slecht tong echt slecht.. valt me van je tegenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:55 schreef tong80 het volgende:
Waarom zou ik moeten kotsen op een speler die ik niet ken. Ok z'n naam. Maar is ie verdediger of middenvelder.
Hou me nooit zo bezig met subtoppers.
Mwa valt wel mee denik ik, Ik ken net als jou Kromkamp ook niet echt zo goed. Maar ik zei dus een paar keer omdat ik hem vergeleek met Boussatta. Maar dat het geen blijvertje is ligt denk ik wel in de lijn der verwachting. Maar wie weet zit ik er naast.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:44 schreef tong80 het volgende:
Paar keer ? Je bent positief.
Ja dat denk ik dus ook, en ziet van Basten hetzelfde in hem als Cruijff ooit zag in Wouters die op z'n 27ste pas naar Ajax ging.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa valt wel mee denik ik, Ik ken net als jou Kromkamp ook niet echt zo goed. Maar ik zei dus een paar keer omdat ik hem vergeleek met Boussatta. Maar dat het geen blijvertje is ligt denk ik wel in de lijn der verwachting. Maar wie weet zit ik er naast.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 05:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik sinds vorige week nog nooit van Kromkamp gehoord
Deze maand wordt hij 24.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:33 schreef Dom_Konijn het volgende:
Kromkamp is wel ok. Leert uiteraard veel van C Adriaanse. Maar qua potentieel lijkt een Nigel de Jong/Heitinga mij een klasse beter. Hoe oud istie eigenlijk?
Ben je 'm vergeten?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 05:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik sinds vorige week nog nooit van Kromkamp gehoord
Grapjas.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:14 schreef Radegast het volgende:
Jan Kromkamp word de nieuwe vaste rechtsback van het Nederlands elftal.
Nigel de Jong kan dan opschuiven naar het centrum om het centrale duo te gaan vormen samen met Johnny Heitinga.
Co is ook niet ontevreden over hem. Zat hem afgelopen jaar wel een paar keer aan te prijzen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:33 schreef Dom_Konijn het volgende:
Kromkamp is wel ok. Leert uiteraard veel van C Adriaanse.
en wie is dat dan weer, jan eise kromkamp?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:40 schreef GizartFRL het volgende:
Ik denk dit is een Jan Eise Kromkamp fantopic.
Desillusie/
Jan Eise Kromkamp in VBL?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:40 schreef GizartFRL het volgende:
Ik denk dit is een Jan Eise Kromkamp fantopic.
Desillusie/
Marathonschaatser (of ie nu nog schaatst weet ik niet).quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:48 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
en wie is dat dan weer, jan eise kromkamp?![]()
neej kijk geen AZ.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ben je 'm vergeten?
De Jong heeft net effe 1 wedstrijd centraal gespeelt en nu wilt iedereen hem centraal zienquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Grapjas.
De Jong komt fysiek te kort om bij het Nederlands Elftal centraal achterin te spelen.
En koeman zal het weten ook wanneer hij dit seizoen bij ajax kiest voor De Jong centraal achterin.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:06 schreef hellmondunited het volgende:
op verzoek van FritsvanEgters een kromkamp topic
Tegenwoordig dus Villarealquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:32 schreef methodmich het volgende:
Sympathieke jongen met een voorbeeldige inzet, die zijn gebrek aan pure voetbalkwaliteit wat compenseert. Echter niet voldoende om hoger dan een club als AZ te komen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:32 schreef methodmich het volgende:
Sympathieke jongen met een voorbeeldige inzet, die zijn gebrek aan pure voetbalkwaliteit wat compenseert. Echter niet voldoende om hoger dan een club als AZ te komen.
Lijkt me de meest logische optie.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:04 schreef methodmich het volgende:
Michael Lamey, volgens het Sportjournaal.
Hij heeft wel humorquote:Argentijnse teamgenoten zijn er niet blij mee…
SAN SEBASTIAN, zaterdag
Er spelen best veel Argentijnse internationals bij Villarreal en allemaal zeiden ze gistermiddag tegen mij: „No Holanda.” Ze hadden liever een andere tegenstander geloot, dus ik denk dat die jongens nu niet zo blij zijn met de uitkomst van de loting in Leipzig. Ik vind het eerlijk gezegd wel leuk. Natuurlijk is het een loodzware groep. Aan de andere kant kun je die landen maar beter gehad hebben…
Wel vind ik het jammer dat we geen Europese ploeg als groepswinnaar hebben getroffen. Ik had al een vreemd voorgevoel, wist bijna zeker dat het Argentinië zou worden. De verschillen in de groepen zijn groot, want de groep van Duitsland ziet er bijvoorbeeld vrij simpel uit. Je moet ook heel veel geluk hebben om op papier aan twee mindere landen gekoppeld te worden. Maar in feite zegt het allemaal nog niets. Ik weet nog dat niemand vier jaar geleden iets verwachtte van Senegal, maar dat land was uiteindelijk wel verantwoordelijk voor de uitschakeling van titelfavoriet Frankrijk.
Verder is mijn club sinds woensdag een bijzonder record rijker. Groepswinnaar worden in de Champions League met drie doelpunten; dat was op dit niveau nog niet eerder gebeurd. Onze groep sloeg sowieso alles, want de vier ploegen kwamen samen niet verder dan twaalf goals. Het neemt niet weg dat wij een prima prestatie hebben geleverd tegen vrij pittige tegenstanders.
Ik geniet met volle teugen van de Champions League. Naast de interlands met Oranje vind ik het de mooiste wedstrijden voor een voetballer. Het stadion zit bomvol en je speelt tegen zeer goede elftallen. En in plaats van het volkslied sta je vooraf in het gelid en luister je naar dat bekende deuntje van de UEFA, waarvan ik trouwens altijd dacht dat het alleen op de televisie afgedraaid werd.
Onze fysiotherapeut is een aardige, behulpzame man die na wedstrijden even bij iedereen langsloopt om te informeren of alles goed met je gaat en of je nog iets nodig hebt. Toen hij mij een week geleden vroeg hoe ik me voelde, antwoordde ik: „Kun je mijn kont even masseren? Ik heb er last van. Komt zeker door die reservebank.” Maar die grap kon hij niet echt waarderen.
Ik speel te weinig, dat is een feit. Voor mijn vorm en de maanden die gaan volgen is het belangrijk dat ik vaker aan bod kom. Als ik meedoe, is iedereen tevreden. Ik word ook niet weggespeeld en voetbal leuk mee. Maar laatst sprak ik Giovanni van Bronckhorst en die vertelde me dat hij soms ook drie, vier wedstrijden niet wordt opgesteld en dan ineens drie keer op rij weer in de basis staat. Wat dat betreft maken die wedstrijden in de Champions League veel goed, maar ik ben iemand die eigenlijk alles wil meemaken. Nog steeds moet ik daar een weg in zien te vinden.
Het is echter ook niet zo dat ik nu al terugverlang naar Nederland, zoals ergens werd gesuggereerd. In zo’n situatie wordt er meteen van gemaakt dat ik ontevreden ben en wil vertrekken. Typisch Nederlands. Ik blijf het liefst bij Villarreal en dat weten ze. Ze weten ook dat ik niet vijf jaar op de bank ga zitten, maar dat is voorlopig helemaal niet aan de orde. Ik moet gewoon even afwachten hoe alles zich ontwikkelt; misschien binnenkort nog eens met de trainer praten. Hij blijft erg positief over me. Pas als mocht blijken dat ik helemaal niet meer in beeld ben, ga ik aan iets anders denken. Want ik ben niet zo’n voetballer die lekker zijn centjes vangt en rustig op de bank blijft zitten.
quote:Kromkamp vindt balans in buitenland
Door PETER VAN DUYL
LAUSANNE - Een paar maanden geleden nog kreeg Jan Kromkamp stevige kritiek van bondscoach Marco van Basten, omdat hij naar de verkeerde clubs zou zijn gegaan. Toch maakt de verdediger deel uit van de Oranje-selectie voor het WK. ,,Ik heb echt goed over mijn toekomst nagedacht.’’
Met een zakje ijs op het gezicht beëindigde Jan Kromkamp gisteren de eerste trainingssessie van Oranje in Lausanne. Het licht gezwollen jukbeen, resultaat van een botsing met Tim de Cler, is het enige spatje schaduw dat het leven van Kromkamp op dit moment vangt. De verdediger heeft de FA Cup al op zak, zijn eerste WK ligt in het verschiet.
Toch is het al met al een kleine verrassing dat Kromkamp deel uitmaakt van de WK-groep van bondscoach Marco van Basten, die zich deze week aan de boorden van het Meer van Genève in het zweet werkt. Met AZ raasde hij vorig seizoen op volle snelheid over de snelweg van succes, maar het afgelopen voetbaljaar was voor de achtvoudig international alles anders.
In augustus ging eindelijk zijn vurige wens om bij AZ te vertrekken in vervulling. Maar noch bij het Spaanse Villarreal noch bij Liverpool, waar hij sinds de winter speelt, slaagde hij erin zich structureel onder de eerste elf te scharen. Bovendien kreeg hij er in februari openlijk van langs van de bondscoach. Van Basten betichtte hem ervan dat hij te veel bezig was met randzaken en hij vond dat Kromkamp de verkeerde keuzes maakte. ,,Op een gegeven moment wist ik ook niet meer wat ik moest denken van mijn kansen op het WK,’’ zegt de speler. ,,Dan hoorde ik weer een positief verhaal, dan weer wat negatiefs. Ik heb voor mezelf vaak de plus- en minpunten tegen elkaar weggestreept, maar daar word je zelf uiteindelijk ook niet wijzer van.’’
Vorig weekeinde viel het leven van Jan Kromkamp als een legpuzzel in elkaar. Hij won op zaterdag met Liverpool de FA Cup na een bizarre finale tegen West Ham United. Twintig uur later wist hij zich verzekerd van een ticket naar Duitsland. ,,Na die finale hadden we een aardig feestje. Ik lag er heel laat in, veel vroeger dan vijf uur zal het niet zijn geweest. Een paar uurtjes later was ik echter al weer wakker. Lig je toch te denken aan het WK. Ik ben dolblij dat ik erbij ben.’’
Als er sprake zou zijn van enig oud zeer tussen speler en bondscoach, is dat inmiddels van tafel. Kromkamp heeft Van Basten de achtergronden van zijn keuzes in een kort persoonlijk onderhoud nogmaals toegelicht. Daarbij benadrukte de rechtsback, dat hij nergens spijt van heeft. ,,Ik kreeg de kans om in Spanje te spelen, ik ben ervan overtuigd dat iedere speler dezelfde keuze had gemaakt als ik.’’
En, beklemtoont hij, Kromkamp is nooit over één nacht ijs gegaan. ,,Ik heb er echt goed over nagedacht en had het idee dat ik bij Villarreal goed tot mijn recht zou komen. Het speelt een soort voetbal dat lijkt op dat van AZ. Technisch, goed positiespel. Uiteraard is er altijd een kans dat het fout gaat. Maar zelfs in dat geval wist ik: Het is makkelijker om via Villarreal een nieuwe club te vinden dan wanneer ik bij AZ zou blijven. In Spanje had ik gewoon te maken met stevige concurrentie en eigenlijk geldt hetzelfde voor Liverpool. Daar is Neil Finnan rechtsback. Die speelt vier duels in acht dagen, elke keer goed.’’
Dus moest hij het vooral doen met invalbeurten. En als Kromkamp begon, speelde hij vaak op het middenveld. Desondanks weet hij zeker dat hij de voorbije tien maanden een betere speler is geworden. ,,Ik heb vier keer negentig minuten in de Champions League gespeeld, onder meer tegen Cristiano Ronaldo van Manchester United. En toen ben ik echt niet door de mand gevallen. ’’
,,Ik heb nu ook veel meer bagage. We speelden met Villarreal bij Atletico Madrid. Stonden we na een kwartier met tien man. Tegen Kezman en Torres, in die heksenketel. Maar ook met Liverpool tegen een ploeg als Portsmouth, die klappen er op, hoor. Dat is wat anders dan RBC-uit. Ik ben niet meer zo snel onder de indruk, veel moeilijker uit mijn evenwicht te brengen.’’
Al die extra ervaring hoopt Kromkamp de komende weken in dienst te stellen van het Nederlands elftal. Met Kew Jaliens strijdt hij om de positie van rechtsback. Het heeft er alle schijn van, dat hij in de pikorde van Van Basten een kleine achterstand op zijn concurrent heeft. Jaliens draagt tijdens het WK nummer 2, Kromkamp moet het doen met 12. Door dit soort details laat de speler van Liverpool zich echter niet van de wijs brengen.
,,We zijn met 23 man, alles ligt nog open,’’ meent Kromkamp. ,,Je gaat niet naar het WK omdat het zo leuk is of omdat het weer in Duitsland zo goed is. Nu ik erbij ben, wil ik ook graag spelen. Het kan best zijn dat de bondscoach iets voor ogen heeft, maar dat kan elk moment ook weer veranderen. Bovendien, op het EK van 1988 had de bondscoach ook nummer 12. We kunnen toch niet zeggen dat dat slecht is afgelopen.’’
Diepdieptriest zeg.quote:Kromkamp in elkaar geslagen
EINDHOVEN - Jan Kromkamp is zaterdagavond na afloop van de vriendschappelijke wedstrijd tussen VV Acht en PSV door onbekenden in elkaar geslagen. Dat heeft een woordvoerder van PSV zondagavond bevestigd.
De verdediger, die zelf wegens een blessure niet meespeelde in de wedstrijd, liep een gebroken neus op. Hij heeft de nacht van zaterdag op zondag ter observatie doorgebracht in het ziekenhuis. Kromkamp is inmiddels weer thuis en heeft aangifte gedaan. De politie stelt een onderzoek in naar het voorval.
Pedro Salazar-Hewitt, woordvoerder van PSV, tast in het duister over de oorzaak. ,,We hebben geen idee. Het was een gezellige middag en avond en niets wees erop dat zoiets zou gebeuren. Heel vervelend allemaal.''
Volgens Salazar-Hewitt gebeurde het voorval rond elf uur 's avonds. ,,Hij liep naar zijn auto en op de parkeerplaats heeft hij klappen gekregen en is hij gemolesteerd. Daarop is Kromkamp naar het ziekenhuis gebracht waar is geconstateerd dat hij een gebroken neus had. Vervolgens is hij uit voorzorg in het ziekenhuis gebleven. Dat gebeurt altijd als je klappen op de hoofd hebt gehad. Vandaag bleek verder alles goed en is hij naar huis gestuurd.'' (ANP)
quote:Op maandag 28 mei 2007 18:26 schreef Public_NME het volgende:
Goh, wat gek... Het waren weer eens onze vrienden uit Noord-Afrika. (bron: psv.netwerk.to)
quote:Op zondag 27 mei 2007 21:32 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Betrouwbare bron ja. En weet je wat iedereen denkt als ze jouw post lezen? Marokkanen. Kutmarokkanen altijd. Kankermarokkanen. Hup Wilders. Terwijl NOG HELEMAAL NERGENS iets is gezegd door BETROUWBARE BRONNEN over 'buitenlanders'. En wat de fak buitenlanders inhoudt is me ook een raadsel. Kunnen net zo goed zooitje verdwaalde Groenlanders zijn.
Goh wat kijken we daar nou van op.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:26 schreef Public_NME het volgende:
Goh, wat gek... Het waren weer eens onze vrienden uit Noord-Afrika. (bron: psv.netwerk.to)
quote:‘Jan werd uit auto gesleurd’
Door PETER VAN DUYL
EINDHOVEN - PSV-voetballer Jan Kromkamp is zaterdagavond na het vriendschappelijke duel van zijn club met VV Acht serieus gewond geraakt toen hij door een aantal mannen werd geschopt en geslagen.
De 11-voudig international liep daarbij een gebroken neus, jukbeen en een beschadigde oogkas op. Kromkamp heeft aangifte gedaan bij de politie. Die stelt een onderzoek in.
Het incident had plaats ver na afloop van het wedstrijdje, waarin de geblesseerde Kromkamp zelf niet meespeelde. De technische staf en de meeste spelers van PSV waren al vertrokken, toen de verdediger met zijn vriendin naar de auto wandelde.
Op dat moment werd Kromkamp lastig gevallen door een hem volkomen onbekende man. Die vertrok na een korte woordenwisseling om met twee vrienden terug te komen. ,,Jan zat al in de auto, toen hij eruit werd gesleurd,’’ zegt PSV-woordvoerder Pedro Salazar-Hewitt.
,,Hij werd geschopt, vooral in zijn gezicht. Hij heeft een jukbeen gebroken, zijn oogkas is beschadigd en zijn neus is op vier plaatsen gebroken. Jan hoefde niet geopereerd te worden, maar uit voorzorg hebben ze hem wel een nachtje in het ziekenhuis gehouden. Dat doen ze met iedereen die aan zijn hoofd is geraakt.’’
In het ziekenhuis sliep Kromkamp zo diep, dat hele stukken van de gebeurtenissen uit zijn geheugen zijn gewist. Hij mocht zondag naar huis, gisteren deed hij officieel aangifte van het incident.
De voetballer had weinig trek om diep op de zaak in te gaan (‘ is niet in het belang van het politie-onderzoek’) maar maakte een rustige en evenwichtige indruk. ,,Zijn gezicht was al minder dik,’’ aldus Salazar-Hewitt. ,,En hij kan zien met het oog dat is geraakt, daar lijkt in elk geval geen schade te zijn. Dat had veel erger kunnen aflopen. Het is natuurlijk altijd gevaarlijk als je een dreun op je oog krijgt. Maar het blijft vreselijk, het duurt ook wel even voordat doordringt wat er nu echt is gebeurd.’’
Bij PSV zijn ze behoorlijk geschrokken van het incident. De club gaat er vanuit dat er niet direct een link is met de achterban van de club. ,,In eerste instantie geloof je het niet. Dit is gewoon niet normaal,’’ vindt Salazar-Hewitt.
,,Wij denken ook niet dat dit iets met gefrustreerde supporters te maken heeft. Jongens als Patrick Kluivert en Michael Reiziger waren al zonder problemen vertrokken. En waarom zouden supporters gefrustreerd zijn nu we kampioen zijn geworden? Ik denk dat de daders niet eens weten wie Jan Kromkamp is. Dit is puur zinloos geweld.’’
PSV wil Kromkamp steunen met alles wat in het vermogen van de club ligt. In de praktijk is dat niet zo heel veel. ,,Dan heb je het over morele steun. Wat moeten wij verder? We zijn geen politie,’’ zegt de woordvoerder. ,,We hopen alleen dat de politie haar werk kan doen en de dader vindt,’’ vervolgt Salazar-Hewitt. ,,PSV is bereid om Jan juridisch bij te staan. Maar dan hebben we het wel over een later stadium. Wij zullen in eerste instantie via onze veiligheidscoördinator goed volgen wat er nu bij de politie gebeurt.’’
Het ligt niet voor de hand dat deze zaak voorrang krijgt, omdat Kromkamp een bekende voetballer is. De politie begint vandaag met het onderzoek. Er is een aantal zogenoemde ‘klap-getuigen’, mensen die op de parkeerplaats aankwamen nét nadat het incident had plaatsgevonden. Hun verklaringen kunnen cruciaal zijn in het oplossen van de zaak.
Of het nu een bekend persoon is of niet, het hele voorval is gewoon triest, wie het slachtoffer ook is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopelijk krijgen ze die schurken te pakken. Leuk hoor, een bekende voetballer in elkaar trappen.![]()
Die jongens beweren dus dat Kromkamp hen aanviel.... Is dit nou een soort van hele slechte tactiek om eronderuit te komen?quote:De politie van Eindhoven heeft twee 18-jarige jongens aangehouden omdat ze verdacht worden van mishandeling van de PSV-speler Jan Kromkamp. Ze meldden zich gisteravond op het bureau en werden meteen in hechtenis genomen.
De jongens wilden aangifte doen tegen Kromkamp. Ze zeiden dat ze door hem waren mishandeld. De politie onderzoekt of Kromkamp verhoord moet worden.
De voetballer werd zaterdagavond na een vriendschappelijke wedstrijd tussen VV Acht en PSV in elkaar geslagen op het parkeerterrein van de amateurclub. Hij liep een gebroken neus, een gebroken jukbeen en een gebroken oogkas op.
Ookal zou Kromkamp een tik hebben uitgedeeld, dan nog is het ontzettend laf om iemand zo toe te takelenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:51 schreef sjakiedirk het volgende:
Las ik net op de NOS site:
[..]
Die jongens beweren dus dat Kromkamp hen aanviel.... Is dit nou een soort van hele slechte tactiek om eronderuit te komen?
quote:‘Belagers Kromkamp schoten vriendin te hulp’
Door PETER VAN DUYL PETER GROENENDIJK
EINDHOVEN - De twee mannen die ervan verdacht worden Jan Kromkamp te hebben mishandeld, zeggen dat ze de vriendin van de PSV-voetballer te hulp wilden schieten. Ze waren getuige van een fikse ruzie tussen Kromkamp en zijn vriendin. Nadat ze de voetballer aanspraken op diens gedrag, vielen over en weer klappen.
De jonge mannen uit Acht, allebei 18 jaar oud, waren zaterdagavond net als Kromkamp naar een oefenduel van PSV geweest. Bij het verlaten van het terrein zagen ze hoe Kromkamp een ‘hoogoplopend conflict’ met zijn vriendin had, zeggen de advocaten van beide verdachten. ,,Ze namen ook waar dat de vriendin van de voetballer ernstig van streek was. Ze schoten haar te hulp en spraken Kromkamp aan op zijn gedrag.’’
Daarop ontstond een ruzie tussen de mannen, waarbij volgens de verdachten ‘over en weer’ klappen zijn uitgedeeld.
De 18-jarige Brabanders wisten in eerste instantie niet dat het om Kromkamp ging, aldus F. de Leeuw, advocaat van één van de verdachten. ,,Ze zagen alleen maar twee mensen die een fikse ruzie hadden. Van zinloos geweld was geen sprake, het had ook niets met voetbal te maken.’’
Het incident in het Brabantse Acht zorgde voor veel rumoer. Kromkamp liep een gebroken jukbeen, oogkas en neus op. De indruk ontstond dat de PSV-speler zonder aanleiding was mishandeld.
Kromkamp wilde gisteren niet reageren, PSV-woordvoerder Pedro Salazar wel. ,,Laten we niet afdwalen van de kern van de zaak. Er is geen enkele advocaat die kan rechtvaardigen wat Jan Kromkamp is aangedaan. Wij staan volledig achter Jan.’’
En als ie die vriendin nou klappen gaf?quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:05 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Waarom moeten ze die vriendin te hulp schieten als zij ruzie hebben? Daar hoeven ze zich uberhaupt niet mee te bemoeien. Doet ook totaal niks af aan hun schuld voor zover ik het nu kan beoordelen.
Dan zouden de advocaten dat wel specifiek in dat stukje gezegd hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En als ie die vriendin nou klappen gaf?
Kromkamp is toch een niet heteroseksueel?quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:05 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Waarom moeten ze die vriendin te hulp schieten als zij ruzie hebben? Daar hoeven ze zich uberhaupt niet mee te bemoeien. Doet ook totaal niks af aan hun schuld voor zover ik het nu kan beoordelen.
Die kerel ziet er niet echt uit als een Noord-Afrikaan....... Hou dat vooringenomen geleuter dan ook gewoon voor je.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:26 schreef Public_NME het volgende:
Jij trekt ook net zo snel conclusies, dus je bent geen haar beter....quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:03 schreef Fides het volgende:
[..]
Die kerel ziet er niet echt uit als een Noord-Afrikaan....... Hou dat vooringenomen geleuter dan ook gewoon voor je.
Als ze hem nog moeten verdedigen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:05 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Dan zouden de advocaten dat wel specifiek in dat stukje gezegd hebben.
Hij doelde waarschijnlijk op de advocaat van de mogelijke daders.quote:
ik weet niet hoe jij je vrouw behandeld. maar als het waar is wat jan kromkamp heeft gedaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ookal zou Kromkamp een tik hebben uitgedeeld, dan nog is het ontzettend laf om iemand zo toe te takelen
vind ik ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:45 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij je vrouw behandeld. maar als het waar is wat jan kromkamp heeft gedaan.
verdienen die gasten een lintje. en is jan er nog goed vanaf gekomen.
Nou enquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En als ie die vriendin nou klappen gaf?
quote:Kromkamp mist voorbereiding PSV
Door PETER VAN DUYL
EINDHOVEN - Jan Kromkamp mist in elk geval een deel van de voorbereiding van landskampioen PSV, die maandag begint. De rechtsback herstelt van een operatie aan de knie en wil eerst aansterken voordat hij weer voetbalt.
Kromkamp heeft de eerste competitiewedstrijd nog niet uit het hoofd gezet, maar het is niet ondenkbaar dat hij het duel met FC Utrecht (30 augustus) aan zich voorbij moet laten gaan.
De verdediger onderging in mei opnieuw een ingreep aan zijn knie, waarbij het kraakbeen in het gewricht werd bekeken. ,,Duidelijk is dat ik een langere tijd rust nodig heb om aan te sterken,'' zegt Kromkamp. ,,Wanneer ik weer klaar ben om te spelen, is moeilijk te zeggen. Het is zeker dat het wel een tijdje zal duren, ik wil me in elk geval niet laten opjagen, eerst goed fit worden.''
Kromkamp tekent maandag in samenspraak met de medische staf van PSV een traject uit dat tot volledig herstel moet leiden. ,,Er zal wel een krachtprogramma uitrollen, denk ik. En verder zijn we afhankelijk van de vraag hoe de knie herstelt en reageert op inspanningen. Ik heb sinds mei veel gerust en daarbij gefietst om aan de gang te blijven.''
Hoewel de 11-voudig international al een tijdje sukkelt met de knie, is hij ervan overtuigd dat hij weer honderd procent fit zal worden. ,,Er zijn genoeg jongens die met dezelfde blessure nog heel lang hebben doorgespeeld,'' weet hij. ,,De knie is niet heel slecht, we moeten alleen even kijken hoe ik hiermee op de juiste manier topsport kan bedrijven. Het is even aanpassen en de juiste weg vinden. Daar heb ik het volste vertrouwen in.''
Meen je dat? Ik weet niet precies hoeveel ie heeft gekost, maar voor een miljoen of 3 is er toch wel wat beters te vinden. Was ik eerst ook een fan van Kromkamp in zijn AZ-periode, sindsdien bakt 'ie er werkelijk niets meer van. Als ie deze lijn vasthoudt eindigt hij ergens in de onderkant van Eredivisie of ergens in Cyprus ofzo.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is gewoon een goede aankoop geweest
Dat zegt meer over de spelers van PSV die op rechtsback uit de voeten kunnen.quote:Op maandag 14 juli 2008 06:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geef eens een haalbaar voorbeeld?
Hij kan makkelijk mee, blijkt ook wel uit het aantal speelminuten dat hij maakt
Rechtsback is wel een probleem bij PSV maar toch doet Kromkamp het lang niet slecht. Beter dan Alcidesquote:Op maandag 14 juli 2008 01:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik weet niet precies hoeveel ie heeft gekost, maar voor een miljoen of 3 is er toch wel wat beters te vinden. Was ik eerst ook een fan van Kromkamp in zijn AZ-periode, sindsdien bakt 'ie er werkelijk niets meer van. Als ie deze lijn vasthoudt eindigt hij ergens in de onderkant van Eredivisie of ergens in Cyprus ofzo.
Geef gewoon eens antwoord op de vraag.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de spelers van PSV die op rechtsback uit de voeten kunnen.
Het is een geweldenaar jaquote:Op zondag 13 juli 2008 17:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is gewoon een goede aankoop geweest
Net alsof die statistieken boeien.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geef eens een alternatief voor een speler van 28 met meer dan 200 wedstrijden op het hoogste niveau, bijna 30 Europacup wedstrijden, 11 interlands en die 3 miljoen kost?
Zeg gewoon dat je niet weet wa je moe zeggenquote:Op maandag 14 juli 2008 17:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Net alsof die statistieken boeien.
Ik weet "hendig" wat ik moet zeggen:quote:Op maandag 14 juli 2008 18:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je niet weet wa je moe zeggen
quote:Op maandag 14 juli 2008 18:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan neem ik je niet meer serieus dus reageer ik ook niet meer op je
Succes verder
Maar dit is puur statistisch, als je zo gaat redeneren kun je ook gepensioneerde spelers met betere statistieken tevoorschijn halen. Kromkamp maakt nou niet echt indruk op mij alszijnde een giocatore spettacolare...quote:Op maandag 14 juli 2008 17:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan ook gewoon zeggen dat je geen antwoord weet
Feiten zijn dat hij al 2 seizoenen in de basis staat bij PSV, hij nooit wordt weggespeeld, hij 2 keer kampioen is geworden, regelmatig een assist geeft en 2 keer heeft overwinterd in Europa
Rob Wielaert!quote:Op maandag 14 juli 2008 18:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geef eens een betere speler die het zelfde moet kosten als Kromkamp en haalbaar is?
Jaquote:Op maandag 14 juli 2008 18:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ten tijde dat PSV hem aantrok? Voor 3 miljoen he?
Slaap lekker verderquote:
Ja, vandaar dat FC Twente hem ook haalde.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Slaap lekker verder
Blonk ook echt bij NEC toch?
Op dat moment was Kromkamp misschien beter maar achteraf kan je zeggen dat ze beter Wielaert terug konden halenquote:Op maandag 14 juli 2008 18:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet je zeker dat je in 2006 niet je winterslaap hield?
Maar je hebt gelijk, een modale eredivisievoetballer van 28 van NEC die al eerder mislukte bij PSV vergelijken met een Nederlands international van 26 die gehaald werd door Pellegrini en Benitez en ook regelmatig speelde is inderdaad een goede vergelijking
Wielaert kan ook prima als rechtsbackquote:Op maandag 14 juli 2008 18:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wielaert speelt nog geen eens op de zelfde plek, maar jij je zin.
Ook fijn dat je duidelijk een vraag kan lezen en er geen dingen bij haalt die totaal irrelavant zijn
Ik heb alleen de gegevens tot en met maart, dus enkele wedstrijden ontbreken hierbij (maar dat zal niet veel veranderen). Dacht dat het meer was, maar Wilkshire heeft enkel gescoord tegen NAC Breda uit een vrije trap. Natuurlijk wel veel meer assists dan Kromkamp.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoveel assist heeft Kromkamp en tegen wie heeft Wilkshire zoal gescoord uit een vrije trap?
quote:Kromkamp is fit en wacht op zijn comeback
05/09/2008 08:48
'Ik ben helemaal fit', zegt Jan Kromkamp in het Algemeen Dagblad. De verdediger van PSV onderging aan het einde van afgelopen seizoen een operatie aan zijn linkerknie en nadert het einde van zijn revalidatie.
'Bepaalde trainingen sla ik nog even over, maar er zit een stijgende lijn in mijn trainingsopbouw. De afgelopen dagen heb ik nog eenmaal per dag op het veld getraind, maar vanaf vrijdag doe ik twee sessies mee', vertelt Kromkamp, die de laatste twee jaar twee keer vanwege zijn linkerknie op de operatietafel lag.
De rechtsback van PSV weet nog niet wanneer hij voor het eerst kan spelen met de beloften of de hoofdmacht van de Eindhovenaren. 'Ik had graag een datum genoemd, maar ik heb echt geen flauw benul. De medische staf houdt mijn progressie in de gaten. Misschien dat zijn het al weten.'
feyenoordquote:Op maandag 11 mei 2009 08:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die comeback heeft hij dus ook nooit gemaakt. Vraag me af waar hij volgend seizoen gaat voetballen, kan me haast niet voorstellen dat hij wil blijven, ondanks de komst van Rutten.
Maar waar zou hij heen kunnen.
Vitesse of zo.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die comeback heeft hij dus ook nooit gemaakt. Vraag me af waar hij volgend seizoen gaat voetballen, kan me haast niet voorstellen dat hij wil blijven, ondanks de komst van Rutten.
Met wat videobanden van zijn jaren bij AZ en zijn CV kan ie nog wel een paar jaar terecht in Cyprus/Griekenland/Turkije, maar daarna lijkt het me echt over en sluiten.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Blessuresquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kon hij deze zomer niet weg of wilde hij niet weg?
Weer een verloren jaar lijkt het en weer geen basisspeler. Ooit veelbelovend, international. Welke stap heeft zijn carriere het meest verpest? Die naar Villarreal of Liverpool?
Hij zal niet zomaar zijn salaris op willen geven.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kon hij deze zomer niet weg of wilde hij niet weg?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tuurlijk is hij wel talentvol.
Redelijke back, met een behoorlijk ruimtelijk inzicht, voldoende verdedigende capaciteiten als back, redelijke snelheid, goed inspeelpass en goede voorzet.
Bij de Nederlandse top speelt hij gewoon iedere wedstrijd en geeft hij 5 a 8 assist per jaar, mits hij fit is
Goede back voor de Nederlandse top en mits in vorm ook voor het Nederlands elftal
Als hij gewoon fit was gebleven was hij voor PSV een redelijke speler geworden
Gelukkig heb je me overtuigd met je sterke argumentenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:48 schreef navigator het volgende:
[..]
![]()
Kromkamp kan helemaal niks man. En het is nog een sissy ook.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:33 schreef navigator het volgende:
Tsja, het is moeilijk om met argumenten te komen want deze blinde draver kan nu eenmaal helemaal niks.
Je ziet ook gewoon de angst in zijn ogen als hij weer eens op mag draven want hij weet het zelf natuurlijk ook wel.
Anyway, ik hoop iig dat hij in de basis staat aankomende zondag.
Dat moet je Co inderdaad nageven achteraf. Individueel hebben die spelers uiteindelijk meestal toch niet meer kunnen brengen wat ze toen wel brachten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij is nooit talentvol geweest. Die hele AZ-selectie stak gewoon perfect in elkaar en zat in een geweldige flow. Kijk maar waar ze allen terecht zijn gekomen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |