abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 14 juli 2008 @ 18:16:34 #101
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60102123
Ik kom ook niet verder dan Wielart ofzo, maar goed jij zult toch wel een hele rits aan spelers uit zuid amerika kennen die jonger beter en goedkoper zijn dan Kromkamp, want het punt is niet zozeer dat hij goede cijfers heeft, volgens mij waren veel mensen fan van hem ten tijde bij Az, maar meer dat hij niet echt stabiel is...
pi_60102153
Weet je zeker dat je in 2006 niet je winterslaap hield?

Maar je hebt gelijk, een modale eredivisievoetballer van 28 van NEC die al eerder mislukte bij PSV vergelijken met een Nederlands international van 26 die gehaald werd door Pellegrini en Benitez en ook regelmatig speelde is inderdaad een goede vergelijking
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60102187
quote:
Op maandag 14 juli 2008 18:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet je zeker dat je in 2006 niet je winterslaap hield?

Maar je hebt gelijk, een modale eredivisievoetballer van 28 van NEC die al eerder mislukte bij PSV vergelijken met een Nederlands international van 26 die gehaald werd door Pellegrini en Benitez en ook regelmatig speelde is inderdaad een goede vergelijking
Op dat moment was Kromkamp misschien beter maar achteraf kan je zeggen dat ze beter Wielaert terug konden halen
Op dit moment is Robbie gewoon een stuk sterker
pi_60102289
Wielaert speelt nog geen eens op de zelfde plek, maar jij je zin.

Ook fijn dat je duidelijk een vraag kan lezen en er geen dingen bij haalt die totaal irrelavant zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60102308
quote:
Op maandag 14 juli 2008 18:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wielaert speelt nog geen eens op de zelfde plek, maar jij je zin.

Ook fijn dat je duidelijk een vraag kan lezen en er geen dingen bij haalt die totaal irrelavant zijn
Wielaert kan ook prima als rechtsback

Maar dan kom ik dus weer op een volgende optie: WIlkshire.
Ook beter dan Kromkamp en die was een stuk goedkoper
pi_60102396
Dat zagen we bij PSV.

Wilkshire is een houthakker en die hebben we sinds Ingesson niet meer nodig bij PSV
pi_60105106
Wilkshire is een prima speler en is erg vaak bij aanvallen en counters betrokken. Heeft een mooi rijtje belangrijke assists op z'n naam staan en trapt er af en toe ook nog eens een vrije trap in. Kromkomp is ook wel goed, maar Wilkshire vind ik op dit moment beter.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60109080
Hoveel assist heeft Kromkamp en tegen wie heeft Wilkshire zoal gescoord uit een vrije trap?
pi_60109141
Hoe zat dat nou met dat verhaal dat hij zijn vriendin sloeg?

Lijkt me niets voor hem.
pi_60113148
Hij mag terug in Oranje van mij. Moeten er wel eerst weer een paar tandjes bij.
pi_60171916
...
pi_60172107
Die jongens zijn in elk geval veroordeeld
pi_60174324
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoveel assist heeft Kromkamp en tegen wie heeft Wilkshire zoal gescoord uit een vrije trap?
Ik heb alleen de gegevens tot en met maart, dus enkele wedstrijden ontbreken hierbij (maar dat zal niet veel veranderen). Dacht dat het meer was, maar Wilkshire heeft enkel gescoord tegen NAC Breda uit een vrije trap. Natuurlijk wel veel meer assists dan Kromkamp.

25-08-2007 Jan Kromkamp op Eric Addo (PSV - NEC) 2-0
23-09-2007 Jan Kromkamp op Danny Koevermans (PSV - Feyenoord) 4-0
24-02-2008 Jan Kromkamp op Danko Lazovic (PSV - De Graafschap) 4-1

18-08-2007 Luke Wilkshire op Blaise Nkufo (Excelsior - FC Twente) 0-1
23-09-2007 Luke Wilkshire op Robbie Wielaert (FC Twente - NEC) 1-0
27-10-2007 Luke Wilkshire op Blaise Nkufo (FC Twente - Feyenoord) 1-0
27-10-2007 Luke Wilkshire op Stein Huysegems (FC Twente - Feyenoord) 2-0
04-11-2007 Luke Wilkshire op Romano Denneboom (Heracles Almelo - FC Twente) 0-1
02-12-2007 Luke Wilkshire op Blaise Nkufo (FC Twente - AZ) 1-0
01-03-2008 Luke Wilkshire op Youssouf Hersi (FC Twente - sc Heerenveen) 1-0
15-03-2008 Luke Wilkshire op Blaise Nkufo (FC Twente - Vitesse) 4-2
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60211686
Wow. John Frederikstadt is dood, leve RayMania!
pi_60242591
pi_61400891
Weer fit. Van vi.nl:
quote:
Kromkamp is fit en wacht op zijn comeback
05/09/2008 08:48

'Ik ben helemaal fit', zegt Jan Kromkamp in het Algemeen Dagblad. De verdediger van PSV onderging aan het einde van afgelopen seizoen een operatie aan zijn linkerknie en nadert het einde van zijn revalidatie.

'Bepaalde trainingen sla ik nog even over, maar er zit een stijgende lijn in mijn trainingsopbouw. De afgelopen dagen heb ik nog eenmaal per dag op het veld getraind, maar vanaf vrijdag doe ik twee sessies mee', vertelt Kromkamp, die de laatste twee jaar twee keer vanwege zijn linkerknie op de operatietafel lag.

De rechtsback van PSV weet nog niet wanneer hij voor het eerst kan spelen met de beloften of de hoofdmacht van de Eindhovenaren. 'Ik had graag een datum genoemd, maar ik heb echt geen flauw benul. De medische staf houdt mijn progressie in de gaten. Misschien dat zijn het al weten.'
pi_68894376
Die comeback heeft hij dus ook nooit gemaakt. Vraag me af waar hij volgend seizoen gaat voetballen, kan me haast niet voorstellen dat hij wil blijven, ondanks de komst van Rutten.

Maar waar zou hij heen kunnen .
pi_68895087
quote:
Op maandag 11 mei 2009 08:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die comeback heeft hij dus ook nooit gemaakt. Vraag me af waar hij volgend seizoen gaat voetballen, kan me haast niet voorstellen dat hij wil blijven, ondanks de komst van Rutten.

feyenoord
  maandag 11 mei 2009 @ 13:49:25 #119
176521 Grulez
rasgroninger
pi_68903260
quote:

Vitesse of zo.
  maandag 11 mei 2009 @ 15:18:04 #120
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_68906479
quote:

Met wat videobanden van zijn jaren bij AZ en zijn CV kan ie nog wel een paar jaar terecht in Cyprus/Griekenland/Turkije, maar daarna lijkt het me echt over en sluiten.

MM had blijkbaar toch gelijk, zie pagina 1. Het AZ van toen verbloemde veel bij Kromkamp denk ik.
pi_68906647
Als Co naar AZ gaat zie ik hem Kromkamp ook wel terughalen.
pi_68908853
gister was hij ook weer geblesseerd geraakt.. hamstringblessure waarschijnlijk..
pi_68908987
Van mij mag hij weg, voegt voetballend niks toe aan PSV.
Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
Nee, wie post nou z'n prive gegevens op Fok!..
pi_71759034
Kon hij deze zomer niet weg of wilde hij niet weg?

Weer een verloren jaar lijkt het en weer geen basisspeler. Ooit veelbelovend, international. Welke stap heeft zijn carriere het meest verpest? Die naar Villarreal of Liverpool?
pi_71766751
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:

Weer een verloren jaar lijkt het en weer geen basisspeler. Ooit veelbelovend, international. Welke stap heeft zijn carriere het meest verpest? Die naar Villarreal of Liverpool?
Blessures
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:36:40 #126
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_71771010
Hij is nooit talentvol geweest. Die hele AZ-selectie stak gewoon perfect in elkaar en zat in een geweldige flow. Kijk maar waar ze allen terecht zijn gekomen...
pi_71779358
Tuurlijk is hij wel talentvol.

Redelijke back, met een behoorlijk ruimtelijk inzicht, voldoende verdedigende capaciteiten als back, redelijke snelheid, goed inspeelpass en goede voorzet.

Bij de Nederlandse top speelt hij gewoon iedere wedstrijd en geeft hij 5 a 8 assist per jaar, mits hij fit is

Goede back voor de Nederlandse top en mits in vorm ook voor het Nederlands elftal

Als hij gewoon fit was gebleven was hij voor PSV een redelijke speler geworden
pi_71782054
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij zal niet zomaar zijn salaris op willen geven.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_71782259
Bij PSV hoef je dat gelukkig ook niet

Hij komt toch wel weer aan zijn wedstrijdjes en is een makkelijke om er bij te hebben
pi_71782414
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tuurlijk is hij wel talentvol.

Redelijke back, met een behoorlijk ruimtelijk inzicht, voldoende verdedigende capaciteiten als back, redelijke snelheid, goed inspeelpass en goede voorzet.

Bij de Nederlandse top speelt hij gewoon iedere wedstrijd en geeft hij 5 a 8 assist per jaar, mits hij fit is

Goede back voor de Nederlandse top en mits in vorm ook voor het Nederlands elftal

Als hij gewoon fit was gebleven was hij voor PSV een redelijke speler geworden

Kromkamp kan helemaal niks man. En het is nog een sissy ook.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71782460
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 09:48 schreef navigator het volgende:

[..]

Kromkamp kan helemaal niks man. En het is nog een sissy ook.
Gelukkig heb je me overtuigd met je sterke argumenten
pi_71788030
Tsja, het is moeilijk om met argumenten te komen want deze blinde draver kan nu eenmaal helemaal niks.
Je ziet ook gewoon de angst in zijn ogen als hij weer eens op mag draven want hij weet het zelf natuurlijk ook wel.

Anyway, ik hoop iig dat hij in de basis staat aankomende zondag.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71789078
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:33 schreef navigator het volgende:
Tsja, het is moeilijk om met argumenten te komen want deze blinde draver kan nu eenmaal helemaal niks.
Je ziet ook gewoon de angst in zijn ogen als hij weer eens op mag draven want hij weet het zelf natuurlijk ook wel.

Anyway, ik hoop iig dat hij in de basis staat aankomende zondag.
.
pi_71793040
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij is nooit talentvol geweest. Die hele AZ-selectie stak gewoon perfect in elkaar en zat in een geweldige flow. Kijk maar waar ze allen terecht zijn gekomen...
Dat moet je Co inderdaad nageven achteraf. Individueel hebben die spelers uiteindelijk meestal toch niet meer kunnen brengen wat ze toen wel brachten.

Kromkamp, maar ook Huysegems, Sektioui (bij Porto geen doorslaand succes), Ramzi, Lindenbergh (mislukte bij Ajax) natuurlijk. Perez in feite ook.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')