Die jongens beweren dus dat Kromkamp hen aanviel.... Is dit nou een soort van hele slechte tactiek om eronderuit te komen?quote:De politie van Eindhoven heeft twee 18-jarige jongens aangehouden omdat ze verdacht worden van mishandeling van de PSV-speler Jan Kromkamp. Ze meldden zich gisteravond op het bureau en werden meteen in hechtenis genomen.
De jongens wilden aangifte doen tegen Kromkamp. Ze zeiden dat ze door hem waren mishandeld. De politie onderzoekt of Kromkamp verhoord moet worden.
De voetballer werd zaterdagavond na een vriendschappelijke wedstrijd tussen VV Acht en PSV in elkaar geslagen op het parkeerterrein van de amateurclub. Hij liep een gebroken neus, een gebroken jukbeen en een gebroken oogkas op.
Ookal zou Kromkamp een tik hebben uitgedeeld, dan nog is het ontzettend laf om iemand zo toe te takelenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:51 schreef sjakiedirk het volgende:
Las ik net op de NOS site:
[..]
Die jongens beweren dus dat Kromkamp hen aanviel.... Is dit nou een soort van hele slechte tactiek om eronderuit te komen?
quote:‘Belagers Kromkamp schoten vriendin te hulp’
Door PETER VAN DUYL PETER GROENENDIJK
EINDHOVEN - De twee mannen die ervan verdacht worden Jan Kromkamp te hebben mishandeld, zeggen dat ze de vriendin van de PSV-voetballer te hulp wilden schieten. Ze waren getuige van een fikse ruzie tussen Kromkamp en zijn vriendin. Nadat ze de voetballer aanspraken op diens gedrag, vielen over en weer klappen.
De jonge mannen uit Acht, allebei 18 jaar oud, waren zaterdagavond net als Kromkamp naar een oefenduel van PSV geweest. Bij het verlaten van het terrein zagen ze hoe Kromkamp een ‘hoogoplopend conflict’ met zijn vriendin had, zeggen de advocaten van beide verdachten. ,,Ze namen ook waar dat de vriendin van de voetballer ernstig van streek was. Ze schoten haar te hulp en spraken Kromkamp aan op zijn gedrag.’’
Daarop ontstond een ruzie tussen de mannen, waarbij volgens de verdachten ‘over en weer’ klappen zijn uitgedeeld.
De 18-jarige Brabanders wisten in eerste instantie niet dat het om Kromkamp ging, aldus F. de Leeuw, advocaat van één van de verdachten. ,,Ze zagen alleen maar twee mensen die een fikse ruzie hadden. Van zinloos geweld was geen sprake, het had ook niets met voetbal te maken.’’
Het incident in het Brabantse Acht zorgde voor veel rumoer. Kromkamp liep een gebroken jukbeen, oogkas en neus op. De indruk ontstond dat de PSV-speler zonder aanleiding was mishandeld.
Kromkamp wilde gisteren niet reageren, PSV-woordvoerder Pedro Salazar wel. ,,Laten we niet afdwalen van de kern van de zaak. Er is geen enkele advocaat die kan rechtvaardigen wat Jan Kromkamp is aangedaan. Wij staan volledig achter Jan.’’
En als ie die vriendin nou klappen gaf?quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:05 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Waarom moeten ze die vriendin te hulp schieten als zij ruzie hebben? Daar hoeven ze zich uberhaupt niet mee te bemoeien. Doet ook totaal niks af aan hun schuld voor zover ik het nu kan beoordelen.
Dan zouden de advocaten dat wel specifiek in dat stukje gezegd hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En als ie die vriendin nou klappen gaf?
Kromkamp is toch een niet heteroseksueel?quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:05 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Waarom moeten ze die vriendin te hulp schieten als zij ruzie hebben? Daar hoeven ze zich uberhaupt niet mee te bemoeien. Doet ook totaal niks af aan hun schuld voor zover ik het nu kan beoordelen.
Die kerel ziet er niet echt uit als een Noord-Afrikaan....... Hou dat vooringenomen geleuter dan ook gewoon voor je.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:26 schreef Public_NME het volgende:
Goh, wat gek... Het waren weer eens onze vrienden uit Noord-Afrika. (bron: psv.netwerk.to)
Jij trekt ook net zo snel conclusies, dus je bent geen haar beter....quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:03 schreef Fides het volgende:
[..]
Die kerel ziet er niet echt uit als een Noord-Afrikaan....... Hou dat vooringenomen geleuter dan ook gewoon voor je.
Als ze hem nog moeten verdedigen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:05 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Dan zouden de advocaten dat wel specifiek in dat stukje gezegd hebben.
Hij doelde waarschijnlijk op de advocaat van de mogelijke daders.quote:
ik weet niet hoe jij je vrouw behandeld. maar als het waar is wat jan kromkamp heeft gedaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ookal zou Kromkamp een tik hebben uitgedeeld, dan nog is het ontzettend laf om iemand zo toe te takelen
vind ik ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:45 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij je vrouw behandeld. maar als het waar is wat jan kromkamp heeft gedaan.
verdienen die gasten een lintje. en is jan er nog goed vanaf gekomen.
Nou enquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En als ie die vriendin nou klappen gaf?
quote:Kromkamp mist voorbereiding PSV
Door PETER VAN DUYL
EINDHOVEN - Jan Kromkamp mist in elk geval een deel van de voorbereiding van landskampioen PSV, die maandag begint. De rechtsback herstelt van een operatie aan de knie en wil eerst aansterken voordat hij weer voetbalt.
Kromkamp heeft de eerste competitiewedstrijd nog niet uit het hoofd gezet, maar het is niet ondenkbaar dat hij het duel met FC Utrecht (30 augustus) aan zich voorbij moet laten gaan.
De verdediger onderging in mei opnieuw een ingreep aan zijn knie, waarbij het kraakbeen in het gewricht werd bekeken. ,,Duidelijk is dat ik een langere tijd rust nodig heb om aan te sterken,'' zegt Kromkamp. ,,Wanneer ik weer klaar ben om te spelen, is moeilijk te zeggen. Het is zeker dat het wel een tijdje zal duren, ik wil me in elk geval niet laten opjagen, eerst goed fit worden.''
Kromkamp tekent maandag in samenspraak met de medische staf van PSV een traject uit dat tot volledig herstel moet leiden. ,,Er zal wel een krachtprogramma uitrollen, denk ik. En verder zijn we afhankelijk van de vraag hoe de knie herstelt en reageert op inspanningen. Ik heb sinds mei veel gerust en daarbij gefietst om aan de gang te blijven.''
Hoewel de 11-voudig international al een tijdje sukkelt met de knie, is hij ervan overtuigd dat hij weer honderd procent fit zal worden. ,,Er zijn genoeg jongens die met dezelfde blessure nog heel lang hebben doorgespeeld,'' weet hij. ,,De knie is niet heel slecht, we moeten alleen even kijken hoe ik hiermee op de juiste manier topsport kan bedrijven. Het is even aanpassen en de juiste weg vinden. Daar heb ik het volste vertrouwen in.''
Meen je dat? Ik weet niet precies hoeveel ie heeft gekost, maar voor een miljoen of 3 is er toch wel wat beters te vinden. Was ik eerst ook een fan van Kromkamp in zijn AZ-periode, sindsdien bakt 'ie er werkelijk niets meer van. Als ie deze lijn vasthoudt eindigt hij ergens in de onderkant van Eredivisie of ergens in Cyprus ofzo.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is gewoon een goede aankoop geweest
Dat zegt meer over de spelers van PSV die op rechtsback uit de voeten kunnen.quote:Op maandag 14 juli 2008 06:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geef eens een haalbaar voorbeeld?
Hij kan makkelijk mee, blijkt ook wel uit het aantal speelminuten dat hij maakt
Rechtsback is wel een probleem bij PSV maar toch doet Kromkamp het lang niet slecht. Beter dan Alcidesquote:Op maandag 14 juli 2008 01:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik weet niet precies hoeveel ie heeft gekost, maar voor een miljoen of 3 is er toch wel wat beters te vinden. Was ik eerst ook een fan van Kromkamp in zijn AZ-periode, sindsdien bakt 'ie er werkelijk niets meer van. Als ie deze lijn vasthoudt eindigt hij ergens in de onderkant van Eredivisie of ergens in Cyprus ofzo.
Geef gewoon eens antwoord op de vraag.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de spelers van PSV die op rechtsback uit de voeten kunnen.
Het is een geweldenaar jaquote:Op zondag 13 juli 2008 17:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is gewoon een goede aankoop geweest
Net alsof die statistieken boeien.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geef eens een alternatief voor een speler van 28 met meer dan 200 wedstrijden op het hoogste niveau, bijna 30 Europacup wedstrijden, 11 interlands en die 3 miljoen kost?
Zeg gewoon dat je niet weet wa je moe zeggenquote:Op maandag 14 juli 2008 17:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Net alsof die statistieken boeien.
Ik weet "hendig" wat ik moet zeggen:quote:Op maandag 14 juli 2008 18:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je niet weet wa je moe zeggen
quote:Op maandag 14 juli 2008 18:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan neem ik je niet meer serieus dus reageer ik ook niet meer op je
Succes verder
Maar dit is puur statistisch, als je zo gaat redeneren kun je ook gepensioneerde spelers met betere statistieken tevoorschijn halen. Kromkamp maakt nou niet echt indruk op mij alszijnde een giocatore spettacolare...quote:Op maandag 14 juli 2008 17:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan ook gewoon zeggen dat je geen antwoord weet
Feiten zijn dat hij al 2 seizoenen in de basis staat bij PSV, hij nooit wordt weggespeeld, hij 2 keer kampioen is geworden, regelmatig een assist geeft en 2 keer heeft overwinterd in Europa
Rob Wielaert!quote:Op maandag 14 juli 2008 18:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geef eens een betere speler die het zelfde moet kosten als Kromkamp en haalbaar is?
Jaquote:Op maandag 14 juli 2008 18:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ten tijde dat PSV hem aantrok? Voor 3 miljoen he?
Slaap lekker verderquote:
Ja, vandaar dat FC Twente hem ook haalde.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Slaap lekker verder
Blonk ook echt bij NEC toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |