Ik zocht naar een plaatje van hem voor m'n topic. Kwam dit tegen en kon het niet laten liggenquote:Op zondag 29 mei 2005 20:10 schreef Suijk het volgende:
Dit heb je niet zelf bedacht, want het bevat geen spelfouten.
Nuttige speler die alles aan Hiddink te danken heeft.
Het is andersom Suijkquote:Op zondag 29 mei 2005 20:10 schreef Suijk het volgende:
Nuttige speler die alles aan Hiddink te danken heeft.
Ik ook niet, zou hem ook niet bij mijn cluppie willen zien. Als de psv'ers er maar blij zijn en dat zijn ze. Iedereen blijquote:Op maandag 30 mei 2005 03:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nog steeds geen fan van de beste man
Misschien wel één van de beste spelers van Europa op dit moment. En die zou jij niet in je team willen zien. Heb je een hekel aan Koreanen ofzo?quote:Op maandag 30 mei 2005 03:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik ook niet, zou hem ook niet bij mijn cluppie willen zien. Als de psv'ers er maar blij zijn en dat zijn ze. Iedereen blij
Inderdaad, je kon in het eerste jaar (en misschien wel langer) goed merken dat hij niet lekker in zijn vel zat. Het wilde niet lukken bij hem, maar toch merkte ik dat hij echt wel potentie had.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:20 schreef tong80 het volgende:
Ja hij heeft duidelijk z'n tijd nodig gehad om zich te settelen.
Jij ziet hem in de toekomst niet slagen bij een Europese topclub?quote:Op maandag 30 mei 2005 17:37 schreef methodmich het volgende:
Toch blijf ik zijn conditie zijn sterkste punt vinden. Voor de rest kan ie van alles een beetje.
Ja hij gaat liggenquote:Op maandag 30 mei 2005 17:41 schreef methodmich het volgende:
Hij weet wel weg met tekkels....
Ik wel hij was dit jaar de dragende PSVer samen met van Bommel, mede door hem hoorde PSV dit jaar bij de top.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:42 schreef Bobu het volgende:
[..]
Jij ziet hem in de toekomst niet slagen bij een Europese topclub?
quote:Op maandag 30 mei 2005 18:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar hebben ze niet zoveel geduld als hier bij PSV.
Wordt denk ik een moeilijk verhaal. Bij PSV zit Guus, zijn "tweede vader". Bovendien is PSV toch zeer gemoedelijk in vergelijking met echte Europese topclubs. Nu vond ie het al lastig af en toe met fans en had hij een enorme aanpassingsperiode nodig. Die tijd zal hij in een ander land ook nodig hebben en daar zijn ze wellicht minder geduldig.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:42 schreef Bobu het volgende:
[..]
Jij ziet hem in de toekomst niet slagen bij een Europese topclub?
Kzou idd ook blij zijn met een Rosales dat heel even in vorm wasquote:Op maandag 30 mei 2005 03:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik ook niet, zou hem ook niet bij mijn cluppie willen zien. Als de psv'ers er maar blij zijn en dat zijn ze. Iedereen blij
Park een tuimelaarquote:Op maandag 30 mei 2005 05:16 schreef woediewokkie het volgende:
ik vindt het een tuimelaar...met dat geduik en dat vallen,nee kan mij niet bekoren
Jij bent een Ajacied?quote:Op maandag 30 mei 2005 17:27 schreef Sloggi het volgende:
Wat is 'ie lelijk hè
En hij valt te vaak en te snel
Volgens mij zijn zijn ouders gewoon meeverhuisd met zoon Ji-Sungquote:Op maandag 30 mei 2005 17:40 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind trouwens dat hij het land uit moet worden gezet. Die vent is voor geen meter geïntegreerd. Z'n pappie en mammie moeten beurtelings in komen vliegen en hij eet alleen maar hond ofzo
ja,hij is zelfs door zijn eigen coach daarvoor op de vingers getiktquote:Op maandag 30 mei 2005 22:22 schreef ASSpirine het volgende:
]Park een tuimelaar
[..]
PARK [afbeelding]
Achja hij doet het beter dan ene Rosalesquote:Op maandag 30 mei 2005 03:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
in de groep schijnen de Koreanen helemaal niet zo stil te zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2005 02:09 schreef heiden6 het volgende:
Tja, hij doet het wel heel erg goed de afgelopen tijd, maar wat een saai figuur zeg... al die Koreanen trouwens. Heel typisch. 't Zijn allemaal van die stille figuren. Laten we het maar op de collectivistische cultuur gooien.
Golfert, ban dit joch es, en snelquote:Op maandag 30 mei 2005 22:22 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Jij bent een Ajacied?
Want zoiets hoor ik alleen uit de monden van ajacieden, getuige mijn uitspraak over de Griekse connectie en Ajax![]()
Nee hoor, ze komen om de beurt een paar weken naar Nederlandquote:[..]
Volgens mij zijn zijn ouders gewoon meeverhuisd met zoon Ji-Sung
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Golfert, ban dit joch es, en snel![]()
[..]
Nee hoor, ze komen om de beurt een paar weken naar Nederland
Dat verbaast me dan wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 02:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in de groep schijnen de Koreanen helemaal niet zo stil te zijn
Waarom ?quote:
Ik dacht dat rubber bedoelde in een groep Koreanenquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:35 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik dacht dat rubber bedoelde in een groep Koreanen
niet bij nagedacht dat hij mss ook de psv-groep bedoelde
quote:31/5/2005 - Park populairste sporter van de Koreanen
(Gepost door RvW)
BRON: Chosun
In een jaarlijks onderzoek is Ji-sung Park uitgeroepen tot meest populaire sporter van Zuid-Korea. Na twee keer op een zevende plaats geeindigd te zijn, eindigde Ji-sung Park nu als eerste. 46.3 van de respondenten koos voor Park. Texas Ranger pitcher Park Chan-ho kreeg 30% van de stemmen. Young-pyo Lee eindigde op de derde plaats.
Het leek me zo'n stille Willie, die zich nooit roerde.quote:
Ik hoop het ook deze jongen kan best over een paar jaar naar een andere club, zijn beste jaren zullen waarschijnlijk nog komen. en hij is nu al zo goedquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:26 schreef ASSpirine het volgende:
Wordt momenteel in verband gebracht met ManU
Maar ik denk wel dat hij zijn contract gaat verlengen bij PSV
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |