quote:Op zondag 28 december 2008 18:49 schreef Kopbal het volgende:
Dit is ook wel grappig om terug te lezen. Over Huntelaar:
[..]
[..]
[..]
Je moet toch ergens beginnen met zoeken.quote:
Gewoon in wat oude topics gaan lezen dan kom je vanzelf leuke dingen tegenquote:Op zondag 28 december 2008 19:41 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Je moet toch ergens beginnen met zoeken.
Ik vind het maar een beetje raar dat jullie dat onthouden.
Na 1 jaartje negen miljoen. Ik vind het nog steeds absurd. Achteraf geen foute investering geweest, maar Groningen heeft er het maximale uitgehaald.quote:Op zondag 28 december 2008 19:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Over Suarez toen hij nog bij Groningen speelde
Over Edison Mendez van PSVquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:54 schreef koningdavid het volgende:
Gaat een grote worden verwacht ik. Manifesteert zich uitstekend in zijn eerste wedstrijden.
Niedzilan heeft de stap toch niet kunnen makenquote:Op maandag 16 februari 2004 16:17 schreef methodmich het volgende:
Niet verrassend op zich, als clubs als PSV, Hertha en Valencia ook interesse hadden. Dan moet je wat kunnen.
Die jongen heeft er slim aan gedaan eerst naar NEC te gaan, 1 1/2 seizoen presteren, naar PSV of Ajax en dan naar het buitenland.
Fantastisch linkerbeen en vals traag, dat zijn mooie spitsen.
mm dacht dat Park de stap naar de top nooit zou maken.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wordt denk ik een moeilijk verhaal. Bij PSV zit Guus, zijn "tweede vader". Bovendien is PSV toch zeer gemoedelijk in vergelijking met echte Europese topclubs. Nu vond ie het al lastig af en toe met fans en had hij een enorme aanpassingsperiode nodig. Die tijd zal hij in een ander land ook nodig hebben en daar zijn ze wellicht minder geduldig.
In het geval van SCH is het knapper om een quote te vinden waar hij wel iets zinnings over voetbal zegtquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:14 schreef Radegast het volgende:
Jan Kromkamp word de nieuwe vaste rechtsback van het Nederlands elftal.
Nigel de Jong kan dan opschuiven naar het centrum om het centrale duo te gaan vormen samen met Johnny Heitinga.
Geniaalquote:Op zondag 28 december 2008 19:33 schreef Zwansen het volgende:
Er mag gelachen worden:
Over Alex...
[..]
quote:Op maandag 20 september 2004 16:53 schreef methodmich het volgende:
En Huntelaar is een leuke subtopper spits. Nieuwe Hoogendorp, zeg maar.
Ferreyra topmateriaal?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat een klets zeg. Robert is echt wel beter dan Vennegoor, zoals Lamey niet kan tippen aan Ferreyra. Ferreyra is topmateriaal, Lamey is gewoon een standaardverdedigertje uit de HCE van het niveau FC Utrecht, Roda JC of NEC.
En bedanktquote:Op zondag 28 december 2008 18:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je ziet wie de posters zijn is dat ook niet zo gek.
quote:
quote:Op zondag 19 december 2004 15:08 schreef methodmich het volgende:
De eerste voorzichtige Hofland-spandoeken zullen uit de kast kruipen deze kerst.
Hofland was makkelijk te passeren over zijn rechterbeen, maar Alex is net zo wendbaar als het wassen beeld van André Hazes in Madame Tussaud's.
quote:
quote:Op zondag 19 december 2004 17:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat Alex doet kan elke willekeurige schopper.
Ik ben opgelucht!quote:Op zondag 28 december 2008 20:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik doelde meer op types als PascalHeister, Tong80, SCH etc.
Dat is appelsientje, maar leuk geprobeerd.quote:
Owjah, die twee haal ik altijd door elkaarquote:Op zondag 28 december 2008 20:28 schreef RayMania het volgende:
Dat is appelsientje, maar leuk geprobeerd.
quote:
quote:Op maandag 1 november 2004 09:54 schreef Cart_man het volgende:
Gullit en Wotte heeftbben echt sterk in gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |