Ik ben bang voor mannen met een mondkapje.quote:Op maandag 29 december 2008 15:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat ben ik nog lang niet. Dus wanneer spreken we af?
Ik wil er toch maar één dat weet je toch.quote:Op maandag 29 december 2008 15:38 schreef Belsezar het volgende:
Bengeltje heeft de mannen alweer om haar vingertje gewonden zie ik wel.
Dat kan af. Dat weet je best en is dus geen excuusquote:Op maandag 29 december 2008 15:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben bang voor mannen met een mondkapje.
Natuurlijk, dat is al lang duidelijkquote:Op maandag 29 december 2008 15:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil er toch maar één dat weet je toch.
quote:Op maandag 29 december 2008 15:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil er toch maar één dat weet je toch.
Ik vind die ene foto met de maan op de achtergrond wel leuk, alleen een zonnebril.quote:Op maandag 29 december 2008 15:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat kan af. Dat weet je best en is dus geen excuus
Ik iig.quote:Op maandag 29 december 2008 15:44 schreef Feitosa het volgende:
Ach, uiteindelijk wil je een echte vent en geen jochie.
Weet je wel hoeveel zonlicht en straling daar is, dat wil je echt niet zonder bescherming voor je ogen hoorquote:Op maandag 29 december 2008 15:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind die ene foto met de maan op de achtergrond wel leuk, alleen een zonnebril.
Het is wel altijd met iets op het gezicht he.
Dan willen we foto's zien hequote:Op maandag 29 december 2008 15:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik versla menig 27 jarige met mijn goddelijk lijf.
Hierdoor vind ik dat 'goddelijk in je hoofd' niet meer echt geloofwaarlijkquote:Op maandag 29 december 2008 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Een goddelijk lijf is niks, je moet goddelijk in je hoofd zijn, en ja dat ben ik zeker !
Het is geloofwaardig schat.quote:Op maandag 29 december 2008 16:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hierdoor vind ik dat 'goddelijk in je hoofd' niet meer echt geloofwaarlijk
*zwijgt*.quote:Op maandag 29 december 2008 16:23 schreef S95Sedan het volgende:
Heb je liever een dommekracht dan Cue?
Lijk je op die Dexter in je avatar?quote:Op maandag 29 december 2008 16:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is geloofwaardig schat.
Zie je nou wel dat ik goddelijk in mijn hoofd ben ?
Nah, ik heb wel gevoelens.quote:Op maandag 29 december 2008 16:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lijk je op die Dexter in je avatar?
* woorden zijn overbodig*quote:Op maandag 29 december 2008 16:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat?
Ja ok ik kom zelf ook niet altijd even slim over maar dat is wat anders![]()
Dat is zeker een plus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |