Op dat moment was Kromkamp misschien beter maar achteraf kan je zeggen dat ze beter Wielaert terug konden halenquote:Op maandag 14 juli 2008 18:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet je zeker dat je in 2006 niet je winterslaap hield?
Maar je hebt gelijk, een modale eredivisievoetballer van 28 van NEC die al eerder mislukte bij PSV vergelijken met een Nederlands international van 26 die gehaald werd door Pellegrini en Benitez en ook regelmatig speelde is inderdaad een goede vergelijking
Wielaert kan ook prima als rechtsbackquote:Op maandag 14 juli 2008 18:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wielaert speelt nog geen eens op de zelfde plek, maar jij je zin.
Ook fijn dat je duidelijk een vraag kan lezen en er geen dingen bij haalt die totaal irrelavant zijn
Ik heb alleen de gegevens tot en met maart, dus enkele wedstrijden ontbreken hierbij (maar dat zal niet veel veranderen). Dacht dat het meer was, maar Wilkshire heeft enkel gescoord tegen NAC Breda uit een vrije trap. Natuurlijk wel veel meer assists dan Kromkamp.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoveel assist heeft Kromkamp en tegen wie heeft Wilkshire zoal gescoord uit een vrije trap?
quote:Kromkamp is fit en wacht op zijn comeback
05/09/2008 08:48
'Ik ben helemaal fit', zegt Jan Kromkamp in het Algemeen Dagblad. De verdediger van PSV onderging aan het einde van afgelopen seizoen een operatie aan zijn linkerknie en nadert het einde van zijn revalidatie.
'Bepaalde trainingen sla ik nog even over, maar er zit een stijgende lijn in mijn trainingsopbouw. De afgelopen dagen heb ik nog eenmaal per dag op het veld getraind, maar vanaf vrijdag doe ik twee sessies mee', vertelt Kromkamp, die de laatste twee jaar twee keer vanwege zijn linkerknie op de operatietafel lag.
De rechtsback van PSV weet nog niet wanneer hij voor het eerst kan spelen met de beloften of de hoofdmacht van de Eindhovenaren. 'Ik had graag een datum genoemd, maar ik heb echt geen flauw benul. De medische staf houdt mijn progressie in de gaten. Misschien dat zijn het al weten.'
feyenoordquote:Op maandag 11 mei 2009 08:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die comeback heeft hij dus ook nooit gemaakt. Vraag me af waar hij volgend seizoen gaat voetballen, kan me haast niet voorstellen dat hij wil blijven, ondanks de komst van Rutten.
Maar waar zou hij heen kunnen.
Vitesse of zo.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die comeback heeft hij dus ook nooit gemaakt. Vraag me af waar hij volgend seizoen gaat voetballen, kan me haast niet voorstellen dat hij wil blijven, ondanks de komst van Rutten.
Met wat videobanden van zijn jaren bij AZ en zijn CV kan ie nog wel een paar jaar terecht in Cyprus/Griekenland/Turkije, maar daarna lijkt het me echt over en sluiten.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Blessuresquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kon hij deze zomer niet weg of wilde hij niet weg?
Weer een verloren jaar lijkt het en weer geen basisspeler. Ooit veelbelovend, international. Welke stap heeft zijn carriere het meest verpest? Die naar Villarreal of Liverpool?
Hij zal niet zomaar zijn salaris op willen geven.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kon hij deze zomer niet weg of wilde hij niet weg?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tuurlijk is hij wel talentvol.
Redelijke back, met een behoorlijk ruimtelijk inzicht, voldoende verdedigende capaciteiten als back, redelijke snelheid, goed inspeelpass en goede voorzet.
Bij de Nederlandse top speelt hij gewoon iedere wedstrijd en geeft hij 5 a 8 assist per jaar, mits hij fit is
Goede back voor de Nederlandse top en mits in vorm ook voor het Nederlands elftal
Als hij gewoon fit was gebleven was hij voor PSV een redelijke speler geworden
Gelukkig heb je me overtuigd met je sterke argumentenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:48 schreef navigator het volgende:
[..]
![]()
Kromkamp kan helemaal niks man. En het is nog een sissy ook.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:33 schreef navigator het volgende:
Tsja, het is moeilijk om met argumenten te komen want deze blinde draver kan nu eenmaal helemaal niks.
Je ziet ook gewoon de angst in zijn ogen als hij weer eens op mag draven want hij weet het zelf natuurlijk ook wel.
Anyway, ik hoop iig dat hij in de basis staat aankomende zondag.
Dat moet je Co inderdaad nageven achteraf. Individueel hebben die spelers uiteindelijk meestal toch niet meer kunnen brengen wat ze toen wel brachten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij is nooit talentvol geweest. Die hele AZ-selectie stak gewoon perfect in elkaar en zat in een geweldige flow. Kijk maar waar ze allen terecht zijn gekomen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |