Ow dat kan ookquote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Volgens mij twee, in 1 wedstrijd. Kwartfinale meen ik.

Valt mee. Maar je zit er wel degelijk naast, hij maakte toch echt 2 doelpunten. Op mijn verjaardag nog welquote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow dat kan ook
Sla ik nu de plank niet mis dan?

Klopt, tegen Oekraïne.quote:Op zondag 28 december 2008 22:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Valt mee. Maar je zit er wel degelijk naast, hij maakte toch echt 2 doelpunten. Op mijn verjaardag nog wel
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:52 schreef stefmans het volgende:
Jenner speelt volgend seizoen in de basis van Oranje, dit word zijn seizoen.

En dat was VBL-mod.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Onder deze bondscoach gaat het zeker niet lukken.

Jenner komt enkel nog in Oranje als Volendam 'm wil hebben. Wat staat 'ie slecht te voetballen dit seizoen zegquote:

Over Villa.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben net als Heerlijkheid niet overtuigd van hem, ik verwacht niet dat hij in eigen persoon erg belangrijk voor Spanje zal zijn. Hij heeft zijn beperkingen, het ligt aan hoe hij gebruikt wordt. Als eindstation is hij goed, voetballend houdt het toch te wensen over.

Die laatste zag ik ook staan, maar daar zit in het laatste stuk toch wel een kern van waarheid.quote:

Speelt nu bij Alcides in Meppel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:12 schreef Suijk het volgende:
Geen idee of hij daar goed is bevallen eigenlijk.
Verder doet Joey vd Berg (gehuurd van Heerenveen) het wel goed. Die kan wel eens uitgroeien naar een speler van eredivisie niveau.
Overigens zag ik het zelf ook bijzonder goed:quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:46 schreef methodmich het volgende:
Omniworld dit seizoen weer niet veel dus?
Tja, als Nordin Amrabat en Shane Arana Barrantes gewoon in de basis komen.... Maar goed, laatstgenoemde zowaar een goaltje meegepikt.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:14 schreef Suijk het volgende:
Die valt wat tegen inderdaad. Maar Amrabat is toch wel een nuttige kracht gebleken. Al zal hij nooit in de eredivisie terecht komen.

True, het gaat vooral om dit stukje.quote:Op zondag 28 december 2008 22:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die laatste zag ik ook staan, maar daar zit in het laatste stuk toch wel een kern van waarheid.
Maar de mooiste staat natuurlijk een aantal posts hogerquote:ik verwacht niet dat hij in eigen persoon erg belangrijk voor Spanje zal zijn

In dit topic of in het Villa topic?quote:Op zondag 28 december 2008 22:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar de mooiste staat natuurlijk een aantal posts hoger.

Da_Sandman wilde liever Colin dan Melchiot bij Oranjequote:Op maandag 16 februari 2004 11:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dan nog liever aan Jürgen Colin./

Arme Vaduz, Aston Villa speelt misschien wel het beste voetbal dit seizoen in de PL.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke club, maar een hoogvlieger zal het ook de komende jaren niet zijn.

maar zeker wel een hoogvlieger dit seizoenquote:Op zondag 28 december 2008 23:37 schreef mcyodogg het volgende:
Leukste voetbal waarschijnlijk. Ze zijn absoluut niet wekelijks even de betere partij.

quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:57 schreef tong80 het volgende:
Een Roemeense speler die een sensatie zal gaan worden als rechtsback bij Ajax.
Bij Steau heeft ie geleerd wat winnen is en zal dat bij Ajax voortzetten.
[ afbeelding ]

Jongens, zoeken tot je neervalt!quote:Op zondag 28 december 2008 23:59 schreef VoreG het volgende:
Goed om te zien dat ik er niet in voor kom!

Een en ander begint zich al af te tekenen, in het nadeel van Barca.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:42 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik wens KJH echter veel succes toe.
Ajax heeft, in Cvitanich, de opvolger reeds in huis? Dat denk ik niet! Het duo Berg & Andersson?
Aan het einde van dit seizoen het vertrek van Suarez? En Sulejmani? Stekelenburg?

Lamey bleek inderdaad niet meer dan een standaardverdedigertje voor de subtop te zijn.quote:Op zondag 28 december 2008 20:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ferreyra topmateriaal?
En VoH heeft het toch wel wat beter dan Robert gedaan!

quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:20 schreef marsu het volgende:
Wat een held, al die aankopen. Gabri, Jaap, Roger Garcia en ga zo maar door.
Dalijk komt Vieira ook nog
Ajax is binnen een jaar weer bij de Europese top hoop ik!
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Martin van Geel is een held
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:43 schreef SoA-Holic het volgende:
Martin doet gewoon fantastisch werk. Hij zet Ajax weer op de kaart, brengt weer structuur in de club. Doet slimme transfers, weet wat er tekort komt in het huidige elftal en heeft een goeie uitstraling. Enig minpunt is dat ie voor 010 heef gespeeld
Martin, verleng je contract met 10 jaar graag!
quote:
quote:
quote:

quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:55 schreef Radegast het volgende:
Echt dikke onzin hoor over Chelsea en Shevchenko.
Shevchenko is zelfs met Milan in gesprek over het openbreken van z'n contract.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |