote:Op maandag 29 december 2008 09:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je telefoonboer vind van wel hoor
Hangt er vanaf waarom Q belde om te bepalen of het inderdaad een fail isquote:Op maandag 29 december 2008 09:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
Belde zij? -> ja
Belde jij? -> epic fail
Barelyquote:
Als je er drie uur voor nodig hebt is dat immer falendquote:Op maandag 29 december 2008 09:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waarom Q belde om te bepalen of het inderdaad een fail is
Kom maar op met dat plaatje dan.quote:Op maandag 29 december 2008 09:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
Belde zij? -> ja
Belde jij? -> epic fail
Erkenning is al een goede stapquote:Op maandag 29 december 2008 09:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Kom maar op met dat plaatje dan.Nee, we hadden gewoon een heleboel te bespreken. Maar na gisteren besef ik me wel echt heel goed dat het never nooit meer iets gaat worden. Dat besef was er nog niet genoeg. Hoe enorm jammer ik het ook nog steeds vind.
Als je nog kon zitten de dag erna viel het wel meequote:
En waarom kwam dat gisteren ineens goed naar voren?quote:Op maandag 29 december 2008 09:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Kom maar op met dat plaatje dan.Nee, we hadden gewoon een heleboel te bespreken. Maar na gisteren besef ik me wel echt heel goed dat het never nooit meer iets gaat worden. Dat besef was er nog niet genoeg. Hoe enorm jammer ik het ook nog steeds vind.
Dat kon gelukkig nog. Maar ik had het dan ook weggespoeld met flink wat mojito's en rode wijnquote:Op maandag 29 december 2008 09:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je nog kon zitten de dag erna viel het wel mee
Mojito'squote:Op maandag 29 december 2008 09:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat kon gelukkig nog. Maar ik had het dan ook weggespoeld met flink wat mojito's en rode wijn
Kende het tot vrijdag alleen nog maar van de bioscoopreclame. Het enige wat miste was een truckload of lekkere chicks die met hun billen schuddenquote:Op maandag 29 december 2008 09:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mojito's
Ik had vrijdag caipirinhas gemaakt voor mezelf, wat zijn die dingen lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |