En ik hoop ook wat minder saaiquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 16:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En ik hoop ook wat minder saai
quote:
Goedemiddag, op kou kan je je kleden.quote:Op maandag 29 december 2008 16:41 schreef mrbox het volgende:
Goede middag, het is buiten echt koud. brrrr
Ik viel bij afl 2 in slaap.. misschien leuk concept maar niet perfect uitgewerktquote:Op maandag 29 december 2008 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Noem je Dexter saai ?![]()
1 van de beste tv-series ooit gemaakt !
quote:Op maandag 29 december 2008 16:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik viel bij afl 2 in slaap.. misschien leuk concept maar niet perfect uitgewerkt
Ja dat heb ik opgelost door gewoon weinig buiten te komenquote:Op maandag 29 december 2008 16:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemiddag, op kou kan je je kleden.![]()
Ik vond het vandaag stukken lekkerder dan de dagen hiervoor.
Wat dan? Ziekjes?quote:
Ik was met stomheid geslagen. Neuken met je beste vriend en hij heeft er gevoelens bij.quote:Op maandag 29 december 2008 01:57 schreef Shitonya het volgende:
Mja dat is de friendzone plus. Zonder plus = zonder seks. Simpel. Maja Is ook een apart geval, want de meeste mannen trekken zo'n situatie niet als er gevoelens meespelen.
Beetje verveelt, hoewel ik nog genoeg te doen hebquote:Op maandag 29 december 2008 17:01 schreef Belsezar het volgende:
Box
Auto
Hoe is het met jullie naast koud?
Ja, muts van parship.nl komt een praatje houden dat in 2009 iedereen wél iemand vindt. Uiteraard exclusief op het eerder genoemde parship.nl. Zonder verder reclame voor parship.nl te maken natuurlijk.quote:Op maandag 29 december 2008 17:02 schreef mrbox het volgende:
Goed nieuws:
Singles zien het postief in voor 2009
Het is dat iedereen het even weet
parship.nl dus, is dat een goede dating site dat parship.nl ?quote:Op maandag 29 december 2008 17:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, muts van parship.nl komt een praatje houden dat in 2009 iedereen wél iemand vindt. Uiteraard exclusief op het eerder genoemde parship.nl. Zonder verder reclame voor parship.nl te maken natuurlijk.
Hehe, zo is het altijd hequote:Op maandag 29 december 2008 17:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Beetje verveelt, hoewel ik nog genoeg te doen heb![]()
Daar ? beetje de tijd door te komen @ werk ?
Dat parship.nl is dat gewoon een betaalde vorm van fok? Jeweetwel, met fototjes, profieltje enzo? En hier word er waarschijnlijk meer geneukt dan op parship.nl.quote:Op maandag 29 december 2008 17:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, muts van parship.nl komt een praatje houden dat in 2009 iedereen wél iemand vindt. Uiteraard exclusief op het eerder genoemde parship.nl. Zonder verder reclame voor parship.nl te maken natuurlijk.
quote:
Nope, een lichamelijk klachtjequote:Op maandag 29 december 2008 17:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat dan? Ziekjes?
Wel ok, weer op kantoor tot en met woensdag
Oeh, wie vind ik dan in 2009?quote:Op maandag 29 december 2008 17:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |