Ik zit echt in de verkeerde topicsquote:Op maandag 29 december 2008 17:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat parship.nl is dat gewoon een betaalde vorm van fok? Jeweetwel, met fototjes, profieltje enzo? En hier word er waarschijnlijk meer geneukt dan op parship.nl.
Ik hoorde dat er in het centrale World of Warcraft topic veel wordt geneukt de laatste tijd.quote:
Dat het dan maar snel over mag zijnquote:Op maandag 29 december 2008 17:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Nope, een lichamelijk klachtje
Je moet wel sarcastisch zijn, kan niet anders.quote:Op maandag 29 december 2008 17:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er in het centrale World of Warcraft topic veel wordt geneukt de laatste tijd.
Je moet wat om je niet te vervelen...quote:Op maandag 29 december 2008 17:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er in het centrale World of Warcraft topic veel wordt geneukt de laatste tijd.
Ik hoop hetquote:Op maandag 29 december 2008 17:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat het dan maar snel over mag zijn
Hoe moet ik dat doen als ik in slaap val?quote:Op maandag 29 december 2008 16:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
![]()
Heiligschennis !
kijk nou maar gewoon seizoen 1 af en geef daarna een echt oordeel![]()
Je moet het gewoon anders aanpakken dan hequote:
die lui van parship zijn helemaal gestoord en fucking duur! 30 euro per maand! Mafketels!quote:Op maandag 29 december 2008 17:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat parship.nl is dat gewoon een betaalde vorm van fok? Jeweetwel, met fototjes, profieltje enzo? En hier word er waarschijnlijk meer geneukt dan op parship.nl.
Lucifers CG?quote:Op maandag 29 december 2008 17:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat doen als ik in slaap val?
quote:Op maandag 29 december 2008 17:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
die lui van parship zijn helemaal gestoord en fucking duur! 30 euro per maand! Mafketels!
Owja.. dat is altijd nog een optiequote:
Dat inderdaad Boxquote:Op maandag 29 december 2008 17:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je moet het gewoon anders aanpakken dan he
Dat bedoel ik dus. En hier is het gratis en als je een beetje oplet wat hier afgeneukt wordt dan weet ik wel wat economisch maar ook op het relationele/sexuele deel beter voor je isquote:Op maandag 29 december 2008 17:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
die lui van parship zijn helemaal gestoord en fucking duur! 30 euro per maand! Mafketels!
En tegelijkertijd meer dan de helft van de werkelijkheid. Ergens toch knapquote:Op maandag 29 december 2008 17:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Kijk aleen al naar die 'wie neukt met wie' lijst. En dat is wss nog niet eens de helft van de werkelijkheid
Ow getver domino effect ?quote:Op maandag 29 december 2008 17:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoop het
Ik voel nu ook al meer klachten op komen, haha
quote:Op maandag 29 december 2008 17:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je moet het gewoon anders aanpakken dan he
Dan weet je dus wat je te doen staat:quote:Op maandag 29 december 2008 17:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja.. dat is altijd nog een optie
Je krijgt een schaap bij een lidmaatschap?quote:Op maandag 29 december 2008 17:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee, maar ze garanderen je een partner in 2009
- Bateman biedt aan het goed te komen makenquote:Op maandag 29 december 2008 17:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan weet je dus wat je te doen staat:
- doosje lucifers
- Bateman vragen om seizoen 1
- seizoen 1 kijken
- Bateman vragen waarom hij ettelijke uren van je leven heeft verknald met jou laten kijken naar Dexter
Oh das waar ookquote:Op maandag 29 december 2008 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Tsss, pas een beetje op je woorden he Belsezar!
Neuken doet hier toch niemand aan?
Niet komend weekend maar die daarop?quote:Op maandag 29 december 2008 17:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Dus B, wanneer gaan wij nou eens neuken?
Heb de eerste twee seizoenen alquote:Op maandag 29 december 2008 17:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan weet je dus wat je te doen staat:
- doosje lucifers
- Bateman vragen om seizoen 1
- seizoen 1 kijken
- Bateman vragen waarom hij ettelijke uren van je leven heeft verknald met jou laten kijken naar Dexter
Dus netto komt het op het zelfde neerquote:Op maandag 29 december 2008 17:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
En tegelijkertijd meer dan de helft van de werkelijkheid. Ergens toch knap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |