Ja, want ik hoef geen harige schuddende mannenaarzen te zienquote:Op maandag 29 december 2008 10:50 schreef rhubarbje het volgende:
vakvrouwschap van billen?
Van die biltrillende R&B-vrouwtjes.quote:Op maandag 29 december 2008 10:50 schreef rhubarbje het volgende:
vakvrouwschap van billen?
Ik wil ook mee! en dan liever voor wat langer dan een week of 2. Ben dat vieze smerige netniet kutweer hier in Nederland helemaal beu!. Vorig jaar rond deze tijd had ik tenminste een meter sneeuw en een pracht uitzicht vanaf Avala over het dal. Gadverdamme... ik mis Belgradoquote:Op maandag 29 december 2008 10:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Over een maandje zie ik die hopelijk dagelijks op het strand
Ik moet mijn auto vanmiddag ook even gaan fixenquote:Op maandag 29 december 2008 10:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Mogguh mensjes.
Fijn om een auto te hebben die weigert te starten als het vriest, vanochtend met de bus & trein naar mijn werk gegaan...
Die van mij moet eigenlijk voor ruim 1000 euro worden gefixed, maar dat geld heb ik voorlopig niet.quote:Op maandag 29 december 2008 11:03 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik moet mijn auto vanmiddag ook even gaan fixenDie heeft ook kuren, gelukkig kan ik een deel wel zelf doen, anders werd het weer een duur grapje. Ik vrees wel dat de accu het inmiddels begeven heeft.
Auto's en andere technische dingen zijn leuk totdat ze kapot gaanquote:Op maandag 29 december 2008 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die van mij moet eigenlijk voor ruim 1000 euro worden gefixed, maar dat geld heb ik voorlopig niet.
Als ik geen prijs win de 31e, dan ga ik er sterk aan denken om dat kreng te verkopen aan de eerste de beste, dan maar weer met het OV reizen, scheelt me wel een hoop geld uiteindelijk.
Inderdaad ja, klauwen vol met geld heb ik al aan dat ding gespendeerd, en ieder jaar is er wel weer wat anders mee aan de hand.quote:Op maandag 29 december 2008 11:23 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Auto's en andere technische dingen zijn leuk totdat ze kapot gaan
Dan loont het zich wellicht wel om die auto de deur uit te doen. Alleen op de plaats waar ik nu woon is het openbaar vervoer een rampquote:Op maandag 29 december 2008 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Inderdaad ja, klauwen vol met geld heb ik al aan dat ding gespendeerd, en ieder jaar is er wel weer wat anders mee aan de hand.
Volgens mij hou ik honderden euros per maand over als ik m niet meer zou hebben.
Ik ga een heerlijke maand weg! Weg uit de koude grauwe saaie zooi hierquote:Op maandag 29 december 2008 10:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik wil ook mee! en dan liever voor wat langer dan een week of 2. Ben dat vieze smerige netniet kutweer hier in Nederland helemaal beu!. Vorig jaar rond deze tijd had ik tenminste een meter sneeuw en een pracht uitzicht vanaf Avala over het dal. Gadverdamme... ik mis Belgrado
Mangoquote:Op maandag 29 december 2008 11:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hmmm, Mango als ontbijt
En D_H, kom je bij ons werken?
Ik hoop het ook voor jequote:Op maandag 29 december 2008 12:06 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Mango![]()
Ik heb zojuist eindelijk een afspraak gemaakt bij het ziekenhuis, hopelijk wordt er zo rond carnaval gesleuteld aan mijn knie en kan ik volgend seizoen weer pijnvrij sporten.
Mutsquote:Op maandag 29 december 2008 02:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ga jij straks ook met je mobieltje in bed fokken?
zou je wel willen hequote:Op maandag 29 december 2008 11:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hmmm, Mango als ontbijt
En D_H, kom je bij ons werken?
Dat gaat voor mij komend jaar zo grandioos worden. Kan niet wachten!quote:Op maandag 29 december 2008 12:06 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Mango![]()
Ik heb zojuist eindelijk een afspraak gemaakt bij het ziekenhuis, hopelijk wordt er zo rond carnaval gesleuteld aan mijn knie en kan ik volgend seizoen weer pijnvrij sporten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |